manga_preview
Boruto TBV 09

Tajné priania VI.

Nové odpovede

Svitalo. Prvé slnečné lúče už hladili vrcholy najvyšších stromov. Kibovi spoločne s Akamarom začala dochádzať trpezlivosť. Nebol jeden s tých, čo neznášajú čakanie, ale čo je moc, to je moc. A Kiba rozhodne poznal medze. Naštvaným krokom nacválal smerom k veľkej budove, kde bolo stanovisko hlavy Konohy. Vyšiel po schodoch až na najvyššie poschodie. Jeho dupot sa ozýval cez celú chodbu. Dvere rozrazil bez zaklopania. Koniec koncov – po tom hluku žiadne klopanie nebolo nutné. Kiba sa nadýchol, že niečo povie, ale Hokage ho zastavila kývnutím ruky.
,,Naruto sa vrátil, dostali sme správu od ANBU...,“ povedala Tsunade s výrazom tváre, akoby išlo o tú najbežnejšiu vec na svete. Hneď na to ale zvážnela.
,,Ale Hinata a Sasuke zmizli.“ Kibu skoro vystrelo.
,,Ten Uchiha!“ sykol a zaťal pästi. ,Keď jej skriví jediný vlas na hlave...‘ pomyslel si. Tsunade ešte dodala.
,,Odišla s ním dobrovoľne...“ Kiba to nechápal. Prečo by s ním išla dobrovoľne? Prečo nečakala jeho? Že by... Nie, nechcel myslieť na to, že by existovala aj takáto možnosť... Zadíval sa do zeme, ale hneď pohľad zase uprel na Hokage.
,,Musíme zvolať nejaký tým, musíme ich nájsť!“ kričal s odhodlanosťou v hlase. Akamaru, ktorý bol schúlený v malom klbku sa nadšene postavil a začal krútiť chvostom. Vždy mával pocity ako jeho pán.
Tsunade pokývala hlavou.
,,Nie..., teraz máme málo Jouninov. Sú buď na misiách, alebo pracujú na iných dôležitých veciach,“ povedala a zadívala sa na Kibu. ,,Oni sa o seba budú vedieť postarať...“ Kiba neveril vlastným ušiam. Musel Hinatu zachrániť pred tým indivíduom! Kiba ešte hodnú chvíľu ostal stáť ako obarený, no neskôr sa otočil a skôr ako zavrel dvere, pozrel sa na Hokage vyčítavým pohľadom.
,,Kiba, dúfam, že neurobíš žiadnu hlúposť...“ vzdychla si Tsunade a položila si hlavu do dlaní.

Slnko jasne svietilo na oblohe. Vonku bolo príjemne. Sasuke s Hinatou ťažkými krokmi kráčali smerom k neďalekému mestu. Obidvaja dychčali a nevládali ísť ďalej. Hinata po chvíli prehovorila.
,,Už nevládzem,“ hlasno oddychovala. Navrhla Sasukemu, že mu pomôže, ale nečakala, že jej pomoc bude brať tak vážne. Nevážil predsa pár kíl! ,,Nemôžme si odpočinúť?“ Sasuke zastonal od bolesti. Hinata sa na neho starostlivo pozrela. Jed postupoval rýchlejšie než očakávala. Usadila ho na zem. Chcela mu skontrolovať ranu, ktorú ošetrila chabou lekárskou výzbrojou. Nadvihla mu tričko. Trochu sčervenela. Nikomu inému tričko ešte nenadvihovala. Náhle však zatriasla hlavou. Trochu mu nadvihla náplasť, ktorá mu ranu kryla. Bola zahnisaná. Hinata sa zamračila. Keby tu bola Sakura... Sasuke si všimol jej pohľadu.
,,Nič si nevyčítaj, všetko je iba moja vina.“ Hinata však zosmutnela ešte viac. Bola to jej vina. Ona ostala schovaná, zatiaľ čo na Sasukeho zaútočili. Vstala.
,,Pokračujeme.“ Vstala s rozhodným pohľadom. Ten pohľad u nej Sasuke videl na začiatku ich cesty. Sasuke bez mihnutia oka vstal tiež.

K večeru prišli pred brány nejakého mesta. Bolo menšie, ale nemocnica tam bola. Hinata sedela v čakárni. Hlavou jej vírili rôzne myšlienky. Boli to hlavne slová personálu. ,Máte šťastie, prišli ste na poslednú chvíľu.‘
,,Dúfam, že mu pomôžu...“ vydýchla a schovala hlavu do rúk. Čakala už dlhšiu dobu. Každá sekunda sa jej zdala hodinou. Vtom sa dvere ordinácie otvorili...

Naruto sa díval na strop. Nebavilo ho ležať v posteli. Pohol rukou. Ešte ho bolela, ale mohol sa pohnúť. Skúsil sa postaviť. Stratil rovnováhu. Keď stál pevne na nohách odvážil sa urobiť prvý krok. Začal sa poriadne obzerať po mieste na ktorom bol. Bola to izba, slušne uprataná. Na stole videl zložené svoje veci. Chytil do ruky tričko. Bolo vypraté.
,Pekná vôňa‘ pomyslel si. Na nič nečakal a začal sa prezliekať. Do izby vošla Ayu.
,,Priniesla som ti niečo na jedlo...“ povedala a zavrela dvere. Hneď ako videla Naruta, ako sa prezlieka zľakla sa, že jej vypadla tácka z jedlom z rúk.
,,Prepáč!“ pískla a vybehla z miestnosti. Naruto sa ešte chvíľu díval na dvere s údivom. Keď sa prezliekol, začal sa prechádzať po izbe. Nevedel, čo bude nasledovať teraz. Pohľad mu spočinul na malom stole – bola tam zložka s nejakým menom. Naruto prestal dýchať. To meno bolo Ayu Uzumaki... Naruto ten spis držal v ruke ešte hodnú chvíľu. Ozvalo sa zaklopanie. Naruto spis rýchlo položil späť na miesto a sadol si na posteľ.
,,Kto je tam?“ zakričal.
,,Ja, ehm teda Ayu..“ ozvalo sa ostýchavo.
,,Môžeš ísť ďalej.“ Zašeptal, ešte stále vyvedený z miery s toho čo prečítal na spise. Ayu otvorila dvere, no ešte stále sa trochu červenala.
,,Prepáč ehm...,“ ospravedlnila sa ešte raz ,,vlastne si sa ešte ani nepredstavil.“ Naruto sa na ňu chvíľu zadíval.
,,Som Naruto...“ zazubil sa na ňu. ,,Naruto...Uzu-“ nestihol dopovedať, lebo sa otvorili dvere a vleteli do izby Akio a Kyosuke. Akio vyzeral akože vedie ich tým. Naruto sa zatváril kyslo. Akio významne nadvihol obočie.
,,Nevyrušili sme vás náhodou pri niečom dôležitom?“ Zaironizoval. Ayu sčervenela. Akio chcel použiť ešte nejakú nevkusnú poznámku, ale Kyosuke sa usmial na Ayu.
,,Máme pre teba prekvapenie,“ Všimol si Narutov podozrievavý výraz ,,vlastne pre vás obidvoch.“ Dodal.
,,Pôjdeme na misiu do zeme víru.“ Predbehol Akio Kyosukeho, ktorý ne neho hodil vražedný pohľad. Tvár Ayu sa ihneď rozžiarila.
,,Zem víru!“ vykríkla a usmiala sa. Naruto nechápal. Čo je na Zemi vĺn také špeciálne? Nechápavo na nich hľadel. Kyosuke si to všimol a začal Narutovi vysvetľovať.
,,Ayu pochádza zo Zeme vírov. Je s klanu Uzumaki, čo je tam najsilnejší klan. Určite je omnoho silnejší než klan Uchiha a-“ Naruto sa na neho pozeral udiveným výrazom.
,,Prestaň,“ okríkla ho Ayu. ,,on to tak nemyslel.“ Pozrela sa Naruta. Kyosuke to videl ako sa čuduje a spustil ironickým tónom.
,,Určite si aj ty s nejakého úžasného klanu, alebo nie?“ Po vytiahol obočie. Za túto vetu si vyslúžil od Ayu sériu vražedných pohľadov. Naruto sa nadýchol.
,,Som s klanu...,“ začal. ,,Uzumaki.“ Všetkým v miestnosti sa zastavil dych.
Klan Uzumaki... Čo je zač?

Poznámky: 

Všimli ste si ako sa ten príbeh zmenil? Už sa vôbec nepodobá začiatku...

4.916665
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-11-30 23:36 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

skvele tesim sa na dalsi dielik a dufam ze sem rychlo pribudne

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, St, 2009-11-11 22:03 | Ninja už: 5423 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

prosím, prosím, prosím ďalší diel xD

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-07 15:11 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Škoda, že jsi se zasekla zrovna u takhle napínavé části Smiling Snad někdy budeš pokračovat, stálo by to za to

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Ne, 2008-09-14 21:11 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Chcelo by to daľšiu časť Sticking out tongue

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Pá, 2008-07-04 20:22 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Asi už dál číst nebudu, myslel jsem že to bude o narutovi a sakuře. Ale já to nevydržím a přečtu si to. Každopádně budu upřímnej, je to dobrý ale všichni ste moc měkký, až tak ůžasné to zase není. Dávám ti za 4. Tot vše

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Čt, 2008-07-03 23:26 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Je to super kedy bude dalsia cast???

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Pá, 2008-07-04 18:14 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

*kašli kašli, ehm kašli kašli* Ďalšia časť? Ehm? Mno tento mesiac asi (čítaj určite nie) pretože nemám čas a ešte som ani nezačala na nej pracovať...Ehm gomene... x(

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-06-23 07:07 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ooo, to je boží! Krása, nemůžu se dočkat dalšího dílu Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-06-23 12:20 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Táák a teraz je už dúfam každému jasné prečo nemám rada pár NaruSaku xD A som rada, že sa táto zhatlanina páči toľko ľuďom Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-22 16:43 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je naozaj dobrý koniec, teraz mi hlava vybuchne z toľkého premýšľania nad tým, kto je Ayu Smiling
skvelá časť, Linhe Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Ne, 2008-06-22 17:13 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Hlavne nech nevybuchne xD S Ayu to nebude až také prevratné...xD

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Ne, 2008-06-22 16:38 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Mik: ^^ Arigató gozaimašta xD
Rika: Myslela som to tak, že to začalo Sakurou, ktorá bola v nemocnici a teraz už v príbehu ani nie je xD A Ayu bude ešte dosť zaujímavá Evil

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-06-22 16:33 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Grr...tys to takhle ukončila...takhle...neee!!!...okamžitě další..prosím!! Já chci vědět, co je vlastně Ayu zač!!...*smutně koukám*...a jak jsi myslela to že je jiný než na začátku?

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, So, 2008-06-21 22:20 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

je to suprovy uz se nemuzu dockat pokracka

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-06-21 20:49 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Evil Ja som strašne zlá xD A ďakuejm za pochvalu Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-06-21 20:40 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Ale skončit v nejlepším... Kakashi YES