manga_preview
Boruto TBV 15

Přívěsek probuzen II. 12.kap. Konec

12. kapitola: Nikdy nezapomenu... - závěr

Cesta zpět do Konohy probíhala za nesnesitelného, smutkem protkaného ticha. Nikdo nemluvil a neozývaly se žádné hlasitější zvuky než podkluzování písku pod nohama. Hinata uvažovala jaké to všechno bylo před touto misí. Předtím byl každý jiný. Naruto se stále smál, Hinata byla stydlivá, Sakura byla uvolněná a věčně v dobré náladě, pokud ji zrovna nenaštval Naruto a Kakashi si spokojeně četl svoji sešlou knihu. Teď ale už byl každý jiný. Všechny tahle mise a události co se jim přihodili nenávratně změnili. Po cestě sem vtipkovali a těšili se na nové zážitky a teď si přáli, aby se nic z toho nikdy nestalo... Jistě, přineslo to hodně dobrého: získali nové přátelé, nové spojence, porazili největší hrozby současné doby a to hned obě v tak krátkém čase... ale za jakou cenu...
Hinata se rozhodla nemyslet na to... ale copak to šlo? Rozhlédla se kolem sebe. Pohledem přejela ze Sakury na Jomeie, pak na Nejiho, Leeho, Tenten, Ino a Choujiho a z něj na Naruta a Kakashiho, kteří nesli na lehátku jednoho z jejich týmu. V očích se jí zaleskly slzy... tolik stresu, tolik bolesti a tolik zoufalství jako za posledních pár týdnů, ještě nikdy nezažila...

Cesta byla pomalá a plná smutku a slzí, ale přeci jen došli svého cíle. Šli už po věrně známé cestě, po které už se tolikrát šťastně hnali domů z mise, cestě, která vedla před bránu pouštějící poutníky do proslaveného města a všem se malinko zvedla nálada. Konečně doma...
Prošli bránou, aniž by se zdržovali vysvětlováním zmateným strážným a procházeli ulicemi k všem dobře známé budově Hokageho. Lidé se po nich zaujatě otáčeli a prohlíželi si jejich truchlící tváře. Za jejich zády si potom tiše pošeptávali jejich domněnky a ukazovali si na ně prstem. Ještě k nim nedorazila zpráva co se stalo u jejich spojenecké vesnice a oni netušili, jaké děsivé zážitky procházející ninjové prožili.
Došli před budovu a beze slova zamířili do kanceláře Tsunade. Kakashi přistoupil ke dveřím a chtěl zaklepat, ale Naruto popadl kliku a ihned vstoupil dovnitř. Hokage rozrušeně zvedla hlavu a už si chtěla začít stěžovat, ale zarazila se. Všichni bez jediného šeptnutí vstoupili dovnitř. Tsunade po všech sjela pohledem a když skončila u Sasukeho jen tiše zaklela. Potom se znovu porozhlédla.
„Shikamaru?“ zeptala se a Kakashi jí ihned odpověděl nesouhlasným pokýváním hlavy. Tsunade zase zanadávala. „Dobře, teď všichni jděte domů a odpočiňte si, Kakashi vy tu počkejte, všechno mi povíte... Tak jděte.“ Poručila a doprovázela je soucitným pohledem.

Naruto zamířil rovnou domů, ani se s nikým nerozloučil. Vytáhl klíče a odemlk si dvěře. Vstoupil dovnitř a s těžkým oddechnutím se sesul na postel. Seděl a koukal do prázdna. Jeho prázdný pohled dokonale vyjadřoval jeho pocity. Sucho a... prázdno... Podíval se na noční stolek a chladnými prsty uchopil rámeček s fotografií. Setřel ze skla prach a zadíval se na postavy na fotce vyobrazené. Nic... žádný pocit bolesti, už žádné slzy... Postavil obrázek zpět na noční stolek a zvedl se... Co by měl teď dělat? Asi se půjde umýt, řekl si, ale neměl se k žádnému pohybu. Stál, ruce podél těla a hlava skloněná. V momentě se otočil a začal zuřivě kopat do postele.
„Sakra! Sakra! Sakra!!!“ měl zlost a v ten moment by rozbil vše co by mu přišlo pod ruku. Pak toho nechal a šel se umýt... Třeba z něj vroucí voda smyje všechno, co tížilo jeho srdce...

Hinata stála před dveřmi a nerozhodně přešlapovala. Nakonec se odhodlala a zaťukala.
„Jo, jo... moment...“ zabručela osoba uvnitř a Hinata, by v ten moment nejraději utekla, ale zůstala. Dveře se otevřely a v nich stál Naruto jenom s ručníkem omotaným kolem pasu. Hinata okamžitě zrudla a hlava se jí zamotala jako na kolotoči.
„Naruto-kun...“ vyjekla.
„Ahoj Hin...“ řekl mile, ale na jeho obličeji chyběl ten věčný úsměv. „Pojď dál...“ pozval ji.
„No... já...“ váhala. Naruto kupodivu rychle pochopil a houkl:
„Jé, jenom moment, jen na sebe něco hodím...“
A za chvíli už seděli u něj na posteli a horečně uvažovali o čem mluvit.
„Tak, Hin... proč jsi přišla?“ zeptal se.
„No já, jen jsem si říkala, že se zajdu podívat jak se ti vede...“
„Ale jde to...“ usmál se Naruto. To bylo poprvé co se zasmál, od doby co... pousmála se Hinata.
„To jsem ráda... Víš, já... vím, že se ti asi nebude chtít, ale chtěla jsem se tě zeptat...“ zčervenala „nechtěl bys zajít dneska na Ramen? Myslím, že by ti to zvedlo náladu...“ podívala se do země a čekala, že se začne vymlouvat, že se mu opravdu moc nechce, ale to se nestalo.
„Hm, možná je to dobrý nápad...“ řekl. „Stejně mám hlad jako vlk,“ řekl a na jeho tváři se zase rozlil ten hřejivý a zářící úsměv. Hinata se zářivě usmála. Možná se všechno zlé snáší lépe ve dvou... Člověk se tak aspoň může odreagovat a rozptýlit se a zase mít radost i z těch nejběžnějších věcí...

I když to pro nikoho nebylo moc snadné, život běžel dál a oni museli žít... vrátit se do starých kolejí. Nebylo to snadné a zvlášť po tom, co vše zhoršilo na maximum... po Sasukeho pohřbě... Ale aspoň bylo očištěno jeho jméno samotnou Hokage, která ho prohlásila za hrdinu a bylo vytesáno na pomníku hrdinů padlých v boji. Všichni se z toho dlouho vzpamatovávali, ale časem to přestalo tolik bolet a oni mohli znovu žít...
Naruto a Hinata spolu začali oficiálně chodit a každý jim to přál... Byli krásný pár a i když nebylo dne kdy si Naruto nevzpomněl na nejlepšího přítele, dokázal být opět šťastný.
Sakura oplakávala svou ztracenou lásku velmi dlouho, ale časem se celkem uklidnila. Bylo načase jít dál, tak jak jí to všichni radili. Po chvíli k ní dokonce začal projevovat jisté sympatie Kiba... Sakura mu to sice nějak neoplácela, ale potěšilo ji to... Laughing out loud
Kakashi byl také smutný ze smrti svého žáka a taky Shikamara a Temari, ale částečnou útěchu mu poskytl nový díl Icha Icha, který vyšel v době, kdy byli pryč.

Bylo těžké to přijmout, ale byla to skutečnost... Všichni se z této mise dokázali vzpamatovat a vést dál svoje životy. Ale Naruto a Sakura byli rozhodnuti dodržet jejich slib. Nikdy nezapomenou...

Konec

PS:
„Co teď? Všechno jsem pokazil, co budu dělat? Sasuke, můj bratříček...“ Itachi, poslední přeživší Akatsuki, se chytal za hlavu.
„Však co se stalo bylo správné... my máme teď jiný úkol, Itachi... nezapomeň...“ hučelo mu v hlavě.

Poznámky: 

No tak toto je definitivni konec... Smiling Tohle uz je vlastne jen takove zakonceni, ale neni to nic moc... Normalni konec jako z cervene knihovny... Laughing out loud Snad jsem to tim nezkazila...
Chtela bych moooooooc ohromne a silene podekovat vsem, co me odporovali a co vydrzeli cist ty moje baboly az do konce!!!!! (Nebojte, uz to mate z krku... Laughing out loud ) Ale bez vasi podpory a uprimnych komentaru bych se nedohrabala dal jak k 10 stranam... Laughing out loud Diky diky diky moc a doufam, ze si snad najdete cas a prectete si i nejake dalsi vyplody moji (ehm...) fantazie Laughing out loud
Jo a k teto serii se myslim jeste vratim, ale nevim kdy a nic neslibuji...! Laughing out loud

Takze na zaver ARIGATOU GOZAIMASHTA!
A sayonara u neceho pristiho Kakashi ^_^

4.945945
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-07-24 14:59 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

jo, i já myslím, že pěkný... ale pořád... SASUKE... fňuk

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 13:39 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Konec smutný ale pěkný. Jsi skvělá spisovatelka.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-04-13 14:53 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

myslím že tyhle dvě serie byly skvělí ale chtělo by to navázat nějakou další Laughing out loud



Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Ne, 2009-03-08 16:18 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

nádhera jen škoda je že už to skončilo chtělo by na to navázat nějakou další sérií

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-09-04 20:55 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Definitivně můžu prohlásit že je to jeden z nejlepších a nejpropracovanějších příběhů co jsem zatím četl. Máš mou velkou poklonu a moc ti děkuji za to že jsem to mohl číst Smiling

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Pá, 2008-07-11 21:02 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že to byl báječný konec eště báječnější povídky. Na konci jsem měla tak trošku sklon rozbrečet se jako želva Smiling



Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-06-25 14:28 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

nádhera jen škoda je že už to skončilo chtělo by na to navázat nějakou další sérií Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-06-25 10:19 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeer! Škoda že je koniec...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Shinuzuka
Vložil Shinuzuka, Út, 2008-06-24 20:52 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Prostý občan

Congratulation Jidus-sama k nadhernému příběhu Laughing out loud je to bomba klaním se

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-24 21:23 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Kdepak Laughing out loud To ja se klanim tobe a vsem ostatnim, ze jste tu mnou slataninu prezili... Laughing out loud Ale deeekuju moooc! Laughing out loud Mam moc radoossst Laughing out loud

Obrázek uživatele Annie-senpai
Vložil Annie-senpai, Út, 2008-06-24 20:29 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Ach joo on umřel i Shikamaru T-T

Obrázek uživatele DeiDáá
Vložil DeiDáá, Út, 2008-06-24 17:28 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

ye to good měla bys zase něco napsat děláš nejlepší FF

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-24 21:25 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Nejlepsi? Ale ne... to zase ne... Laughing out loud (uz jsem ruda jako rajce Laughing out loud) Ale diky moc, na dalsi serii uz se pracuje, ale no... Nevim jak se to bude libit... Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-06-24 12:01 | Ninja už: 6212 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Perfektní konec ještě perfektnějšího příběhu...víš, tenhle dílek začínal tak smutně, ale ke konci byl tak hezky optimistický (zvláště zmínka o Icha Icha xDD)..vážně se ti to povedlo Jidus, možná se teď začneš s nějkým srovnávat, ale já ti říkám, že stejně jako každý pisálek tady, i ty máš svůj styl, který je nezaměnitelný s nikým jiným...což je dobře, protože kdyby psal každý stejně, tak co bychom pak z toho měli xDD...Doufám, že voje jméno uvidím zase u nějaké další skvělé série.
P.S.: Je fajn, že si necháváš otevřený vrátka xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-24 13:08 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Rikusko diky Laughing out loud (Juuu Kakashi ^_^ ) No moje jmeno mozna jese uvidis, protoze pisu zase jinou serii, ale nvm nvm co z toho bude... Laughing out loud Bude to asi takova spatlanina divna... Laughing out loud

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 19:53 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Proste vsem jen dekuju a dekuju a dekuju!!!!!!! To se neda to vypisovat porad, tak to musim napsat takhle dohromady... Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-23 19:43 | Ninja už: 20056 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Super .. Kakashi YES a konec? nee.. Sad, to nam přece nemůžesh udělat.. Sad Laughing out loud, cela povídka se ti fakt mocko moc powedla.. Kakashi YES chwála.. Kakashi YES Smiling

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Po, 2008-06-23 19:06 | Ninja už: 6082 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

hahaaa super konec je to super!!! ale ten konec xD haha kakashiho potesil novy dil icha icha...xD kiba a sakura hmm zajmave...Laughing out loud ale jako ten uplnej konec nemam rad takovy konce:((( takove divne ty tam jako napises ze maj jiny ukol ale jakej se nikdy nedockame ze?a kdo to rekl sakra?to je na houby napis volne pokracovani Laughing out loud ale dneska se mi uz ¨nechce spat tak koncim se psanim tohoto na me prilis dlouhehu koment xD


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 19:50 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Hehe Laughing out loud To vis no, jak jsem rikala, ten uplnej konec, jsem tam dala, abych mohla zase nekdy pokracovat Laughing out loud Neboj, vsechno se jeste dozvite, ale az nekdy pozdeji Laughing out loud Pokracko nejspis bude... Laughing out loud

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, Po, 2008-06-23 18:51 | Ninja už: 6138 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

Ako to že končíš! Jidus nemôžeš nechať Itachiho len tak! Ja chcem vedieť čo sa sním stalo! A čo je ta úloha?! Aaaaa ja asi vybuchnem zvedavosťou! Takto to zakončiť! Som ochotná akceptovať Sasukeho smrť ale chcem vedieť čo je s Itachim! Veď tým PS si akokeby otvorila ďalšiu knihu. Aaaaaaaa ja naozaj vybuchnem! (neberte to tak že mám Itachiho rada hej? viem že

ale medzi moje obľúbené nepatrí)

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 19:26 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Paaani! Ja... DIKY! Ani nevim co rict... Laughing out loud No vlastne tim PS jsem si chtela otevrit cestu, abych se k tomu mohla nekdy v budoucnu vratit, ale asi jsem to sem nemela davat, tvuj vybuch bych si fakt neprala... Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-23 19:40 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Otevřenou cestu ???Tím chceš říct, že to bude pokračovat ?! JESTLI JO TAK, KDYBYCH MĚLA PENÍZE A TUCET RŮŽÍ A ČEHO VŠEHO LEŽÍ TI TO U NOHOU ! xDD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 19:52 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

No neco takovyho tim chci naznacit... Laughing out loud Laughing out loud Ale s temi ruzemi, to zase ne... Laughing out loud (cervenam se cervenam... Laughing out loud )

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, So, 2008-06-28 23:43 | Ninja už: 6138 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

takže pokračko bude Laughing out loud Laughing out loud ?? ale fakt to PS je najzapeklitejšia vec v dvojke Laughing out loud a ten výbuch ja som fakt myslela že sa to stane XD nebyť prítomnosti brata tak pobehujem po celej izbe a kričím "Ččo... to jak... taký koniec?!!!!!" a nielen skáčem po stoličke XD a hovorím "Ččo... to jak... taký koniec?!!!!!"

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-23 19:54 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Djuchuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!! Sakra já mám radooooooooooooooooooostttt !!! Juupíííííííííííííí !!! Díkyyy a jdu psát další díl mé povídky protože tohle mě tak krásně potěšilo ... no nic !!! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-06-23 18:49 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

jej je to naprosto užasný!!! Prostě skvělý!!§ Je škoda že už je konec ale je to fakt parádní konec!! Smiling

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-23 18:48 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Tak to si děláš srandu ... asi si za tebou dojedu a uškrtím tě vlastníma rukama ... KONEC? TO mi nemůžeš udělat ... Sad Každopádně ... prosím vraŤ se co nejdříve ! Bez tebe to tu nezvládu !!!! xD Sad
Jinak co se týče závěru a celé FF :
1)Bylo to úžasné
2)Bylo to ještě lepší než úžasné
3)Existuje lepší slovo než úžasný z nejúžasnějších ????

xD Laughing out loud
Jidus ... prostě krása !!! Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 19:21 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Aaa, ja uz se asi vazne rozplynu na oblacek koure... Laughing out loud To ani nejde rict jak jsem stastna Laughing out loud (Takova chvala, to si ani nezaslouzim! Laughing out loud ) Diky! Arigatou! Laughing out loud

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-23 19:38 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

nEŠTVI MĚ ! Samozřejmě, že zasloužíš !!!! Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Po, 2008-06-23 18:44 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Aj mi napadlo že červená knižnica..Ale inak fajn:)
A to post scriptum vyzerá skutočne zaujímavo..z toho cítiť veľké možnosti a ohromný potenciál:)
Teším sa na ďalšie práce:)

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..