Nitsuki 19 - rasengan ver.2
„Tak a sme na čísle 19 , vůbec mě nenapadalo koho dneska pozvat a tak po menší poradě od kámíka přijal pozvání…..gáááára z pouště snad mi tu neudělá moc spoušť.
„Čučus…“ (Vůbec nvm jak by gara pozdravil )
„Hele Garo, že mi tady neuděláš žádnou spoušť že ne…?“
„Proč bych měl?“
„Protože si Gara spouště :P“
„Cože?“
„Eh…to se asi nepovedlo, tak radši k dílu “
Na místě kde kdysi byla horda kamenů, jsou teď již zbytky původních porostů. Niki svým rasenganem zdemolovala co mohla a Shino stále nebyl spokojený. Zaprvé jim došli kameny a zadruhé jeho záměr nikde.
„Ta holka má moc chackry!“ Pomyslel si.
„Niki pojď sem.“
„Ano sensei?“
„Víš co jsem ti říkal o těch 2 chackrách?“ Niki zapřemýšlela.
„Už ne…“
„Ach jo, tak naposledy. Tvůj otec má 2 typy checker, to víš?“
„Jo.“
„A kdysi dávno použil s tvou matkou jutsu “Nitsuki no jutsu“ , které tvé matce vedlejším efektem vytvořilo 2. chackrový oběh.“
„Vážně?“
„Jo, ty jsi tento 2. chackrový oběh zdědila po matce!“
„A co to pro mě znamená?“ Nechápavě koukala Niki na svého učitele, sedícího na posledním kamení v okolí.
„Že jsi výjimečná po svém otci, 6. hokage!“
„Aha.“ Řekla bloncka dosti nezaujatě.
„Takže, tě musíme naučit uvolnit 2. chackru abys mohla vytvořit účinnější rasengan.“
„Noví jutsu!Noví jutsu!“ Začala Niki kolem poskakovat.
„Ano, no, dá se říct že to bude jutsu, které se bude moci používat jen u vás v klanu, váš kekkei genkai.“ Niki jen vykulila oči.
„Kekkei genkai.“ To jí zaujalo.
„Myslím si že by bylo lepší aby tě to učil Naruto, ten je ale nezvěstný…“
„Cože?“ Niki vykulila oči. „Nezvěstný?“ Pomyslela si a ihned se rozběhla do vesnice, že se za ní prach zvedal.
„Řekl jsem něco?“ Podivil se Shino a raději se vydal za ní.
„Jak to vůbec dopadlo s písečnou?“
„Až na pár rozbořenejch baráků dobře.“
„A Naruto?“
„Ten je pro vás zatím neznámo kde “
„A kdy se to dozvíme?“
„Nvm, touhle rychlostí za pár dní :D“
Niki si to až nápaditě velikou rychlostí namířila do kanceláře hokage za Sakurou. Bez zaťukání vletěla do kanceláře. Sakuru ale neviděla, jediné co spatřila byl obrovský štos papírů.
„Kdo je tam?“ Ozval se zpod hromady něčí hlas.
„Mami?“
„Nitsuki?“ Vynořila Sakura hlavu.
„Sensei říkal že je táta nezvěstný! Je to pravda?“ Vyklopila Niki na Sakuru otázku. Ta trochu rozpačitě odpověděla.
„No…říká se to?“
„Říká? Jak to myslíš?“ Vykřikla na matku.
„Ano, zmizel ale…“
„Ale si nech pro někoho jiného!!!“ Vyběhla z kanceláře, do dveří se jí ale postavil Shino, jen ho odstrčila a zmizela. Shino pomohl Sakuře z papírů.
„Nezdá se ti že to bylo trochu drzé?“ Podíval se na hokage.
„No…myslím že jsem si to zasloužila.“ Sklopila Sakura hlavu. „ Zatajovat jí Narutovo zmizení taky nebylo vhodné.“
„Bylo to pro její dobro.“
„Věděla jsem jak zareaguje, až to zjistí, ale myslím že jsem jí to měla říct…“
„Udělala si cos mohla.“
„Ona, v tomhle je po Narutovi, jde si za svým. On se v ní nezapře.“ Usmála se Sakura, Shino se rozloučil a šel jí hledat.
Protože znal Naruta až nad míru dobře, první místo, které ho napadlo byl Ichiraku ramen. Jeho typ byl správný. Niki seděla ve stánku a smutně čuměla do své porce, jedna dost pomalu. Kapky slz jí padali do polévky. Ayame jí jen nechápavě přihlížela.
„Děje se něco?“ Zeptala se Kakashiho choť.
„Táta…je…nezvěstný.“ Rozbulela se Niki. (Pořád je jí jen 12 )
„To bude dobrý, na jednu porci na účet podniku.“ Niki koukala trochu nechápavě, ale nakonec si porce svého oblíbeného jídla vzala.
„Proč…proč…proč mi to někdo neřekl?“
„Aby ses netrápila, tvůj táta je hokage, to už něco znamená, už od mala jím chtěl být a málo kdo mu věřil. On ale šel za svým snem a nakonec se jím stal. Nemyslím si že by se mu něco mohlo stát.“ (Sakra to je dojemný )
Niki tato slova povzbudila, poděkovala za porci navíc a vyklouzla ze stánku.
„Připravená na trénink?“ Ozval se za ní Shino.
„JO!“ Řekla Niki odhodlaněji než kdy jindy, měla zápal v očích, bylo na ní vidět že po něčem touží, po čem? Kdo vím .
Na štěstí pro ni měl Shino kolem vesnice vytipováno několik míst kde může v klidu devastovat okolí.
Její snaha byla větší něž kdy jindy, ale růžová chackra nikde a do 3. kola zbývalo už jen pár dní ( 3 dny a to že sem jih několik přeskočil neřešte popisování drcení kamení by toho moc nezabíral )
„Můžu mít otázku?“ Zeptal se Shino.
„Jasně.“ Řekla udejchaně Niki a rozdrtila další balvan.
„Kde se v tobě vzal najednou takový zápal?“
„Chi…chci…chci být stejně…eh…dobrá jako ….jako táta!“ Vytryskli bloncce další srzy.
„Co je to ta 2. chackra?“
„To přesně neví nikdo, ani já “
„A to si říkáš autor?“
„Přesně!!!! “
„Tak to je dneska vše , takže díky Garo že jsi přišel a nenadělal si mi tu spoušť a vám že to ještě čtete takže dewamate
Tak další díl je za námi. Jak se vám líbil?? Komentíky
konečně se něco malinko začíná dít ale ten zapal v ocich bude spiz proto ze chce byt hokage jak naruto
Bájo, jako vždy supr.
Když Niki uslyší: Nový Jutsu je hned stejně zapálená jak Naruto
GooD
od kámíka jo? ... jej ty nezapomínáš,to je dobře ... k tomu příběhu můžuříct pár věcí ... moc dobré,famózní čtení toto ... ale zdá se mi tenhle díl oproti jiným krátký ... arigato za to že píšeš
Supeeer!!! noo a ta tvoje superpovídka se čte mnohem líp jak tan můj biologickej výtvorXD. Jinak jako obvykle má nejoblíbenější slova(díky tiku v ruce) honem pokráčkoXD.
Když Niki uslyší: Nový Jutsu je hned stejně zapálená jak Naruto! A mimochodem...je vůbec něco z čeho si ty nedokážeš udělat srandu???!!! Ty totiž v jedný FF narveš tolik smajlů jak já za celou sérii možná ani to ne! Ae jinak je to brilantní!!!
já nevím já a smajli to prostě patří k sobě
No som zvedaví jak sa to bude vyvíjať...Nitsuki je čoraz väčší Naruto v ženskom podaní...krásný,úžasný,famozny diel
Niki jako otec... no potěš, to se nepřátelé rovnou můžou schovat XDD Snad se jí to podaří... hmm... a lepší Rasengan... to zní zajímavě :)Super, (a moje oblíbená věta XD) jen tak dál!
takže Gaarinko prišiel na návštevu, pekne
dielik je skvelý, no ak bude Niki ako otec, majú sa na čo tešiť
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.