manga_preview
Boruto TBV 08

Chlapec z pekla 10 - Jak dochází k setkáním...

Zpátky v Konoze...

Naruto zatahal bělovlasého spáče za vlasy.
„Ero-sennin! Vstávej, no tak!“ snažil se ho stáhnout dolů z pohovky.
Tsunade si prokřupala klouby na rukách, zjevně uvažovala nad vlastními metodami buzení. Nakonec se však jen usmála a řekla: „Necháme ho tady. On si nás pak najde, na to je expert.“
Vyšli před radnici a s úlevou přehlédli liduprázdné náměstí. Davy zvědavců už stihla rozehnat vždy spolehlivá Shizune.
„Tak,“ oddechla si Pátá. „Dnes v pět hodin předám úřad Hokage Narutovi...“
Kabuto nezúčastněně pokrčil rameny, Ori se oblíznul až za ušima, Sasuke nahodil maximálně otrávený výraz, Naruto se tlemil jako blbeček.
„Sejdeme se v Ichiraku! Tak zatím!“ zamávala vnadná blondýna a nastoupila cestu k domovu. Musela si umýt hlavu, vyžehlit slavnostní šasty, nalakovat nehty, atd., atd.... Zkrátka všechny ty zdlouhavé procedury, které ženy podnikají, aby vypadaly aspoň trochu k světu.
Narutovi stačilo jen zaslechnout Ichiraku a už se mu sbíhaly sliny jak psům od Pavlova. Ostatní nestihli říct ani popel... zahlédli jen oblak prachu mizící v dálce.
Sasuke si pohrdlivě odfrknul. Kopl do nejbližšího šutru, otočil se na patě a vydal se hledat nějakou temnou uličku, kde by si mohl v klidu a soukromí emařit.
Kabuto zvedl hlavu, ostré polední slunce ho nepříjemně bodlo do očí. Sykl bolestí, zamžoural na Orochimara, pak vykročil do centra vesnice, kde hodlal navštívit optiku.
Hadí ksicht se znova mlsně olízl a zamířil směrem, kterým odešla Tsunade...

V zamyšlení přecházel ulici, stále kopal do kamenů rozesetých po cestě. Z letargie ho vytrhl pisklavý hlas: „Sasuke-kun!“
Vteřinu nato se válel v prachu na zemi a v obličeji ho šimrlala záplava růžových vlasů.
„Sasuke-kun!“ vřískala Sakura nadšením. „Tak přece ses vrátil! Já jsem to věděla! Ach, Sasuke!“
„Sakura-chan,“ vyrazil ze sebe přerývaně. „Mohla - bys... Trochu – se – dusím...“
Kunoichi se smíchem vyskočila a pomohla mu na nohy. Pak dlouhou chvíli stáli, zírali jeden na druhého, široce se usmívali a vychutnávali radost ze šťastného shledání.
Myslel jsem, že mě zabije, přemítal Sasuke. Ale ona je fakt ráda, že mě vidí.
„Sakura-chan, já...“ začal váhavě. Slovo promiň však nějak nešlo přes rty.
Dívka ho znova objala a zašeptala mu do vlasů: „Já vím...“
„Ale... Jde o to, že..“
Jak jí měl vysvětlit, že ji nemiluje? Tak dlouho na něj čekala...
Pohladila ho po zádech, pak se jemně odtáhla...
„Rozumím,“ řekla, jako by mu četla myšlenky. „Ani já tě nemiluju. Krom toho jsem zasnoubená.“
Na levé ruce se zatřpytil prstýnek s diamantem. Tázavě zvedl obočí: „Kdo?“
Zčervenala jako rajské jablíčko: „Lee... Znáš ho, je tvrdohlavější než Naruto a když si něco umane...“
Sasuke se usmál: „Gratuluju, vážně.“
„Arigatou. Mám velkou radost, že jsi zpátky. Ale už musím. Sejdeme se v Ichiraku!“ křikla ještě, než zmizela za rohem.

„A vážně nemáte ani jedny s kulatýma obroučkama?“ fňukal šedovlasý mladík s culíkem.
„Ne, je mi líto,“ omlouvala se postarší magistra. „Všechny nám je vykoupili fanoušci Harryho Pottera...“
Kabuto posmutněl... Přece nebude nosit oválný brýle... Nebo – jaká hrůza – hranatý!!!
Kam by pak šla jeho image prudce inteligentního záporáka?! Do... No však vy víte kam... Skoro se rozplakal, když tu mu dáma v bílém plášti podávala jakousi krabičku. Na blízko naštěstí viděl dobře, proto si mohl přečíst nápis Kontaktní čočky Clear Eyes – uvidíte nový svět!
Vyšel před optiku a zaostřil na ten nový svět, volný, široký, nekonečný, neohraničený kovovými kroužky. Ten pohled se mu zamlouval.
"Jak bez těch brýlí vlastně vypadám?"
Otočil se a mrkl na svůj odraz ve výloze.
"Vypadám skvěle! Ne, vypadám víc než skvěle! Vypadám nebezpečně!"
(Chjo... To je úroveň...)

Ulicí se nesla ozvěna spokojeného mlaskání... Naruto dojídal sedmou misku svého oblíbeného pokrmu.
“Žeknu ti, Teuchi-šan,” zahuhňal s plnou pusou. “Šem lád, že šem doma.”
Starý muž se zeširoka usmál, utřel si vrásčité ruce do zástěry a ve stejném okamžiku se rohodl, že tenhle hyperaktivní stálý zákazník dnes nebude muset platit.
...
Byl nacpaný k prasknutí, sotva chodil. Kolébal se centrem vesnice, procházel kolem známých domů... Sámoška, opravna obuvi, zelenina... Knihovna, hadrárna, masna, veřejné WC...
Mimoděk zvedl hlavu... Podobizny čtyř nejvýznamnějších mužů a jedné ženy na něj shlížely svým moudrým pohledem, navždy zachyceným v tvrdé skále. Shodaime, Nidaime, Sandaime, Yondaime a Godaime... V tu chvíli mu to došlo! Já... budu... Hokage!!!
Začal běhat po ulici jak potrefená husa, smál se, hulákal, válel sudy na studené dlažbě, lezl po plotě, skákal po střechách, hvízdal, kvičel, padal, vstával, vyslíknul si mikinu a točil s ní nad hlavou, řval jak tur, vřískal, pištěl, až z toho chraptěl, hlas mu přeskakoval... Jódloval, zakopl, slítnul ze sloupu elektrického vedení, omdlel...
Když se vzbudil, rozhodl se zajít za Tsunade, aby mu vysvětlila, jak bude ta jmenovací ceremónie (čti šaškárna, neboli neskutečná blbárna) probíhat. Letěl jako splašenej k jejímu domu, rozrazil branku, vykopl vchodové dveře, jedním skokem zdolal schody do patra a bez zaklepání vtrhnul do ložnice...
“Bábi Tsuna-” zajíkl se.
Uprostřed pokoje, vymalovaného na světle zeleno, stála široká, temně rudá lakovaná postel. Na umělecky vyřezávaném čele se skvěl charakteristický nápis – HRÁČ. Nyní však byl zpola zakrytý ledabyle rozházenými zelenými saténovými polštáři. Stejně byla povlečena i nadýchaná přikrývka a pod tou krásnou velkou dekou se choulila Pátá a...
Naruto se probral z šoku, načež se začal hihňat: “Tsss, nejste na to už trochu staří?”
“Láska kvete v každém věku,” ušklíbl se Orochimaru a hodil po blonďákovi první kus oděvu, který se mu dostal pod ruku. Bohužel to byla krajková podprsenka velikosti 85E.
“BAKA!” zařvala Tsunade a flákla svého milého po hlavě. Pak se otočila k Narutovi: “Neumíš klepat, ty mrňavej šmíráku?! Jakej učitel, takovej žák, co?! Tak honem vypadni, než se fakt naštvu!!!”
“Ale Tsunade obaasan...”
Orochimarův jazyk vystřelený světelnou rychlostí se omotal Narutovi kolem kotníku a “velice jemně” ho prohodil oknem...

Sasuke se pomalu zvedl, když ho zastudilo po setmění ochlazené dláždění. Celé odpoledne proseděl v té uličce, kde došlo k osudovému setkání se Sakurou...
Emo nálada trvá...
Tak Sakura se nám bude vdávat, přemítal Uchiha v depresi. Sice mě štvalo to její pronásledování, ale teď mi to zas bude chybět...
Z Naruta bude Hokage a začne si na mě vyskakovat... Moment, vždyť to vlastně dělá už teď!
Plus ta nešťastná záležitost s bráchou... Já jsem ale mizernej mstitel... Fňuk...
Kabuto ze mě má srandu, Orochimaru-sama mě ignoruje...
Nikdo mě nepřišel přivítat... Celá Konoha na mě kašle... Já jsem tak sám...
“Smile, though your heart is aching
Smile eventhough it´s breaking
When there are clouds in the sky
You´ll get by
If yoy smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow...”
notoval si tiše.
“...you´ll see the sun come shining through for you,” dokončil někdo sloku.
Sasuke udiveně vzhlédl. Nad ním stál kluk v černém, trochu krátkém, ale i tak docela pěkném tričku. V levé ruce třímal poznámkový blok, v pravé štětec, kterým si roztržitě ťukal o stehno.
“Ahoj,” pozdravil. “Já jsem Sai a ty budeš Sasuke, co?”
“Mno... A co jako?” zašklebil se, vzteklý, že ho někdo načapal při smutnění.
“To jako, že za chvíli začíná Narutovo jmenování v Ichiraku a že bys tam asi měl být přítomen,” nahodil Sai svůj krásný nevinný extra-supr-roztomilý úsměv, kterému nelze odolat a natáhl k Sasukemu ruku.
A malý Uchiha neodolal. Přijal nabízenou pomocnou dlaň. Byla příjemně teplá, měkká a přátelská. Nechtělo se mu ji pouštět.
Padl soumrak, ve vesnici se začaly rozsvěcet pouliční lampy.
Sasuke oplatil svému novému příteli úsměv a ruku v ruce vkročili do kruhu světla z luceren. Za sebou nechali tísnivou atmosféru opuštěné uličky i všechu svou bolest, trápení a samotu...

Nepostradatelný odkaz... xD
Smile - Nat King Cole (AMV Sakura Smiling )

Poznámky: 

Tfuj, tohle má být vtipná série!!! Zastřelte mě někdo! Co já z toho dělám?! Napůl přeslazená lovestory, napůl sentimentální škvár... Gomen, příště to bude lepší, dattebayo! ;)

4.918035
Průměr: 4.9 (61 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-06-27 15:29 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

wow, Sakura s s Leem? Tak tohle nechci vidět Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Satora no smradlavé sandálě
Vložil Satora no smrad..., Čt, 2009-09-17 19:55 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 425 | Autor je: Pěstitel rýže

Beehehhh, slzí mi očíčko Eye-wink Asi mě to dojalo Sakura
Ikdyž momentík Puzzled Jauvajs, Vytahuje si P z oka a kleje, "P jedno pitomé věčně nefungující!" Evil No tak nedojalo no, ale nic si z toho nedělej Smiling snad někdy příště Laughing out loud

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Út, 2009-02-24 22:19 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Geniálne ako ostatne všetko od Teba!

P.S.: Sakura a Lee?
P.P.S.:

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, St, 2008-12-10 16:54 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakura a Lee? To mě nikdy nenapadlo... originálnost se vždykc ocení že a zde to platí mnohokrát víc

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Čt, 2008-12-04 15:57 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

vyborný Laughing out loud

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Ne, 2008-11-16 10:33 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Sai + Sasuke?? A sasanek sa škeril?? Už len to ma dostalo XDXDXD si super

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Čt, 2008-10-16 12:45 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

úžasné... Laughing out loud

To že se Lee bude brát Sakuru, to jsem málem nerozdýchala xD ale vážně, to nešlo, ař jsem z toho začala kašlat /zase/

Kabutovo: "Vypadám skvěle! Ne, vypadám víc než skvěle! Vypadám nebezpečně!"

To mi zase připomnělo Kocoura z Red dwarf xD prostě výtlem Laughing out loud omg

Tohle byl úžasný díl, byl by hřích ti nenapsat komentář Smiling

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, So, 2008-10-04 23:50 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Sakura a Lee, Tsunade a Orochimaru, Sasuke a...Sai...ty pořát překvapuješ! Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele IamShy.Not_Scared
Vložil IamShy.Not_Scared, Út, 2008-09-23 12:23 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Chudák Sai... xD

"And the wild regrets, and the bloody sweats, none knew so well as I: for he who lives more lives than one more deaths than one must die."
Má FF série,Aktuální (<---lol) díl: 18


Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Út, 2008-08-05 19:20 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

teda Tsunade a Ori, ti mě dostali nejvíc a pak Sai a Sasuke? kdo by to řek Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Čt, 2008-07-31 10:58 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Jak...jak to může být příště ještě lepší...? Ty umíš zázraky...? hm...asi jo, schválně se du na ten zázrak juknout... Eye-wink

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-07-25 11:42 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Sasuke a Sai, Sakura a Lee... no bomba Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-07-20 23:30 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Příště to bude lepší? To asi těžko- to už by to bylo tak božský, že už by to ani nemohlo bejt pro nás, nýbrž pro bohy! (což já věřím, že ty s tvým talentem seš bůh)

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Čt, 2008-07-03 20:39 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Geniální! Mám náprostej záchvat smíchu! Jenom mě kapánek Děsí Tsunade a Orosliz v posteli... Zjevně musela bejt dole, jinak by ho zalehla... ehm, nárazníkem, ne?

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, Út, 2008-07-01 17:35 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

velikost 85E xD
ten Kabuto s těma brýlema... nedejbože hranaté... Laughing out loud

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele hafikiller
Vložil hafikiller, Ne, 2008-06-22 18:34 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

....... nemam co dodat Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ....... snad jen_-pokracuj nebo budou vseci moooc smutní-_ Laughing out loud

Obrázek uživatele Orochimaru_wife
Vložil Orochimaru_wife, So, 2008-06-21 15:22 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

cii to je pecka Laughing out loud uz sa neviem dockat na pokracovanie Laughing out loud

Obrázek uživatele Sobaku no Gaara
Vložil Sobaku no Gaara, St, 2008-06-18 20:25 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

ero-sennin xDD ty mě zabiješ xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-06-16 22:37 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Moc děkuju za všechny pochvaly. Smiling *spokojená a šťastná a vůbec...*
Seia Uchiha - Paranoik? No áno, to som a dosť. Laughing out loud Mama mi od narodenia hovorí paranoidný maniodepresívny schizofrenik. Laughing out loud
Danieeru - Nepřechval mě, neechan, nebo si o sobě začnu moc myslet. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-06-21 23:02 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

kruteeeeeee ja hovorim jedenj spoluziacke kleptomanicky schizofrenik trpiaci stihomamom ale to sem nepatri....kedy bude dalsi diel?????

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Po, 2008-06-16 22:18 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Náhodou... všechny tvoje povídky mají své kouzlo a je úplně jedno, jaký to je žánr, jsi prostě skvělý spisovatel (resp. skvělá spisovatelka)

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-06-12 15:45 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jaaaaj ty paranoik jeden ako si mozes mtysliet ze to nie je dobre?????????????????????/

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, Ne, 2008-06-08 16:28 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud zase další osůbka co mě dneska zabíjí (uzh sem byla mrtvá aji 3x) Laughing out loudLaughing out loud je to báječná ff takiiii jsem to přečetla všechno najednou je to bestickovi!!!! Smiling

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Ne, 2008-06-08 16:23 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

prostě super... nasmála sem fakt bombově Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-06-08 12:18 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

SasuSai a OroTsuna... můj ty bože xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Pá, 2008-06-06 17:19 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

žjeee..přečetla jsem všecky díly najednou...a musim říct že je to úžasnýýý xDxD jen mi je líto Sasana x( x(

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Čt, 2008-06-05 20:26 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Jako hAnko Laughing out loud ty sis asi něčeho lokla Laughing out loud sai a sasuke? Tak yt máš teda fakt na kahánku Laughing out loud či v jiném slova smyslu ( jak napsala KatuSHka) Máš dost Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-06-05 23:32 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

A to smí pít jenom Tsunade? Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-06-05 19:31 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ježííííííííííííííííííííííííši maria! to je super!!! Ty nikdy nesklameš, čo, hAnko?

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-06-05 14:02 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Začal běhat po ulici jak potrefená husa...řval jak tur...Jódloval, zakopl, slítnul ze sloupu elektrického vedení, omdlel...
Jáááj!!! Laughing out loud Myslim že mě trefí šlak!!! Laughing out loud Co jinýho říct...prostě bájo!!!!! Eye-wink