manga_preview
Boruto TBV 09

Minatova povinnost 10

Část devátá - Tady

Část desátá - Bráška

Naruto se podíval vzhůru a uviděl ho. Postavu, otočenou zády, se sklopenou hlavou … Sasuke Uchiha. Jeho nejlepší přítel. Jeho největší protivník … A teď … Teď ho chce zabít? Doopravdy?
Narutovi se v hlavě honilo mnoho vzpomínek, ale všechny zatlačoval. Nechtěl si to připomínat. To, že on vždycky všem dá tolik šance a ta se mu potom vrátí i s nožem do zad … Ne, teď už ne.
Otočil hlavu na svou matku i Jiraiyu, kteří vyčerpaně seděli na zemi. Zvládli to. Zvládli, ale stálo je to hodně sil.
„V pořádku?“ zeptal se Jiraiya a Kushina se na svého syna usmála.
„Děkuju,“ přikývnul Naruto, ale věděl, že teď se musí věnovat něčemu jinému. Svému … kamarádovi ….
„Stále jsi můj přítel,“ probíhalo mu hlavou. Tuhle myšlenku nezatlačoval. Věděl, že by vyplula za chvíli sama a ještě zoufaleji. Nešlo to. Nešlo myslet na to jinak … „Jsi můj přítel Sasuke.“
Hbitě vyběhl po srázu kamenů a stanul uprostřed sutin. Byly i tady nahoře, rozházené balvany a pohořelá tráva. Avšak o kousek dál les pokračoval, skvěl se zelenou barvou a s větvemi jeho stromů si hrál vítr. Foukal i zde. Ale tady byl mrazivější, děsivější. Jako kdyby i on chtěl zlomyslně ukázat vážnost situace.
Naruto chlapce pozoroval. Jak klidně stojí. Vypadá, že lituje …
„Stále cítím, že tě musím zachránit. Sakra! Jsem tak blbej …“
Naruto se podíval na svoje ruce. Ušpiněná prachem, protínala jeho ruku dlouhá čára přátelství.
„Ale jsem prostě takovej. Musím pomáhat lidem. Lidem, na kterých mi záleží. I když se ke mně hnusně zachovají … I když jsou takoví, jací jsou … Já vím, že je dokážu zachránit! Dattebayo!“
Usmál se. Zvládne to … Tentokrát ho přivede do Konohy! Ať je to za jakoukoli cenu, tentokrát jeho bratr půjde domů … Ano, bratr. Sasuke, ten, který mu byl bratrem … Sokem i nenáviděným spolužákem … Ale hlavně … Nejlepším přítelem …
Sasuke zvedl hlavu, když uslyšel, že Naruto stojí za ním. Pomalu se otočil. Na jeho tváři nebyl úsměv. Odráželo se v ní nějaké pomstychtivé odhodlání … I nevědomost? Možná trochu … Ale ten pohled … Ten pohled byl jako kdyby zapomněl. Na všechno …
„Naruto-kun?“ zeptal se Uchiha svým obvyklým tónem.
„Přišel jsem tě zabít,“ dodal jakoby nic.
Naruto párkrát zamrkal a upřímně se mu podíval do očí.
„Nevěřím, Sasuke-kun,“ zašeptal.
„Věř čemu chceš. Dneska zemřeš, Uzumaki.“
Sasuke nemluvil naštvaně. Ani krvechtivě … Svým tónem hlasu by nikoho nepřesvědčil. Ale z úst mu vycházelo tolik děsivých slov, že na tón nikdo nehleděl.
Přítel …
„Já tě zachráním, Sasuke! Já tě vrátím Konoze, jak už jsem říkal!“
„Nezemřu a přivedu tě zpátky-ttebayo!“ zakřičel do ticha noci a sevřel ruce v pěst. Nehty se mu zaryly do kůže.
„Ani nevíš o co jde, hlupáku!“ opáčil stejně hlasitě Uchiha a prsty položil na svou katanu, zatím schovanou.
Ano, Uzumaki, nevíš o co jde … Nevíš, co všechno se stalo. A už vůbec nevíš, co to pro mě znamená! Můj bratr … Můj bráška zemřel! Zemřel, mojí rukou … A zemřel, zbytečně. On … On chtěl chránit vesnici … Chtěl …
„Tak mi to vysvětli!“ zavrčel Naruto a promáchl zaťatou rukou vzduch.
„Já … Musím se pomstít!“
„Zase?!“ odfrkl blonďatý shinobi, „vždyť … Tys ještě nepochopil, že mstít se je špatná věc-ttebayo? Vždyť svého bratra si zabil .. A kam tě to dovedlo? Mezi ně …“ pokynul hlavou na rudý oblak na Sasukeho černém plášti.
„Nevíš, proč mezi nimi jsem! A ani nevíš …“ dodal se skloněnou hlavou Uchiha, „ani nevíš, že na to vůbec nejsem hrdý …“
Není … Není hrdý?!
„Já … Přidal jsem se k nim … Jenom za jedním účelem … Abych mohl zabít Madaru.“
„Madaru?“ Naruto už o něm slyšel. Poslední dobou jeho jméno bylo všude … Geniální Uchiha, oproti všem domněnkám, na živu … A Sasuke ho chce zabít? Proč?
„Ano … Já .. On mi vzal hodně. To on … On zapříčinil, že Itachi zemřel!“
Naruto nic nechápal. Vždyť Itachi měl zemřít?!
„Můj bráška … Ani nevíš … Ani nevíš, Naruto, že zachránil celou vesnici! Kdyby nežil, tenhle svět by už nebyl takový!“
„Jakto-ttebayo?“
„To je teď vedlejší … Hlavní … Hlavní je,“ nadechoval se Sasuke, „že chci zabít Madaru. Dostal jsem se do jeho blízkosti, vím kde je … Madaru, toho, kdo způsobil, že jsem si Itachiho zhnusil. Toho, kdo vyvolal na vesnici bájného Kyuubiho. I když to popřel, já mu nevěřím … Nevěřím jeho slovům …“
Kyuubiho? Vážně? …
Naruto překvapením pootevřel ústa. Co mu chtěl Sasuke říct?
„Ale je moc silný,“ pokračoval chlapec a pohledem studoval chladnou zem, „a proto … Nezvládnu ho zabít.“
„Ty sis přiznal, že někoho nedokážeš porazit?“ ušklíbl se Naruto.
„Hmm … Moc vtipné. Vím, že na největšího Uchihu nemám dost sil … Ani já … A proto …“
Pro brášku udělám všechno! Pro brášku … On, chtěl mě chránit … Musím Madaru zabít …
Sasukemu stekla po tváři téměř neznatelná slza, kterou vzápětí ihned setřel.
Itachi. Pomstím tě. Pomstím tebe, i tvoji čest.
„A proto musím mít víc síly. Musím získat Kyuubiho chakru!“
Naruto sklopil oči a položil si ruku na břicho.
„Ani nevíš, jak je nebezpečná. I teď, když je oslabená … Ale dát ti ji by znamenalo moji smrt-ttebayo …“
„Proto tě musím zabít,“ zašeptal Sasuke. Zabít někoho, jenom tak … Nebylo to lehké. Ale … Musel. Věděl to.
Naruto téměř ani nedýchal. Všechno se točilo jenom kolem té chakry. Kolem toho oranžového světla, které mu na cestu svítilo v těch nejhorších případech. A teď … Teď mu samo to světlo způsobilo tmu. Přemýšlel, přemýšlel o tom, co se stane … Bylo to pro Sasukeho důležité. Nepůjde mu to vymluvit …
„Sasuke-kun?“ zvedl hlavu Naruto. „Tys zapomněl? Tys zapomněl co je to přátelství?“
Poslední slova téměř vykřičel. I když to nepůjde, musí se o to pokusit. Vždyť naděje … Ta přeci umírá poslední.
Sasuke překvapeně vzhlédl. O co se to snaží teď? Nenechá se bez boje, to věděl … Ale tohle? Už zase?
„Přivedu tě domů. Jsi můj přítel,“ zaznělo mu v duchu ze vzpomínek.
Přátelství bylo pro Naruta hodně. A ano, samozřejmě věděl, co je to přátelství …
„Přá-,“ chtěl říct, ale něco ho zarazilo. Nějaká neviditelná síla mu zadržela to slovo v ústech. Vzpomínky …

„Sasuke-kun,“ zazubil se malý kluk v bílém tričku. Houpal se na houpačce na kopci nad městem. Tu houpačku vystavěli právě ten rok, ale moc dětí o ní nevědělo. A přece byla tak kouzelná. Když jste se zhoupli, vysoko, až k nebi, viděli jste celou Konohu. Ne ze země, ale až z výšky … Sasuke tam chodívával rád. A rád s tímhle klukem soupeřil o to, kdo dohlédne až do oken pracovny Hokage-sama.
„Naruto-kun! Už tam skoro vidím!“ zakřičel Sasuke s výskotem a zvědavě natahoval krk ze sousední houpačky, div že nevypadl. Ale neviděl. Těžko se v té rychlosti mohl soustředit na jeden bod, natož aby hledal okno … Chtěl vyhrát.
„Já … Já taky-ttebayo!“ zasmál se Naruto, ale v jeho tváři bylo vidět mírné zklamání. On ani tu budovu neviděl.
Sasuke sem chodíval každý den. Vždycky, než jeho matka uvařila oběd. A býval tady i tenhle chlapec … Tenhle sirotek. Začali se bavit, začali soupeřit … Sasuke cítil, že je to jeho první kamarád. Tedy hned po jeho bráškovi.

„-tel-,“ vydrala se mu z hrdla další slabika a on jenom zamrkal. Bez nadechnutí … Co … Předtím …

Těsně před nástupem na akademii, pár dní před tou ohromnou slávou, pár dní před tou popravou … Sasuke seděl na lavičce a na prstě točil kunaiem. Chtěl trénovat, chtěl být silnější, ale Itachi ho nechtěl učit … Najednou na cestě uviděl utíkajícího chlapce. Nebyl to ten … Nebyl to ten kluk z houpačky? Ne, že by se na ní ještě houpal .. Na to byl přeci už moc velký … Ale …
„Hej, Naruto-kun!“ zakřičel na usmívajícího se chlapce a ten se zarazil. Nejdřív se zašklebil a vypadalo to, že ho nepoznává, po té se však jeho obličej rozzářil a on nadšeně vyskočil.
„Sasuke-kun! Dattebayo!“ zazubil se a doběhl k němu.
Chudák … Asi byl i Sasuke jeho jediným kamarádem, stejně jako on byl jeho … Ale, matka ho jednou viděla. Viděla ho bavit se s ním a okamžitě ho vzala domů. Prý s ním nemá mluvit. Prý je nebezpečný … Ale to je blbost. Co mu může udělat, vždyť ani kunaiem házet neumí. A navíc, přítele si člověk musí zachovat, to dobře věděl, opakoval mu to jeho bráška …
Naruto si přisedl za ním a bavili se. O akademii, o shinobi … Sasuke právě vychvaloval jejich rod, když kolem procházely dvě dívky.
Naruto do Sasukeho drbl a ukázal na tu vlevo.
„Ta je pěkná … S tou budu jednou chodit! Dattebayo!“ zašeptal a pozoroval její krásné růžové vlasy, jak se třpytí ve slunci.
„Mě se líbí spíš ta druhá,“ usmál se Sasuke.
„Ta mi příjde moc namyšlená-ttebayo,“ máchl rukou nad blondýnkou.
Dívky si jich najednou všimly, jedna šťouchla do druhé a něco si pošeptaly. Přišly k nim a Sasuke je jenom pozoroval. Ta blonďatá měla očividně víc kuráže. A ta druhá se nervózně podívala na Naruta a usmála se … Ha! Naruto má štěstí, líbí se jí …. Ale najednou … Podívala se i na něj a mrkla.
„Ahoj, Sasuke-kun,“ řekla Ino a založila ruce v bok, „nechceš si s náma vyjít?“
Růžovláska se jenom červenala a vrhala na něj nervózní pohled. A Naruto byl očividně smutný. Sasuke to viděl. Ona chce jeho …
„Hej, hej … Dvě naráz ne … Půjdem všichni čtyři ne?“ usmál se a drbl do Naruta. Teď má možnost …
Zachoval se jako přítel.

Přítel … přítel … On … On zapomněl? Vždyť …

„-ství …“ dořekl a zůstal stát. Před očima se mu přehrávaly vzpomínky a on rozpoznával jejich děj. Usídlily se hluboko v jeho srdci, schované za nenávist a zlost … A až teď, v tom správném okamžiku, vypluly na povrch.
Zapomněl. Zapomněl na kamarády, blízké … A myslel jenom na sebe. On byl ve středu dění. Ale není to to správné? Ne … Věděl, že mezi přáteli je mu líp … Nepomyslel na ně, protože myslel jenom na tu mstu. A tak zapomněl jejich význam. Že přátelé jsou víc … Pravý přítel je ten, který tě bude vždycky chránit, i kdyby to bylo za cenu života. Naruto i Sakura to dělali. Pravý přítel na tebe bude myslet v dobrém, i když mu ublížíš. Jako Naruto i Sakura … Zklamal. Zklamal sebe. Ani Itachi by nechtěl, aby to takhle dopadlo. A nejenom sebe … Ale všechny. Co .. Co bude teď?
Naruto se na něho díval a přemýšlel o tom, co se Sasukemu honí v hlavě. Ví? Neví? Těžko říct. Z jeho výrazu se nedalo nic posoudit. Pořád stejný. Ale najednou vzhlédl. Vzhlédl a jeho pohled byl jiný .. Takový, jako znal předtím. Lidštější … Už nebyl tak tvrdý, už nebyl tak sobecký … Co … Co se stalo?
„Omlouvám se …“ zašeptal Sasuke a otočil se.
„Zradil jsem své přátele …“
Udělal pár kroků směrem k lesu.
„Nemůžu se vrátit, ty víš. Už to nejde … Jdu pryč … Budu žít v ústraní a … A bojovat. Porazím Madaru vlastními silami. I kdybych měl zemřít, zemřu čestně … Vždyť síla, která je získaná násilím … Chápu … Chápu, že tak to bude lepší …“
Naruto nevěřícně zíral na odcházející postavu … Vážně, jde pryč. Nevrátí ho Konoze … Nesplní svůj slib Sakuře … Věřil, že ta už ho nemiluje …
„Stůj!“ zakřičel, ale něco mu bránilo se rozběhnout. Něco ho drželo za bundu a odmítalo pustit.
Ty stůj, mladej,“ řekl mrazivý hlas, Naruto se bezděky otočil a couvl pár kroků. Znovu. Žil! Vždyť … Vždyť to není možné!
„Ten zmetek … Ten zmetek!“ zakřičel směrem k Sasukemu Kisame, „Vyřídím si to s ním později. Ale teď … Teď zabiju tebe!“
Všechno se stalo strašně pomalu. Pomalu, jako kdyby to bylo naschvál, sundával z ramene svou Samehadu. I vítr pomaleji foukal, věděl, že musí ještě víc napjat situaci. Jedním mocným strhnutím z ní sňal bílou látku a odhalily se hroty, které tvořily její podstatu. A mávl. Mávl největší silou, kterou mohl, přímo směrem na Narutovo tělo. Ten se nemohl bránit. Nemohl dělat nic, všechno ho tak překvapilo, že byl zaskočený a nešlo se pohnout. A potom … Mihla se mu před očima jedna skvrna. Tmavá skvrna, neuvěřitelnou rychlostí. Vystříkla krev. Naruto se rozhlédl aby zjistil co se stalo. Nic ho nebolelo … Ne, ta krev nebyla jeho. Na zemi ležel Sasuke. Plášť byl rozedraný a smáčela ho rudá tekutina.
„Chraň své přátele, říkal mi …“ zašeptal a jeho rty se usmály.
„Sasuke-kun!“

***
Už nevrtaj. Teď pod oknama někdo mlátí do kbelíku. Aspoň to tak zní ... Proč proboha lidi mlátěj do kbelíku?!
Hehe ... Kámoši, byli to kámoši ... A ten blbější odešel ... A zapomněl ...
Tohle byl ten zvrat. Náš milej Kisame ... Ryba jedna smažená ...
Pokračování: Prohlédnout
Asi to bude už předposlední díl, poslední ještě asi ne ;)

5
Průměr: 5 (79 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lukera Barake
Vložil Lukera Barake, Čt, 2018-07-05 10:07 | Ninja už: 2124 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„Mise L3"
Zdravím,
mise mě dovedla do sekce Tajemných, avšak mé kroky mě zavedly sem. Líbí se mi, že tam jsou i ty vzpomínky, které krásně dotahují tu emotivní koncovku. Sasuke jako vždy, jak zde, tak na videu, což je jenom +. Každopádně, Naruto ho opravdu neoslovuje -kun a také sám Sasuke moc nenamluví. Když už něco cekne, jedná se víceméně o stručnou a jasnou otázku či odpověď.

S pozdravem,
Lukera Barake, nejmladší člen klanu Barake.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2009-09-18 21:59 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

myslela jsem že dojde k boji ale i tohle se vyvíjí dobře

Obrázek uživatele bulko47
Vložil bulko47, Čt, 2008-08-21 09:31 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Utírač Udonova nosu

teda, ja som sa skoro rosplakal :)heh
naposledy asi v šiestich rokoch ale teras som mal namále Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, St, 2008-08-06 16:50 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

perfekt dil,uz letim na dalsi.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-06-14 14:18 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Přidáno pokračování Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, So, 2008-06-14 14:30 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

Super Laughing out loud konecne uz se tesim doufam,ze to brzo schvali

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2008-06-10 23:12 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

dokonalý
už se těšim na další díl Smiling

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-06-10 17:01 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

paaaaani uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzas Sasuke nemoze zomriet nemam ho rada ale tu je fakt super ved narutovi zachranil zivot dattebayo. Som zvedava ako sa sasuke zatvary ked zisti ze Narutovi sa splnil sen a chodi zo Sakurou. Nemozes to tak skoro skoncit este nieeeeeee. Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-06-10 16:31 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Dopadlo to zatím dobře, Sasuke měl umřít a umřel "polepšený", budiž mu to ke cti. A nevyhrožuj koncem, to se mi vůbec nelíbí Sad Jedině, že máš v plánu něco dalšího Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Út, 2008-06-10 16:18 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Četla jsem ve škole, takže sem nemohla napsat komentář... napravuji: Naprosto úžasné, jen to Narutovo "Sasuke-kun" je poněkud kostrbaté. Naruto tak Sasukemu nikdy neřekl xD Ale přeci jen, už spolu dlouho v Anime ani Manze nemluvili, takže to tě omlouvá xD

Jinak se těším na další Eye-wink

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Út, 2008-06-10 16:03 | Ninja už: 6150 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

ooo pekny dil.sasuke se zmenil a zachranil naruta jak statečne....doufam že tu das tychle novy dil a jinak suprovyyy

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Út, 2008-06-10 13:04 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

krasna kranse aj slzicka mi vysla za sasukeho..co za sasukeho? ale tak ked ty z neho vies spravit aj dobraka Smiling joooj nekonci to nieee to nemoozes ako? preco? musi byt este vela vela..

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-06-10 12:16 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

sakra! proč sem to objevila ažtakpozdě?! Laughing out loud odpovíd¨msi sama...večer sem už musela jít spát a nestihla sem si ro přečíst...celounoc sem kvůlitomunemohla usnout Laughing out loudLaughing out loud:Laughing out loud až teď ovolnéhodině sem se na to vrhla a je to prostě šíleně, nehorázně a úchvatně úžasný a nádherný a všecko!!!! Laughing out loud hele Laughing out loudLaughing out loud:Laughing out loud hihi D:Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud vrtání nevrtání, je to skvělý prostě vždycky...a ty vzpomínky...prostě süper Smiling a Kisamee....vr.rrrr....udělámna něj BAF! a lekne...Laughing out loud

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Út, 2008-06-10 08:58 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Vykuchat, na pekáč s ním!!! Ryba je žrádlo, ne kámoš!! xDDD Jen do něho, Min!! Jojo, Sasuke je ten blbější...z některého úhlu pohledu, jinak pořád v blbosti vítězí Naruto Smiling Rychle další dílek

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Út, 2008-06-10 07:41 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to je supeeeeeeeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-09 23:35 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

uuuuuuuza Minatko to bylo fakt neco kraaaaasnyyho ... mocko moc Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-06-09 22:14 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Páni... *tajně si stírá slzičky... nechce, aby jí mamka viděla* já... já fakt nevím co napsat, protože k tomuhle slova nestačí... k tomuhle ne. Bez jakékoli nadsázky, tohle patří k tomu nejkrásnějšímu, co jsem kdy přečetla... (a toho si važ, já už mám za sebou stovky knih)

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Po, 2008-06-09 22:01 | Ninja už: 6157 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Minato, já se musím přiznat, že tohle se dotklo mýho srdce asi nejvíc ze všech povídek, co jsem kdy četla... ani nemám slova, kterýma bych to popsala.... Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Po, 2008-06-09 21:57 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Krása, dva díly před spaním jsou tak akorát a tohle zažene všechny divné sny a navodí ty krásné Laughing out loud

Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, Po, 2008-06-09 21:35 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

Pekne, doufam ze dalsi dil bude brzo

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-09 21:20 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuji vám ... Arigató very very much Smiling
No ... Mé bydliště je vážně podivné Laughing out loud Sem tam tudy projde ... Rom *nechci urážet xD* ... Semtam uječený děcka, co mlátěj do kbelíku (i když, oni taky mlátěj do všeho ... I do sebe xD) ... A občas tamudy projdu i já, aby toho nebylo málo Laughing out loud
A nenechte se mýlit ... Já Sasukeho nemám ráda ... Vždycky sem doufala, že alespoň trošičku člověka v něm je, ale po tom co teď proved ... Ale chci vyjádřit kladnej vztah, kvůli Narutovi, protože on ho chce vrátit domů. Je to pro něj i pro všechny důležitý .. Takže asi tak Smiling
Už sem dokecala Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-09 21:23 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

No vidš to. Když tam tudy projdeš ty, tak se ti všichni klaní a nasazují si brýle, protože jde hvězda, že? A jestli ne tak to musíme jít zařídit. Smiling
Hauf. Domluvil jsem. Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-09 21:25 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

No ... Nějak ne xDDD
Spíš se čuměj, co to prochází za ichtyla s bublifukem xDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-09 21:28 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

To je u nás na vesnici naprosto normální. Laughing out loud Já po vesnici chodím spíš po stromech než po cestě. Smiling Všichni si na to už zvykli. Laughing out loud
Ať žijou bublinky! (Já tu nespamuju. ájm endžl Smiling )


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-09 21:36 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

(Já taky ne Laughing out loud)
Po stromech? Cococo? Laughing out loud
Trénuješ kondičku na policejku? xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-09 21:39 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Ne. Já být od malička hyper dítě. Když píšu povídky, tak sedim buďto u řeky, ale častěji na kopci na stromě. (Proto jsou povídky tak pratěný, ono když spadnete ze čtyř metrů... Laughing out loud)


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-09 21:27 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Bublifuuuuk xD Bubly bubly bubly xD *tlemí se jelikož právě bublinky teď zmínila v Debaťáku xD*...si tě umím představit (budeme dělat, jakože vůbec nevadí, že nevím jak vypadáš xD) jak jdeš, žvejkáš a vyfukuješ bublinky z růžového bublifuku xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-09 21:35 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jééé bude bublající Debaťák? Laughing out loud
Jj, já si sebe taky představuju (protože se nevidim, že jo xD) .. A vypadá to dost ... Zvláštně Laughing out loud
Ale třeba dneska sem si házela ve tříde vlaštovkou .. A pokoušela přehodit lustr ... Ehm xD
Já nebýt exot xDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-09 21:37 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Žádnej bublající Debaťák ale ztracenej Debaťák xDD
přehodit lustr xD...to já dnes v afektu zmuchlala všechny svoje taháky a hodila jsem je z okna xD...školník mě pro ně nechtěl pustit xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-09 21:41 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Hm. U nás by tě školník pro ně poslal a ještě by ti u toho nařídil zamíst celej dvůr. Bohužel ti to nikdy nedovolí při hodině, ale až po vyučování. Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.