manga_preview
Boruto TBV 15

Zemřít pro přítele...? 3

Tak... tohle je už poslední část... Pokud jste se na tohle těšili (nehlaste se všichni), tak poděkujte Lartenovi, který mě tak trochu do toho natlačil.
Jelikož ne každý byl z té druhé části nadšený, původně jsem chtěla udělat kompromis a udělat cenzurovanou verzi a necenzurovanou. Nakonec jsem se rozhodla pro jiný kompromis, tak snad mi to vyšlo tak, jak jsem zamýšlela (tedy, že bude spokojený každý... ale pochybuju).
Ale... všichni víte, že mám v poslední době divné nálady, takže je tohle spíš Depresivka než horror... Gomen Riko a zbytku krvechtivých ^^

Jako další přišel na řadu zesláblý Shino. Jelikož neměl brýle, byly vidět jeho čokoládové oči, které ztratili část svého bývalého lesku dlouhým hladověním a pravděpodobně mučením. Madara si na něj přinesl jednoduchý, železný nástroj, který měl tvar holínky. Položil ji na zem, zvedl Shinovi nohu a zasunul ji do ní. Pořádně mu ji pak utáhl a dal do pochodu šroubovací mechanismus. Po chvíli se Shino zkroutil, v bolestivých křečích, do bizardní polohy. Jeho tvář zdobil bolestný výraz a vůbec měl pocit, jako kdyby se mu někdo pokusil tu nohu utrhnout. Bolestí se nemohl ani narovnat. Zoufale se za nohu držel a snažil si holínku strhnout. Madara jen tak stál a s nelidským výrazem se na něj díval a čas od času se uchechtl. Pak do něj hrubě strčil a přinutil ho chodit. Shino se chtě nechtě dal do pohybu a při každém jeho pohybu bylo slyšet křupnutí a z otvorů vytékal potůček krve. Aburame se chvíli co chvíli zastavoval, aby zaplašil nachvíli tu nesnesitelnou bolest, ale Madara ho znovu popohnal. Po jeho obličeji stékaly potoky potu, které se mísily s vyteklou krví. Po chvíli zakřičel hlasem, ve kterém bylo tolik bolesti a zoufalství, až se Sasuke otřásl. Shino si bolestivě klekl, v posledním zoufalém pokusu se chytl za nohu a pokusil si holínku sundat a když se mu to nepodařilo, tak už jen, s výkřiky bolesti, čekal na smrt, milosrdnou smrt, která ho vysvobodí z tohoto nesmírného utrpení.
Madara jeho tělo, a zbytky těl všech, pohodil bez povšimnutí do rohu a odešel pryč. Když se vrátil, vedl za sebou Chojiho a v ruce držel podivný nástroj, který připomínal pilu (omlouvám se, neumím ho popsat, protože jsem nikde nenašla obrázek a naživo jsem ho téže neviděla). Z pytle, který držel v druhé ruce, vyndal závěsné okovy, které připevnil ke stropu a pověsil na ně Chojiho, tak aby byl hlavou dolů a aby na něj dosáhl. Pak si vzal znovu ten nástroj a Sasukemu došlo, co se bude dít. Zavřel oči a snažil se nevnímat Chojiho křik, který ho brněl v uších. Byl to zoufalý výkřik do prázdna… Na obličej mu dopadaly kapky krve, zprvu rychle, později se to ustálilo.
Když už pak nic neslyšel, otevřel obezřetně jedno oko. Naskytla se mu děsivá podívaná, která ho strašila až do konce jeho bídného života. Tohle bylo horší než upálení, horší než cokoli jiného… Madara totiž rozřízl Chojiho vejpůl.
Když pak přešel k mučení jeho samotného, Sasuke už to ani nevnímal. Jen cítil podivnou malátnost a jakési šimrání v hrudi… Starý Uchiha si pro něj připravil starou, dobrou palečnici. Klekl si k jeho nohám a zasunul ji na klouby. Se zlověstným výrazem začal otáčet šroubem a ozvalo se skřípání starého nástroje, který se dal právě do pohybu. Kovové destičky kousek po kousku drtily jeho klouby a kosti prstů na noze.
Bolí to, bolí… Nebyla to však bolest na noze, ale bolest v srdci. Tolik lidí pro tebe ztratilo své životy…Naruto. Ty jsi vinnen a ani netušíš, co se tu děje… čeho jsem byl svědkem. Po tomhle přemýšlení si uvědomil, že přeci jen někdo chybí. Tenten…? Sai…? Zachránil se tedy někdo... Je smrt pro dobro přítele hrdinství…? Kdo ví…
Když si Madara všiml, že to na něj nemá žádný efekt, zamračil se. Chvíli přemýšlel, pak Sasukeho odpoutal a přehodil si ho přes záda jako pytel, protože nebyl schopný jít dál. Pomalu s ním pronikal labyrintem chodeb a kobek, až našel tu správnou, v jejíchž prostorech byla stolička, na kterou byla nasazena železná pyramida. Madara ze Sasukeho sundal všechen zbytek šatů a pomocí jednoho nástroje ho vytáhl nad špičku pyramidy. Pak ho prudce pustil dolů a špice mu přesně pronikla do řitního otvoru. Teprve tohle vrátilo Sasukeho zpátky na zem. Zkroutil se v křečích, bolest mu ochromovala mozek. Bylo to, jako kdyby do něj někdo zarazil tisíce nožů… Byla to nesnesitelná bolest, z které ztratil vědomí… Madara, se svým zlověstným výrazem, čekal až se probere a pak tohle několikrát opakoval. Nakonec se, zemdleného a bolestí pomalu šíleného, Sasukeho zeptal:
„Kde je? Tak kde je?!“
Sasuke měl ještě tolik síly, aby mu mohl plivnout do obličeje. Madara se ušklíbl.
„Tak ty budeš vzdorovat…? Nu dobrá…“ Znovu opakoval mučení a s úsměvem naslouchal Sasukeho řevu. Když to zopakoval po čtvrté, přestal a opět se ho zeptal na tu samou otázku.
„JSI HAJZL VŠECH HAJZLŮ! Ostuda Uchihů a vůbec všech shinobi…“ zaječel bolestně Sasuke a znovu mu plivl do tváře. Madara přivřel naštvaně oči a udeřil ho.
„Ty spratku,“ zasípal vztekle „co ty vůbec můžeš takhle mluvit?! CO TY VÍŠ, NO?!“ a znovu ho praštil. Sasuke se pološíleně uchechtl.
„Ne ty nejsi hajzl… ty jsi zbabělec. Nedokážeš mě zabít, MUSÍŠ ZABÍJET JINÉ! ZBABĚLČE, ODPORNEJ!!“
„DRŽ HUBU, TY MALEJ SPRATKU!“
„Zbabělče…“ ušklíbl se Sasuke. Ano věděl to… už jen kousek… kousek a uvidí všechny ty,co už zemřeli… Uvidí svou rodinu, matku, otce a hlavně Itachiho…
„JÁ NEJSEM ZBABĚLEC! JÁ JSEM MADARA UCHIHA, NEJSILNĚJŠÍ SHINOBI NA SVĚTĚ! A TY JSI NIC, JEN MALÉ NIC!“ Madara se celý třásl vzteky.
„Ne… nejsilnější shinobi na světě je Naruto…“ Poslední hřebíček do rakve… Madara vytáhl kunai a s řevem ho Sasukemu zapíchl přesně do srdce.
„Pomsti nás… Na…ru…to…“ Poslední slova… poslední výdech na tomto světě…
Ano… zemřít pro přítele je hrdinství…

Poznámky: 

Heh... snad se aspoň trochu líbilo...

4.586205
Průměr: 4.6 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-24 16:38 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

moc se k tomuto žánru nehodí ale je to pěkné ve svém slova smyslu

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Út, 2009-03-31 05:34 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Pééknééé:D

Obrázek uživatele Anna Franková
Vložil Anna Franková, Pá, 2009-01-16 17:01 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 576 | Autor je: Prostý občan

celá tahle série se mi moc líbila ^^ bravo!

,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, So, 2008-09-20 17:24 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

to s tou pyramídou bylo užasný:Dale nevím kdo to napsal ale asi mel pravdu-skončilo to tak dosť otvorene:Dproste si ho kuchla niak moc rychle:DAle jinak to bylo good:P

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-08-11 13:13 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Wow ... Laughing out loud došla mi řeč ... Skvěle!!!

Škoda že Sasana tak dlouho nemučil xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Čt, 2008-07-03 09:11 | Ninja už: 20046 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Chudák Sasan... mno, ale jak jsem psala i u předchozích, hnusně bombastický!(ber to jako kompliment:) )

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-16 19:20 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

perfektní

Obrázek uživatele Hoshiko
Vložil Hoshiko, Pá, 2008-06-13 09:13 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Fuj.... Tak to bylo nechutný... Sticking out tongue

Obrázek uživatele Naruto15
Vložil Naruto15, So, 2008-06-07 18:46 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Recepční v lázních

proboha..... je mi zle....

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, St, 2008-06-04 14:50 | Ninja už: 6143 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

keby som uz aj tak neplakala koli svojim vlastnym okolnostam tak ma trochu rozplaces asi aj ty

Obrázek uživatele koblizek45
Vložil koblizek45 (bez ověření), Út, 2008-06-03 13:07 | Ninja už: 20046 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Naprostej mazec Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-02 15:21 | Ninja už: 20046 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Fjuuuuuuuuuuuu naprosto uzasny.... proste nemam slov, pri cteni se mi upe tajil dech a hazela na monitor samy otreseny ksichty... jako mocko dobre si ot dawash mocko moc powedene Kakashi YES Eye-wink

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, So, 2008-05-31 22:51 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

jestli naruto madaru nezabije krutou, šílenou a nesnesitelne bolestivou smrti a potom jen svoji vůlí ho zas neozivi (pricemž to bude opakovat dokud ho to bude bavit...a me by to potom vsem bavilo mooooc dlouho...) tk se rozlobim......

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), So, 2008-05-31 21:29 | Ninja už: 20046 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

ty kokso ty z kade mas tieto muciace nastroje ja som len tak kukala...ze ty ich mas secky doma....inak som za pokracko no a veelmo som zvedava co by spravil naruto kebyze sa to secko dozvie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-31 19:46 | Ninja už: 6244 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

snowíčku máš tu toľko ohlasov na pokračko, že nejaké vytvoríš? Eye-wink taký pekný otvorený koniec si tomu dala, že sa to priam samé žiada Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, So, 2008-05-31 19:11 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

perfektní! Fakt jenom doufam, že to, že nebude pokračko neni pravda! To stou piramidou bylo geniální! Líp napsaný story sem jaktěživ nečetl!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-05-31 18:51 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

DOBŘEEEEEE!!!! Ta pyramida, to bylo boží(hlavně proto že jsi na něj napíchla Sasana Laughing out loud).. Kdybys ovládla svět(nemáš v plánu že ne??) nechtěla bych skončit u tebe v mučírně... Tohle se ti fakt povedlo!!!!

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-05-31 17:34 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Pááni. To bylo skvělý! By mě docela zaujímalo, kolik lidí je tady, kramě mě takhle krvelačnejch! A stejně tě obdivuju, já bych něco tak krvelačnýho a hlavně nádhernýho nikdy nenapsala=).

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, So, 2008-05-31 16:48 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

nevím jestli to bylo tím, že sem u druhého dílu jedna, ale tenhle díl mi přijde stejnej jako druhej a dokonce mě i bavil... Laughing out loud super díl Smiling a jak říkají ostatní, chtělo by to pokráčko... Smiling bych oživila ty co umučil k smrti, jako že by byli zombíci a pak by ho sežrali Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-05-31 16:10 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Dokonalost dokonalost!!!....moc se mi to líbilo, fakt že jo...stejně jako Alea ti tleskám protože to nesvede každý psát něco takového..akorát....nenapsala bys i čtyřku? xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-05-31 15:44 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Alea: Děkuju, jsem ráda, že jsem se nepotila nadarmo Smiling
Ále... mě to nepříjde vůbec krvavý, no... prostě z mého pohledu to ani horror není Laughing out loud
btw. Tenten a Sai jsou opravdu naživu ^^ Původně jsem chtěla, aby to Sasu nevydržel a pak by byla bitva Madara vs. Naru, ale su líná Laughing out loud
btw.btw. Jop, Madarův výraz, cha chá! Laughing out loud
sorafay: Ten konec je otevřený schválně, aspoň si to domyslíte po svém Eye-wink
Mučení v mém podání nemá chybu? Jééé *červená se až za ušima* No, kdyby si četla A tak zesnul Vyvolený od Blanch, tak máš jiný názor Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele L.O.R.I.E.N
Vložil L.O.R.I.E.N, So, 2008-05-31 15:41 | Ninja už: 6409 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

omg...tak pro tohle už opravdu neznám výraz =-O

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-31 15:34 | Ninja už: 6244 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jeeee ono je tu už trojka Smiling a že depresívne, no moju po krvi bažiacu dušičku si uspokojila Eye-wink teda ale ešte by si k tomu mohla dať nejakú časť, mne to príde, že ten koniec je taký otvorený Smiling...mno a mučeníčko v tvojom podaní nemá chybu Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-05-31 15:32 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jezus, takový konec jsem opravdu nečekala...a....skvělé Smiling snoefox, za celé tohle dílo ti vážně tleskám Smiling a popravdě...obdivuju, že jsi měla žaludek to psát .) I když patřím do skupiny těch ,,krvechtivých", kterým se druhý díl líbil, tak mě ani nenhle nezklamal Smiling myslí, že jsi šikovně vyřešila nastálou situaci...jak už sem řekla, tleskám ti Smiling

P.S. Jsem mooc ráda, že Sasuke naruta neprozradil a že se tenTen a Sai zachránili (asi)

P.S.S. nejsilnější je Naruto ...to mě dostalo =d jen sem si představila, jakse madara asi tváří a...prostě super