manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki, adopce a Uzumaki Junior 3

Sasuke vytřeštil oči, zvedl ruku a rozklepaným ukazováčkem ukázal na Itachiho. Chvíli pouze otvíral a zavíral pusu, ale nakonec ze sebe dostal něco jako : ,,It...Ita...Itachiii????! Braachaaa???!" zařval..dál pokračoval rezignovaným hlasem:,,Ježišku..si ze mě zase děláš p***l, co?" obrátiv oči ke stropu, kde objevil pár přilepeným palačinek, plenek, žvýkaček a jednoho a půl zavináče.
,,Sem zas tolik nepil a už mám halušky...idu dom!"

Vzal si od malého Jiraiji prázdnou flašku od piva, co držel v ruce a vydal se ke dveřím. Už stál ve dveřích, když se náhle sesypal k zemi. Nad jeho bezvládným tělem stála s vítězoslavným úsměvěm Konan s botou v ruce.
,,Konan! Ty si na něj zaútočila zezadu?! To je nečestný!" spustil na ni Pein.
,,Ano, Peiňulínku." špetla sličná brigádnice.
,,Ty seš prostě geniální! Tak pohotová, tak víceúčelová, jsi dokonce lepší než ta reklama na tebe, co vysílali v teleshopingu!" zajásal její zaměstnavatel.
Konan se jemě začervenala, ale jenom do růžova, protože červená by jí nešla k vlasům.

,,Tobi! Dovleč toho pošuka sem, ať je máme pohromedě...a tu babu taky...tu na věšáku.." Pein začal otráveně vydávat rozkazy.

,,Tobi! Tu láhev co má v ruce vem taky! Dostanu za ni zálohu!" Vložil se do toho náš strýček Skrb..echm, Kakuzu.

,,Ok, ok, ok. Toni je goood boy! Tobi na to má, Tobi udělá!" ječela při práci postavička v masce barvě pomerančů.

,,Zavřít dveře, bude tu průvan.." zašeptala Sakura, když ji onen mužíček dostával z vešáku..hned po té omdlela. Kdo ví z čeho....Nicméně, Tobi její přání splnil.

Malý Jiraija na to všechno koukal a měl z toho druhé Vánoce. Tak rušno tu bylo jenom tehdy na kácení máje, když přišla i teta Ino a Sai a všichni ostatní známí a babka Tsunade tančila s Ibikim na stole. Když o tom tak přemýšlel, ta blondýna v plášti, co tu byla, vypadá skoro přesně jako teta Ino bez make-upu.

Akatsuki zatím kontrolovali stav těch třech.

,,Hmmm....Naruto je fakt K.O...ale jeho chyba, nemá si brát Swarcenegra s vražednými sklony v sukních..." zabrblal Kisame.

,,Ten druchej hlap je celkem v pohodě..akorát ožralej. Z toho se vyspí. Moment...od čeho má tu ďuznu v hlavě?" a rybička se podívala na Konan...ta se usmála a ukázala na své boty.

,,..podpatky...pche" odfrkl si Deidara.

Ona může a jemu v nich chodit zakázali...to prostě není fér! A to od Tobiho dostal takové krásné., oranžové se zavazováním až někam pod kolena!

,,A ta baba je za chvíli K.O taky...ale za to my nemůžem. Na věšák ji nabod on..." bránil čest jejich skupiny.
,,Čestný skautský, my to prostě nebyli.." odříkali jako básničku všichni členové Akatsuki.

Pein ho už ale neposlouchal..zamyšleně hleděl dopředu.

,,A co teď?" dostal ze sebe.

,,Jak to myslíš?" zeptal se zybtek jeho vyšlechtěné organizace.

,,NO, co udělala liška, když je její Jinjuriki mrtvej? Myslíte, že prostě zkapala? By bylo blbý...." myslel nahlas vůdce skupiny.

,,No, třeba se zachránila...a šla po krvi, jako jestli víte, jak to myslim...prostě udělal HOP! A přehopla tady na zo děcko..." kývl hlavou k Jiraiovi

,,Chápete mě, že jo? Prostě HOP! A teď se tam...zabydluje." vložil se do konverzace TObi.

,,To není blbý nápad...třeba fakt jo...já viděl lišky kolikrát, jak skákakaj...a malý děti mají rádi, slyšel jsem příběh o jedný, co vozila jakýsiho fakana na ocásku..." souhlasila naše schisofrení rostlinka.

,,Kde jsi to slyšel?" zajímal se Deidara.
,,Ale, jedna večeře mi to povídala" odvětil Zetsu.

,,No, já si nejsem jistej...nevypadá zrovna nebezpečně..." odporoval Pein.

,,To je pravda, je strašně roztomilej...Peina, když je teď prakticky sirotek, nemohli bychom ho adoptovat?" rozplývala se Konan a koukala na blonďaté stvořeníčko s krásnýma, hlubokýma, modrozelenýma očima a řasama dlouuuhýma, předlouuuhýýma (To bylo tím, že na něm Sakura testovala, která řasenka je lepší...proto měl řasy na jednom oku delší a na jednom zase hustší)

Pein se poškrábal na piercincích a řekl:

,,Konan, to není blbý nápad. Když ho vychováme a liška v něm třeba je, tak násm bude poslouchat...ani ho nebudeme muset zabíjet! Stejně je démon v člověku silnější jak v té pitomé soše...a když bude pracovat pro nás...můžu pak založit rodiiný ponik! Akatsuki a syn! Jak to zní?" říkal o otočil se na ,,svou" Konan.

Ta už se však rozplývala nad malým a ptala se ho.

,,Tak co, zlatíčo, půjdeš s náma? Pooojď k maminceeee" zlatíčko ji však naprosto přehlíželo a vydalo se k Deidarovi.

,,Tetooooo Inoooo, já si chci hrát s kytičkouuuuu!" zakńoural, dupl si a chytil Deidaru za nohu....

,,Kostky jsou vrž...vyvrže...zvr...." zakoktal se Pain.
,,Vrženy?" navrhl Hidan.

,,Jo! ..Vlastně ne! Ty vůbec nemáš vědět, co já myslím! Prostě je to dáno, jde s náma..." rozhodl Pain a vydali se domů.

Poznámky: 

jo! Laughing out loud já vím, že jsem slibovala, že to bude až nefim kdy a v jednorázovce Přátelství na rozcestí sem říkala něco ve smyslu, že se to zdrží, ale....prostě mě to chytlo Laughing out loud a aaaano, opět vás prosím o komenty Smiling

4.98148
Průměr: 5 (54 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-02-15 01:36 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Misia VH: Hehe, Konan ovalí Sasana topánkou do bezvedomia Laughing out loud Peiňulínek sa nadchýňa: ,,Ty seš prostě geniální! Tak pohotová, tak víceúčelová, jsi dokonce lepší než ta reklama na tebe, co vysílali v teleshopingu!" zajásal její zaměstnavatel.“ Laughing out loud Malý sa z celého cirkusu vytešuje, aspoň je nejaké vzrúšo Jump! Cunade s Ibikim sa môžu schovať pred tetou Ino bez mejkapu - naším Deidarom hihihi Ooo, vždy som obdivovala Kisameho dôvtip: ,,Hmmm....Naruto je fakt K.O...ale jeho chyba, nemá si brát Swarcenegra s vražednými sklony v sukních..." zabrblal Kisame.“ Nya! Jesušu, špekulujú, kde sa podela líška a padol im do oka malý, na ktorom matka testovala riasenky Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Ja sa pominiem, dieťa sa vyberie radšej k Deidarovi ako k novopečenej maminke Konan a chce sa s ním hrať. Deidy má dôveru, však je ako cukrík Úpa boží!!! No, hlášky super, kde na to, Alea, chodíš? Laughing out loud Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, St, 2012-09-12 19:21 | Ninja už: 4290 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

,,Chraňte práva havranů! Podepiště petici za jejich práva!"

myslel sem, že u toho chcípnu smíchy

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, St, 2012-04-11 13:50 | Ninja už: 4595 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

XDDD

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Po, 2009-12-28 20:06 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

*mlátí hlavou do klávesnice*jzhztghgthrrážýýt

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele Kin.Kin
Vložil Kin.Kin, Po, 2009-08-24 18:15 | Ninja už: 5366 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Konan z teleshopingu..ty mě dostaneš do hrobu xD

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Ne, 2009-07-26 14:40 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Teto Inooo ..... Luxuskní xD hned jedu na další xDD

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Sakura is best
Vložil Sakura is best, Ne, 2009-02-15 00:20 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je fakt mrtě těším se na pokračování XD

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2008-12-23 19:08 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jujky,Jiraija bude vychován u nejzlejsiho gangu pitom..teda zlocincu?tak to vypada na super dobrodruzo!a HOP na dalsi dilek=)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2008-11-13 19:09 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

*opět skončila pod stolem smíchy*

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-07-27 15:06 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

je to úplně hustý! Parádní parodie na ty jejich charaktery! Jen malý dotaz... co bude s malou Hinatou? Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-22 13:50 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Uaaa teta Ino... Deidara!!! xD Ty mě snad chceš zabít bo co!!! Laughing out loud Mno tak nevim nevim jestli bych další díl přežila!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, So, 2008-06-21 19:21 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

je to super Laughing out loud bože Laughing out loud já umřu Laughing out loud

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, St, 2008-06-11 19:31 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

XD asi si vysloužím doživotní potíže s neovladatelný smíchem, prý tetoo Inooo XD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-06-11 16:48 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Májne, májne... Asi mě klepne xD Tak tohle mě fakt dostalo, fakt, že jo xD Teta Ino xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-06-10 22:07 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Hmmm....hmmmm....dítě který vozila lištička na ocásku.....už to mám!Zajíček srtašpitelXDXD!Já asi brzo fakt vemu sekyrku....panenku Barbie a umlátim tě s ní! Protože už tady taky umírám smíchy, tak aspoň umřeme společněXD. A ani já, ani nikdo jinej se nedozví konec! Rychle pokráčko, aby se mi nestihnul tlak zas zmenšitXD!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-06-10 22:05 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Dokonalý! *na víc se v současnosti nevzmůže, je zrovna naštvaná(ne kvůli tobě XDD) a rozchechtaná zároveň* Laughing out loud Kakashi YES jen tak dál!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-10 21:55 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sem zas tolik nepil a už mám halušky...idu domu...he? ďalšia poviedka, ktorá ma má priviesť do šialenstva? najprv Debaťák by Riko a hneď potom toto? a to mám zostať normálna? Eye-wink
skvelý dielik, jaaaj teším sa na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-06-10 21:52 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Cožeeee?...Omg...rofl xDDDD...ty ses zbláznila! Já jsem se taky zbláznila xDD bože....tak tohle je....megální!! xDD....já z nich prostě nemůžu, ty jejich hlody....xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”