manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 09: Překvapivé odhalení

'No, doufám že se ještě vrátí,' pomyslela si a šla odnést misky do kuchyně.

Naruto seděl ve své kanceláři a unaveně zařizoval věci ohledně Chuuninské zkoušky. Odložil jeden z papírů stranou, opřel se hlavou o desku a zaskučel.
"Mně z toho brzo hrábne! Kdybych věděl, že práce Hokageho je taková fuška, radši bych zůstal Jouninem!" postěžoval si.
Náhle dovnitř někdo úplně nehorázně vtrhnul.
"To neumíte klepat?! Tohle přece dělám jenom já!" řekl rozhořčeně a zvedl hlavu ze stolu.
"Naruto! Asi máme problém!!" vyhrkl na něj Gaara.
Šestý Hokage se na něj překvapeně podíval.
"On je děsnej! Mohli sme dostat misku Ramenu zadarmo, ale najednou mě popadl a někam běžel," stěžovala si Yoshino.
Narutovi se v hlavě točila kolečka, až se mu z toho málem přehřál motor.
'Miska Ramenu zadarmo???!!! A oni to propásli???!!!'
Najednou se vrhl na Gaaru a zalomcoval s ním.
"Ty cvoku! Taková příležitost se ti naskytne jenom jednou v životě a ty to necháš plavat?! Co jsi to za člověka?!!" vřískal Naruto jak malý Jarda.
Gaara ho ze sebe naštvaně shodil.
"Sakra poslouchej mě přece! Je tu něco s Yoshino!" křikl na něj.
Naruto se trochu uklidnil.
"A co je s ní?" zeptal se rozmrzele.
Gaara věděl, že před ní nic tajit nemusí, navíc by je stejně slyšela a tak tedy sputil: "Myslím, že Yoshino má rozdvojenou osobnost," řekl tlumeným hlasem.
Zbylí dva přítomní překvapeně vykulili oči.
"Jak jsi na to přišel?" zeptal se vyjevený Naruto.
"Už dvakrát si vybavila něco ze své minulosti, ale pak na to zase zapomněla! Tamta je pravá Yoshino, zatímco tahle je ta Ookamiko," odpověděl nervózním hlasem.
Yoshino na své druhé jméno ihned zareagovala a otočila k nim hlavu.
"Vidíš?!" šeptl Gaara na Naruta.
"Ale jak se to stalo?" položil mu další otázku.
"To nevím. Každopádně vůbec nerozeznáš která je která. Ba dokonce ani nepostřehneš, že vůbec došlo k záměně!"
Oba dva pohlédli na dívku. Ta právě ležela v křesle schoulená do klubíčka a podřimovala.
"S Yoshino problémy nebudou, ale s ní možná ano. Bude se muset naučit všechny naše zvyky, což nebude lehký. Je strašně nedůvěřivá k lidem a více či méně se chová jako vlk," řekl znepokojeným hlasem Gaara.
"A postřehne ona, když se zjeví Yoshino?" zeptal se po chvilce ticha Naruto.
Kazekage se zamračil.
"Ta možná ani neví, že někdo takový existuje!"
Hokage usilovně přemýšlel, jak by vrátili starou Yoshino zase zpět.
"Hele, Ookamiko jí budeme říkat jenom ty a já. Nikdo se to nesmí dozvědět, mohli by ji nějak využít nebo tak podobně jelikož tu nikoho kromě nás nezná. Pokoušet se vrátit jí paměť je zbytečný, když ji stejně neztratila, ale zkus v ní probudit starou Yoshino. Třeba pak procitne úplně," řekl Gaarovi.
Ten přikývl. Pohlédl na dívku spící v křesle. Pomalu k ní přistoupil a opatrně ji vzal do náruče, čímž se začala pomalu probouzet. Když odcházel, ještě na sebe s Narutem pokývali. Hokage za nimi zavřel dveře pracovny a podíval se na hodiny. Bylo pozdě a on měl ještě plné ruce práce. Otráveně si sedl za stůl a znovu se pustil do vyřizování papírů.

Dorazili do sídla klanu Nazuki. Gaara nechal Ookamiko vstoupit jako první. Pozorně se rozhlížela a větřila. Cítila tu krev. Hodně krve.
"Tady někdo zemřel?" otočila se na Gaaru.
Ten jenom přikývl.
"Dokonce jich bylo víc. Tady byl vyvražděn celý tvůj klan."
Dívka překvapeně nadzvedla obočí. Náhle se objevili na jakési mýtině s jezírkem. Jakmile Ookamiko spatřila kameného vlka uprostřed onoho jezírka, s úsměvem se k němu rozběhla. Klekla si a ponořila svoji ruku do studené vody. Znovu se kolem sebe rozhlédla. Pohled jí utkvěl na velikém kusu černého mramoru, který měl tvar vlčího tesáku.
"Co je to?" ukázala na kámen a pohlédla na Gaaru.
Ten následoval směr, který prst určoval.
"To je pomník. Jsou na něm jména těch členů, kteří zemřeli. Včetně...toho tvého," řekl tiše.
Ookamiko vykulila oči a vstala. Opatrně se k pomníku blížila, jako by měl každou chvíli obživnout a zaútočit na ni. Stanula před ním a nejistě si ho prohlédla. Její jméno se rýsovalo přímo uprostřed.
"Jakto že tu sem taky?" zeptala se nechápavě.
Gaara k ní přistoupil a podíval se na kámen.
"Protože jsi údajně před třemi lety zemřela," řekl klidně.
"To znamená že teď sem poslední?" vyhrkla překvapeně.
Chlapec přikývl.
"Předposledního člena jsi onehdy zabila. Abys pomstila smrt svojí matky."
Ookamiko vytřeštila oči.
"J-já sem zabila č-člověka?!" koktala vyděšeně.
Gaara se na ni nechápavě podíval. Její reakce ho trochu překvapila, vzhledem k počtu její rukou zabitých lidí.
"Ano, zabila... Byl to tvůj otec."
Dívka tlumeně vykřikla, když náhle ji něco odhodilo.

Poznámky: 

Nevim nevim jak mám tenhle díl hodnotit...tak to rači přenechám vám!!! Eye-wink

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 18:37 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Sokem nad promarnenym ramenem asi zapomnela ze o otci ji uz rikal. Ach cliffhangere co bychom si bez tebe my autori pocali? Skoda jen ze tady jsi byl vyuzit zbytecne.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 01:15 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

p..počkat! neříkal jí už náhodou, že zabila svýho otce? nebo jsem asi blbá! no ale jinak je to vážně superný... jo a jako obvykle valím dál!! Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-06-17 17:56 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Probudí se třetí Yoshino, která bude zvládat obě nová já nebo ta původní Eye-wink Už aby byl čtvrtek, já chci stroj času nebo vidět do tvé hlavy (nebo aspoň umět hackovat a vidět do tvého PC Laughing out loud )

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2008-06-17 17:23 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

miska rámenu (výbornýho rámenu) zdarma a oni to propásnou tosi snad dělaj srandu neboco chtělobyjeto strestat Smiling
Jinak suprovej díl už se moc těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-17 12:39 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Miska Ramenu zadarmo???!!! A oni to propásli???!!! no ja by som ich zabila Eye-wink
hehe rozdvojené osobnosti ja milujem, ehm, ale nič tým nenaznačujem, na seba Smiling
no super, skvelé, vlčinka, už aby si sem zase dala pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-17 12:46 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jelikož já Ramen miluju tak bych na ně minimálně podala trestní žalobu!!! Laughing out loud Pokráčko zase ve čtvrtek! Eye-wink