manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto rozjíždí business!! 02

Tak a je tu pokračování. :)

Sakura se posadila naproti němu a mžourala si oči.
„Chceš udělat něco k snídani, miláčku?,“ zeptal se jí Naruto a Sakura mu přikývla. Vzal si zástěru, rozklepl dvě vajíčka a dal je smažit na pánvičku. K tomu jí udělal zelený čaj a přichystal jí to na stůl, zatímco se šla Sakura upravit.
Vyšla z šatny v přiléhavých červených šatech a účesem podobným, jako má Tenten. Řasy silně namalovaný a růžové stíny, které jí ladily k očím a šatům.
„Fíííha. Tobě to ale sekne, kotě,“ pochválil jí její zevnějšek Naruto a neodolal chtíči jí políbit.
„Kam se chystáš?“ zeptal se jí udiveně Naruto, zatímco si Sakura dávala jeho výbornou snídani.
„Jdu na sraz z akademie. Copak ty o tom nevíš?“
„To je dneska? Sakra! Ale já musím do práce“
„To je v pohodě,“ usmála se na něj a odnesla prázdný talíř a hrníček. Zatímco se Sakura nakláněla nad dřezem a myla nádobí po snězené snídani, Naruto neodolal jejímu malému zadečku, který se rýsoval pod červenými šaty. Úplně ho hypnotizoval.
„Naruto? Naruto! Prober se,“ vykřikla na něj Sakura.
„V kolik že tam máš být?,“ zeptala se ho a Naruto se rychle spakoval, jelikož už tam měl za 10 minut být.
„Promiň, Sakuro, už musím,“ vyběhl Naruto ze dveří a zmizel.
Sakura zatím šla na sraz z akademie, který se konal v Ichiraku ramen.
„Ahoj,“ pozdravil celou jejich bandu Teuchi.
„Jste po dlouhé době pořádní zákazníci. Od té doby, co je tam ta nová pizzerie, mám tu málo kšeftů,“ vzdychl Teuchi.
„Pizzerii?,“ zeptala se s údivem Sakura.
„Nevíš o ní? Je tu nová a prý přijímají nové zaměstnance, možná by sis tam mohla najít práci“
„Jo vím o ní, pracuje tam Naruto,“ odpověděla mu Sakura.
„Cože? Naruto a práce? To přece nejde vůbec do sebe,“ rozesmál se Shikamaru a zaskočily mu nudle v krku.
„A víte, co mě teď napadlo? Mohli by jsme se tam jít na za ním podívat. Musel jít dneska do práce a bylo mu líto, že nemohl jít s námi,“ navrhla Sakura a všichni souhlasili.
„A kde máš malou Hanabi?,“ divila se Ino, když si všimla, že tam není Shikamarova holčička.
„Hlídá jí doma Temari. Konečně mám chvilku klidu. Někdy vůbec uvažuju, jestli je to dítě moje, je totiž stejně hyperaktivní, jako Naruto,“ rozesmál se Shikamaru.
„A co ty a děti, Sakuro?,“ zeptala se Hinata držíc se Sasukem za ruku.
„Zatím jsme o nich jenom uvažovali,“ odpověděla Sakura s nuceným úsměvem, ale spíš by byla raději, kdyby se jí na to neptala.
„V kolikátém jsi vlastně měsíci?,“ zeptal se Chouji.
„Zatím ve třetím,“ pohladila si svoje vypouklé bříško a usmála se na Sasukeho.
„Neji, a co tvůj chlapeček Jibachi?,“ zeptal se Kiba, kde je jeho oblíbený kamarád.
„Sice mi pořád říkal, že chce jít za strýčkem Kibou, ale Tenten ho sem nechtěla brát, prý by jsme ho zkazili,“ vzdychl Neji a koukl na Tenten, která šla po jeho boku.
Když došli k pizzerii o 10 ulic dál a uviděli, jaká fronta tam vede, opravdu věřili Teuchovi, že je to s jeho obchodem bídný.
„Ahoj Naruto,“ pozdravili ho sborově a Naruto nemohl uvěřit svým očím. Po deseti letech vidí opět své přátelé.
„Počkejte chvilku, objednám vám pizzu. Jakou chcete? Salámovou, sýrovou…jen si řekněte,“ byl šťastný Naruto. O pár minut později měli na stole 5 pizz, z kterých 3 byli Choujovo, a dali se do jídla.
„Tak jak ti to jde?,“ zašla za Narutem Sakura, která dojedla trochu dřív, než ostatní.
„Jo docela dobře,“ usmál se na ní a nemohl pořád odolat jejímu nádhernému tělu.
„Pozor, Naruto!,“ upozornila ho Sakura, včas, jinak by čerstvě udělaná pizza skončila na zemi.
„Byli jsme na ramenu a Teuchi nám řekl o jeho momentální situaci,“ řekla znepokojeně Sakura.
„To jsem si mohl myslet. Pokud stařík zkrachuje…. To prostě nejde…Musíme mu pomoct,“ rozhodl se Naruto.
„Probereme to až doma,“ políbila ho Sakura a šla si sednout k přátelům.
Naruto zatím pořád pracoval a už se začínalo pomalu stmívat. Sakura čekala venku před vchodem a sledovala lidi, kteří pořád chodili do pizzerie.
„Vzdávám to, jsem unavená,“ zavírali se Sakuře oči a šla domu, jako všichni ostatní před více než třema hodinama.
Někdy kolem desáte hodiny večer domu přišel Naruto a lehl si ke spící Sakuře do postele.
„umm… už ses vrátil? Kolik je vůbec hodin?“
„Deset,“ odpověděl jí Naruto a v okamžiku usnul. Sakura z Naruta nasála vůni pizzy a chytla ho za ruku. Sakura nemohla dlouho usnout, myslela nad dětmi, moc si je přála.
„Všichni už buďto děti mají, a nebo je čekají. Proč já s Narutem pořád nic? Zejtra se to musí už určitě povést,“ říkala si v duchu Sakura a pak usnula vedle své lásky.

4.88889
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2018-07-16 20:35 | Ninja už: 4214 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L3:Chudák Teuchi kvůli pizzerii ještě přijde na buben, ale to je určitě tím, že Naruto drží dietu a nechodí pravidelně na rámen, jinak by mu obchod jen kvetl. Podivuji se nad tím, jak se ninjové množí, skoro až s podivem.

Obrázek uživatele Kamikaze77
Vložil Kamikaze77, Čt, 2008-07-17 22:43 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

fakt skvělý lil jen bych rozhodně nedávala sasukeho s hinatou...to si ani nedokážu představit,ale jinak fakt super!

Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, St, 2012-03-07 13:00 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

EDIT: Hups, moja chyba, nevsimol som si to tam ^^

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-23 18:49 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

paráda hned du na další Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-06-11 20:23 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Jen ty jména... já už nevím, kdo je čí dítě Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), St, 2008-06-11 20:12 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jujky Lil.... bre tyyyyyyyyyyyyyyyy... Kakashi YES mocko bryyyyy uzh aby bylo pokraaaacko Smiling Eye-wink