manga_preview
Boruto TBV 09

Záměna V.

Tak po menší odmlce je tu 5. díl záměny Laughing out loud , mam dobrou náladu a tak jsem smajlíky a závorky celkem krotil Laughing out loud . Snad vám to bude k smíchu Laughing out loud strávil sem nad tím asi 30minut Laughing out loud takže by asi mělo Sticking out tongue . Tak ke čtení a ještě jednou se omlouvám za delší prodlevu Laughing out loud Byl by dříve ale na chalupě mam net pomalejší než Narutovy myšlenky Laughing out loud tak já nebudu už moc zdržovat Laughing out loud tak si tedy čtěte no Smiling

„Takže kam to vlastně jdeme sensei?“ dohnala Sakura Kakashiho a udiveně se na něho podívala.
„No…vypadá to že budeme muset projít každou vesnici v zemi Ohně, tedy alespoň každou kde jsou herny.“
„To je 90% vesnic.“ Podotkl Sasuke. Naruto sklopil hlavu.
„Alespoň máte hodně času na přemýšlení jak nás navrátit zpět Kakashi-sensei.“ Ozval se Naruto a podrbal se ve vlasech. Za češ obdržel od Sasukeho facku, za to že mu kazí image. Pak si ale Sasuke uvědomil že se plácnul přes svou nádhernou tvář a vlepil si taky. Dalším krokem bylo že si Sasan uvědomil že se dotknul plísně na Narutově hlavě a podíval se na svou, neboli Narutovu ruku. Nyní měl již 4 plísně.
„Nó…eh…času moc nemáme.“ Odpověděl Kakashi na Narutovu otázku.
„Jak to??“ Podivili se všichni.
„No…režie nám dala týden. Pokud jí do té doby neseženeme, pak budou stráty na seriálu obrovské. Je tu ale jedno řešení!“
„Jaký?“
„Za nás naskočí dvojníci a pustí tam fillery.“
„Co jsou to fillery?“ Podivil se Naruto.
„Díly co se neřídí scénářem.“ Řekl Kakashi v domnění že mluví na Sasana.
„Coo?“
„Heh…sory…nějak jsem si to neuvědomil.“ Nasadil jonin omluvný výraz. Sasuke se ale urazil. Jak si může splést avanger s takovým troubou?!
„Filler je díl, či více dílů, které se neřídí původními papíry, těmi které si čteš před natáčením dílů.“
„Já si mám před natáčením něco číst???“ Podivil se blonďák. O tom taky nic nevím. Pomyslel si Uchiha.
„Naruto ty jsi blbec!“ Koukla na něj Sakura. „Pak se divíš že často točíme scény několikrát, když nevíš co máš dělat!“
„Jó Naruto, ty blbe!“ Uf, ještě že jsem mistr improvizace. Nasadil Sasan na Narutově xichtě extra coool pohled. Nikdo však neumí čís jeho myšlenky a tak si mysleli že to patřilo k té nadávce na Naruta.

Když se náš pátračský tým , hledající Tsunade, Narutův mozek, Kakashiho hodinky, Sasanovy pravé vlasy (Né tu paruku co má na hlavě Laughing out loud ) a Sakuřiny fotky Sasukeho jako malého sedícího na nočníku, které Sasuke nechtěně spálil ale ani on ani Naruto jí to neřekl, konečně dostal do první vesnice na seznamu, namířil si to do prvního baru.
Kakashi neohroženě přišel k pultu a vytáhl Tsunadinu fotku. Celý tým byl vyhazovačem vyhozen ven.
„To bylo kvůli Tsunade??“ Podivil se Kakashi.
„Ne! Za to mohl Naruto, neměl si sundávat ponožky.“ Probodla dívka Naruta v Sasíkově těle pohledem.
„Vždyť já žádné nenosím!“ Oponoval jí Naruto.
„A o čem asi mluvím?!“
Sasuke jen zakroutil hlavou, pozvedl ramena. Náhle Naruto dostal nějaký záchvat. Svalil se na zem a začal se dusit.
„Naruto!“ Zařvala Sakura a sehnula se k němu.
„Hej ty v**e, jestli mi řekneš žes zapomněl zabalit ten inhalátor, tak tě zabiju!“ Kouknul se na schouleného kamaráda Sasuke. Odpovědi se ale nedočkal, Naruto nemohl mluvit. Dusil se!
„Ty máš astma?“ Koukla se Sakura na Sasana. Naruto růžoví.
„Já….no….jo!“ Odpověděl Sasuke, Naruto rudne.
„A proč si mi to neřekl?“ Podivila se dívka. Naruto zelená.
„No…já….prostě neřekl.“ Naruto žloutne.
„A z čeho to máš?“ Naruto dovršil všechny barvi duhy, poslední byla fialová.
„Z katonů, je to hrozná zátěž na plíce.“ Kakashi přikyvuje, Naruto hnědne, ne zásluhou sluníčka.
„Aha, tak to je blbý no.“ Podívala se Sakura na Naruta, který se dostával k modrý.
„Je no…“ Modrá byla na světě.
„Jé to je hezký, Naruto je jako chameleón.“ Smála se Sakura nad dusícím se kamarádem, jeho barva je momentálně béžová.
„Já ti nevím Sakuro, ale nebude to tím že se dusí?“ Přidal svou hloupou poznámku Kakashi. Naruto teď dokonale ladil se Sasanovým modrým oblečení.
„Sakra!“ vykřikla dívka, začala po Sasanových kapsách hledat inhalátor, asi za 5 minut byl na světě, Naruto vytvořil nový světový rekord v nedýchání. Nikdo mu to ale neměřil a tak se do Ginesovky nedostal.
„Co vám sakra tak trvalo?“ Zvednul se genin a začal nadávat.

Cestou do další vesnice (v té první hold kvůli Narutovým nohám neuspěli Laughing out loud)
„Sakra podívej se na něj, teda na mě, pořád jsem modrý, to si ho nemohla zachránit dřív?“ začal Sasuke řvát na Sakuru a přitom ohmatával svůj obličej.
„Sasuke-kun...“ Sakura se něj omluvně podívala a na Naruta udělal výhružný ksicht typu Jestli-nedostaneš-zdravou-barvu-budu-se-podílet-na-zničení-všeho-rámenu-na-světě.
„To už snad nikdy neodpuchne, sakra Naruto ty si takový idiot!“ řval Sasuke za pochodu a Kakashi si pro jistotu četl Icha Icha. Sakura na Naruto hodila pro změnu vítězný úsměv a zařadila se vedle Sasánka.
„Ale co sem zase udělal?“ zeptal se uraženě Naruto a sklopil hlavu.
„Nedělej tyhle ksichty s mým obličejem!“ křikl na něj a dál se věnoval kopání do šutru. Sakura se k němu chtěla přidat, ale nějak si zapomněla vzít levou čočku a místo aby kopla do malého oblázku ukopla si palec o velký balva.
„Děcka pohněte si trochu, dete jak s hnojem!“ křikl Kakashi a pořád hleděl do knížky.
„Ale Kakash-sensei, to spíš vy.“ uslyšel Sakuřin hlas z velké dálky a zvedl hlavu. V dálce před sebou uviděl tři mávající postavy.
„A kruci, měl bych jim ubrat na tréninku.“ řekl Kakashi s otráveným obličejem a rozeběhl se vpřed.

„Dobře, takže tady máme další vesničku.“ všichni čtyři stáli před malou dřevěnou bránou, která vypadala že za chvíli spadne. Kakashi měl na zemi rozevřenou mapu, jako správný jounin ji vždy měl u sebe.
„U každé vesnice si budeme dělat křížky, abychom věděli kde jsme byli a kde ne. Má tady někdo pero?“ zeptal se stále hledící do mapy a s rukou nataženou před sebou. Když byl v této poloze asi 10 minut a nic se nedělo, opatrně zvedl hlavu. Uviděl tři andělské tváře, které na něj koukali štěněčíma očkama.
„No dobře, takže moje zapisování je v háji.“ zvedl se ze země a mapu se pokoušel složit zpět do batůžku. To ale Sasukemu ujely nervy, mapu mu vytrhl, zmuchlal ji a zahodil do keře. "Stejně sme nezapsali tu předchozí vesničku, takže nevím co řešíte."
„Moje.....moje milovaná.....“ Kakashi nahodil smutný ksicht a už se řítil k příslušnému keři. Sasuke nahodil omluvný a potom nepřítomný pohled.
„Víš kolik.....kolik věcí mi poradila? Byla to moje nejmilovanější.....dostal sem ji od Jirayi.....k 50 zakoupenému výtisku Icha Icha Paradise.“ Kakashi s zmuchlanou mapou doletěl k Sasukemu a začal před ním brečet a běsnit.
„Zase chytá hysteráka.“ řekla Sasánek nezaujatě a otočil se ke Kakashimu zády.
„Sasuke-kun, to bylo.....tak odvážné.“ zavěsila se do něj Sakura.
„Že odvážné, bylo to neúctivé.“ rozkřikl se Naruto. „Kakash-sensei mám tady něco...“ začal štrachat v Sasukeho batůžku, „něco co by vám pomohl.....ááá tady to je.“ Naruto vytáhl z batůžku žehličku na vlasy.
„Myslím že by to mohlo jít.“ souhlasil Kakashi. „Ale nemáme elektriku.“
„Ale máme, použijte své chidori.“ řekl chytře Naruto, Kakashi udělal potřebné pečetě a už se mu v ruce začal tvořit malinký blesk. Naruto vzal konec šňůry od žehličky a přiložil ji ke Kakashiho dlani.
„Au...Kakash-sensei, vy ste mě kopl.“ vyčetl mu, Kakashi mu uzmul šňůru a přidržel si ji u dlaně, Naruto vzal do ruky záchranu jejich mapy a přiložil ji na papír.
„Uááááááá.....hoříííííííí!!!!!!“ řval na celé kolo Naruto a utíkal daleko od hořící mapy a brečícího Kakashiho.

Poznámky: 

Fibča: No tak podle mě byla ta moje půlka docela slabá, nwm jak to porovnáte vy....ale piště komentáříky a klidně i kritiku :D

5
Průměr: 5 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-07-03 16:13 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

neřekla bych, že to bylo slabý Laughing out loud bylo to dost dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-24 17:36 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sakra ten rámen!!!!!!! Eye-wink Mno jaj tohle mi připomnělo jak sem já na výletě dostala záchvat!!! Laughing out loud Teda až na ty barvy já sem chytla jenom bílou! Laughing out loud Sticking out tongue Je to super a honem další!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-06-24 16:06 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
"řekl chytře Naruto" ... Já už si řikala, že mu to nějak moc pálí xDD
A to dušení se .. Ty barvy ... To bylo geniusální Laughing out loud Laughing out loud
No lol, pěkněěě!!! xDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-06-24 15:43 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak fillery? Laughing out loud a ten pohled... ty jsou teď nějak v módě XDD Je to super, samozřejmě... ačkoliv už kolikrát ani nevím, jestli je řeč o Narutovi, nebo o Sasukem... Kakashi YES

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Út, 2008-06-24 15:51 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

tak to myslím nejsi sama, já sem se v nich začala ztrácet už ve druhém dílu, takže ani nwm o kom píšu:D

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-06-24 17:06 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

hólky ježiši Laughing out loud (to dlouhý o je shcválně Sticking out tongue ) já se v nih orientuju Laughing out loud . upa v poho Laughing out loud *pohled šíleného vědce který právě oběvil gravitaci* Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Út, 2008-06-24 17:28 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

*Fibča sedí na zemi, dřzí se za nohy a pohupuje s velmi vyhuleným obličejem*
Asi tady buda new povídka: Jak Fibča k šílenosti přišla Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-06-24 20:00 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

na mě to neházej! já si tě na triko nevemu Laughing out loud *sedí,čumí,čumí a...a nic Laughing out loud *

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-06-24 12:22 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jaká kritika??? Tam není co vytknout!! Asi bych si měla zavolat pohřebáky, protože už to tady nevydržim!! A jinak vždy připraven, co Kakashi, jako správný shinobi!! Hádám, že tohle psal Pary, co???
PS: Rychle pokráčko=)!!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-06-24 12:40 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ne to psala fibča Sticking out tongue já to psal v 2.šanci a tam to bylo podobný ale s narážkou na skauty Laughing out loud
u mě to bylo takhle

[img][/img]

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Út, 2008-06-24 13:16 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

ano to sem já a to s tou mapou v Paryho povídce se mi líbilo a hodilo se to tam, tak jsem to použila:D
Doufám jenom že mu to nevadí Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-06-24 13:20 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ne Laughing out loud kdyby vadilo tak sem ti to včera zatrh Sticking out tongue *pohled hlavního indiana apachu s vydličkou v ruce*

[img][/img]

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Út, 2008-06-24 13:30 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

a ty sám víš, že by mi to nevadilo a nechala bych to tam Laughing out loud

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-06-24 12:17 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

No pecka...vy tomu dávate...proste bomba *bummmmmmmmmm*

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 10:18 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe tak fillery? jaaaj to som sa zase dnes pekne pobavila, vy dvaja ste sa teda hladali Eye-wink
a ten Sakurin pohľad: Jestli-nedostaneš-zdarvou-barvu-budu-se-podílet-na-zničení-všeho-rámenu-na-světě Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.