manga_preview
Boruto TBV 07

Chránit 3

Část druhá - Tady

Část třetí - Na cestě

Byla to nádhera. Všude kvetly květy, jako kdyby je někdo vysázel tak, aby ukázaly svou krásu všechny v jednom okamžiku. Všude cvrlikali ptáci svoje písničky, lesy šuměly šepotem … Možná si povídaly o těch třech, kteří pod nimi procházeli. Po cestě tvořené pískem, vedoucí do hlavní vesnice Země víru, Uzugakure no sato. Tři osoby. Dívaly se do říčních koryt, kolem kterých procházely a obdivovaly je. Řeky v této zemi totiž nebyly obyčejné. Ne, chtěly se lišit od těch normálních vod v ostatních krajinách. Nevytvářet jenom tekoucí masu, ale každičký kousek životodárné tekutiny něčím ozvláštnit. Každá průzračná vlnka narážející na dokonale omletý kámen se leskla množstvím malých jiskřiček. Nad celou řekou byla nějaká záře, až nadpozemská. A všechny ty jiskřičky se shlukovaly nad víry, kterých bylo ve vodě nepočítaně. Malé, velké, klidné, divoké … Všechny měly své kouzlo. Lehký šum, který tím vydávaly tvořil pohádkovou krajinu. Tohle byla Uzu no Kuni, jmenovala se tak po právu. Země vírů, země krásných řek. Domov Kushiny Uzumaki.
Dívka se usmívala. Byla hrdá na to, že tohle je její vlast. Ještě nikdy nebyla tak daleko od svého domova. Byla vázaná na statek, kde bydleli její rodiče. Ale každý den tajně odběhla na kopec za domem, nebojácně si sedla do trávy až na kraj zeminy, tam, kde už začaly padat kamínky z obrovské výšky, a pozorovala údolí pod svýma nohama. Množství potůčků, říček, slunečního třpytu zachyceného vodní hladinou, nádherné zelené lesy, to všechno ji fascinovalo. Vždy tam dolů chtěla jít, ale věděla, že to nejde. Umínila si, že se jí to jednou povede. Bude se procházet v té přírodě a žasnout. Tak, jako to dělala teď. Zvládla to. Aniž by musela utéct, a dokonce mířila za svým snem. Stát se kunoichi. Rozhlédla se po tvářích svých společníků. Líbí se jim to také? Musí, vždyť je to tu nádherné. A ještě, dokonce zapadá slunce. Krásný pohled. Ten chlapec, Minato, se chvílemi tvářil nervózně. Trošku naštvaně, ale Kushina nevěděla, co ho trápí. I když se očividně snažil ignorovat tu přírodu kolem, na každém mostě, kterým procházeli, se zastavil a chvíli stál opřený o zábradlí. Líbilo se mu to. Určitě. Vlnky se odrážely v jeho modrých očích a ona viděla, že to není jenom odraz třpytu vody, ale také se v nich odráží úžas a nadšení. To bylo dobře. Nechtěla cestovat s nějakým zatvrzelým klukem, který se dělal starší než je. Ostatně, kolik může být tomuhle? O moc víc než jí určitě ne …
A ten druhý? Ten podivný muž … Jiraiya? Ten byl trochu zvláštní. Celou dobu cestoval za nimi, spokojeně se vezl na býčkovi, kterého jim věnoval Kushinin otec, a usmíval se. Chvílemi se zdálo, že spí, ale potom najednou otevřel oči a zaraženě civěl do vody. Kdo ví, co se mu honilo hlavou. Zvonek na býkově krku cinkal tupým tónem a Jiraiya zvíře jenom lehce popoháněl proutkem, který našli při cestě. Ne, že by si stěžovala, ale mohli …
„Jiraiyo-sensei?“ přerušil její myšlenky Minato a otočil se za zvonkem, „musel jste toho býka brát? Vždyť nás jenom zdržuje. A víte, že spěcháme!“
Teď z něho zase čišela netrpělivost. Kam asi spěchají? Ale ještě se neodvažovala zeptat. Cestovala s nimi teprve chvíli a měla pocit, že by se neměla vměšovat do záležitostí, do kterých jí nic není. Skoro se neznali. Ale ona byla tak zvědavá!
Jiraiya se na něj podíval. Nejdřív se zdálo, že je trochu mimo, chlapec ho zřejmě vyrušil z nějaké představy, ale potom zvedl hlavu a začal přebírat význam slov, které právě zaslechl.
„No, ten býček se vždycky hodí … Kdyžtak ho můžeme prodat, a je postaráno!“
Kushina se ošila.
„Ale pane! Vždyť … Vždyť to byl dar! Dary se neprodávají!“
„Vždyť se o tom Manate nedozví …“ řekl Jiraiya a máchl rukou.
„Já jsem jeho dcera …“ zamračila se Kushina.
„No. A jako ta budeš co? Budeš mlčet a neprozradíš nás.“
Kushina ho probodávala pohledem. Co si o sobě myslí?
„Jiraiyo-sensei,“ pokračoval Minato po pár minutách, ale když se otočil, Jiraiya znovu nepřítomně hleděl do řeky. Byl zase úplně mimo.
„SENSEI!“
„Uh ..“ trhl sebou Jiraiya, „Co-co je? Neděs mě …“
Minato nasadil stejný pohled jako předtím Kushina.
„A nemůžete ho nechat být? Nebo .. Nemůžeme si alespoň trošku pospíšit?“
„Nechat ho to … Ne, to tedy nenechám! No a s tím pospíšením …“ zapřemýšlel se a zvedl hlavu nahoru, „to nevidím moc reálně. Mohli bychom běžet přes větve, ale pochybuju, že by to ten býk zvládl. Nevím, možná by se mu to nějak dařilo, ale moc bych na to nevsázel …“
Kushina vyprskla smíchy. Představila si býka, jak nadšeně skáče po větvích přes les a snaží se nespadnout. Tentokrát Minato probodl pohledem ji, ale potom to vzdal.
„Ale my vážně spěcháme …“ zašeptal.
Kushině ho bylo líto. Dala si ruce za hlavu, tak jak to dělávala, když se chystala začít rozvést nějakou konverzaci. Zeptá se. Už ano.
„A proč spěcháte?“
„No, do toho ti nic není,“ zamračil se Minato.
No dobře, čekala to. Tak, pro tentokrát, to zkusí jinak.
„Hmm … A kolik ti vlastně je?“ zeptala se a zazubila se.
„Třináct.“
Aha. O dva roky … No, to není tak moc. Nebo je?
„A už jsi gennin, vidím,“ zabodla svůj pohled na čelenku, kterou měl pod ofinou.
Minato se najednou rozzářil. Asi se jí povedlo dostat ho z té špatné nálady.
„Jo, jo! Jsem … Už asi rok. A jsem na to dost pyšnej, to ne že ne! Mimochodem, a kolik je tobě?“
„Jedenáct. Vždyť už jsem ti to říkala …“
„No jo … Vlastně! A já ti potom řekl, že seš na akademii už moc stará! A ty seš v podstatě ještě moc malá! No není to sranda?“ zazubil se na oplátku i on.
Kushina se zamračila a podívala se na své složené ruce.
„To teda není. Blbečku,“ utrousila.
To ji štvalo. Ona už není malé dítě! A přitom … Přitom není ani velké dítě, tak aby nemohla být ninjou!
A tohle zas neměl rád Minato. Nesnášel, když mu někdo říkal blbečku …
„Blbečku? Jaks mi to … Ty … Ty … Ty! Ty krá-,“
„Dokonči to a seš synem smrti!“ zahrozila mu pěstí.
„-líku. Co je?“ zasmál se.
Kushina se znovu zamračila. Utahoval si z ní.
„Blbečku,“ začala znovu.
Minato zrudnul.

„No to je krása, to je krása …“ pomyslel si Jiraiya a hleděl na zapadající slunce.
„A ta voda … Nádhera. Tahle země je hezčí, než se dalo čekat. Aha! Na tohle platí pořekadlo. Krásná země, krásné dívky. Jojo, už se těším na tu vesnici … Tam to bude fajn! To jo ..“ usmál se.
„Škoda, že jsme tak daleko. Kdyby tady tak byla nějaká krasotinka … No jo, v tý vodě by se mohla cachtat ...“ fantazie mu ukazovala to, co chtěl vidět, „No, a zamávala by na mě … Přesně tak. Jenom ty plavečky. To je móda! Ty malý plavečky …“
„Jirayio-sensei?“ vyrušil ho Minatův hlas.
Jiraiya se na něj rozmrzele podíval.
„Slintáte.“
Jiraiya začal rudnout …
„Hehe, na co asi myslí?“ pokračovala Kushina a nevšímala si toho, že už je poslouchá. Vždycky tak rychle ztratí respekt!
„Beztak na ženský,“ máchl rukou Minato. Kushina vyprskla smíchy.
„Aha. Ale počkej! Tys odběhl od tématu! Blbečku!“
A znovu to začalo. Jiraiya je jenom líně pozoroval jak se hádají.
„Hmm, kdyby tihle dva, nedejbože, byli někdy spolu,“ pomyslel si, „nikdy bych nechtěl poznat jejich dítě. To by muselo být hrozný … Zvlášť kdyby bylo po tý Kushině. Kdyby bylo po Minatovi, bylo by celkem chytrý … “
Sám si už delší dobu myslel, že jeho svěřenec je talentovaný. Dokonce prý začal vymýšlet nějaké svoje jutsu. Hmm … Možná to byl jenom blábol. Ale ve škole byl průměrný, učení ho totiž vůbec nebavilo. Při závěrečné zkoušce ale prokázal neobyčejný talent. Všechno mu šlo od ruky, to byla pravda … Ale neměl to srdce ninji. To byla škoda. Nijak se netajil tím, že být shinobi nikdy nechtěl. Kdoví proč. Možná, že se někdy změní … Ale Jiraiya si ho oblíbil. Věděl, že ten správný ninja někde uvnitř jeho je. Minato ho však skrýval, zatloukal. Bál se? Kéž by mu viděl do hlavy … Jinak byl čestný, potrhlý … Někdy až moc drzý, to mu celkem vadilo. Ale u něho tu špetku respektu stále měl, alespoň že tak.
Bylo to zábavné, když si i Minato chytal svoje rolničky. No jo, Jiraiya tuhle taktiku musel taky použít, tak jako ji na ně zkoušel Sarutobi. Bylo to celkem chytře vymyšlené …
Ti ostatní dva to vzdali celkem rychle, ale byl to právě Minato, kdo je vyburcoval k tomu, aby bojovali jako tým. Přišel na to. A když už před ním byla nějaká zkouška, nechtěl ji prohrát. Překonal se, tímhle také ukázal, že to v něm někde je. Ten bojovník, shinobi … Ale stejně svoje rolničky dostali ti dva ostatní. Minatova taktika byla tak dokonalá, že sám zapomněl na sebe a ačkoliv ji vymyslel, on byl připoután ke kůlu.
„Tehdy to bylo srandovní …“ zasmál se v duchu a vybavil se mu Minatův naštvaný výraz. Vzpomněl si na sebe. Asi byl naštvaný úplně stejně. A ta drzá Tsunade! No, vyrostla, díkybohu …
Ale už chtěl změnu. Chtěl se nějak proslavit, aby ho respektovali všichni ještě dřív, než by ho poznali. Haha! To by bylo … A měl by žen, kolik by si přál …
„Zase slintáte, Jiraiyo,“ přerušila ho Kushina a rozhihňala se. Už ji nebavilo hádat se s tím otravným Minatem.
Jiraiya ale nic neodpověděl, protože se jeho pohled zabodl do rozcestníku před nimi. Popohnal svého býčka a ten se splašeně rozjel. Děti se za nimi rozběhli.
„Ji-jiraiyo-sensei! Do těch lázní ne …“ zafuněl Minato během běhu. Kushina se otočila a také zahlédla, že jejich směrem míří šipka s lázeňskou vesnicí.
„Ale jo! Musíme někde přespat! Neboj, i když spěcháme, tak spát musíme! Kdybychom nespali, tak bychom zítra nikam nedošli!“ zakřičel Jiraiya přes rameno a hnal dál.
Minato se jenom usmál. Co se dalo čekat …

***
Tak Smiling To vám povím, je to težký, vymýšlet si, jaký asi byly jejich povahy ... A taky, jak to kdysi bylo - Byl Jiraiya už Sannin? Byl Minato už Chuunin? No, beztak měl takovou smůlu jako Naruto ... Říká se, že byl génius. Taky že je, to neznamená, že odmaturoval ve dvou letech a hned byl Chuunin Smiling Takže, kdyby tam byly nějaký nepřesnosti, omlouvám se. Snažím se co nejvíc, aby nebyly Smiling
Ty dva mám fakt ráda Smiling
Pokračování: Malé tajemství

4.94203
Průměr: 4.9 (69 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2023-08-17 21:44 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Celou dobu jsem se musela jen křenit a ušklíbat... jak mě ti dva prostě vzali. Laughing out loud a o Jiraiyovi ani nemluvě. Děsně komická představa jak jede na tom býkovi. Laughing out loud Za tuhle část fakt že srdce děkuju. Pobavila jsem se. A co, že to není přesně podle příběhu? Aspoň to má trochu tvého ducha. Taky mám v x povídkách historické nepřesnosti a vůbec mě to netankuje. Laughing out loud I když vím, že by mělo. No co, nikdo není dokonalý. Ale ti dva jsou. Jak si je tady podala. Jsou prostě k zulíbání.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Út, 2008-09-16 15:29 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Já sem dobrá Laughing out loud už sem to dočetla Laughing out loud
pořád sem neměla čas to nějak číst a přišlo mi to moc dlouhý ale pak když sem se začetla a četla a četla a pak..koneec Sad..ale je to skvělý Minatko..utíkám na další dílek Eye-wink

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Út, 2008-08-26 20:01 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

je to užasné!!

Obrázek uživatele Mina Mane
Vložil Mina Mane, Út, 2008-08-12 18:27 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

moc sa mi to páči ale do lázni z dvoma deťmi? Laughing out loud

Niekedy je sila, ktorá vzišla z porážky väčšia ako tá ktorá pozná iba víťazstvá Laughing out loud

Obrázek uživatele Fistt
Vložil Fistt, Po, 2008-08-11 15:29 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

úchyláku Smiling

Ninja!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-08-11 18:17 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Doufám, že to bylo na Jiraiyu xD Ale on už je prostě takovej xDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-08-06 11:38 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

mno tak tohle je můj před před.. x krát předposlední koment! sry ale ja musim hltat dal a dal xDDD mas to moc hezky, tak zaziravej dej ze proste nemuzu prestat! Laughing out loud
Btx: ty povahy se mi moooc libej *mírně úchylný úsměv*:ky:

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Pá, 2008-08-01 12:42 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

MInatko to je tak skvělý, všechny čtyři díly sem zhltla coby dup, je to tak úžasně dokonalý, já nemám slov, Minata sice zbožnuju dýl ale tohle to ještě víc potvrzuje a mám ho čím dál radši .... a Kushina, jůůůů ta se ti moc povedla tu mám moc ráda má nejoblíbenější ženská postava Smiling a Jirayovo myšlenky eh .... měla bych si dávat pozor na to co jim protože u toho sem se málem udusila smíchy ....dokonalost! Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-08-03 19:40 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti moc, Lili ^^ Sem ráda, že si to čteš, vážně ... Smiling

A děkuju moc všem!!!

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-07-07 11:18 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Mno aké by bolo ich dieťa XD? Prečo len som si dala pauzu pri tejto poviedke?! Je úžasná!!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-07-01 11:22 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

No ještě že tam Minato a Kushina byly, protože kdo ví jak by to dopadlo!Možná že by Jiraya narazil hlavou o stromXD! Fakt, fakt, fakt supeer!! Se du rychle juknout na pokráčko=)!!!

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-06-19 18:23 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

začínám mlátit hlavou o tu flašku Hanácké, co tu mám XD (grep, heeeč Sticking out tongue XD) proč to čtu až teď?! je to naprosto supeeer XD t yjo XDDD Kushinu mám čím dál radši XD

Obrázek uživatele Darilla Kushap
Vložil Darilla Kushap, Po, 2008-05-26 19:50 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Máš moc hezkou povídku:c)

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-26 20:19 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám moc, že si to čtete a taky za ty krásný kmentáře ... fakt, díky moc Smiling
Další díl žije ! Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2008-05-26 13:35 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Tak ok, ja to vzdávam... Rovnako ako pri Odkaze sa chtiac-nechtiac zdržujem ďalších komentárov a zhodnotím ti to na konci Smiling Lebo toto sa veľmi ťažko hodnotí inými slovami ako slovami chvály a tie možno potrebujú iní... Ty si dobrá dušička, viem, že im ich prenecháš Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-05-26 11:36 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

super super super!!! Kakashi YES

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-26 06:30 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já to nechápu, kde se to v tobě bere, že by ta pos... chemička měla nejaké mutagenní účinky na vybrané obyvatele města ? To není jinak možné, oni musí kromě síry vypouštět do ovzduší něco dalšího Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-26 11:02 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Co co? Laughing out loud
No ... V Přerově máme chemičku xDD Takovou velkou ... Laughing out loud Asi sem se moc nadechla tý síry a teď tu plácam kraviny Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-26 11:48 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já vím, že je tam chemička, když jsem tam chodila do školy, párkrát se mi zničehož nic rozpustily silonky a dokonce i bunda schytala pár děr, když začalo pršet nebo sněžit Smiling Proto říkám, že museli přejít na nějakou tajnou výrobu a vypouštějí do ovzduší i nějaké podezřelé aktivující látky, když tobě to tak pálí Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-26 12:57 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jéé, tys chodila do školy v Přerově? Smiling (A ne náhodou na GJŠ? Aby to byla ještě větší náhoda Laughing out loud)
No, to bych si na tu bundu asi měla dávat pozor xDD Svoje věci mam celkem ráda Laughing out loud
Děkuju moc Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-05-25 21:14 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Juchuchů...na tohle jsem se těšila xDD...ovšem nejvíc mě dorazil slintající Jirayia xDD....ale neboj..celý to bylo super! xDD (vážně nekecám!)...a šup šu pdalší...musíš vyrovnat počet dílků s Povinností xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-05-25 20:58 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no úplna mňamka, aj ja chcem Minatka Smiling...no ktovie, aké dieťa z nich dvoch vyrástlo, hehe Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-25 20:50 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Ačkoliv Odkaz a Povinnost mám raději, tahle povídka je také skvělá Smiling
P.S. Ty povahy se ti povedly Kakashi YES, i když byl možná Minato ctižádostivější než popisuješ, ale na tom nezáleží, však je to jen nevýznamný detail Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-05-25 20:51 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jj, já vím Smiling On je teď takovej ťunťa ... ale to se změní! xD
Děkuju Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco