manga_preview
Boruto TBV 07

A jede se na dovolenou 12: Sasuke

A jsem tu s dalším dílkem.

Najednou jsem uslyšela prásknutí dveří a lekla jsem se tak, že sem upustila svůj milovaný foťáček na Itachiho hlavu.
„Co chceš?,“ procedil mezi zuby a kouknul se na mě svým vražedným pohledem…
„Nic, nic…“ řekla jsem nervózně.
„Jen jsem si chtěla dát do počítače svoje nové fotky, ale jak vidím, jsi tu ty… takže… nebudu tě rušit,“ utekla jsem, co nejrychleji jsem mohla.
Pořád mi vrtalo hlavou, koho tam chtěl napsat.
„Sasuke? To těžko, a co Sakura? Že by lezl Sasukemu do zelí? To je pravděpodobný…. Ještě mě napadá Sasori, ale proč by k němu něco cítil?,“ přemýšlela jsem a nevšimla jsem si Tenten a Leeho, jak se muckaj na vedlejší posteli.
„Jéé promiňte,“ zmizela jsem zase, ale jak se zdálo, oni mě tam také postřehli. Schovala jsem si svůj foťák do tašky a nechala jsem přetáhnutí fotek na doma.
„Hele co si to dovoluješ ty…. ty… ty… okurko! Jo jsi stará ošklivá zvadlá okurka!,“ slyšela jsem z chodby nějakej hluk a pootevřela dveře.
„Ty máš co říkat paštiko, ty játrová zmrzlá paštiko!,“
„Já nejsem paštika!,“
„A já nejsem okurka!,“ hádal se tam Orochimaru a Kibou. Kiba zrudnul vzteky a tahal Akamara ze spárů mazlíčka Orochimara.
„Řekni mu, ať ho pustí,“ křičel Kiba na Orochiho a ten jenom nabádal své háďátko.
„Jo dobře, dej mu, sežer ho,“
„Ne, pusť ho, ty hnědá žížalo.,“ To háďátko urazilo a upevnilo stisk. Pak se tam přiřítila ségra a vrazila hadovi jednu do tlamy.
„Pusť ho, nebo si z tebe uděláme večeři,“ vyhrožovala hadovi. Pak jsem se tam přidala já, jako velká ségřina rivalka a pobízela společně s Orochimarem hada.
„Co děláš, ségra?,“ zeptala se nakvašeně a držela hada, zatímco Kiba pořád tahal Akamara.
„To máš za to, že…že…mě štveš,“ nevěděla jsem za co, a tak ze mě vypadla taková kravina. Najednou se celý boj uklidnil a všichni na mě koukali, jak tahám urputně hada.
„Na co tak koukáte?,“ pustila jsem ho a prohrábla si vlasy.
„Ségra, víš co si?“
„Ne, to fakt netuším“
„Jsi rozmázlý rajče na stěně!,“ řekl Kiba za ségru a všichni se rozesmáli.
„A vy všichni jste..co vlastně jste? Jo jste nedozrálý rebarbory v Barbořině žaludku!,“ ukázala jsem na každýho a zmizela v pokoji.
Hluk na chodbě se zklidnil, nudila jsem se a sedla jsem si ke zdi.
„Ah, oh, ech,“ slyšela jsem na druhou straně, kde měli pokoj Sasuke, Sakura, Lee, Tenten, Pein a Konan. Rychle jsem nakoukla do klíčové dírky a to, co jsem viděla, byl můj nejhorší zážitek.
Sasuke stál u zrcadla a sám sebe obdivoval.
„Ach, jak jsem to ale nádherný, Oh, ty nádherné vlasy a ten malej nosík,“ klepnul na zrcadlo, na místo, kde se asi nacházel jeho nos. Nemohla jsem udržet smích a vypustila jsem ho všechen ze sebe.
Uvědomila jsem si, že to bylo asi moc nahlas, ale v tom nademnou stál Sasuke a koukal se, jak se tam svíjím na zemi.
Když jsem však viděla jeho obličej z blízka, všimla jsem si i jeho jemně namalovaných očí řasenkou, růžové stíny, tenké černé linky pro zvýraznění očí a lesk jahodové příchutě, který jsem poznala vždy podle jahodové vůně.
Vypukla jsem ještě ve větší záchvat smíchu a začala se pomalu plazit do pokoje. Když si i Sasuke všiml, že se mi ukázal ve svém make-upu, rychle zaběhl zpátky do pokoje a vytasil svoje odličovací tamponky a odličovač očí. Pak i kapesníček na lesk a pak se mě vydal potrestat, zase.
„Ne prosimtě,“ smála jsem se pořád a prosila ho o odpuštění.
„Proč mě prosíš? Spíš bych měl prosit já,“ koukl se na mě Sasuke svým divným pohledem, kterej se nedá nějak popsat.
„Mě? A to jako proč?,“
„Tak za první: potřeboval bych si od tebe půjčit nějaký malovátka,“ zamrkal na mě a udělal psí očka.
„A za druhé: až mi to půjčíš, abys to nikomu neříkala,“ hodil na mě už trochu výhružný pohled a já jsem věděla, co by mě pak čekalo.
„No dobrá. Ale já jsem si pořád říkala, jaktože máš pořád tak nádherný dlouhý řasy,“ zase jsem se rozesmála, ale Sasuke byl už v čudu i s mojí kosmetickou taškou, asi si šel zase obdivovat svojí krásu, a za ním se táhlo jen slovo „Dík“. Musela jsem to někomu říct, tohle nešlo udržet.
„Hej, Hinato!,“ křikla jsem na ní a Hinata ke mně přiběhla s Narutem za ruku.
„Jé vy spolu chodíte?“
„No tak trochu,“ začervenala se Hinata a podívala se na Naruta.
„Další nová dobrá zpráva,“ usmála jsem se na ně a hned jsem jim sdělila, co jsem před chvilkou zjistila.
„Cože? Sasuke?,“ rozhřehtal se Naruto.
„Ne, ne tak nahlas. Řekl mi, abych to nikomu neříkala,“ upozornila jsem ho.
„To bych chtěla vidět,“ rozesmála se tiše Hinata a Sasuke, jako by nás poslouchal, se vydal dupotem směrem k nám.
„Doufala jsem, že nás neuslyší, když budeme venku,“ znervóznila jsem a Sasuke otevřel dveře.

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2017-07-30 16:01 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L2: Další super díl, Itachi se učí skompem Itachi+sa, celkem by mě zajímalo, co tam mělo být napsáno, ale to se asi nikdy nedozvím. Celkem jsem se pobavila Kiba vs. Orochimaru. Ale nejlepší Sasuke a malovátka, půjčíš mi nějaké, ale nesmíš to nikomu říct. Laughing out loud

Obrázek uživatele Kirin Hyuuga
Vložil Kirin Hyuuga, St, 2010-06-30 10:05 | Ninja už: 5079 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Prostý občan

WOW!tak sasuke a tohle můj bože xD

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, St, 2008-06-18 18:35 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

tak..tady sem se válela smíchy....gooood