Jak pozvat dívku na rande 13 aneb V nouzi poznáš přítele... anebo taky ne XDD
Chjo… moje „vtipné“ (a nejen to) psaní jde tak nějak ke dnu… jaksi není inspirace a navíc současně s tímhle píšu taky jednu trochu... ehm... jinou jednorázovku... a ta fakt moc vtipná není, takže...kam se na mě hrabe Titanik… xD
Byl jako ve snu. Nevěděl, co se děje… Všude byla tma…pak otevřel oči … ozývala se nádherná hudba (heavy metal XDD) a temnota se rozjasnila… všude poletovaly nejrůznější hřebeny, gely a módní katalogy… jen, jen se natáhnout a uchopit je… ačkoliv, jeho super-mega-dokonalý účes samozřejmě žádnou úpravu nepotřeboval… (nutno několikrát zdůraznit xD)
Uchiha Sasuke byl v ráji.
Jeho cesta ninji se naplnila…
Vše bylo tak… klidné. Dokonalé… Okouzleně vydechl. Nic to nemohlo zka-
PLESK!!!
Něco růžového s ohromnou silou zkušené bojovnice wrestlingu mu vyťalo políček, divže nelehl znovu.
„Heh.. to vylízaný pako snad omdlelo!“ pochechtával se někdo.
Pako… omdlel… ale…
„Fakt že jo… naše malá holčička Sasinka nám hodila hubu!“ posmíval se jiný. Nj, holt bojový duch BruSaku .
Co se to u všech vlasových přípravků děje?!
Vlasy… „Moje vlasy! Moje EMO patka! To ne!“ zaječel. „Tedy…oprava: ne EMO! To jste neslyšeli, jasný? *rádoby přesvědčivý antiEMO škleb* Moje vlááááskýýýý!“
Ale byla to pravda. Krutá a bolestivá pravda…
„To nééé!“ zařval ještě jednou… třeba ho konečně Osiris vyslyší… Ale ono nic.
Ale no tak, přece tady nemůžu řvát jak postiženej opičák na lesy, pomyslel si. A ještě zbytečně… Jsem mstitel, sakra!
A třetí pravidlo mstitele – nepřítele zabít hned, jak máš příležitost. Nejlépe před lidmi – je to efektivnější… (ti dva jsou nějak posedlí efektivitou XDD) A pravidlo Uchihů – hlavně se přitom nerozcuchat.
No, účes už v tahu byl *půl hodiny nervydrásajícího vzlykání a pokus otřít si nos do oblečku – vzdáno po skoro-ukroucení si hlavy - smůla, moc těsný* ale lidí tady bylo dost… sice vypadali, že ten smích nepřežijí ale byli tu.
Tákže, pomsta… komu? Hmm… Sakura…
To ne. To nemůže udělat.
Vždyť… je to přece Sakura… jeho Sakura!
Síla jeho lásky k ní… ale lásku vem čert, co ta její extrasíla?
Zabije ji, a ona zabije jeho! Sice nevěděl, jak by to udělala, ale… vážně pokýval hlavou. Však on ví… Čert nikdy nespí… Jen si vezměte – jen těch pohádek na tohle téma!
Ale on hloupý není…
„Proboha… Jashine… Anube… Buddho!“ zařval dramaticky.
„Hej! To tě rodiče nepřihlásili na jedno náboženství?!“ ozval se výsměšně Naruto. (Kdo ví, kde se tam vzal… XD)
A to ještě nezačal volat Santu.
OK, tak jinak.
Obrátil tvář k Sakuře, která se tvářila trochu provinile.
„Proč si to udělala?“ zeptal se klidně. (ať žije dramaťák!)
Zatvářila se ještě smutněji… Jak jen mohla… měla takových příležitostí, A ON JEŠTĚ POŘÁD ŽIJE!
„Tohle je fakt osud…“ utrousil Neji a oči se mu zaleskly. Prodej horoskopů půjde nahoru…
„Tak proooč?“ zaskuhral. „Já tě…“ *všichni našpicovali uši*
„Já tě…“ *ouvej, to začíná být vážný…*
„Co mě?“ *nechápavý pohled ála OroXicht nad opalovacím krémem*
„Sakra! Já tě milu-“
V tom před něj skočil šedý rozzuřený ježek (ano, Jirayia xD) a rychle ho přidusil.
„On tě… ehh… heh… au! Sakra, ty pako, přestaň kousat!“
„On mě co?!“ Tsunadina žačka se rozpálila doběla vzteky. (Hmm… už jste viděli něco rozpálenýho doběla?)
„On tě… mi…“ Chjo, taky si ten idiot musel vybrat zrovna tuhle chvíli na svoje vyznání… Kolik je sakra slov na Mi…?
„Minuje tě!“
„Minuje?“ *pohled ála rozzuřená záchodová štětka*
„Ne! Ne minuje… on myslí! Jo to je to… myslí!“
Růžovovláska se zatvářila pochybovačně.
„To je s tvrdým y, ta pako!“ ozvalo se z davu.
*úkol – zabít jednu generaci konožských (to fakt divný slovo XDD) ninjů.*
„Ano… au, přestaň! On myslí…“ I jemu samému to znělo blbě… ale co se dá dělat, nějak z toho vybruslit musí.
„A na co?“ zeptala se dokonale zblble.
„Hmm… na moji druhou radu!“ zařval, otočil se a s Uchihou v náručí vyrazil ze dveří krámu… přičemž mu omylem omlátil hlavu o futra a vyškubl několik dalších pramenů vlasů kvůli mucholapce, která kdovíproč visela u dveří...
No jo,... vím, že za tohle mi leda vynadáte, a máte pravdu... tedy, pokud jste to vůbec dočetli až sem...
OK, o moc vlasů jsem ho nepřipravila (ačkoliv i teď musí vypadat jako idiot xD) ale - kdyby byl dohola, znamenalo by to konec povídky... a to se mi ještě nechce XDD navíc - Sakura ještě neměla narozky... ;)
Příště - Další rada Pousteníkova... a kdy to nevím, jelikož mě jaksi žádná rada teď nenapadá... (snad kromě Nakopat! ale to by mu asi se Sakčou moc nepomohlo xDD)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
To by jsem nečekala minuju tě tohle by mě nenapadlo a jsem zvědavá jak to dopadne...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Juhúúúú!Sasuke je dohola!!!(teda skoro!)Já sem byla tak napjatá jestli o ty blbí vlasy prijde že sem ani do dílce predtím nedala koment!:DNj...tak mu treba!EmoOfinka je fuč!
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
(alebo keď dojdú nápady čo sem dať )
skvěléééé
já to ještě nekomentovala..., A to už to čtu podruhý...! Chlámu se až babičce praská židle...
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
Jsem OROfil...a to takový, že naprosto nenapravitelný. Proto rovnou říkám...
OROCHIMARU JE MŮJ A BUDU SE ZA NĚHO PRÁT! (a byl můj i před tou děsnou vlnou jeho stoupající popularity. Byl můj více tehdy než dnes.
Nehodlám to opakovat, já vám tohle hádě NEDÁM! A kdo mi na něj hrábne, toho uškrtim!
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
No ty woe! (nic lepšího mě nenapadá)
Ako ze ziadna inspiracia? Ako ze nudne? Ako ze blbe? Vzchop sa a chod za psychologom prekonzultovat svoje sebavedomie
Yumča mimo konoha.cz
auuuu nettie .... vláskýýýýý nééééééééé .... když už tak rovnou do hola ae takhle ho chudáka trápit, prý žádná isnpirace .... jdu na další je to naprosto sugoi!!!!
nettie, ty ma chceš nahnevať? To je čo zase tam hore, že nedostatok inšpirácie, eh, taký nedostatok chcem mať aj ja, hlavne keď vidím to krásne číslo pod tými hviezdičkami...
Asi si vezmem nožnice a .... A nič, kašlem na to, sú ďaleko... Hm, na čo som ich ja vlastne chcela...
Aaaaa už trepem hlúposti, sorry, je to skvelý diel, vlastne aj ten predchádzajúci, pomaly dobieham nedohnané, a vrhám sa na štrnástku...
Chcela by som ho vidieť, to by sa mi potom dnes krásne spinkalo, no nič, ešteže mám dobrú fantáziu
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Děkuju všem za komentáře!!! Díky moc, fakt...
Btw - další díl bude někdy... tak do úterka XDD bude to jakýsi "konec první řady..." (nejspíš... ještě z něj nemám ani slovo XDD)... a druhá řada zatím odložena na neurčito, protože teď potřebuju víc času na jinou FF... a ukončit tuhle ještě nechci... takže zkrátka - díky
můžem se zeptat jakou ??
Supér, úplně mazec good skvělá a ohromná povídka, ti povim
No jo ty díly jsou čím dál lepší fakt SUGOI
www.elzik495.blog.cz můj bloček :3
www.souleater.cz
teda několik dlouhých dní ( mno spíš týdnů ) jsem skoro brečela a propadala depce ( neberte to doslova ), že nemám čas se dostat na konohu a počítač a když tak jen na úkoly ( nevím co to ty učitele napadlo, konec roku... deváťák... škoda mluvit ) konečně jsem si vyšetřila chvilku volna a co nevidím nové díly Jak pozvat dívku na rande, příjemně překvapena a ještě v totálním výtlemu jen tak dál nettiex
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
člověk by nevěřil, jak dokáže být Smeťák návykový, myslím, že až teď jsem pochopila, čím si abstinenti musí projít, škoda jen že to končí, dnes je konec našeho drahého Smeťáčku, dnes, čtvrtek 17. září roku 2009, někde kolem 21 hodiny, ale vzpomínejme na něj v dobrém :)
Nase desatero:
1. Budeš ctít Spam
2. Budeš šířit víru ve Spam
3. Budeš všude rozhlašovat svou víru ve Spam
4. Nebudeš se za ni stydět
5. Budeš žít Spamem
6. Kazdy den napíšeš aspoň 10 Spamů
7. Bude milovat jen a jen Spam!
8. Cool Slovo "Spam" pro tebe bude svaté!
9. Nikdy ho nevezmeš nadarmo a nenapíšeš ho s malým písmenem na začátku!
10. Každé výročí konce Smeťáku budeš držet 3 minuty ticha
1)ShurIq
2)Shine-sama
3)DeLeTe
4)Starko
5)Natalia0908il
6)narutik-oOhinata
7)ikimaru
8)TsuchiKim
9)Koizumi Ayumu
10)Joanne
11)Charlie (i se Zakim )
12)Mariňák Mashinka
13)Akai
14)Kyuubi No Youkou
15)adabo
Pokud se chcete přidat, napište PM-ku ShurIQ nebo Shine-sama
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
to je nejgeniálnější ff co sem kdy četla xD kam se na tohle hrabou twincestní povídky o tokio dvojčatech xDD
ja z toho nemôžem normálne mi z toho tečú slzy XDDD
*nápadne máva rukou* Ja ja ja som čítala túto FF na jeden hlt (pohlad xD) A je úplne úžasná a plná vtipu (zástanca AntiSasan fanclubu!) Už sa teším na ďalší diel
Já nemůžu ......prodej horoskopů
92% teenagerů poslouchá hip-hop. Jestli patříš mezi zbylých 8% nebo jsi
takynormální, dej si tohle do podpisu.My, jakožto ty nejvěrnější fanynky Sasukeho, se pomalu, ale jistě stáváme ohroženým druhem. Proto jsme se rozhodly se spojit a vytvořit tím tento pomyslný SasuFanClub. Přidá se ještě někdo?
Už nás je 11!!
1. Elis ^^
2. Ája ^^
3. -_-Aya-_- ^^
4. KarolinaChan ^^
5. _Aiko_Uchiha ^^
6. DeiDei-girl ^^
7. Yuki Kaze-san ^^
8. Leeloo ^^
9. Saizo (elficek)^^
10. littlesasa^^
11. Ayame-sama^^
I love Sasuke Uchiha!
muhehe keby to citala moja kamoska a zistila by co robis sasukemu s vlasmi tak ta zabije ale mne sa to veeeeeeeeeeeeeeeeelmi paci
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=73945
juuj dobree to bolo...prodej horoskopu pujde nahoru xD no nemohla som xD
Suprový!!! *omlátil hlavu o futra :-D*
Už se těším na další!
sak sa rehotat nemozem prestat!!! uplne super!!!
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
To moje krásne velkomalé dokonalé *,,*
Hahaha cool fakt sa nemozem prestat smiat:-D rychle dalsi a kedy bude dalsi diel-A hura nova mise na obzoru???
Krásný super dílek, Sasuke bez vlasů XD to by se mělo nafilmovat XD
Krátký =(
Ale dobrýýý!!!
A celkem rychléé!
Skvělýýý!!!
Kurnik, ještě teď se chlámu jak zfetovaná stonožka xD Dááál
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
HEy tak tahle povííídka nemá chybu...JE to fact hustý jen tak dál...
to bylo sjuper jen tak dál
Dobrá nettiex! (ano, ano začala jsem se k tobě modlit ) Tohle mě zavraždilo. Naštěstí jsem obživla jen co jsem si uvědomila, že budeš psát něco dalšího. Děkuju za tvé povídky.
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
Ach Anupe (Není to Anub, ale Anup Jinak by to byl Anubis, pokud si myslela toho echm... šakalího potvoráka z podsvětí, kerej je můj nejoblíbenější Egyptskej bůh xD), díky ti, že neztratil tolik vlasů, jinak by ho Hin nechtěla xD No jo, já říkala, že mi šibe xD
Je to hjůůůstý, akorát - jen mě zabij, do toho! xD - trochu míň vtipnější, no, aspoň pro mě... ale víš, co... já dneska mám absolutně nechechtací náladu, protože jsem se nepohádala (nebo spíš neposmála - my se "hádáme" tak, že na sebe vrháme ironické úsměvy) s jedním debilním učitelem... Zrovna dneska mě pochválil, achjo xD Chce to horoskopy, Neji! xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
jj, Anubis je bůh, kterého jsem myslela... taky můj oblíbenec
Hehe.. díky všem, kteří píšou komentíky...
Hmm... nj, chtělo by to nový žánr... hm... s romantikou nekončím ale teď jí mám plný zuby, bojový mi absolutně nejdou... HA! už vím - chtěla jsem přece zmučit Paryho7...
P.S: Riko - dva týdny do konce roku a ty se ještě učíš?