Nitsuki 11 - souhrn
Tak dneska jsem tu opět bez hosta, a díl 11 je pojat celkem netradiční formou. Popisovat všech 14 dní by bylo na dlouho a tak si shrňme co všechno tým 13 stihl.
2.den
Nitsuki stále rozbíjí balónky s vodou, chodí od skupiny ke skupině a na všechny stříká. Naruta nas*ala a musel jí honit po celé vesnici. Z čehož vyplývá že celá vesnice byla pod vodou.
Mikon se nechtěně oddělila od rodičů a zatoulala se do vesnice. Hinata s Kibou ji marně hledali.
Anshin už zvládá pečetě, oheň se však stále nedostavil.
3.den
Nitsuki způsobila vyplavení několika domů, Naruto jí stále honí. Sakura se mu smála do doby, než Nitsuki naplnila balónky její zmrzlinou a vyměnila tak vodu za něco chutnějšího.
Mikon se dostala do klokánku, všichni si myslí že je slepá a že je jí 8, též si myslí že je psychicky labilní, furt mele nějaký blbost. Kiba s Hinatou ji stále nenašli.
Anshin začal zvládat nádech, oheň stále nikde. Ale při výdechu je kolem cítit zemní plyn.
4.den
Naruto už konečně dohonil Niki a poté co vysušila celou vesnici jí dal balónek jen se vzduchem.
Mikon bůh ví jak utekla z klokánku, stále nebyla dopadena, mnoho lidí ale vidělo neznámé dítě narážet do popelnic.
Anshin začal flusat síru, Kakashi si myslí že dát mu sirky do svačiny byl dobrej nápad.
5.den
Niki začala trénink již ve 3 ráno, na místě přesně mezi Sakuřiným levým a Narutovým pravým uchem, co osud nechtěl, objema praskl bubínek a slyší hov*o.
Mikon stále nebyla nalezena, podle čmáranic co v klokánku zanechala to vypadá že míří neznámo kam a že jí není 8 jak se původně v klokánku domnívali ale psychicky je na 5.
Anshin konečně vyflusl malí plamínek.. Kakáshi jásá, ale na opejkání buřtů to stále není.
6.den
Řádění hurikánu Nitsuk zapříčinilo zvýšení počet příjmů v nemocnici Konoha. Polovina Konohy je hluchá a druhá podrážděná.
Policie v Konoze nařídila informační embargo na případ uprchlé holčičky která se pravděpodobně skrývá někde v konoze.
Anshin už udrží plamen, hmm sporáku 4ever .
7.den
Nitsuki konečně přešla od balónků k normálnímu tréninku, je ale uzavřená v protiatomovém krytu a učí se rasengan.
Mikon byla nalezena nedaleko klokánku, vypadá to že zvěsti o tom že uprchla za hranice a míří na Bahamy byli jen kecy.
Anshinovi se povedl Katon, Kakashi jásá a běží si domu pro špekáčky.
8.den
Niki se pomalu naučila Rasenga, ještě chvíli a … Konoha je v řiti.
Na Mikon byla uvalena vazba za podezření z rušení nočního klidu.
Anshin při pokusu o namíření Katona na Kakásiho salám, buřt nesehnal, namířil na Kakashiho vlasy, ten skončil v nemocnici, kvůli popáleninám 1. stupně na hlavě, jo ale když se to tak vezme tak ten salám mu chutnal.
9.den
Niki se povedl rasengan a uprchla z protiatomového krytu, Konoha se obává nejhoršího.
Kiba s Hinatou konečně našli Mikon. Když jí konečně objevili měla úplně červené čelo, policie přísahala že si to udělala sama, když chodila po cele a narážela do zdí. Rodiče jim to ale nebaští.
Kakashi se vrátil z nemocnice, místo svých krásných vlásků měl paruku a říkal něco o tom že ten 3 metrovej klacek bude snad stačit na pořádné opečení špekáčků.
10.den
Konoha se obává náletu ufonů, v poli nedaleko se totiž objevili kruhy v obilí, Niki ale ví sví.
Mikon už začala s tréninkem, okolí už dokonale rozeznává, letící objekty, s těma je to horší. Hlavně s hmyzem, který je v letních měsících velice aktivní.
Anshin se trefil na špekáček, jo no na ten les který byl přesně za buřtem taky, Kakashi to svedl na vedra které v Konoze panují už týden.
11.den
Kruhy v obilí, to už je pase, nyní Niki trénuje na figurínách, zvláštní, co má ta holka zalubem, Naruto jí nedomlouval ani 7 hodin.
Mikon konečně uhnula letícímu kunai, to si teda alespoň myslí rodiče, Mikon ví moc dobře že ten kámen na zemi neměl bejt.
Kakashimu se konečně povedlo uhasit les, Anshina poslal trénovat do tepelné elektrárny.
12.den
Niki došli figuríny, téhož dne se z polí ztratili strašáci, objevili se místo nich ty tajemné obrazce.
Mikon se vyhnula už díky byakuganu, nebo to bylo díky té kytce, pro kterou se čirou náhodou shýbla?
Anshinův trénink způsobil přebytek elektriky v listové, všechny elektrické spotřebiče hrají i když jsou vypnutý.
13.den
Trénink skončil, Anshin s Niki se naučili úspěšně novou techniku, Mikon se snad už neztratí. Konoha jejich 13ti denní trénink přežila. Následky ovšem přetrvají několik dní.
Tak to je konec, dneska trochu divný a krátký díl, no zítra se ale vrátí do normálních kolejí . Takže Dewamate!
Tak dneska opravdu netradičně pojatu , snad se líbilo a nezdálo se vám to trapný. Tak komentíky
Tak to jsem umírala smíchy asi tak ještě hodinu
Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n
ja snad umriem pri kazdej vete na mna pozerala mama ako na blazna stale som sa smiala paradny FF
Mám totální záchvaty smíchu ale jinak skvělá FF !!!
Nakrm mě, prosím!
párkrát jsem se zasmála ale těším se na normální pokračování
XD při čtení buším hlavou do stolu mám zácvaty smíchu a ty si myslíš že to je trapný? ani náhodou je to úžasný a naprosto totálně super něco podobnýho musíš ještě jednou napsat (i víckrát)
mno je to úplne super ....brat ma chcel odviesť do cvokhausu...
Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!
* Pri 4. dni sa zadusila od smiechu. Nejako to prežila, aby mohla čítať ďalej.&
*Pri 6. jej skolabovali hlasivky. Je dočasne nemá.*
*Po 9- na onemela úplne.*
*Pri jedenástke skolabovala.*
* Po 13. dni ju opäť museli niekoľko hodín resuscitovať... Následky ale zostali. Je závislá...*
My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.
Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...
*mlati hlavou do klavesnice, pokousi se dostat ze sebe naky slova... chyba, dusi se pada, i se zidli, nasleduje spinani rukou a pomala smrt*
Moje hokusy-pokusy:
Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?
Tak tento diel ma zabil "vonku prichádza nejaké čierne auto" som kaput "prečo majú takú divnú krabicu" fakt tento diel sa Ti maximálne podaril " prečo má na sebe oble a prečo sa tvári v tej škatuli tak divne..."
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
tento dil se ti fakt povedl porad se silene smeju, mamka mi musi predepsat nejaky prasky na uklidneni.
Tak tenhle díl je síla smíchu sama. Originálně pojato s prvky neustálého řevu smíchy. Bájo
doufám že ten smích do rozdejchám.. dokonalej díl.
Jéžiši xDDD původně jsem měla v plánu hodit koment až k poslednímu dílu, ale tohel jsem prostě nemohla neokomentovat xDD já se u toho klátila smíchy jako pako xDD fakt skvělý xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Je to skvělý!!
další díl poslán snad nebudu tentokrát ukamenován já
když jsem to přežila já, tak ty taky XDD
jo no ale to kamenování asi bude z tví strany
nebylo
LOL,help me! xD asi umřu (smíchy)! xD xD xD! kam ty na tohle chodíš? xD
Anshin konečně vyflusl malí plamínek.. Kakáshi jásá, ale na opejkání buřtů to stále není.
Niki se pomalu naučila Rasenga, ještě chvíli a … Konoha je v řiti.
Anshin se trefil na špekáček, jo no na ten les který byl přesně za buřtem taky, Kakashi to svedl na vedra které v Konoze panují už týden.
wau,je to úžasný xD
Ty voe to je krutý!!!
Mikon bůh ví jak utekla z klokánku, stále nebyla dopadena, mnoho lidí ale vidělo neznámé dítě narážet do popelnic.
Anshin začal flusat síru, Kakashi si myslí že dát mu sirky do svačiny byl dobrej nápad.
Niki se pomalu naučila Rasenga, ještě chvíli a … Konoha je v řiti.
xDDD LOL na entou!!!
tak teda arigatou ale takhle budu psát leda že by nastal další časovej úsek ve kterým je toho hodně co napsat a mě se nechtělo
Tak teď jsi mě přivedl na zajímavou myšlenku na novou FF... hmm... díky za nápad XDD
važně =-o a jakou ??
to je zatím tajný... XDD jestli to vážně napíšu, tak se to dovíš
abych to za tu dobu poznal hele jak to vypadá s novou misí ??
Možná poznáš... XDD
No, zatím nijak zvlášť... ta povídka je taková divná, vůbec mě nenapadá, jak v ní pokračovat... ale snažím se
možná
co je na ní divného? vždyť je úžasná
Špatně se píše... ostatní byly mnohem jednodušší...
s tvým nadáním by to nemělo bejt těžký
ale je... takže nadání se jaksi nekoná...
A kromě toho - musím se přiznat, že na to tak trošičku nějak eh... zapomínám... mám rozepsanou jednu jednorázovku...