manga_preview
Boruto TBV 13

Milovat může každý! - 7

Gaara pomalu otevřel oči. Rozhlédl se kolem sebe a mírně se zamračil a posadil se.
"Kde to jsem?!" podivil se nahlas.
"V nemocnici." odpověděl mu někdo vedle něj. Gaara sebou trhl a otočil se za zmámím hlasem.
"Naruto ... C-co se stalo?!" vyhrkl zmateně Gaara. Naruto posmutněl.
"Akatsuki ... oni ... unesli Rin!" řekl smutně Naruto a podíval se na Gaaru. Ten na něj vyděšeně zíral a v mysli se mu začali objevovat obrazy z boje.
"Ano už si na včerejšek vzpomínám." přikývl Gaara. Naruto se zamračil.
"Na včerejšek? Gaaro! Ty jsi byl v bezvědomý pět dní!" křikl Naruto a Gaara se zarazil.
"T-to nemyslíš vážně?!" zeptal se ho nevěřícně Gaara. Naruto pouze kývl hlavou jako, že myslí. Gaara vylezl z postele a začal hledat oblečení.
"Gaaro?! Co to děláš?!" zeptal se ho zmateně Naruto. Gaara se na něj podíval jak na idiota.
"Co asi?! Jdu najít Rin!" řekl rázně. Naruto vstal, došel k němu a zatlačil ho zpátky do postele a přitom mu sebral chakru.
"Nikam nepůjdeš!" zakázal Naruto a zase si vedle něho sedl. Gaara se na něj překvapeně podíval.
"Děláš si srandu?! Já ji musím jít zachránit!" křikl na něj naštvaně Gaara. Naruto se musel usmát. ale hned potom zase zvážněl.
"Před pěti dny jsem poslal Sasukeho a asi deset ninjů z Písečné, aby ji našli. Dneska by se měli vrátit." vysvětlil mu to Naruto a Gaara se trochu uklidnil.
"Ale co když ji nenajdou!" zašeptal Gaara. Naruto mu položil ruku na rameno.
"Pak se ji vydáme hledat spolu! To ti slibuju!" řekl Naruto a Gaara se na něj vděčně podíval.
"Díky Naruto!" pomyslel si a usmál se. Naruto mu úsměv oplatil a do večera si povídali. Okolo desáté večer do pokoje přišla sestřička.
"Kazekage-sama! Přišel ninja z Listové, jménem Uchiha Sasuke a chce s vámi mluvit." oznámila mu. Gaara se urychleně posadil.
"Doveďte ho." nakázal a sestřička zmizela. O chvíli později se dveře pokoje znovu otevřeli a dovnitř se dokulhal udýchaný Sasuke.
"Tak co?!" křikl Naruto a rozběhl se k němu. Podepřel ho a došel s ní ke Gaarově posteli. Sasuke se sesunul na nejbližší židli.
"Nic! Nenašli jsme ji." zašeptal zdrceně Sasuke. V Gaarovi hrklo. Naruto se na něj s obavami podíval.
"Neboj Gaaro! Najdeme ji! Jak jsem slíbil!" řekl Naruto a Gaara se na něj podíval stejně jako Sasuke. Gaara se zamračil.
"Ano máš pravdu! Ještě není všechno ztraceno." přikývl a Sasuke se mírně uvolnil. Naruto a Gaara mu dodali naději a znovu byl plně odhodlanosti svou příbuznou zachránit.

.........
Rin se probudila ve stejnou dobu jako Gaara ale s rozdílem v tom, že nebyla v nemocnici ale v kamenném pokoji. Posadila se a okamžitě na to se chytla za hlavu.
"Au!" zasyčela a opřela se o stěnu. Rozhlédla se kolem sebe. V místnosti nebylo nic, jen postel a malé okno, který prosvítal jen malý proužek světla.
"Kde asi jsem?!"pomyslela si Rin a smutně se zadívala do malého okna. Najednou se dveře místnosti otevřeli a dovnitř vešli dvě postavy. Rin si je prohlédla a okamžitě v nich poznala ty útočníky za včerejška.
"Tak slečně se nám už probudila?!" řekl jeden posměšně. Rin se na něj nenávistně podívala.
"Bud zticha, Deidaro nebo, jak že se to jmenuješ!" křikla na něj Rin a Deidara se zarazil.
"Páni ona si po pěti dnech pamatuje moje jméno!" užasl. Jeho společník se zašklebil.
"A ty se moc nesměj, Sasori!" křikla pro změnu na Sasoriho Rin. Ten se stejně jako Deidara zarazil.
"Hmm ... máš dobrou pamět na to, že jsi pět dní v kómatu." uznal Sasori a usmál se. Rin se zarazila.
"PĚT DNÍ!" pomyslela si zděšeně. Sasori se k ní nebezpečně přiblížil. Rin se na něj podívala a na chvíli si myslela, že je to Gaara.
"Gaaro." zašeptala sotva zřetelně Rin a Sasori se zarazil. Rychle zase nabral bezpečnou vzdálenost.
"Co se to se mnou děje?!" pomyslel si zděšeně Sasori. Podíval se na Deidaru a chtěl něco říct ale zarazil se když viděl, jak Deidara užasle hledí na Rin. Sasori na nic nečekal a odvlekl ho k východu. Naposledy se, ale ještě ohlédl na Rin.
"Ještě se uvidíme." řekl a společně s Deidarou vyšli na chodbu. Tam se opřeli o stěnu a prudce oddychovali. Vyděšeně se na sebe podívali.
"Co se to s námi děje!" pomysli si oba na jednou. Deidara odvrátil pohled a podíval se na dveře.
"Sasori-sama ... myslím, že jsme se zamilovali!" zašeptal zděšeně Deidara. Sasori se na něj nevěřícně podíval.
"Heh Deidaro to byl hodně špatněj vtip!" řekl posměšně Sasori. Deidara ale zavrtěl hlavou.
"Mluvím pravdu! A vy to víte!" řekl rozhodně Deidara. Sasori se zamyslel.
"Možná máš pravdu ... přece jenom je strašně hezká." uznal Sasori a mírně se začervenal. Deidara jen souhlasně pokýval hlavou.
"Ano to máte pravdu. Co kdybychom ji navrhli at se k nám přidá a na toho Kazekageho zapomene?" navrhl Deidara. Sasori se na něj s usměvem podíval.
"Dobrý nápad Deidaro!" uznal Sasori a podíval se na dveře.
"Hned zítra se ji zeptáme." rozhodl Sasori a oba se odebrali do svých pokojů.

4.921055
Průměr: 4.9 (76 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2017-12-10 23:09 | Ninja už: 5081 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia M" Super dielik. Vážne sa mi to páči je to nehorázne skvelé. Neustále ma niečim šokuješ, prekvapuješ. Čím ďalej tým je to úžasnejšie. Veľmi ma baví čítať, ako skoro všetci sa do Rin zamilovali. No z toho bude ešte poriadná neplecha. Nakoniec chcú Sasori aj Deidara aby sa Uchiha k ním pridala. *No podľa mňa to urobí iba pod podmienkou, že už nikdy viac neublížia Gaarovi. A čo bude ďalej tak na to som zvedavá... však sa ešte uvidí čo sa z toho nakoniec vykľuje.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-09-27 22:21 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ale ale sasori nám projevil city no to se podívejme jinak zase se opakuji ale jinak to nejde protože je to překrásný dílek

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Út, 2010-01-12 22:03 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

vím že se to jmenuje milovat může každý!ale nenapadlo by mně že se zamiluje sasori i deidara WOW

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 22:34 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

ASI TAK . .HONÉÉM .. DALŠÍ DÍÍLEK Xd ... UŽ SE PŘEDEM MOC TĚŠIM ... ale neřekla bych že to Rin přijme xD .. zabouchnutí do Garry Smiling

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, So, 2009-02-28 00:18 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Ty maj ale zvrhli napady HMMMM Rin jen tak dáááál

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-01-11 23:32 | Ninja už: 6336 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

Takže se oba zamilovali ta Rin musí být teda kočka

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Pá, 2008-12-26 09:44 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

to nej kdy bude dalsi????

Má FF ale nic moc sem nováček série: https://konoha.cz/?q=node/50151
a nejáká ta jednorázovka do začátku ne??: https://konoha.cz/?q=node/50227

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, St, 2008-10-15 17:29 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

Tak toto som nečakala Sticking out tongue Genálne Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-08 22:25 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

teeda, ze by sa do nej zamilovali Deidara a Sasori? wau,, pekne, pekne,... mas to vyborne vymyslene, super styl pisania, skratka nemam slov:)

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-07-20 19:28 | Ninja už: 6144 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

To je šílený, jak se ti dva Akatsukáči zamilovali do Rin! Ale děsně suprový! Kawai

Obrázek uživatele martina ibiachi
Vložil martina ibiachi, Čt, 2008-07-10 21:38 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

kedy bude dalsi diel?? uz sa fakt nemozem dockat ..pispispis

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Pá, 2008-06-27 21:12 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

super....ale tak zrazu sa obaja zamilovali??? posli obrazok Laughing out loud 5 bodov

Obrázek uživatele DaimondDog
Vložil DaimondDog, Čt, 2008-06-26 10:27 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

pekne no

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Pá, 2008-06-20 17:15 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

uplne kawai kedy bude dalsi diel???

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Ne, 2008-06-08 12:44 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

good Eye-wink very,very,very good
rychle piš,těšim se na další díly Smiling
xD zabouchnutej Deidara a Sasori,úža xD

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-06-07 15:00 | Ninja už: 6177 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Tak to mě dostalo Laughing out loud Sasori a Deidara zamilováni do Rin, tak to nemá chybu Laughing out loud

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, So, 2008-06-07 14:40 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

moc hezu =))))))))

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-06-07 13:54 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

ale já neřekla, že to má být smutný!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 18:49 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

No ono to vypadalo na začátku jako smutný...

Ale potom:-D

Jak se ASI zamilovali:-D Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 13:36 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Máto být asi smutný,ale tam na konci to bylo o něco vtipnější...

Hmn.Myslím,že to bude zajímavé počteníčko Laughing out loud

Honem další díl!!! Sakiro Laughing out loud

P.S.Pořád se směju a nemůžu přestat Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, So, 2008-06-07 11:56 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

už se nemůžu dočkat na další díl protože tadyten byl úžasnej Smiling

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, So, 2008-06-07 08:28 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

haluz zamilovany akatsuky xD SUPEER:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, So, 2008-06-07 05:59 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

skvelé keby to bol muž už by nežil


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-06 23:52 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe začína sa to tu množiť tými únosmi Akatsuki (ja mám čo hovoriť Smiling), no pekne Laughing out loud teším sa na pokračovanie Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.