manga_preview
Boruto TBV 09

Sakuřina zloba díl3. aneb ,,Sasukeho hněv"

[b]Omlouvám se za takvé zpoždění se pokráčkem,byl jsem na operaci slepákua došla inspirace.tak stačí jen říct ,,Idakitamasu!"[b]

,,Kde to jsme?" otázal se Naruto.
,,Nevím, hele támhle je Konoha a zdá se, že se tam bojuje, honem pojdme jim pomoct!" vykřikla Sakura a rozběhla se směrem k bojišti.
,,Sakuro! Pozor!" zvolal Naruto a odklonil svým kunaiem hvězdici, směřující k ní. Proti nim stála skupina ninjů s čelenkami, na kterých byl vyobrazen kunai potřísněný krví a v jejich čele stál Sasuke.
,,Sasuke! Co tu děláš a proč po nás házíš ty hvěz-"

,,Dost!Zaplatíš za smrt Karin! Konečně jsem tě našel, Naruto, pomstím smrt Karin tak,ž e tě nechám trpět při sledování smrti tvých blízkých, nakonec z tebe vysaju sílu Kyuubiho a oživím Karin. Pak spolu s ní a mými věrnými ninji ovládneme tenhle svět a nastolíme nový řád."
,,Počkej,co tím myslíš?" Naruto nechápavě zíral.

,,Sasuke,proč? Když já tě miluju!" vydechla Sakura.

,,No tak Sakuro," přerušil ji Naruto a napráhl na Saukeho pěst. Ten na nic nečekal, vyhnul se úderu a probodl ho katanou.
,,No ovšem, klon, co jiného bych od tebe mohl očekávat."
,,Co?Kdo jsi?" zeptal se Naruto a zíral na Naruta.
,,Na to bych se chtěl zeptat taky já." odpověděl druhý Naruto.

"Dost řečí! Ted vás zlikviduji!" vykřikl Sasuke a začal tvořit pečetě.
,,Shuriken no jutsu!" vykřikl Sasuke a vyvolal nepočítaně hvězdic.
Narutové se jim obratně vyhnuli a oba dva udělali další stínové klony. Sakura použila výměnné justu a objevila se za Sasukem, znehybnila pár ninjů kteří stály za ním. Mezi tím se objevila na bojišti skupina asi padesáti písečných ninjů, mezi nimi byli také Gaara, Kankuro a Temari. Sasuke věděl, že proti takové přesile nemá šanci a vyvolal Mandu.
"Nenechte ho utéct!" vykřikl Gaara a dal se do boje s obrovským hadem.

Sasuke začal dělat pečetě, Narutové se Sakurou a Temari se ho sanžili zastavit, ale bylo pozdě. Použil neznámé justu, při kterém se kolem něj objevila mlha, Manda také zmizel, následoval velký výbuch, který pozabíjel několik písečných ninjů. Sasuke byl pryč.
,,Naruto, to je klon že jo?" řekl Kankuro.
,,Ne," odpověděl pravý Naruto. "Kdo vlastně jsi?"
,,Já jsem taky Naruto."
,,Nekecej, když já jsem Naru-"
,,Tsudane!!!"

Chete vědět co se stalo, proč ten výkřik? Tak si přečtěte příští díl s názvem "Sakuřina zloba aneb Sasukeho plán"

4.5
Průměr: 4.5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Po, 2012-02-27 19:56 | Ninja už: 4511 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

já zase doufám že to BUDE pár sasusaku.

Obrázek uživatele Dogcum
Vložil Dogcum, Po, 2008-07-07 16:39 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Neboj se,nebude.

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Čt, 2008-07-03 23:52 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Sugoi je to suprove len dufam ze to nebude Sasusaku... Ty sa este pytas ci ceme vediet co sa stalo??? To je snad jasne nie??? Dodavam len: Rychle dalsi diel!!!