manga_preview
Boruto TBV 09

Ked príde láska 1

Úvod

Šialená trojica dievčat: šialená čiernovláska, temperamentná červenovláska a plachá blondína spolu tvoria team 13 - Vraždy s.r.o.

Sú to nájomné vrahyne. Do života im však vstúpi neznámy cit, ten o ktorom si mysleli, že nikdy nepocítia. Chladnú vrahyňu Kirawu ohúri blonďavý mladík Naruto za nepríjemných okolností. Démonickú zaujme posledný potomok Uchiha klanu. Najmilšia a najprecitlivenejšia Amira, padne do oka bezcitnému Kazekagemu Gaarovi. Ako sa budú ich životy vyvíjať po tejto zmene?

Kirawa Zaru -19- pochádza zo Suny. Bola dedičkou klanu Zaru. Jej kekei genkai je zmena podoby a ninjutsu sú vražedné nechty a najzdatnejšia je v štýle zeme a vzduchu. Zabíja bez mihnutia oka a je najlepšia v taijutstu. Vie vyvolať veľkého bieleho vlka, bol to jej najlepší priateľ. Ide jej boj na blízke vzdialenosti. Čím bola staršia, tým bolo jej srdce chladnejšie. Stal sa z nej dokonalý stroj na zabíjanie. Členovia klanu sa báli jej moci a preto ju vyhostili. Zabudli však na jeden detail, že Kirawa ťažko ovládala svoj hnev. Väčšinu rodiny zavraždila. Zachránili sa iba tí, čo utiekli. Bola tiež známa ako čierna vdova. Nie pretože by bola už vydatá, ale po jednej noci zabila každého svojho milenca.
Pri plnení úloh vždy používala meno : Rukia.

Keiko Itoe -19-sirota pochádzajúca zo Zvučnej. Narodila sa ako 8-chvostý démon, no mala ľudskú podobu. Hneď po narodení ju uniesol Orochimaru a zabil jej chudobných rodičov. Je uzavretá do seba, pretože nikdy nepoznala žiaden cit. Ani bolesť, ani smútok, ani priateľstvo, ani lásku. Jej najsilnejšiu stránkou je využívanie sily hadieho démona. Jej ninjutsu je oheň. Vie vyvolať ohnivú kobru.
Pri plnení úloh vždy používala meno : Samara.

Amira Ryuuna -17- najmladšia a najcitlivejšia zo skupiny. Pochádza zo Suny. Keď sa jej matka obetovala, aby jej zachránila život, tak sa vtedy stala médiom. Mala len tri roky a už dokázala ovládať ľudské mysle aj na diaľku, hoci len na malú chvíľu. Ešte to nemala pod kontrolou. Časom sa však zlepšovala a aj jej schopnosti rástli. V 13-nástich sa už dokázala rozprávať ( spojiť sa ) so svojou mŕtvou matkou. Bola tichá, plachá, uzavretá, skrátka tajomná. Niekedy však bola veľmi drzá. Nenadväzovala priateľstvá. Bola samotárka. Jej klan ju veľmi zaťažoval a psychicky jej ubližoval. Preto sa rozhodla utiecť z klanu. Najskôr sa ju pokúšali nájsť, no po čase hľadanie vzdali. Jej sila bola v ovládaní vody, sila média a v genjutsu bola expert. Vedela vyvolať vzdušného orla. Bola chladná, no mala i vnútornú stránku a tá bola dobrá.
Pri plnení úloh vždy používala meno : Akin.

1. BOJ SMRTI

Červenovláska sedela na okraji jazierka a nohy si máčala v teplej vode. Pritom si handričkou čistila svoje zbrane a na tvári mala spokojný výraz. Na úteku stretla dievča zo Suny, ktoré tiež pred niečim utekalo. Keď sa lepšie spoznali, zistili, že sú dobrý team. Navzájom dopĺňajú jedna druhú. Sú síce odlišné ako oheň a voda, no našli jedna v druhej to, čo nikdy nepoznali. Bolo to priateľstvo.

Kirawa a Amira spolu spolupracujú už viac ako mesiac. Mali na svedomí niekoľko vrážd (Kirawa) a boli veľmi známe. Bola na nich vypísaná tučná odmena a už niekoľko dní ich prenasledovali ninjovia z okolitých dedín.

Amira sa s kôpkou dreva na rukách približovala ku Kirawe. Hodila ho s hrmotom na zem a to prebralo Kirawu zo svojich myšlienok. "Jé, už si tu? Ani som si ťa nevšimla. To bude tým, že si taká malá..." Rypla si Kirawa.
"A ty si zas poriadne hluchá. Možno odtiaľ zhora nepočuješ všetko tak dobre, ako ja. A mala by si byť ostražitejšia, ak nechceš fialky voňať odspodu," bránila sa provokáciou Amira.
Kirawa stratila slov. "Hahaha, veľmi vtipné," povedala ironicky. Bolo to to jediné na čo sa po takom šoku zmohla, akoby na ňu vyliali vedro studenej vody. Nadurdene sa vrátila ku svojej činnosti.
"A akože kto založí oheň?" Spýtala sa rozhorčene Amira.
"No, predsa ty. Ja mám prácu," povedala s pobavením.
"Ja ti ho môžem jedine zahasiť. Zapáľ si ho sama! Keď chceš, ja ťa v tej tvojej namáhavej činnosti vystriedam," povedala blondína a sadla si vedľa nej.
Kirawa na ňu začudovane pozrela. "To hádam nemyslíš vážne?! Tam v batohu máš kresadlo, zapáľ si ho sama! Ja som dnes už spravila dosť!" Kirawa sa na ňu vyčítavo pozrela.
"Jasné! To, že si zabila tých dvoch fešákov?!" Amira bola úplne rozhorčená. "Čo? To nemyslíš vážne?! Akí fešáci? Ty nemáš vkus dievča! Si mladá a neskúsená!" Keď si však Kirawa všimla Amirinho výrazu, tak sa len nevinne usmiala a milo zaklipkala očami. Čomu by neodolal žiaden chalan. Keby sa dalo pohľadom zabíjať, tak Kirawa by už bola v ríši mŕtvych.

Z neďalekého krovia začuli šuchot. Keď sa tam tie dve otočili, tak z krovia vyskočili dvaja ANBU bojovníci. ANBU bojovníčka zvolala na svojho teamového partnera: "Ty si ber červenovlásku a ja sa zabavím s tou malou." Vtedy však nevedela čo ju čaká. Jej najväčšou chybou bolo podceniť súpera.
"Hej ty! To by som nerobila!" Skríkla na bojovníčku Kirawa, ale bolo už neskoro. Kirawa si ešte zahundrala po pod nos : "Nehovor, že som ťa nevarovala."

Boj bojovníka a Kirawi bol v plnom prúde. Ona zatiaľ neútočila, len sa ladne uhýbala jeho útokom. Venovala takmer všetku svoju pozornosť vedľajšiemu zápasu.

"Bude lepšie keď sa vzdáš. Ušetrila by si si veľa trápenia," vyzvala ju ANBU bojovníčka.

Tá si o sebe ale myslí! V tomto boji zistí, čo je to trápenie. Amira jej ukáže čo to je pravé trápenie. Pomyslela si Kirawa.

"Ty si Amira Ryuuna, máš 17 rokov a najlepšie ti ide vodný štýl," povedala bojovníčka. Tak to bude ľahké. Pomyslela si.
"Hm, si informovaná," poznamenala sucho Amira. "No väčšinu vecí o mne nevieš."
"Tak to mi nevadí, viem to hlavné. Viem ako ťa poraziť," povedala bojovníčka a rozbehla sa proti Amire.

Vtom sa však zastavila. Obklopila ju nekonečná tma. Ocitla sa uprostred ničoty. Zrazu sa pred ňou začali objavovať obrazy. Spočiatku ich nepoznala, netušila, o čo sa jedná. Postupom času si však uvedomila, o čo sa jedná. Boli to obrazy z jej budúcnosti. Neverila tomu, čo vidí. Začala si uvedomovať, že je to len obyčajné genjutsu. Nevedela však odpovedať na jednu otázku. Ukazujú tie obrazy naozaj jej budúcnosť?

"Stále si myslíš, že som slabá, Zodpoviem ti na tvoju otázku: Áno, skončíš takto. Skončíte takto obaja. Zapamätaj si moje meno TenTen. Je to posledné meno, ktoré si budeš v živote pamätať," povedal hlas.
"Ako vieš kto som?" Nechápala TenTen.
"Ja som médium," povedala chladne a z tmy vyletel kunai, ktorý ju zasiahol priamo do srdca.

Kirawa si bola od začiatku istá, kto v tom zápase zvíťazí. Tá ANBU bojovníčka mala od začiatku určený osud. Jej osudom bola smrť.

Kirawu už unavovalo sa uhýbať mizerným útokom bojovníka. "Už ma to začína nudiť. To naozaj nič lepšie nevieš?!" Provokovala Kirawa.
"Už to toľko nenaťahuj! Ukonči to! Nebaví ma iba sa pozerať!" Skríkla na svoju partnerku Amira.
"Čo?" Skríkol bojovník. V tej chvíli mu kunai preletel popri tvári a rozsekol mu masku na dve časti.
"Čo? Neji Hyuuga? Myslela som si, že Hyuuga klan ja silnejší! To sem nevedia poslať niečo lepšie? Tí amatéri ma už nudia," povedala s jasným výsmechom Kirawa. Neji zatiaľ priskočil k umierajúcej TenTen.

4.363635
Průměr: 4.4 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-16 22:37 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no začína to zaujímavo, tri vrahyne Laughing out loud a hneď zabiješ TenTen a mám taký pocit, že ani Neji nebude dlho žiť... Smiling
len trochu pozor na tie chybičky, ako som ti už písala Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.