manga_preview
Boruto TBV 09

Jak je Petruška blbá na matiku xD

Takže jsem vám napsala FF, jak jsem absolutně tupá na matematiku Laughing out loud

Jednoho nádherného dne, po třídenním volnu, nastalo úterý, pro Petrušku velmi osudný den.
„Tak mám tu pro vás známky ze závěrečné písemné práce z matiky, co jste psali ve středu,“ sedla Tsunade za stůl a otevřela desky s písemnými prácemi.
Celá třída zašuměla a vyměňovala si názory ohledně známky, co dostanou.
„Jednička tu není žádná, je tu pár dvojek, hodně trojek a čtyři 4,“ přečetla naše milovaná učitelka Tsunade, jak naše třída dopadla a napsala na tabuli, jak známkovala.
„Já mám určitě tu čtyřku,“ řekla jsem Ino po mé levici.
„Já taky,“ odpověděla mi a zaznělo její jméno.
„Tý jo, já mám trojku,“ zaradovala se a koukala na svoji vypracovanou práci za 14 bodů.
Pak přečetla další dvě jména mých kámošek Hinaty a Sakury. Obě měli za tři.
„Panebože, a já zase budu jediná, která bude mít 4,“ řekla jsem nadšeně a uslyšela jsem svoje jméno.
„Petra Čtvrtečková, 7 bodů, čtyrka,“ zaznělo z učitelčiných úst a dostala jsem svojí odbytou práci do ruky. Nebyla to pro mě novinka, že jsem dostala čtyrku, byla jsem s tím smířená.
„Neříkala jsem to? je to stejný jako na češtině. Taky jste všichni říkaly, že máte 4 a jako jediná jsem zase měla 4 já a vy jste měli trojky,“ zasmála jsem se na Ino vedle mě a ta se rozesmála také.
Koukala jsem na cvičení obodovaná většinou 0 bodů a říkala si v hlavě, že určitě budu mít 4 na vysvědčení.
„Tak, a teď vám řeknu známky, které vám vychází,“ sedla si Tsunade opět za svůj stůl a prohlížela si seznam známek naší třídy. Sasuke a Shikamaru už měli známku uzavřenou a přišla řada na mě.
„Tak co s tebou, Petro?,“ zeptala se učitelka.
„No… já nevím,“
„Tak 3-4 a pak si tě vyzkouším,“ ukončila projev o mé známce.
„Právě tohle jsem potřebovala,“pomyslela jsem si a doufala, že nebudu jediná, kdo bude mít nerozhodně. Po několika dalších ninjích přišly na řadu Hinata se Sakurou.
Ino po mojí levici dostala 3, měla se z čeho radovat. Pak přišly další, a také za tři, obě dvě.
„Sakra proč já?,“ promítalo mi hlavou. Dokončila uzavření známek a samo, že já jako jediná jsem měla nerozhodně, tohle jsem opravdu nečekala.
„Takže, Petro. Chceš být zkoušená ve středu, a nebo až v pátek?,“ zeptala se mě a začalo šrotovat v hlavě, jestli budu mít čas se učit matiku a nebudu třeba psát povídky o svých přátelích, a nebo trénovat házení kunaiů. Tak jsem jí řekla, že v pátek a Tsunade zabořila obličej do papírů.
V tu chvíli ve třídě zavládl chaos a vzduchem létali kunaie a shurikeny.
„Ty šprte, jaktože TY máš jedničku, a já trojku, dattebayo?“
„Protože TY si blbej, a já jsem chytrej!,“ hádal se Sasuke s Narutem a pak je Tsunade vyhodila ze třídy, protože jí ohrožovali na životě. Shikamaru spokojeně seděl v lavici a pročítal si návod, jak sbalit učitelku matematiky, tak, aby neutrpěl doživotní zranění.
„Tak co?,“ sedla si Sakura na lavici za námi a začala kopat nohama do mojí židle.
„Nic,“ řekla jsem nastejno s Ino a začaly jsme diskutovat o známkách z matiky.
Moc dlouho jsme nediskutovaly a zazvonil zvonek. Sakura se s náma rozloučila a šla si uklidit věci do svojí Snoopy tašky přes rameno.
Zbytek dne probíhal poměrně dobře, a za chvilku už jsme měli jít domu.
Každý se netrpělivě díval na hodinky a odpočítával zbývající minuty. Všichni jsme se samozřejmě těšili domu, protože nám odpadlo odpolední dvouhodinové vyučování.
Do uší nám pronikalo poslední zvonění zvonku tento den a všichni jsme se nadšeně vyběhli do šaten, aniž by jsme brali ohledy na Shizune, která nás tam měla původně odvést.
Doma jsem hodila tašku do kouta a zapla počítač. Zatímco se počítač načítal, šla jsem se podívat za mamkou, která stála u sporáku a vařila oběd. Informovala jsem jí o 4 z písemné práce a zkoušení z matiky, najedla se a šla jsem surfovat po konoze, číst FF, a nebo nějakou napsat. Na matiku jsem si ani nevzpomněla. Když jsem večer už byla po sprše, šla jsem si připravit tašku na další školní den a hodila jsem si tam sešit a učebnici matiky, která mi připomněla to hrozný zkoušení z matematiky.
Už ten den jsem věděla, že to prostě neudělám. Kašlala jsem na to a řekla si, že se to naučím až druhý den.
Další den, tudíž středa mě uvítala třetí hodinu na matematice. Tsunade ze mnou přišla a nadiktovala mi stránku a cvičení, které se mám naučit. Otevřela jsem si knížku ninja matematiky, kde na oné stránce bylo zadání. Koukala jsem na to jak zjara a netušila, co se s tim mám vůbec dělat.
Kužel a koule mi absolutně nic neříkalo. Opět jsem zavřela ninja matematickou knížku a šla se flákat.
Další den jsem se opět flákala a další zase.
Přišel můj osudný den, poslední den, kdy jsem se mohla našprtat matiku. Tak ten den už jsem se na to opravdu koukla, popsala 3 stránky mého oblíbeného bloku neznámýma číslama, která mi nic neříkala a vzorečkama obšlehlýma z internetu.
Byla jsem zoufalá, 4 z matematiky mě opravdu čekala, nemělo cenu se něco učit. Kakashi, můj táta, nebyl doma a nemohl mě to doučit. Určitě někde taky počítal objem kužele koule.
Když se uráčel v šest hodin, v tu dobu už jsem byla psychicky vydeptaná a na ve zdi byly zapíchaný všechny tupý a netupý kinaie, co jsem doma našla, jsem se ho šla zeptat, jak by to vypočítal.
„Jo tak s tím ti neporadim, holčičko,“ odpověděl mi Kakashi a házel hlavou sem a tam s Pakunem v náručí. Kakashi si zase odešel určitě počítat pomocí goniometrických funkcí výšku stromů a já jsem doma zůstala na pospas vypočítání hmotnosti olověného kunaie.
„Vzdávám to!,“ sedla jsem si z výšky na sedačku v obýváku a koukala na seriál zvaný „Ulice konohy“.
Za necelou hodinu přišel domu Kakashi, aby mi pomohl vypočítat ten záludný příklad.
Sedl si na sedačku, dal si k obličeji svojí oblíbenou knížku a do ní si strčil papír s příkladem.
Cvakal na kalkulačce a už se pomalu přibližoval výsledku, který měl být správný, hold se jenom sekal o 40-50 gramů, zatímco já jsem se sekala jen o pár tisíc.
Když i Kakashi prohlásil, že neví, a to byl ing. Jounin, taky to vzdal a já sem šla depresovat k počítači.
Tak a teď jsem vám napsala o mým deprimujícím týdnu. A prosím, říkejte mi: závislá konohačka, která prý má psací a fotografovací talent a je blbá na matematiku. xD thx :-*

P.S: pokud chcete vědět, jak dopadne moje zkoušení před zraky všech geninů konohy, tak mi napište do komentu Eye-wink

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dominika.Hinata
Vložil Dominika.Hinata, So, 2012-02-04 19:24 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

No mě matika taky zkazila vysvědčení Smiling Máš to moc hezky zpracovaný, vážně s mi to líbí.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-08-26 11:19 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Přesně xD matematika je horší nepřítel než Pein xD zvlášť pro někoho, kdo je nadán neobvyklou mírou lenosti xD hm..... připomnělo mi to, že příští týden... mě se do školy nechce xD
Super povídka xD

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Út, 2008-07-29 21:17 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

to je super já sem přesně na vopak mně matematika de co je na tom těžký????????????

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Ne, 2008-06-15 19:06 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

je to pekne...petra mi tak nejak pripomina mna ..heh aspon viem, ze niesom sama Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Pá, 2008-06-13 14:43 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

Darkness 4you: tak s tím s tebou souhlasím Eye-wink ae co mě nejvíc těší je, že na tom takhle nejsem sama Laughing out loud

SakuraLoveDeidara: jj určitě.. dneska už sem byla zkoušená a určo se o víkendu na to vrhnu Eye-wink

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Pá, 2008-06-13 14:03 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

tak já jsem sakura, jo? tak to si me potěšila Laughing out loud..tak jak pak ti to dopadlo čtverečku Laughing out loud??ae jinak hezky....povědomi Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Pá, 2008-06-13 14:31 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

taky si říkám Laughing out loud

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Pá, 2008-06-13 00:08 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc povedený příběh Laughing out loud

Zrovna dneska jsme psali z mátiny čtvrtletku.... achjo...
Matika je fakt otrava,Shikamaru by se mnou určitě souhlasil....
Jéééééé,já chci mít jeho IQ!!! Sad

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Čt, 2008-06-12 23:33 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

mno tak ja som na tom z matikou dobre ale inak haluz, a povies nam jak to dopadne??

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-06-12 22:58 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

juuu dakto ako ja Eye-wink ja Som z matikoúplne v keli... matika je naj. nepriateî človeka


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Čt, 2008-06-12 22:25 | Ninja už: 19856 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No jo Petui... Laughing out loud.JAko tatik KAki to by nemuselo byt sptany.... Laughing out loud Laughing out loud a jako s Matikou hmm co dodat zhe bych na tom byla podobne?? Laughing out loud