manga_preview
Boruto TBV 08

Budoucnost

„Všechno je pryč …“
Mladý muž se zmateně rozhlížel. Nepoznával to tu. Věděl, že je tu poprvé v životě a netušil proč.
„Vážně?“
Všechno tady bylo tak … Dokonalé. Dokonaleji by to žádný malíř nemohl nakreslit. Jeho oči vnímaly tu krásu a téměř nemrkaly, aby snad o jeden jediný div nemohly přijít. Byl v nějaké zahradě. Krásné zahradě, plné bílých květin. Kvetly všude okolo, a ve vzduchu zanechávaly nádhernou vůni. Muž se zhluboka nadechl a usmál se. Ta vůně mu připomínala její vůni … Její …
Nádherné ztepilé stromy rostly v pravidelných řadách. Zdravé listy se jemně třepotaly ve větru a přitom z nich vánek odvíval prach … Avšak nebyl to opravdový prach. Tenhle se stříbrně třpytil a odlétal někam pryč. Tam, kde ho vítr chtěl mít. Jedna stříbrná vlna prolétla kolem něho a on sledoval tu nádheru. Zvedl ruku a pár třpytek nechal přistát na své ruce.
„Krása,“ vzdychl a sfouknutím je poslal na další cestu.
Rozhlédl se.
„Co mám dělat?“ zašeptal, ale věděl, že ho nikdo neslyší. Neviděl tu jediného člověka, kterého by se mohl zeptat. Jenom zvířata tu pobíhala, vesele, nespoutaně. Laně, tygři, pávi … V míru.
„Tak co?“
Nevěděl, proč tu je. Nevěděl ani, kde vlastně je. Ale něco ho táhlo dál. Dál těmi krásnými pískovými cestami bez jediného kamínku. Šel, šel jako kdyby ho vábil nějaký hlas … Zmateně, okouzleně, bez cíle … Až najednou se jeho krok zastavil a on si uvědomil, před co ho dovedl.
Pagoda. Nádherná pagoda, celá sněhově bílá, jenom s červenými detaily, se skvěla ve slunečním svitu. Z domu vycházel ptačí cvrlikot. Schody …
„Mám tam snad jít?“
Nevěděl proč, ale vyšel nahoru. I přes své zásady, nevěřit cizím státům, nevěřit cizím lidem, nemohl si pomoct.
Ode dveří viděl nádhernou místnost. Překrásné vyřezávané stoly, nádherné sochy … Jako kdyby snad ani nebyly dělány lidskou rukou. Tak moc byly dokonalé. Ale on se bál vstoupit. Díval se dovnitř, na ten božský interiér a těkavě se rozhlížel na všechny strany. Až jedno slovo neznámého hlasu ho donutilo zaměřit se na křeslo na konci místnosti.
„Vítej,“ uslyšel.
Křeslo bylo moc daleko. Nedokázal rozeznat rysy neznámého. Ani přivřené oči mu však moc neukázaly.
„Vstup, jenom vstup …“ pokračoval vlídný hlas a on věděl, že mu může věřit. Pokrčil nohu v koleni a pomalu, rozvážně, ji položil na chladný, bílý mramor …
Prostředí se naráz změnilo. Mramor pod jeho nohama se přetvořil v pevnou zeminu. Uslyšel skřípot kamínků a podiveně se rozhlédl kolem. Tady to vypadalo, jako jeho starý domov. Všude obyčejné stromy, ničím zvláštní, ničím neobvyklé, ale on je měl rád. Rád pro to, že symbolizovaly jeho vesnici. Ty nádherné zelené listy … Nebe nad nimi mělo pár mráčků a tráva byla mokrá, jako po dešti. A před ním stál otočený zády nějaký muž. Skláněl se nad náhrobkem, náhrobkem vytesaným z šedivého kamene. Byl to důstojný hrob. Hodný důstojného člověka, kterého měli všichni rádi. Ale stále nemohl přečíst, co na něm bylo napsané. Tiše přešel pár kroků blíž a naráz se zastavil, protože muž stojící před ním se otočil.
Ve větru zavlál plášť, který měl neznámý oblečený na zelené vestě. Oranžový plášť s černými plameny na okrajích.
Jeho krok byl rozhodný a pohled odhodlaný. Ale přesto bylo poznat, že není zatrpklý, nebo nudný … Právě naopak. V tom pohledu problikávaly veselé jiskřičky. Pořád, i když stál u hrobu někoho, na kom mu nejspíš záleželo, pořád se usmíval. Mladý, moudrý … Správný. Avšak příchozí cítil, že ho zná. Blonďaté vlasy a tři čárky na tvářích …
„Ty …“ zašeptal, ale cítil, že ho muž v oranžovém plášti nevnímá. Prošel kolem něho se sklopenou hlavou a s úsměvem na rtech … Asi nepřemýšlel o špatných věcech jako o špatných … Ve všem viděl něco dobrého…
Minul ho, s jedním jediným slovem.
„Děkuju …“ zašeptal hrobu, který opouštěl.
Muž se za ním stále díval. Pootevřel překvapením ústa a přečetl znaky, které se v oranžové skvěly na zádech pláště.
„Rokudaime Hokage“
Šestý šel dál, nezastavoval se. Až na konci cesty, než ho zakryly stromy, objal nějakou ženu. Ženu s růžovými vlasy. Asi se milovali … Šťastný muž … On, ale … Vždyť …
Teď mu to došlo. Cítil, co bude na náhrobku. Cítil to … Pomalu, nejistě se otočil. Jeho oči sledovaly vyryté znaky.

Zemřel, ale stále zůstal v srdcích svých přátel, své ženy i svého syna.
Zemřel, ale stále zůstal v srdci své země.
Zemřel, stále milován.
Zemřel, s nadějí.
Yondaime Hokage, Minato Namikaze

Muž se usmál. Usmál, ačkoli se dozvěděl něco důležitého. Že je vlastně mrtvý.
Jeho srdce přestalo bít, když padl za svou vesnici. Ale on teď může vidět, čemu tím pomohl. Jeho syn, jeho syn se stane Hokage. Jeho syn, bude šťastný. Pomůže ostatním …
Někdo odchází, někdo zůstává. Pro to, aby mohl rozvíjet odkaz toho zemřelého. Jak krásně to fungovalo …
Najednou ho obklopilo bílé světlo. Věděl, že se vrací. Vrací se, a bylo mu umožněno vidět budoucnost, která mu řekla pro co vlastně padl. Vrací se, do ráje.

***
Tak ... Jedna jednorázovka Laughing out loud
Asi nemám co dodat ... Jenom to, že věřím, že takhle to dopadne.
Vylíčila jsem vám ráj... Ráj by mělo být nádherné místo. Místo, kde bude všechno, co máte rádi. A postupem času ho s vámi budou sdílet i vaši milovaní....
Mělo by to být jako kontrast k osudu Peina, Poslední soud ...
No a ten muž na tom křesle? Kdo to asi tak mohl být .. xD

4.921055
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, So, 2010-03-27 14:52 | Ninja už: 5170 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Krasny, fakt

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, So, 2009-06-06 23:08 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to bolo vazne nadherne Smiling pri tvojich poviedkach sa nezmozem na inteligentnejsi koment xD

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 13:00 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ach, Minnie... mne sa to tak moc páčilo Smiling
a ty mi vždy vyrazíš dych tvojimi krásnymi myšlienkami a tými nádhernými slovami...

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Pá, 2008-07-11 21:27 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

ty si spisovateľka jak hrom,raz by si mala určite vydať knihu Laughing out loud (a ja si ju potom kupim Smiling )

Obrázek uživatele Hinata003
Vložil Hinata003, Út, 2008-07-01 17:48 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Mno nádhera..To je vážně SUPER!..Moc moc se mi to líbí!! Smiling

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Pá, 2008-06-27 23:16 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Kdo ví, mozna to tak bude. Pekne Eye-wink

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Pá, 2008-06-27 23:12 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

nevím proč ale chce se mi plakat a přitom se musímm usmívat .... taky by se mi líbilo, kdyby to takhle dopadlo .... mocik nádherňučký .... Yondaime Hokage je prostě nej Smiling Min-sama moc krásná budoucnost Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-06-27 22:53 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Super...!!!
*je to sice typický komentář-není v tom nic kreativního-ale k tvým povídkám není co dodat- prostě SUPER*

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Pá, 2008-06-20 22:22 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Existuje len jediné slovo vystihujúce túto poviedku................................................................je to....................................Dokonalé........ Laughing out loud

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-06-11 14:59 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

mne dopne o čom to bolo keď si to prečítam 10 krat... boože... ale super (aj keď mi ešte nič nedošlo)

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-06-11 18:22 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jééé co nechápete? Laughing out loud
Zemřel a byl v "ráji", ale samozřejmě netušil, kde je. Až došel k nějaký pagodě, kde seděl bůh a umožnil mu vidět budoucnost na zemi, odhalil mu, čemu všemu pomohl tím, že se Minato obětoval pro dobro všech. Naruto se v tý vidině stal Hokage a byl u Minatova hrobu, kde mu poděkoval za to, co pro něj udělal a co všechno udělal pro svůj, a teď i jeho, lid ...
Minato, hrdina, se vrací do ráje ...
Eye-wink

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-06-08 18:40 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám, strašně moc Smiling
Tyhle komentáře od vás sou krásný ... A já vám za ně strašně moc děkuju Smiling
Alea: Líto ... No jo Laughing out loud Mě celkem taky xD Ale nemam ho ráda, nemam Laughing out loud
Kyuubi-cz: Neorientoval? No ... Tak to je mi líto xD Napiš v čem, můžu vysvětlit Laughing out loud
Rika: Minnie ... Jó, už si na to pomalu zvykam xDD Počki .. Du se podívat ... O-ou ... To je ta tvoje krásná s tou Tsunade ... O-ou ... *červená se a klopí oči k zemi* ... P-pardon ... Tohle vážně nebylo naschvál =( Doufam, že mi odpustíš *takovej ten škleb červenajícího se smajlíka na icq*

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-06-11 19:11 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

já taky ne...něměl mi zabít Ouchylnýho dědečka(ti pohádkkoví došli dávno)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-06-08 18:45 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Alláh ti odpouští...Rikuška taky xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-06-08 18:54 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

U Tutatise a Imhotepa děkuju! Laughing out loud *dokoukala Asterixe xD*

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Ne, 2008-06-08 18:25 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

wowo to bolo skvele az do konca som nevedela kto to vlastne je (yondaime myslim jeho) super genialne minata excellent

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Ne, 2008-06-08 18:18 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Budem stručný.
Pôsobivé.Ďakujem

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-06-08 17:19 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Minnie (nemohla jsem odolat xD)....ehm...víš asi se nezmůžu na víc, než na to, že ti to tu celý zatečkuju, jelikož použít na tuhle jednorázovku nějaký slova...to prostě nejde...jsem dojatá, smutná, zároveň se tlemim jako magor....zmítají se mnou tak protichůdné pocity...ach...prostě...prostě...ty víš....
btw. Víš že se to jmenuje stejně jako jedna moje jednorázovka? xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-06-08 16:58 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Asi teď napíšu "nejinteligentnější" koment v životě...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach!
Nic jiného mě totiž už nenapadá. Smiling Minatko, je to dokonalost sama, vážně.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Kyuubi-cz
Vložil Kyuubi-cz, Ne, 2008-06-08 14:01 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

skoda ze jsem se v tom moc dobre neorientoval

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Ne, 2008-06-08 11:05 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Krása Smiling nemám slov,proste nádhera Kakashi YES

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-06-08 10:49 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jezuuus, to bylo nádherný...tak..proč mi z toho je trochu smutno? ....kdybys mě věděla, tak se uřehtáš XD...nevřícně kroutím hlavou, usmívám se jak debil a nevím co napsat XDDDD prostě krásný Smiling
P.S. ten kontrast s Painem se povedl Laughing out loud teď mi ho je dokonce skoro i líto Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-08 02:04 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je... nádhera. Jiné slovo mě teď, a nejspíš ani nikdy, nenapadne... prostě nádhera.
Zbožňuji příběhy s Minatem, a ty do nich navíc dáváš tolik... máš můj obdiv, opravdu.

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-06-08 01:17 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

To je tak... KRÁSNÝ!!!!!!! Jak jsi na to přišla..... na tak hezkej...... bože víš jak jsem šťastnej, že jsem si konečně přečetl něco, co neskončilo tak, že se to dalo předpokládat.... To bylo ÚŽA!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 00:33 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kruci...to je tak dokonalý až je mi z toho trapně!!! Laughing out loud Safra tady píšou všichni takový skvosty!!!...Ne jako já a ty moje slátaniny!!! xD Jáááj!!! Mno...já nevim ae na tohle mi jaksi došla slova! Smiling

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 00:19 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Min Min? Co to zase probuh je? To neumish napsat neco skaredyho?? Ty pisesh secko moc uzasny a to neni fer.. Laughing out loud Sticking out tongue ne fakt upe nejwiic sikula Kakashi YES

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2008-06-07 23:54 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Min, tohle je tak nádherný, že... že... že nevim jak to popsat. Smiling Asi to bude tím, že slova na tohle nestačí. Smiling Jinak opět koukám na nebe a opět jsem hvězdy pojmenovala po hvězdách. Smiling Ta tvoje září přimo na západ od Měsíce. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-06-08 00:05 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jéé, děkuju ti strašně moc Smiling Ani nevíš, jak sem potěšená ...
Tohle je jeden z nejkrásnějších komentářů ... A zrovna pro mě Smiling
Moc si toho vážim, i toho, že ty moje povídky čteš Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-06-08 00:12 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Není za co. Tohle povídkou jsi mě tak nadchla, že teď píšu jednorázovku taky (a mamka nadává, že je pozdě ).
Já si vážím toho, že ty povídky píšeš a já mám možnost je číst. Jejich důležitost pro mě, se nedá vyčíslit. Smiling Díky, že píšeš tak strašně krásně. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-06-08 00:19 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

A já děkuju že píšeš tak nádherný komentáře, díky kterým se usmívám a kašlu na svoje skoro spící oči a který mi dodávaj obrovskou dílu psát dál Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco