manga_preview
Boruto TBV 09

Nyu-Sou 2: 2

V kruhu rodiny a přátel

Toho večera, když slunce z posledních sil vrhalo na oblohu růžové světlo, sešla se rodina a přátelé.
„Mami, tati,“ vyhrkl malý Raion Uchiha a přiběhl ke svým rodičům.
„Snad ses tu neměl tak špatně, ne?“ namítl uraženě Naruto.
„Tiše,“ napomenula Sakura svého syna, „nebo zbudíš Akane.“
Právě Akane Uchiha jako jediná ze tří dětí zdědila Sakuřiny zelené oči. Raion se na svojí sestru spokojeně podřimující ve svém kočárku podíval a uraženě odešel zpět ke svým kamarádům.
„Donedávna byl středem pozornosti on,“ pošeptal Sasuke Narutovi a sledoval svoje syny Raiona a Tetsua, hrající si s Kushinou a Hasakim Hyuugou.
Sakura zamířila s kočárkem do domu, aby mohla pomoct s přípravou večeře.
„Máš roztomilou sestřičku,“ oznámila Kushina Tetsuovi, staršímu z dvojčat. Raion se otočil na svojí malou kamarádku. „Je to přece moje sestra,“ vyhrkl pyšně a malou pěstičkou si poklepal na hrudník.
„Nepotřebujete pomoc?“ vešla Sakura do kuchyně a dvouletou Akane posadila na hromadu velkých polštářů. K Hinatě a její sestře došla opatrně, aby při tom nezašlápla jednu z mnoha hraček válejících se na podlaze. Už na první pohled bylo jasné, že v domě tráví většinu času skupinka malých dětí.
Tenten se vynořila ze zahrady, v rukou držela gumové shurikeny a kunaie.
„Právě jsme s Nejim přišli. Napadlo mě, že bych ty hračky měla sklidit dřív, než Hasakiho napadne hrát si se zbraněma na velkého ninju.“
„A kde jsou tatínkové?“ zasmála se Hinata a krájela jablka pro drobotinu.
„Tatínkové -až na Hidekiho, který dítě nemá- jsou venku na zahradě a popíjejí saké,“ oznámila jí Hanabi a při vyslovení Hidekiho jména se pousmála.
„Já to viděla,“ provokovala jí sestra a věnovala jí významný pohled.
Ostatní ženy v kuchyni se zasmály.
Hanabi zrudla a otočila se zpět ke sporáku.
Letní vánek cuchal vlasy mužské části společnosti, sedící venku na zahradě zalité světlem venkovních lamp a luceren.
Naruto, sedící v čele, se napil ze svojí sklenice vody.
„Nechtěl by sis dát něco ostřejšího?“ nabídnul mu Sasuke sklenku saké, ale Naruto ho zdviženou rukou odmítnul.
„Konečně taky nějaký volno,“ řekl a spustil se po svojí židli dolů, až se mohlo zdát, že se svalí na zelenou trávu.
„Ale copak? Nechtěl jsi být Hokage celý život?“ poškádlil ho Neji a zlomyslně se na něj zašklebil.
„Tu práci miluju, ale přestávky jako je tahle potřebuju častěji. Trávit volný čas společně s rodinou a přáteli teď pro mě znamená víc než to úřadování. Chtělo by to alespoň akci!“ zasmál se a natáhl sevřenou pěst směrem k první hvězdě, která začala prosvítat na večerní obloze.
„Měl bys být rád, že je to tak, jak to je. Přece nechceš, aby se objevily nový organizace jako byla kdysi Akatsuki, ne?“ upozornil ho vážným tónem Sasuke.
„To byli ti ztracený ninjové, kteří hledali démony?“ ozval se Hideki.
„Přesně tak,“ přikývl Naruto.
„A vzpomínáte si, jak jsme tenkrát zlikvidovali Zetsua?“ zasmál se Neji, jehož vážnost zmizela společně se skleničkou saké.
„Ne, ne, ne. My jsme tenkrát měli Kisameho,“ opravil ho hokage. „Tenkrát jsem se bál, že Samehada bude poslední, co uvidím,“ zachechtal se hlasitě a vylil na sebe svojí sklenici.
„Pssst,“ umlčel je Hideki a ukázal na keř, za kterým se něco schovávalo.
Sasuke gestem naznačil přátelům, aby byli potichu. Připlížil se ke keři a zachraptěl cizím hlasem: „Kdo je tam?“
Jeho mladší syn Raion vyděšeně vypískl a vyběhl z keře.
„Sasuke!“ zahřměla Sakura a syn se za ní schoval. Zamračeným pohledem probodávala manžela. „Co takhle kdybys místo strašení našeho malého syna, společně s tou bandou povalečů,“ ukázala na Naruta a statní, „připravil na zahradu stoly? Je hezký večer a budeme jíst venku.“ Poslední větu pronesla klidným a milým hlasem, přesto vyděsila všechny.
„Jde z ní strach,“ zašeptal a ostatní nemohli nic jiného, než souhlasit.
Děti podřimovaly v domě na sedačce a dospělí seděli u stolu, ze kterého Hinata před chvílí sebrala prázdné talíře a zmizela někde v kuchyni.
Naruto se Sasukem horlivě diskutoval o malých geninech, kteří byli připraveni rozdělit se do týmů.
„Je to docela dobrá generace ninjů. Je mezi nimi i mladý Sarutobi a je to vážně talent. Domluvil jsem se se Shikamarem a přidělím mu ho do týmu. Je to přece jeho kmotr, ne?“ mlel Naruto dokola.
„A co můj tým? Docela rád bych začal trénovat,“ zarazil ho Sasuke.
„Ale Sasuke! Já jsem se vzdala trénování lékařských ninjů a starám se o malou. Myslím, že potřebuju tvojí pomoc, protože když jsou Tatsu a Raion spolu, vždycky něco provedou,“ namítala Sakura.
„Ale Sakuro, víš přece, že můžeš kdykoli přijít k nám. Kushina je ráda, když si má s kým hrát a kluci se tu cítí dobře... To by bylo, kdyby spolu za pár let byli v týmu!“ přemýšlel Naruto.
„Naruto!“ zavolala Hinata a rychle přišla až ke svému manželovi. U venkovních dveří stál člen ANBU a čekal na Hokageho.
„Počkejte,“ vstal Naruto a došel až k Hinatě. „Co se děje?“
„To je Rock Lee a chce s tebou mluvit,“ pošeptala mu a společně došli až k postavě s maskou na tváři.
Lidé u stolu si věnovali překvapené pohledy.
„Nerad ruším,“ začal Lee a sundal si masku. Podle výrazu v jeho tváři bylo Narutovi jasné, že nenese dobré zprávy. Hinata je nechala o samotě a šla zkontrolovat děti.
„Co se stalo?“

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., So, 2008-07-12 09:48 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!