Můj život shinobiho
Když jsem byl ještě kluk, vždycky jsem chtěl být tím nejsilnějším, nejlepším ze všech ninjů ve vesnici… Měl jsem svůj sen… sen, který jsem chtěl snít s otevřenýma očima.
Sen, který jsem nazýval svou budoucností… který nikdy nebyl pouhou iluzí jako sny jiných…
Chtěl jsem všechny chránit… být jim oporou… být tady pro ně. Chtěl jsem jejich uznání… a jejich lásku. To, co jsem v mládí tolik postrádal…
Vítr jemně rozevlával bílorudý plášť starého muže, stojícího nad spící vesnicí… Usmíval se, ale přesto byl v jeho tváři vepsán jakýsi smutek… vzpomínal.
Ne, nelituji se. To jsem nikdy neměl ve zvyku, a teď, na samotném konci s tím začínat nebudu…
To, co se stalo se stalo… a odestát se to nemůže. Vlastně, ani bych si to nepřál…
Ano, můj život nikdy nebyl jednoduchý… ale byl to můj život. Život, který jsem si užíval plnými doušky… ať už byly trpké nebo s příchutí medu…
Mé dětství v podstatě skončilo mým narozením… Narozením Předurčeného, dítěte Osudu, syna proroctví… já, který na něj nikdy nevěřil… který věděl, že nezáleží na tom, jak se kdo narodí… ale jak zemře. Je jedno, čím jsme předurčeni být… důležité přece je, čím se ve skutečnosti staneme…
Já se stal shinobim. Dříve opovrhovanou a obávanou zrůdou... později jsem i zjistil, jak se nám takovým říká… Jinchuuriki… nevinní, kteří mohou za vše.
Byl jsem veselým chlapcem, který už ale ochutnal bolest… a ještě jí měl v životě spoustu před sebou…
Můj život shinobiho… život plný nebezpečných zkoušek… plný přátelství na život a na smrt… plný závazných slibů… dobrodružství… romantických vzletných slov jako je Cesta ninji nebo Nikdy se nevzdám… slova,která možná zní neuvěřitelně pošetile… ale slova, která se naplnila se stejnou vážností, s jakou byla vyřčena…
Jistě, nebyl jsem dokonalý… udělal jsem mnoho chyb… a ne všechny se mi podařilo napravit.Ano, mohlo by se říct - ne vždy se všechno podaří… ale s tím já se nesmířil. Smířit se s něčím… to pro mě byla vždy jen cesta, jak se vyhnout dřině. A to jsem neuznával.
Po tváři muže stekla slza… pohlédl na skálu, na které byl vytesán jeho obličej… mezi dalšími šesti, kolem něj…
Ach ano, přátelství… to v mém případě znamenalo věčné hádky, útěky a shledání… boje o to, kdo je lepší… spoustu slz a léta nadějí…
Planých?
Smutek vystřídal znovu známý úsměv…
Trvalo to roky… a nikdy to už nebylo takové, jako dřív… ale přesto to bylo skvělé shledání… můj dávno ztracený přítel byl zpět… a já byl zase o velký kus dál na své cestě k lepšímu světu…
Na cestě, která nikdy nekončí… to jen my nakonec zastavíme… jde o to, jak daleko jsme se dostali… a jestli se objeví někdo, kdo půjde v našich stopách…
Já nástupce mám. Mí dva synové a moje krásná dcera… dnes již sami rodičové… zdědili po mě mou touhu chránit… ohnivou duši, jako praví ninjové a kunoichi z Konohy… nezdolnost a vytrvalost…
Oni půjdou dál… budou opatrovat tuto vesnici, tento bezpečný svět který chci odkázat příštím generacím… tak jako můj otec mě a stařík Sarutobi jemu…
Umírám, vím… snem každého shinobiho bývá zemřít v boji… zemřít při obraně těch, kteří milují… Já tuto touhu nesdílel. Chtěl jsem zemřít, až budu vědět, že jsou všichni v bezpečí, že je konec války, mít jistotu, že je opouštím šťastné …
Jistě, jistota je možná jen klam… ale já věřím. Věřím v ty, které miluji. Ve své děti, ve vesničany… v novou generaci těch, kteří nastoupí na mé místo… takový je můj život.
„Loučím se s tebou, Listová," zašeptal. Jdu dál… za svou temperamentní milovanou ženou, za mými přáteli, za svým senseiem…
Úsměv… poslední úsměv slavného Rokudaimeho Hokageho…
naprosto... *chvilka napětí* báječné! všechno co bych řekla, už řečeno bylo... já mám jen dotaz..
Po tváři muže stekla slza… pohlédl na skálu, na které byl vytesán jeho obličej… mezi dalšími šesti, kolem něj…
když kolem nej bylo vytěsaných dalších šest hláv, on už své místo někomu předal, že ano?
jen to jsem chtěla
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Ano, svému synovi
jo, díky... už jsem si to přečetla v Mém životě s tebou
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Nádherné, úžasné, co dodat. Doufám, že to tak nakonec dopadne.
Ach ach...vzdychnem a klipkám očami na monitor.To neni spravodlivé aby niekto písal tak krásne!!!xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Děkuji, děkuji... jedna z mých nejoblíbenějších jednorázovek, takže jsem fakt ráda, že se líbí i vám
tak to bylo tak...úžasný *kulí oči a nechápavě zírá na monitor*
tak mě napadá že Naruto je první hokage, co nezemřel při obraně vesnice WR nebo OR ?? spíš KR ale to už kecam z cesty prostě to bylo úžasný a basta
Jednou bych chtěla být originální. Napsat všechno, co si o tvých FFkách myslím. Ale to by byl hodně dlouhý komentář. A všichni tu řekli to, co si myslím i já. Je to nádhera.
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Byla to krasa fakt se ti to povedlo.
Nádhera
Díky moc!
Anja - já nevím... kolik mu je? Je starý. 80, 90? Nevím... a jméno jeho ženy? Které chcete... pro mě za mě Sakura, Hinata nebo třeba Ino ... já tam viděla Sakuru, koho vy, to je jen na vás...
Jééééééé, super, super, super! Víc snad říkat nemusim BEZVA!
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
nettie máš to zase úžasný jako vždy to co uděláš tak vždycky dopadne dobře
nádhera! co jinýho říct! (jen tak ještě napsat 1) jestli mu je 69 nebo 182, 2) jestli ta jeho ,milovaná žena' byla Hinata, Sakura nebo prostě kterákoli jiná, hlavě jméno!
mno ako to len povedat... je to DOKONALE
To je tak kráááásne...no musím sa priznať že som chvilľami cítila potrebu plakať...je to skvelééé!!!
Hůrá, hurá, dochází mi už komentáře k tvým úžasným, skvělím, dokonalým FF
Děkuji vám všem moc...
Btw - nechat ho zemřít v boji... - to znamená, že by byl poražen. A Naruto přece musí vyhrávat, ne?
A Ailen - já to myslela s tím zabitím vážně XDD ale doufám, že k tomu nikdy nedojde
No já myslel spíš v boji jako třeba Minato nebo Sarutobi.....umře ale zachrání všchny ostatní.....Ale to neva protože i tak je tahle FF skvělá...
originální a skvěle zpracovaný nápad...všechno pode mnou už bylo řečeno, takže se jen budu opakovat: Nádherné
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
uuh. tyvogoo..ak to byla nááádhera..smarja..se mi ce brecet inak, ty mas secky povidky KRASNE a tadle nebyla vyjimka!
No já spíš preferuju to že když už Naruto musí umřít tak alespoň v pořádnym boji ale ty dokážeš psát tak skvěle že mi ani ten tvůj způsob nevadí......Prostě super jako vždycky!
nett, slíbila jsem ti to zabití a můžu tě ujistit, že se nikdy konat nebude. ) Tak jako všichni i já nemám slov. A originálně ti píšu to co ti píšu pořád: Překrásné! Jsem moc ráda, že píšeš. Jsi jedna z nejlepších autorek tady. Díky.
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
Nettienko ... Tak, další pláč vychází z mýho srdíčka a já jenom zamlženě pozoruju monitor ... Tohle bylo tak nádherný ... Řeklas tam všechny ty krásný věci, řeklas tam všechny ty naděje ... Řeklas to tak, že ve mě zůstane takovej nádhernej pocit ... Pocit splněných snů...
Já asi nemám slov, abych tohle ohodnotila, jak by si zasloužilo.
Moc se mi to líbí, už jenom proto, že je to tak nádhernej konec ...
Milá nettie (když máš ty -ie tak ráda xD), tohle se vrylo do mý paměti a jenom tak nezmizí
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
perfektne napísané, zaujímavo...viac netreba dodávať
Nádherné...prekrásne...perfektné
Dalšie tvoje úžasné FF
Já nevím, co říct...Možná jen; děkuju za to, že jsem si to mohla přečíst, za to, že píšeš, za to, že s psaním nekončíš.
Jenom (tohle jsem si nemohla odpustit) doušky života s příchutí medu mi trochu něco připomínají.
Snad dopíšu - 17 237
Jj... mě to taky něco říkalo, že jsem to možná někde četla... teď mi došlo, že to bylo právě ve tvé FF... no, snad ti to nevadí, že jsem si to "vypůjčila" jestli chceš, můžu to přepsat
ne to je v poho...klidně si půjčuj.
Snad dopíšu - 17 237
*smrk* to bolo *fnuk* naadherne...take kraasne a on umiera...jaaj..kraasa...aj tieto jednoraszovky su perfektne nettiex....chudasik naruto to by som ho cela videt o barlicke:D