Sabaku no Hinata V
Skrze kulaté okno pronikl do místnosti tenký paprsek slunce. Byl tak jasný, že skrze něj byla vidět miniaturní zrníčka prachu.
Dívka, ležící na posteli, se zavrtěla a odvrátila tvář. Ještě ne, ještě chci spát! Zaprosila v duchu a křečovitě sevřela víčka.
Do pokoje vstoupila postarší žena. Hnědé vlasy měla na spáncích již prošedivělé a kolem tmavě modrých očí vrásky. Její kroky vedly jistě, ale tiše k oknu, poté prudce roztáhla závěsy. Ve světlu slunce dívčiny rudé vlasy připomínaly záři ohně. "Nééé!" Zamumlala rozmrzele a zakryla si rukou tvář. "Mami, prosím!" Žadonila. Hnědovlasá žena však neúprosně strhla z dívky pokrývku.
"Už jé poledne, mladá dámo!" Poznamenala. Rezka prudce otevřela své světloučce fialové oči.
"Co-že je?!" Vykřikla nevěřícně.
"Poledne." Odpověděla ji klidně žena. Její dcera nešťastně pohlédla na své bledé dlaně.
"Nestihla jsem to." Zachraptěla. V očích se ji zaleskly slzy. "Zase jsem to nestihla!" Vykřikla zoufale a hřbetem ruky otřela vlhké tváře.
"Ale no tak, Lin!" Snažila se ji uklidnit matka. "Už je z tebe kunoichi, nemůžeš plakat kvůli takovým hloupostem!" Dívka se tmavovlásku zlostně podívala.
"Hloupostem," Zopakovala pohrdavě. Matka se na ni ale povzbudivě usmála.
"Rychle, oblékni se! Ještě to stihneme!" Popohnala ji.
***
Jmenuje se Lin Neini a tenhle rok ji bude jedenáct let. Jedenáct let života, vzpomínek, známostí a také jedenáct let usilovného přemýšlení. Přemýšlení o tom, proč se, ať už dělá cokoliv, nemůže zbavit toho nepříjemného pocitu, že sem nepatří.
Jako velice nadanou - odmaturovala již v devíti letech - ji chce poznat sám kazekage. Říká se, že má stejně tak rudé vlasy jako ona. Třeba si budou rozumět?
"Nezapomeň, nikdy se nezmiňuj o listové, ani o ničem, co s ní má cokoliv společného. je ti to jasné?" Poučovala ji po cestě matka.
"Ale proč?" Zeptal se Lin. Žena si tiše povzdechla.
"Víš, kdysi měl náš kazekage ženu. Byla to krásná a nadaná kunoichi z listové." Začal matka s vysvětlováním. "Byl to rok neskutečného štěstí. Usmíval se na každou stranu. Pak ale jeho žena musela odjet zpět do Konohy a od té doby už ji neviděl. Nevím, co se s ni stalo. Každopádně se před ním o tom raději nezmiňuj, ano?" Dívka mlčky kývla.
Strážní před nimi o krok ustoupili a nechali je projít. Lin se ani nemusela představovat. Díky jejímu talentu ji znala celá písečná. "Kazekage už vás očekává nějakou chvíli." Poznamenal trpce jeden. Dívce trochu zrudly tváře studem. Zaklepala.
"Dále." Ozvalo se unaveně. Lin tedy vstoupila do místnosti. Ruce se ji nervózně třásly.
"Kazekage-sama, omlouvám se za zpoždění!" Vykřikla rychle a sklonila hlavu.
"V pořádku." Uklidnil ji Gaara. Seděl za svým stolem a hleděl na drobnou dívku. Ten její hlas. Byl mu tak povědomý, ale zároveň ho nikdy neslyšel. "Posaď se, Lin."
Dívka ho poslechla a konečně si dovolila na něj pohlédnout. Skutečně! Jeho vlasy měly na chlup stejnou barvu, jako ty její. Překvapení bylo však v jeho tváři. Hleděl na ni jako na zjevení, ale určitě to nebylo vlasama. "S-stalo se něco?" Zeptala se nervózně. Má snad něco na tvář? Bože, to bude trapas!
"Lin, ty ses narodila tady? Ve Větrné zemi?" Vyloudil ze sebe konečně několik slov.
"A-asi ano." Zadrhla se překvapeně dívka. Nemožné! Ty její oči! Přísahal by, že s takovýma očima se rodí jen v klanu Hyuuga!
Trochu jsem přeskočila v ději, tak snad vám dojde všechno co má. Co se stalo s Hinatou se ještě dozvíte
Mise L: Skok v ději je poněkud značný, ale o to více je to zajímavé a musím hned číst dál, abych zjistil, co se vlastně stalo/nestalo a proč je to tak, jak se domnívám. Jen doufám, že se Hinatce nic nestalo a série bude končit happy endem
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Čím dál lepší, opravdu povedené
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Jůůů, bezvadný.
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
pekne moc pekne
Moje hokusy-pokusy:
Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?
Už jsem se rozhodla vás dále netrápit(ano, naivně věřím tomu, že stále ještě na díl čekáte) a pouštím se do pokračování. Mockrát všem děkuji za tolik podpory =)
Ať už to schválí =((
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
moje řeč...
jj souhlasím nemůžu se dočkat
Ovečky, já se taky těším, konečně po dlóóóuhé době pokračování, ale pokud vím, tak děvčata, která editují, jsou zapojená do pracovního procesu a domů se dostanou až večer. Mohly jste si všimnout, že většina novinek vychází až po sedmé hodině večerní Jedině, když si některá z nich místo oběda odskočí do internetové kavárny, tak se něco objeví přes den
Bohužel. Ale co jsem vypozorovala, tak serie schvalujou holky rychleji. Tak snad to tu bude brzo.
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
CO SA STALO S HIN RYCHLE DAJ POKRACKO
Hm, fakt dobrý! Snad bude brzy pokráčko
Krásne,scucol som všetky časti naraz a poviem ti,je to úžasné
no tak toto je fakt pecka.noc podobne som este necitala.je to naozaj originalne. a este k tomu aj vyyyyborneeee. tesim sa na pokraacovanie
kedy pokracko bude?
NYOHOHOHOO~
No, je to ale super povídka se zajímavým nápadem, tak honem, už se těším, jak to bude dál...
Děkuji všem za tolik chvály =)
Tohle vypadá zajímavě...
první povídka kterou sem přečetla celou a dokonce.
Everybody,shake your body,lift your hands,stop frontin'you're a just puppet
You cannot kill what's not your creation,This is the Art of Breaking.
Proč jsem tohle nenašla dřív, nádhera, konečně zase nějaké netradiční spojení postav. Jen tak dál A taky víc kresli, jde ti to
žjeee...tak to je fakt úžasnýýý xD mocik povedený.......těšim se na pokráčko
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
Tý jo ...
Tak to je hodně napínavý!
Gaaro, vstávej .. Kdo to tak asi může být?!
Dáál!
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
pěknej příběh, těšimse n pokračko! pospěš si s tim, už se nemužu dočkat!
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
Tak tohle jsem fakt nečekala... XD já věděla, že Hin to nebude mít lehký... hele, nezabilas ji náhodou, že ne?
Btw, Aneki = Lin, že? Já mám občas delší vedení...
Těším se na pokračování
Ano, Aneki je opravdu Lin. Snažila jsem se to naznačit co nejvíce, ale nejspíš se nepovedlo.
Žjooovaaa!!! Já asi něco tušim! A nepovim cheč!
nemusis ja si radsi pockam...
jinak autorovi: excelenti prace
tesim se na pokracko