manga_preview
Boruto TBV 09

Osud nemůžeš změnit 6.díl

6.Kapitola

Yuki věděl, že ji musí zachránit a tak se rychle pustil do práce. Vzal si ten papír co mu Sakura řekla, aby se podle něho řídil a míchal všechny byliny dohromady. Jak to s ní vypadá. Musím spěchat. Nesmí umřít.NESMÍ. Říkal si v duchu Yuki a pracoval na protijedu.

Mezi tím na operačním sále
„Rychle přineste vodu a kapačky,“ řekla Sakura a poslouchala Miky srdce a měřila její tep.
„Teď mi ji všichni podržte a podejte mi tu vodu,“ všichni rychle udělali co řekla.
„Tak teď ji pevně držte,“ rychle ji chytli a Sakura chakrou do Miky vložila vodu a potom zase vyndala. Tím způsobila, že jí vyndávala jed.
„Rychle další vodu a vymněte kapačku,“ křikla a vzala si vodu co právě dostala.“Rychle ji chytněte,“ a začala do Miky znovu vkládat vodu s chakrou.

Asi po 1:30 hod. Sakura vyšla z operačního sálu. Šla do sesterny tam napsala něco do karty a vydala se směrem ke skleníku kde Yuki měl vyrábět proti jed. V polovině cesty ji někdo srazit. Když se podívala kdo tak rychle vzala a pomohla mu na nohy.
„Co tady děláš máš bejt přeci ve skleníku a vyrábět protijed,“ začala křičet.
„Promiň, ale,“ nestačil do doříct, protože mu Sakura vtrhla do řečí.
„Jaký, ale nevymlouvej se a rychle běž zpáky. Chceš přece pomoct Mice?,“ okřikla ho.
„Sakuru, ale já už mám ten protijed,“ zavolal a Sakura na něj koukala s otevřenou pusou.
„Sakuro a jak je na tom Mika,“ zeptal se Yuki.
„Hmm, promiň je na tom o trochu líp, ale když jí nedáme ten protijed hned tak spadne do komatu,“ a to už jí Yuki táhl do skleníku.

„Na,“ řel Yuki a podal ho Sakuře.
„Je opravdu účiný?,“ zeptala se něvěřícně.
„Je a teď pojď rychle za Mikou nebo…,“ a nedořekl to, nechtěl na to ani pomyslet.
A vydali se za ní.

Po chvíli došli k jejímu pokoji a vešli dovnitř. Sakura vzala hrníček co ležel na nočním stolku vedle Mičině posteli. Vzala protijed a smíchala ho s čajem který tam také ležel. Potom Yuki Mice nadzvedl hlavu a Sakura jí dala pomalu napít protijedu. Když vyprázdnila hrníček tak jí pomalu Yuki položil a otřel jí pusu. Prosím ať to funguje. Řekl si pro sebe Yuki.
„Měl bys jít domů. Až zítra poznáme jestli fungoval,“ Řekla Sakura.
„Ale já nikam nechci jít. Můžu tu prosím zůstat s ní?,“ řekl to hlasem, který nečekal námitky.
„Dobře, ale budeš na ní dávat pozor. Cokoliv by se děle rychle za někým pudeš. Jasný?!,“ zeptala se.
„Jasný,“ řekl Yuki a chytil Miku za ruku. Potom Sakura odešla.
Yuki dlouho do noci přemýšlel o Mice. Až nakonec usnul.

Ráno se probudil a uviděl, že Mika je v pořádku tak šel do koupelny. Opláchl si obličej a vrátil se zpátky a chytil jí za ruku.
„Moc tě miluju nemůžeš odejít. Doufám, že to fungovalo,“ začal myslet nahlas. V tu chvíli co to dořekl tak mu Mika stiskla ruku. Yuki se najednou celej rozzářil a vyběhl z pokoje kde stála Sakura.
„Co se děje?,“ zeptala se vystrašeně.
„Ona, ona mi zmáčkla ruku. VNÍMÁ,“ Zakřičel Yuki celý šťastný. A Sakura vběhla do pokoje kde jí zkontrolovala zorničky a změřila jí tep, obrátila se na Yukiho.
„Yuki můžeš si gratulovat tvůj protijed fungoval,“ a odmlčela se „A z čeho vlastně byl?,“ zeptala se. A Yuki se usmál.
„No vlastně nic těžkýho. Bylo to jen pár ingrediencí a typni si jaký?!,“ šibalsky se usmál.
„Tak už mě nenapínej,“ křikla Sakura.
„NO tak klid! Ty ingredience jsou:
1. listy z Měsíčníku
2. kořen ze Šalvěje
3. voda smíchaná z heřmánkového odvaru
4. a nakonec nevim jak se to jmenuje, ale roste to na skalce"
„Aha ty myslíš podběl,“ a usmála se.
„Jo myslím, že nějak tak se to jmenuje,“ a začervenal se.

Po chvíli se najednou začalo probouzet Mika. „Kde to jsem? A co stalo?,“ začala uvažovat nahlas.
Yuki si k ní sedl a odpověděl : „Jsi v nemocnici, měla jsi v sobě jed. Ale my jsme neměly protijed a já jsem ho vyrobil,“ začervenal se.
„A kdo vlastně jste? Já si na nic nevzpomínám,“ Řekla smutně Mika.

Poznámky: 

Omlouvám se, že je to dlouho, ale tak trochu jsem nesměla na PC. Doufám, že se vám to líbí a pište please kometíky ať vím co mám zlepšit, ale i to co se vám líbí.

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakurina ♀
Vložil Sakurina ♀, Ne, 2008-06-29 11:10 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Pokračování by mělo bejt, ale v poslední době neí čas a byla sem pryč.

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, So, 2008-06-28 23:34 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

bude nějaké pokráčko?

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, So, 2008-06-14 16:48 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

opravdu dobrý příběh, jen ty chyby a ještě jednu věc, někdy (hlavně na konci) jsem měl potíže poznat, kdo zrovna mluví

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-06-09 22:12 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No ne! Tak amnézie! Smiling Ale hlavně že je naživu!
Jen pozor na některé chybičky - místo "vedle Mikině posteli" by mělo být "vedle Mičiny postele". A protijed se píše dohromady. Eye-wink Ale jinak super!!!

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-09 22:05 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

strata pamäte? no super Laughing out loud pekný dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.