Itachi si koupil křečka
Byl jednou jeden Uchiha klan, no on vlastně nebyl, protože byl vyvražděn, ale zbil kluk jménem Itachi, Sasuke a možná ještě jeden člověk, ale to nás nezajímá. Zaměříme se na Itachiho krátkou story o zverimexu.
Jednou večer šel Itachi na procházku a cítil se moc osamělí. Napadlo ho, že by si mohl koupit nějakou věc, hru nebo zvíře. Došel si tedy do supermarketu a koupil si hlavolam. Za týden ho to přestalo bavit a tak si koupil hru jménem go. Itachi hledal někoho, s kým by jsi mohl hrát, ale v Aaktsuki ho každý odkopnul. Zklamaný a ubrečený Itachi zkusil poslední pokus a to bylo zvířátko. Došel si tedy do zverimexu.Vybíral si a vybíral až zjistil, že se nepodíval na další druh, hlodavce. Vydal se tedy tam a zjistil: ,,Tohodle křečíka prostě musim mít!"
Zařval na celý obchod a běžel k pultu: ,,Jeden džungarský křeček, prosím!" zařval a předběhl řadu lidí.
,,Nejste na řadě, pane! Musíte si počkat!" řekla mladá prodavačka.
Itachi byl naštvaný a použil Sharingan. Prodavačka tedy došla pro křečka, kterého chtěl Itachi.
Když došel domů, každý mu křečka záviděl. Itachi si s ním hrál, povídal mu pohádky, myšlenky a chodil s ním ven, ale jak všichni víme, křeček není nesmrtelný. O dva roky později Itachi zakopal malého křečka na zahrádce a řekl si: ,,Už nikdy žádný křeček, jinak si nebudu moci dobít mobil.´´
krátký ale dobrý
OMG XDja som už tiež vystriedala pár zvieratiek... OMG XD chudáčik škrečok xD
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!
Zlatunká poviedka .. Chudáčik škrečok
jáááájjj to nemá chybu!!!xDDD
souhlasim s konohaninja SASUKE: oh yeah!!!(až na tu smrt)
Aya Shiroi
mě taky umřel křeček byl taky džungarák
Ej, mě taky umřeli křečci... pěkná povídka, ale trochu moc krátká... ale představa Itachiho, jak se mazlí s křečkem fakt stojí za to!
To je upa uuuuuuuuža!!! Ještě teď lochec. Akorát mi to připomělo rok 2007k ničemu. Umřel mi pejsek, 1 morčokrálík a 5 morčátek..... mno, každopádně super!!!
PS: to sem vubec nepatri, ale (pokud se nepletu), narodila ses ve stejný rok, měsíc a den upe stejně jako já
Yuumei - více spoluautorská FF xD určo se mrkněte ;-)
Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD
Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!
Aneb POMELO vždy výtězí
Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD
ou yeah cool
lol, dobrej konec
křečci smrdí
ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/
Omlouvám se všem, kterým umřel křeček...
Mně to zase připomnělo mou smůlu na kanárky. 2 nám uletěli a 2 umřeli... Potvory malý! Utratíš za to prachy a vono si to klíďo píďo umře ako by se nechumelilo! Taková nespravedlnost!!!
smrk...mi to pripomenulo, ako mne zomrel pred pár týždňami škrečok, džungarský...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.