manga_preview
Boruto TBV 15

Najkrajsie spomienky 2

Kapitola 5:

Naruto vyhľadal bývalé úkryty Akatsuki. Pomocou Byakuganu sa snažil hľadať akúkoľvek stopu, ktorá by ho mohla priviesť k Akatsuki. Stále však nič nenašiel, okrem jedného drobného čierneho predmetu, ktorý však vždy keď sa Naruto priblížil, zmizol.

„Vylezte! Tentoraz hľadám ja vás dvoch! Vylezte!“

„Dobrý deň, Naruto. Máš zaujímavé oko. Schopnosť Byakuganu. Ktorá schopnosť je silnejšia? Byakugan, alebo Sharingan?“ Ozval sa kľudný a Narutovi povedomý tón. Neznášal ho. No napriek tomu, že Naruto mal aktivovaný Byakugan, nemohol tohto starého známeho nájsť.

„Dosť bolo kecania! Kde si?!“

„Naruto, ty už nemáš rád rozhovory? Vždy si viac kecal ako bojoval.“ Naruto použil svoju novú techniku a zdemoloval kus krajiny okolo seba. Konečne zbadal dve povedomé tváre, ktoré hľadal. Tá žraločia bola mierne prekvapená, výraz tváre druhého odhaleného Naruto nemohol vidieť - skrýval sa za golier.

„Ani sa nepohol,“ výraz žraločieho muža ostal stále prekvapený.

„Si hlúpy, ak sa sám vydávaš z dediny preč a ešte nás vyhľadávaš. Teraz ťa odvedieme k nám.“ Kľudným tónom povedal ten schovaný za golierom.

„Neprišiel som sa vzdať. Chcem informácie!“

„Informácie?“ skočil mu do reči ten kľuďas. „Nebudeš ich už potrebovať.“ Mierne kývol hlavou. Žraločí muž sa rozbehol na Naruta, no vzápätí odletel dozadu.

„Čo sa deje, Kisame?“ Itachiho to mierne prekvapilo. Naruto sa totiž ani nepohol.

„Nechcem bojovať s tou rybacinou. Pravdupovediac, nepotrebujem len informácie, ale aj teba, Uchiha Itachi.“

„Chceš ma zabiť?“ Itachi mimovoľne aktivoval Sharingan.

„To potešenie nechám na Sasukem. Kde je Orochimaru?!“

„Takže chceš dostať Sasukeho späť do Konohy?“

„Na to se...m. Kto sa zaujíma o to debilné decko, čo si o sebe myslí, že mu patrí svet? Sú dôležitejšie veci, než ten krpatý hajzel. Pýtam sa kde je Orochimaru?!“

„Prečo ho teda hľadáš?“ Naruto zaútočil bez varovania svojou novou technikou, použil klon, ktorý sa schoval za útočiaci nával chakry a klonom sa pokúsil trafiť Itachiho, no ten sa v poslednú chvíľu uhol. Pokúšal sa zničiť klona, ale chakra ho ochránila. Itachi sa pomocou Sharinganu pokúsil skopírovať Narutovo jutsu.

„Ani sa o to nepokúšaj. Tvoje telo by nedokázalo spracovať tú chakru. Kombinuje to veterný element, krvný limit Byakuganu a Kyuubiho čakru. Nemáš šancu skopírovať to.“ Medzi tým Naruto dotvoril ďalších klonov, ktorí spolu s jeho jutsu útočili na Itachiho a ten schytal niekoľko rán. Tentoraz sa prekvapený výraz zjavil aj na Itachiho tvári. Chvíľu to jeho myseľ zamestnalo a preto sa nesústredil, dostal ďalšiu ranu a odletel ku Kisamemu. Itachiho tvár zjavne znervóznela. Nevravel vôbec nič, no jeho oči zmenili tvar. Nakoniec predsa len čosi z neho vyšlo:

„Mangekyu Sharingan!“ Naruto sa zrazu ocitol v inom svete. „Nemyslel som, že bude nutné toto na teba použiť.“ Naruto bol silne bičovaný. Potreboval sa z tejto situacie dostať, kdesi uniknúť z tohto priestoru. Jediné miesto, ktoré ho napadlo bol-Kyuubi.

„Nemám náladu sa s tebou hrať. Ako obvykle-navaľ čakru.“

„Si akýsi netrpezlivý.“ Naruto vytiahol kunai. Podržal ho Kyuubimu pri krku.

„Tú čakru!“ Kyuubi trocha prekvapene nakoniec Narutovi svoju čakru dal. Naruto sa dostal z Mangekyu Sharinganu a okamžite začal zbesilý útok na Itachiho. Ten nestíhal reagovať. O chvíľu Naruto použitím Rasenganu bol schopný poraziť Itachiho definitívne. Kisame sa pokúsil o pomoc, ale nemal proti Narutovi ani najmenšiu šancu. Naruto mu pomocou svojej techniky odtrhol obe nohy a dlane.

„Neotravuj. Dávam ti možnosť žiť.“ Naruto vytvoril klona, ktorý vláčil telo odpadnutého Itachiho. Odišiel preč. Počas cesty sa k nemu ktosi blížil. Naruto aktivoval Byakugan. Štvoricu prenasledovateľov okamžite spoznal: Pakkun, Kakashi, Sakura, Sai. Kedže Naruto bol kvôli Itachimu pomalší, čoskoro ho dobehli.

“Konečne sme ťa dostihli.“ Povedal Pakkun.

„Naruto. Čo to robíš?“ Sakura mala v tóne hlasu skrytý strach.

„Poslala vás za mnou Tsunade?“

„Došli by sme aj sami. V jednej knihe som čítal, že priatelia sa snažia navzájom si pomôcť,“ svoj typicky bezemočny hlas v sebe Sai nezaprel.

„Heh, stále čítaš tie knihy o priateľstve?“

„Stačilo. Naruto, ideme späť.“ Zavelil Kakashi.

„Kakashi-sensei. Ostane so mnou len Sakura. Sai, Kakashi-sensei. Prosím, odíďte. Verte, že Sakura to zvládne aj za vás.“

„Prečo chceš, aby ostala len Sakura?“

„Lebo vie liečiť. Idem za Orochimaruom.“

„Kakashi-sensei, ja sa ostanem s Narutom. Sai, Kakashi-sensei. Prosím, choďťe.“ Sakura mala rozhodný tón. Všetkým bolo jasné prečo.

„Sasuke je zrejme blízko. Túto šancu musím využiť,“ pomyslela si.

„Spolieham, že obaja sa vrátite!“ Kakashi najprv nevedel, či to nie je riskantné, ale keď videl porazeného Itachiho, rozmyslel si to, otočil sa a Naruto len ticho povedal:

„Hej.“ Keď už Naruto nevidel Kakashiho, Saia ani Pakkuna, náhle zmenil smer a prikázal Sakure, aby ho nasledovala.

„Naruto. Tvoj hlas sa zmenil. Čo sa stalo... ? Prečo si zaútočil na Jiraiyu?“

„Pokúsil savziať mi jedinú vec, ktorá mi je na tomto svete blízka.“ Narutov hlas bol tichý a vážny.

„Nechceš Sasukeho doniesť späť do Konohy, že? Ideš tam z iného dôvodu.

„Áno.“ Naruto sa nachvíľu odmlčal. „Ale keď už tam budem, môžem to zariadiť.“

„A z akého dôvodu tam teda ideš?“ Naruto zastavil na lesnej čistinke.

„Prosím vylieč ho, ale iba tak, aby mohol hovoriť.“ Sakura sa pustila do práce. Keď Itachi nabral vedomie, okamžite dostal jednu cez „držku“ od Naruta.

„Nebudem sa opakovať. Kde je Orochimaru?“ Preventívne dal Naruto Itachimu ešte jednu ranu. Itachimu sa ťažko rozprávalo, ale začal vysvetľovať, ako sa k Orochimaruovi dostanú. Naruto ešte raz udrel Itachiho, aby znovu upadol do bezvedomia.

„Ideme, Sakura.“

„Áno..“ Sakura zostala skleslá, pretože jej otázka zostala nezodpovedaná.

- - -

Kapitola 6:

Miesto, kde sa mal nachádzať údajný Orochimaruov úkryt, vôbec nevyzeralo podozrivo. Navyše žiaden úkryt nebolo vidieť. Naruto aktivoval Byakugan a hľadal možné vchody. Nebol vôbec prekvapený, že nič nenašiel. Naruto použil svoju novú techniku. Čiastočky čakry prenikali do pôdy a na mieste, kde skončili v dutine čakru koncentroval a pokúšal sa zistiť, či by sa mohlo jednať o chodbu. Prišiel k miestu, kde predpokladal, že sa nachádza chodba.

„Sakura, keby si mohla...“ Sakura použila svoju monštruóznu silu a prerazila zem. Naruto, Narutov klon vláčiaci Itachiho a Sakura pristáli v chodbe.

„Prosím, vylieč ho úplne.“

„O čo sa ti jedná Naruto? Nechápem...“

„Nemusíš, pochopí to ten, kto to pochopiť má. Itachi, mňa určite nedostaneš . Nebuď hlúpy a nebojuj. Za chvíľu si boja ešte užiješ.“

„Naozaj chceš, aby som bojoval so Sasukem?“

„V podstate mi je to jedno, ale keď ťa uvidí, jemu to jedno nebude. Ja som sem prišiel za iným účelom, vravel som ti to.“ Naruto znovu aktivoval Byakugan. Lokalizoval dve osoby, ktoré hľadal. Vybral sa k prvej. Šťuchol do Itachiho:

„Pohyb.“ Úzke chodby sa kľukatili v mnohých cestách, ale pre Naruta nebolo ťažké vybrať tú najkratšiu.

„Ďakujem, Hinata.“ Pomyslel si Naruto. Nakoniec otvoril správne dvere. Uvidel osobu, ktorú už dávno nevidel. Nachvíľu zmrzol, Sakura takisto. Naruto sa však narozdiel od Sakury rýchlo spamätal.

„Dlho sme sa nevideli...“

„Naruto, čo tu...“ V strede vety sa zasekol aj mladík ležiaci na posteli, keď v miestnosti zbadal svojho staršieho brata.

„Naposledy si nebol ani len v polovici mojej úrovne, Sasuke. Teraz so mnou znovu chceš bojovať ale aké šance máš teraz?“

„Proste ho zabi, Sasuke, Sakura, ty tu na nich dohliadaj, keby sa to Sasukemu nepodarilo, zabi ho. Ja idem vyriadiť svoje záležitosti.“ Naruto sa otočil a odišiel.

„Sa-sasuke...“ ťažko z úst vyšlo Sakure.

„Sakura, budeš tu len na obtiaž. Tentokrát to budeš ty, kto sa nevyrovná mojej úrovni, Uchiha Itachi!“

„Si trochu namyslený, nemyslíš?“

„Odkedy sa vlastne spoľčuješ s Konohou?“

„Nespoľčujem...“

„Naruto chcel zistiť, kde sa nachádza tento úkryt a tak ho porazil. Ale chcel, aby si ho zabil sám. Preto ma nechal pripojiť sa k nemu, aby som ho vyliečila a ty si s ním tak mohol bojovať v jeho plnej sile. Teraz už chápem. Naruto proste chcel, aby si spravil to, čo si vždy chcel. A urobil to popri plnení jeho vlastného cieľa. Nech už je akýkoľvek.“ Skočila Itachimu do reči Sakura.

„Takže tak je to. Tak nech teda nechodil zbytočne. Ak ťa porazil ten slaboch, budeš pre mňa nič. Sakura, z cesty.“ Sakura ustúpila. Obaja bratia aktivovali Sharingan. Sasuke sa rozbehol na Itachiho a začali súboj. Nedalo sa povedať, kto mal prevahu, pravda je taká, že ani jeden z nich neutŕžil akúkoľvek ranu. Nastúpilo na rad ninjutsu a Sasuke pokryl svoje telo čakrou Chidori a použil ju na Obranu. To prvý krát odhodilo Itachiho.

„Podobná technika, ako Narutova.“

„Takže toto na teba použil? Tak potom to nebude ťažké.“ Sasuke aktivoval prvý level jeho „zakliatej pečate“. Z čakry vytvoril meč a pokúšal sa ním preseknúť Itachiho. Itachi však techniku bez problémov skopíroval a rázom bol boj na začiatku. Sasuke znovu zaútočil na Itachiho čakrovým „mečom“.

„Vedel si, že keď si skopíroval moju techniku, skopíroval si si samovraždu? Vedel som, že ju skopíruješ a úmyselne som ju namieril tak, aby ťa zničila.“

„To znamená, že si ale zranil aj sám seba.“

„Paradoxne si to dnes ty, kto sa má sa ešte veľa čo učiť!“ povedal Sasuke chladným, zato však spokojným tónom. Itachi netypicky zreval od bolesti. Sasuke zdvihol čakrový meč a švihol. Itachi v momente zaútočil tou istou technikou na Sakuru. Sakura nedokázala zareagovať a už samú seba videla mŕtvu. Pred očami sa jej však zjavil biely kostým a dlhé čierne vlasy. Stojaca postava pred ňou ale razom kľakla.

„SASUKE!“

„Sakura, povedal som, ustúp. Drž sa späť. Iba tu zavadziaš. Toto je môj boj.“ Itachi chvíľu využil a vsadil Sasukemu ešte jednu dobre mierenú ranu.

„Ty ma nezabiješ! To ja zabijem teba!“ Sasuke sa zrazu zjavil za Itachim. Stojac nad ním znova podvihol čepeľ jeho čakrového meča a odsekol Itachimu hlavu.

„Nakoniec som ten tvoj trápny kaleidoskop v oku nepotreboval.“ S nechuťou povedal Sasuke. Zrazu však znova padol na kolená.

„Sasuke..“ Zvolala Sakura.

„Počkaj, vyliečim ťa.“

„Nie, nevyliečiš. Viem veľmi dobre, kam ma trafil a aké to má následky“.

- - -

Naruto prechádzal chodbovým labyrintom začujúc občasný buchot.

„Takže si priniesol ďalšieho Uchihu? Povedz pravdu, prečo si sem prišiel? Sasuke to nebol, lebo hľadáš mňa.“ Svojím typickým odporným hlasom s úšklebkom na tvári sa za Narutom zjavil ďalší muž podobajúci sa viac na zviera ako človeka. Tentoraz to však nebola ryba, ale had.

„Priniesť sem Itachiho bol postranný plán. Chcem s tebou hovoriť.“

„Už so mnou hovoríš.“ Orochimaru sa usmial.

„Dokážeš priviesť k životu mŕtvych.“ Orochimarua táto veta mierne zaskočila. Zas sa však nepríjemne usmial.

„Niekto blízky ti zomrel. Aké patetické. Dokým budeš ľutovať tých, ktorí boli slabí, aby prežili, si ešte ľahšia korisť, ako som si myslel.“ Mimovoľne sa oblizol.

„Môžem ťa zabiť a vziať ti všetky tvoje priblblé ambície. Počul som o tom... Vedieť všetky techniky na zemi, vedieť úplne všetko. Keby som nemal blbú náladu, smial by som sa.“

„Ty a zabiť mňa? Aký nezmy...“

Orochimarua čosi zložilo na zem Narutova technika.

„To bolo dobré.“ Ani sa nespamätal a už mu Naruto zrovnal fasádu kopom do tváre.

„Chcem vedieť tú techniku, nič viac! Ak ma ju naučíš, nechám ťa žiť.“

„Nemám čo stratiť.“ stále škeriac sa odvetil Orochimaru. „Je to fér ponuka. Ale ak ťa ju naučím, Sasuke ostáva tu.“ Naruto tentoraz chvíľu zaváhal. Ale nakoniec prehovoril.

„Dohodnuté.“

„Nasleduj ma.“ Orochimaru viedol Naruta do nižšieho podlažia do miestnosti, kde bolo zamknutých mnoho ninjov. Jedného odtiaľ vyviedol. Zabil ho a použil svoje jutsu oživenia a nechal oživiť Kimmimara.

„Dlho sme sa nevideli Kimimaro.“

„Orochimaru, nemali ste ma oživiť, nemáte pre mňa využitie.“

„Nebuď na seba prísny. Postačilo mi, že som ťa vyvolal. Bol si dokonalý ukážkový predmet.“

Naruto bol týmto divadlom úplne zarazený a znechutený.

„Ako som si myslel. Táto technika neoživuje mŕtvych. Podriaďuje telá mŕtvych tvojej vôli, takže nemám pre teba žiadne využitie.“ Naruto novou technikou znehybnil Orochimarua, sformoval Rasenshuriken a zabil ho bez mihnutia oka. Vplyvom toho sa vytratil aj Kimimaro a ostala po ňom len mŕtvola ninju v tej podivnej miestnosti. Naruto sa vybral späť smerom k Sasukemu. Našiel ho sedieť opretého o stenu a zakrvaveného. Vedľa neho stála Sakura a neďaleko ležalo telo bez hlavy.

„Takže sa ti to podarilo...“

„Hej.“

„Na-naruto.. Sasuke.. on..“

„Dnes sa vidíme naposledy Naruto. Čo sa ti vlastne stalo s očami? Máš schopnosť toho Hyuugu a druhé ti chýba.“

„To je dlhý príbeh.“

„Máš pravdu. Na ten už čas nemám.“ Naruto stále nechápal, čo sa deje.

„Nedokážem ho vyliečiť, Naruto.“

„Tým sa nezaoberaj, Sakura..“ napomenul ju Sasuke.

„Naruto, ďakujem.“

„Rado sa stalo.“ Obaja hovorili v takejto situácii tak kľudne, že Sakura chcela byť silná a vydržať, ale práve táto snaha ju rozcitlivela ešte viac. Začala silno plakať.

„Toto nie je čas na plakanie Sakura. Ešte máš prácu,“ znovu Sakuru napomenul Sasuke.

„To oko ti zaiste chýba. A v podstate som tvoj dlžník. Už jednu výnimočnú schopnosť máš a rád by som ti k tomu pridal najsilnejšiu Konohovskú schopnosť. Napodobníme Kakashiho. Sakura, prosím, keby si mohla...“ Sasuke aktivoval svoj Sharingan. Naruto sa tentoraz nebránil. Robil to pre priateľa a Hinata ho naučila, že to nie je len dar, ale doživotná ochrana a pomocná ruka. O pár minút Naruto mal opäť obe oči.

„Ďakujem Sasuke. Na tom druhom svete... sa drž.“

„Hej... Už choďte, vidieť ma zomrieť naozaj nemusíte a o pochovanie nestojím.“ Sakura neprestávala plakať.

„Ty to vieš najlepšie, Sasuke. Sakura... Odchádzame.“ Sakura by najradšej ostala, ale vedela, že by pre ňu bolo horšie, keby videla Sasukeho zomrieť.

„Ešte niečo. Naruto, ešte chvíľu tu ostaň.“

„Dobre. Sakura, choď napred, dobehnem ťa.“

- - -

Kapitola 7:

O pár dní Naruto stál pred Tsunade.

„Bol som trochu tvrdý, ospravedlňujem sa.“

„Ty si bol zachrániť Sasukeho?“

„Cestou som sa o to pokúsil, mal som iné ciele, ale už viem, že neboli správne. A myslím, že zas chcem byť Hokage.“

„A čo je so Sasukem?“

„Je mŕtvy, tak ako Orochimaru a Uchiha Itachi.“ povedal Naruto smutným tónom.

„Naruto... Veľmi ma to mrzí. Viem, že si.. „

„To je v poriadku, Tsunade. Sasuke stále žije.“

„V tom prípade... Ideme hovoriť o tvojom treste. Dostal si dvoch najnebezpečnejších mužov pre dedinu, preto žiaden nebude a beriem to tak, že to bola chvíľková nerozvážnosť a znovu ťa akceptujem ako nástupníckeho Hokagea. Toto ale bolo naposledy! Keď sa ním staneš, nechcem o takýchto nerozvážnostiach vedieť, jasné?“

„Rozkaz.“ Naruto odišiel z miestnosti.

„Vyzerá to, že konečne znovu nájde svoje staré ja a to dobre lebo len to bolo hodné niesť meno Hokage a našej budúcej nádeje.“ Pomyslela si Tsunade a bola hneď veselšia. Naruto prechádzal ulicami Konohy a v jednej z nich natrafil na Sakuru.

„Sakura. Pozývam ťa na ramen.“

„Tak dobre.“ Sakurin hlas bol stále smutný, ale čosi v ňom bolo akési iné. Cestou sa rozprávali o naplánovaných misiách. Keď dorazili do Ramenshopu, objednali si jedlo a keď začali jesť, ani jeden z nich neprehovoril. Nakoniec však Sakura ticho prerušila.

„Vieš, musím ti niečo povedať. Keď sa to vtedy Hinate stalo a vy dvaja ste sa zblížili, požiadala ma o pomoc. Tajne sme sa stretávali. Nepovedala ti to, lebo niečo odo mňa chcela.“

„A čo chcela?“

„Myslela som si o tom, že je to nonsens, ale nemohla som to pred ňou povedať. A teraz, keď Sasuke... Inými slovami...“ Sakura sa chvíľu odmlčala.

„Takže...“ Tento krát už zmeneným a veselým tónom Sakura prehovorila k Narutovi.

„Požiadala ma, aby som z teba spravila šťastného človeka. Ja som však stále myslela na Sasukeho a na tom sa nič nezmenilo. Ale za ten čas, keď si sa s Hinatou stretával, som si uvedomila, že ťa mám veľmi rada. A Sasuke v tebe stále žije, tak ako Hinata.“

„Áno..“ Tiež o niečo veselšie odpovedal Naruto. Ale ešte stále to nebol on. A vieš, keď už sme pri Sasukem.. Čo to vtedy vlastne od teba chcel?“

„Ah, Sasuke. Budeš sa smiať. Najprv som chcel nejakú dobu počkať než ti to poviem. Ale keď si mi povedala toto, myslím, že ti to môžem povedať už teraz. Sasuke ma požiadal o to, o čo teba požiadala Hinata.“

„To nemyslíš vážne..“ Obaja sa okamžite rozosmiali. To bolo prvý raz, čo sa Naruto od Hinatinej smrti zasmial.

„Vravel som, že sa zasmeješ.“ Obaja sa na seba romanticky pozreli. Naklonili sa k sebe a pobozkali sa. Sakura pomyslela rozlúčkovo na Sasukeho:

„Sasuke, som rada, že nakoniec si ostal tu.Hinata, ďakujem, že si mi otvorila oči.“ Aj Naruto pri bozku rozmýšľal nie na Sakuru ale Hinatu a Sasukeho:

„Sasuke, Hinata. Zostali ste tu len pre nás dvoch. Ďakujem.“ Keď sa od seba Naruto aj Sakura oddialili, Naruto sa svojim typickým úsmevom usmial a prehovoril.

„Predsa len, existuje život aj po smrti. A tieto dve oči sú najkrajšie spomienky na tie najúžasnejšie dva.“

Credits:

Autori: Vyli+Thuriazs

Ilustrácia: Natsumi

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2017-11-19 00:34 | Ninja už: 2565 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Krasni príbeh síce je mi luto hinaty a sasdkeho ale aj navzdoru tome je to vibore

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-08-18 17:36 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Už sem si přestával myslet že to může skončit dobře, ale čekalo mě příjemné překvapení. Moc krásná povídka.

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-06-28 15:34 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

je to pekne....newem jak ty ale ja by som tu moc zneuzil pre osobne ciele muheheheh ÷Đ bodov

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-06-22 00:06 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

supeer dve kekengenkai v jednej osobe noo thak to je sila je to naozaj pekne ako prva cast

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-21 18:29 | Ninja už: 6250 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda, to je pekný príbeh, hm, chcela by som vidieť Naruta s tými očami Laughing out loud ... he, a dobrý koniec ešte k tomu Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.