KarolinaChan
Pondělí, Říjen 24, 2011 - 16:45
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)KarolinaChan se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Artů: 5Počet Fan Fiction: 6
Anime a Manga
Shaman king, F-zerou, pokemon, Naruto, Mew Mew Power (ehem...asi 2 díly xD), Digimon, Fulmetal alchemist, Paradisse kiss, Inuyasha, Červánek (pěkná blbost), Lina-postrach banditů, Med a čtyřlístek, Nana, Bleach, Ouran High School Host Club, Elfen Lied, Vampire Knight, Kaleido Star
Naruto
Nindža karta
Tak toho by bylo hodně...předem upozorňuju, že nesnášim hip-Hop a podobný vymyšlenosti moderní doby. Ale jinak asi jako většina Narutofilů něco málo z Japonska, Tata Young, Hearts Grow (já vim, ty sou u Japonska, ale neřešte), Yuka (ta je taky z Japonska, ale taky neřešte xD), Cascada, a všechno možný...
Ještě před tím, než budete tohleto číst, tak upozorňuju, že NEJSEM PSYCHICKY ZCELA VYROVNANÝ ČLOVĚK (xD), takže se nedivte tomu, co vaše oči za chvíli zří (...zří...já fakt nejsem normální, takovej debilní výraz "zří"...)
NEREÁLNÉ
1. Tak samozřejmě asi jako všichni potkat někoho z Naruta, nebo se dostat do Naruto-světa
2. Mít nějakou nadpřirozenou moc (nevím zrovna jakou...třeba psát alespoň trochu čitelně xD...říkam že jsem blázen)
3. A domyslete si ještě všechno, co by holka jako já mohla vymyslet...
REÁLNÉ
---------
TĚŽKO ZAŘADITELNÉ -tzv. uskutečnitelné, ne však pro mě (teda pravděpodobně)
1. Výlet do Japonska
2. Umět plynně alespoň 6ti jazyky (př. Japonština, Arabština, Španělština, Angličtina, Němčina, atd...)
3. Vydat Fantasy knihu, nebo historický román
4. Podívat se na měsíc
I love this SMILE
Podpis
92% teenagerů poslouchá hip-hop. Jestli patříš mezi zbylých 8% nebo jsi taky normální, dej si tohle do podpisu.