manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto rozjíždí business!! 06

Tak jsem teď trochu rozjela příběh, a doufám, že je to good Smiling

Naruto zcela vyčerpán z vaření, přišel domu a padl na gauč. Nevšiml si, že doma není Sakura.
„Sakuro? Sakuro! Kde jsi?,“ procházel jejich barákem a nikde jí nemohl najít.
,Co když se jí něco stalo?‘ probíhalo Narutovi v hlavě a začal panikařit. Šel se podívat do nemocnice, prolezl celý les, protože Sakura většinou v této době chodila na procházky, šel se také podívat k Teuchimu, ke každému známému, jestli není na návštěvě.
,Sakra, kde jenom je!‘ byl nervózní čím dál tím víc, když jí pořád nikde nenacházel.
„Naruto! Naruto! Volá tě Tsunade!,“ přiběhl udýchaný Sasuke.
„Co se stalo? Je to něco se Sakurou?,“ zeptal se ho vystrašeně.
„Já vůbec nevím, mám tě prý jen zavolat a máš přijít co nejrychleji,“ čapnul ho za ruku a vedl ho k Tsunade.
„Tady jsi Naruto, konečně,“ řekla mu Tsunade, jakmile přišel k ní do kanceláře.
„Přišla nám zpráva od Akatsuki. Nějakým způsobem se dozvěděli, že Sakura je těhotná a unesli jí. Prý jí zabijí, dokud se sám nevzdáš a necháš se chytit,“ dala mu papír do ruky.
Narutovi se začínaly objevovat v očích slzy a pomalu stékaly po jeho tváři.
„Ví, že ona a naše miminko, pro mě znamenají hodně a využívají toho,“ procedil mezi zuby a zmuchlal kus papíru.
„Musím se tam za ní vydat, nesmí zemřít, prostě nesmí,“ vyskočil z okna a utíkal, co jeho nohy mohly.
„Naruto! Nemůžeš jít sám, půjdu s tebou, ale musíš si ještě chvilku odpočinout, nemůžeš jít hned, nezachránil bys jí,“ doběhl ho Sasuke.
„Musím se za ní vydat hned teď, kdo ví, kdy je napadne jí zabít,“ vyjel na něj, ale Sasuke ho uspal jednou ránou za krk, jako tehdy Sakuru.
„Vím, co pro tebe znamená, já jí také miloval,“ ukápla Sasukemu slza a odnesl spícího Naruta k sobě domu.
„Hinato, připrav prosím postel pro Naruta, musí se vyspat, pak ti to vysvětlím,“ řekl Hinatě už ve dveřích a Hinata se okamžitě dala do přípravy postele.
Položil Naruta do čerstvě ustlané postele a pověděl Hinatě, co se stalo.
„Cože? Sakuru unesli?,“ začala se Hinata strachovat o svojí kamarádku a pak jí něco píchlo v břiše. Hinata se chytla za břicho a začala se svíjet bolestí.
„To už? Panebože, musím tě odnést. Hinato, vydrž!,“ popadl jí Sasuke a běžel s ní do nemocnice.
„Tsunade, Hinata rodí!,“ vykřikl na Tsunade v dálce. Ta jí rychle odnesla na porodní sál a začal porod.
Z místnosti byly slyšet hlasité výkřiky a Tsunadino nabádání, aby pořádně dýchala.
„Už je vidět hlavička!,“ zaradovala se Tsunade a do sálu vtrhl Sasuke, který byl zatím jen na chodbě.
Jeho oči zářily štěstím, když uviděl jeho malou holčičku. Byla ještě celá od krve a brečela.
Tsunade jí oplachovala a Sasuke přišel za Hinatou, která byla neskutečně vyčerpaná. Chytla Sasukeho za ruku a brečela štěstím. Tsunade jí pak dala malou holčičku do náruče, zabalenou v růžové dečce.
„Ahoj Kaori,“ usmála se Hinata na brečící holčičku, která se začala usmívat, jakmile uslyšela její hlas.
Tsunade se koukala na šťastný pár, kterým tímhle okamžikem začal nový život.
Hinata dala Kaori Sasukemu, kterýmu se začaly také téct slzy, netušil, že tento okamžik pro něj bude tak dojemný a že bude oplývat tolika radostí.
„Ty jsi ale roztomilá holčička, co?,“ usmál se na Sasuke a holčička se rozbrečela.
„Asi jí nejsi sympatický,“ rozesmála se Hinata a holčička opět ztichla.
„Nechci rušit vaší šťastnou chvíli, ale kde máte Naruta?,“ zeptala se je Tsunade a Sasuke se zděsil.
Nechal tam Naruta samotného, co když se už probudil a odešel? To nesmí dopustit.
„Promiň, Hinato,“ políbil Kaori na čelíčko a dal jí Hinatě. Pak zmizel ze sálu a běžel rovnou domu.
Sasuke si všiml otevřeného okna.
,Asi utekl oknem, dveře jsem zamknul‘ pomyslel si a podíval se na prázdnou postel.
, Naruto, ty blbe!‘ strachoval se o něj, ale nemohl se za ní vydat, musí být teď s Hinatou. Netušil co bude dělat. Rozběhl se zase rovnou k Tsunade.
„Tsunade? Naruto utekl, asi běžel zachránit Sakuru. Musíš tam někoho poslat, já tam nemůžu,“ vyvalil na ní a Tsunade začala okamžitě shánět schopné ninjy, kteří by Naruta dohonili.
Do její kanceláře vstoupil Kakashi s Shikamarem, Nejim a Saiem.
„Víte, co máte dělat, že?,“ zeptala se jich Tsunade a všichni jí to odkývali. Neváhali ani vteřinu a vydali se na cestu.
„Pakkune? Cítíš někde Naruta?,“ zeptal se Kakashi svého věrného pejska.
„Je asi tak 20 kilometrů od nás,“ odpověděl mu a všichni přidali na tempu, museli ho dohnat co nejdříve.

Poznámky: 

Tak a je to tu. Vypadá to, že to asi nestihnu do začátku prázdnin Laughing out loud teď jsem si to tak trochu zkomplikovala Laughing out loud a komentíky? beru i kritiku Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2018-07-16 20:59 | Ninja už: 4214 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L3: Jedna akce stíhá druhou Laughing out loud Laughing out loud Akatsuki si fakt nemohli vzít Sakuru dřív že, prostě s malým zárodkem uvnitř je to víc napjatější a můžou vydírat o sto šest. No Sasuke je taky docela vtipný a Pakkun to zabil, prej 20 km, to je nos!

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, So, 2008-07-05 15:26 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Mě příjde divný že sakuru jen tak unesly dyt tam musela bejt spousta ninjů, je to podle me trosku divne ale nevadí mě to, číst dál budu a mas odeme me za 4

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-23 19:11 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

parádní děj a už se těšim jak bude ta záchrana pokračovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Po, 2008-06-23 17:34 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

tak to je moooc dobrý

Obrázek uživatele Taka Tanaka
Vložil Taka Tanaka, Po, 2008-06-23 17:21 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 700 | Autor je: Prostý občan

Dobry

Moje motto: „Jenom tři slova v srdci měj miluj, věř a odpouštěj!“
Co tvrdím? „Že, ty nejlepší FA kreslí Poník a to mi nikdo nerozmluví!!!“
Moje jednorázovka Didarovo dilema http://147.32.8.168/?q=node/63364


Můj blog XD
andyna

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-23 15:46 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeer.. Smiling Kakashi YES Hin a SAsu maj mimčo??.... pěknýýýýý mocko Smiling

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Po, 2008-06-23 01:37 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Mám pre teba smutnu spravu .........snazila som sa ale........na toto sa proste..... kritika napisat nedá!!! Napisem len tolko ze je to famozne??? strhujuce??? dokonale??? -vidis je to take mega super uzasne ze na to ani nemam vhodne slovo!!! Tesim sa na dalsi diel tak ho rychlo napis!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-22 13:42 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Tak Sasuke a Hin mají holčičku... no, už se těším, jak bude probíhat záchrana Kakashi YES