manga_preview
Boruto TBV 08

Uč se dcero...04

Uč se dcero ….
Dobrou kunoichi býti
Aneb
Velké nástrahy malého světa 4. Díl

17:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Akademie.

Iruka právě vycházel ze své sluncem zalité kanceláře a mířil domů. Testy již měl opravené a nic ho už na Akademii tedy nedrželo. Rozhodl se jít domů přes školní dvůr, protože odtud to měl blíž domů. Zrovna šel k tréninkovému úseku, když uviděl zcela zpocenou a totálně vyřízenou Hamano, jak háže shurikeny na terč z posledního.
„Ty si ještě tady?!“ Zeptal se překvapeně.
„A co mám asi dělat! Neřekl jste do kdy tu mám trčet!“ Osopila se na něj Hamano.
„Aha..“ řekl Iruka a nervózně se poškrábal ve vlasech.
„No to se mi snad jen zdá!! Já mám taky 1000 jinejch věcí, který bych dělala raději, než tady házela kunaje a trčím tady jen proto, že jste mi zapomněl říct, že můžu UŽ JÍT DOMŮ??!!!“
„Počkej, počkej!! Tak za to, že jsi tak pilně trénovala, tě zvu na večeři a přitom ti někoho představím.“ Snažil se Iruka zahladit situaci. Hamano už chtěla vztekle odseknout, ale v tom jí zakručelo v břiše a bylo jasno. Společně s Irukou se vydali na večeři.

18:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Ichiraku ramen.

Hamano se zastavila, pusu dokořán a hleděla na věc, která byla pro ni téměř posvátnou. To co si přála nejvíc vidět, ochutnat, cítit, slintat nad plnou miskou!! Ichiraku ramen….ten malý prostý podnik, který jste nemohli nechat jen tak při návštěvě Konohy.
„Žjjoovaa!!“ Vydala nakonec jen chabě Hamano.
„Co si to říkala?“ Zeptal se Iruka.
„Iruko-sensei arigató!!!“ A to už měl Iruka Hamano pověšenou na sobě s psíma očičkama.
„No,jo no. Mohla by jsi se mě slézt?“ A Hamano ho pustila. Už se chystala na první krok k tomu snu když ji něco zasavilo.
„Iruka-sensei hój!“ A ze zatáčky se vyřítil Naruto. Hamano na něj pohlédla a toho dne už jí podruhé spadla dolní čelist. Naruto se udýchaně zastavil u Ichiraku.
„Á Naruto, tohle je Hamano Ayumi, Hamano, tohle je Naruto.“ Naruto si Hamano konečně všimnul a podával ji ruku.
„Jsem Uzumaki Naruto a…“
„….jednoho dne se stanu Hokagem.“ Dopověděla Hamano za něj. „Já vím a znám tě.“ Naruto se jen nechápavě podíval. „Jsi hlavní hrdina. Doufám, že se ti ten sen vyplní a přivedeš Sasukeho zpět.“
„No, zrovna jdu od něj. Když už jsme se spojili, tak jsem využil příležitosti a zašel na pokec.“
„Doufám, že tohle v manze nebude.“ Pomyslela si Hamano.
„Nejsi ty náhodou ta naše?“
„C-co?“
„No, ty máš být ta kunoichi co za nás bude bojovat ne?“
„Hmm..jo tohle…asi jo no.“
„Jak asi! Musíš vyhrát! Víš co já tě naučím nějaké techniky a….“
„Hej já už mám celkem hlad mládeži. Tak co kdybychom šli dovnitř?“ Ozval se Iruka a ti dva byli v mžiku uvnitř. Iruka se k nim připojil.
„Iruka-sensei doufám, že máte plnou peněženku, jinak to tu dnes nezacálujete. Sním toho tolik co Naruto!!!“ Prohlásila Hamano a Iruka si povzdechl.
„Další do fanklubu ramenu….chjo…. kde má na to ninja pořád brát…?“
Naruto s Hamano po sobě hodili šibalské úsměvy a objednali si. Za chvíli jim rozesmátý Teuchi postavil před ně královsky vonící misky plné toho nejlepšího ramenu ve vesmíru.
„Itadakimas!!!“ Ozval se radostný výkřik všech tří a všichni se chopili svých hůlek. Hamano ty své uchopila a zabořila do misky pro nudle, které ji ovšem proklouzly.
„Ani návod k tomu nedali!!“ Vztekala se Hamano a snažila se obkoukat funkčnost a použití hůlek, zatímco Naruto už srkal ze svojí misky. Nakonec se Irukovi chudinky nebohé Hamano zželelo a učil ji zacházet s hůlkami. Po čase plném sžírajícího hladu Hamano pozřela sousto a začala dorovnávat Narutův náskok. Iruka jen nad tím nechápavě a bezmocně kroutil hlavou.

15:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Cvičiště.

Byl krásný slunečný den a Hamano si to zrovna kráčela po cestičce k bojišti, kde se měli s Narutem setkat a zahájit tak jejich oficiální trénink. V Akademii měla již odmakáno. Dokonce se stihla naučit Henge no Jutsu za což byla Irukou pochválena, i přesto, že ho s Narutem včera téměř odrbali na kost. A ptáte se co kluk z Akademie? To nikdo neví. V Akademii se totiž ten den neukázal a Hamano usoudila, že je to jen dobře.

Když Hamano došla na cvičiště Naruto už stál u prostředního s kůlů a s úsměvem na tváři hleděl do mraků.
„Vzpomínky co?“
„Jo, jo.“
„No, hlavní hrdina to vždy nemá lehké….“ Řekla Hamano a čekala na Narutovu reakci.
„Hlavní..hrdina? Slyšel jsem dobře?!!“
„Naprosto.“ Přisvědčila Hamano a Naruto začal kolem kůlů poskakovat, že to vypadalo, jak jeden z tanečků indiánů připravujících se na boj.
„Jupí!! Takže musím být nejlepší!! Jsem hvězda!!!“
„No, jo, ale v porovnonání s některýma jsi zatím chabej.“
„Hamano….!“ Řekl ublíženě Naruto a ta se šibalsky usmála.
„Tak rychle! Nauč mě nějakou techniku, strategii, cokoliv!!“
„No jo mate…“ řekla na obranu Naruto. „Umíš Kage Bunshin?“
„Ne…“
„Tak začneme tím…“ A Naruto se dal do výuky.

20:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Cvičiště.

Na louce se objevil obláček kouře a pak vzteklý výkřik.
„Jau jau…“ A Naruto za sebou nechával rigol. „Myslím, že tvůj trénink by spíš měla korigovat Sakura-chan….“ A mnul si bouli na hlavě, když se zvedal. Hamano stála sotva na nohách, funící jak bizon po Velké Pardubické.
„Umíš sice jen tři klony, což je za jeden den úžasný pokrok, ale líp ti jde je livikovat.“ A masíroval si zápěstí.
„Co teda navrhuješ?“ Zeptala se Hamano a mezi jednotlivými slovy se vždy mohutně nadechla.
„Já myslím, že umíš dobře využívat chakru a tak by ti spíše vyhovoval bojový styl bábí Tsunade a Sakury-chan, což je trochu smutné….“ A zamlčel se. „Ale musší umět i jiná jutsu a techniky, abys byla lepší než soupeř, takže tě budu i nadále cvičit! Taky by nezaškodilo něco s taijutsu tlusto…“
„Ne!!!!“ Zvedla se o d Hamano masová vlna protestu. „Víš Lee je sice prima, ale ten jeho trénink bych taky nemohla přežít. To už mě rovnou můžete zakopat, protože tam mě čeká jistá smrt z vysílení!!!!“
„Taky pravda.“ Řekl Naruto. „No myslím , že pro dnešek to tu už můžem zabalit.“ A Naruto podpírající vysílenou Hamano se společně vydali ke svým domovům. „Myslíš, že by nás byl ochoten Iruka-sensei pozvat na ramen?“
„Po tom včerejšku dost silně pochybuju!“ A se začali společně smát.

20:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Kalendář hokage.

„Jak je na tom Iruko?“
„Tsunade-sama není příliš brzy na hlášení? Vždyť je to teprve dva dny co tu je.“ Tsunade překřížila prsty a povzdechla si.
„Asi máš pravdu…Pořád se chci nějak pojistit, že to opravdu dokáže…že pro nás vyhraje. V sázce je mnohem víc, než si většina lidí uvědomuje.“ A sklesle se zadívala z okna své kanceláře na hlavy Hokagů. Iruka, jako žádný chlap, nerad viděl Tsunade takhle skleslou.
„No jestli vám to pomůže. Dneska dokázala udělat celkem slušné Henge no Jutsu, což je podle mě opravdu nad míru vynikající nato , že je tu teprve druhý den. Navíc si ji vzal do parády Naruto, ale myslím ,že spíš bude mít větší vlohy pro váš styl boje. A taky by se měla hodně soustředit na přesnost. Moc jí nejde zaměřit na cíl se zbraněmi.“
Tsunade to poslouchala a zjevně byla potěšena těmi zprávami.
„Hm…tak o to by se mohla postarat Tenten. Arigato Iruka. Teď se mi bude lépe spát.“
„Není za co…“ A Iruka zmizel a zůstal tu po něm jen obláček kouře.
„Ksó!!! Kolikrát jim mám ještě říkat, že plynovou masku nosit nehodlám!!!“
A Konohou padající pomalu do spánkového režimu se nesl sípavý kašel Godaime Hokage.

Poznámky: 

Omluva všem, kteří jsou schopni tohle číst (Jste borci Laughing out loud):

No tak nejen, že je to totální slátanina, ale navíc to není nijak dlouhé. Moc se za to omlouvám, jenže jsem ovlivně dvěmi důležitými faktory a to:
1) Škola- příšerná to věc! Nechápu to vždyť jsme na konci devítky tak co po nás ještě pořád chcou! A že si toho učitelé dokáži navymýšlet!!
2) Bratr!!!- Je ještě horší než je nastíněn v této slátanině a proto mám nedostatek času trávit a napsat něco více na PC.

Takže Gomen....

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Po, 2008-12-08 21:18 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

je to uuzasnej dil a kdyz je to super tak by to uteklo rychle at je to jak je to dlouhy a protoze je to fakt skvely nepremyslim nad delkou a vrham se s velkou chuti do dalsiho dilu fakt nadhera!

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-08-09 11:32 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

1)no vůbec nevadí, že je to krátký(páč je to delší než moje díly takže to za krátký nepovažuju v žádnym případě Sticking out tongue )
2) brácha...juj to znám, ten můj je taky naprosto nesnesitelnej...!
3)asi taky napíšu něco co nebude X-Factorovatý a nebude se tam motat hora lidí od nás ze třídy... Sticking out tongue

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-05-22 14:37 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

No, to je ten kalendář v kanceláři, kde to měl Hokage všechno zapsané a Hamano proto věděla, co se tam dělo Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Čt, 2008-05-22 16:26 | Ninja už: 6150 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Jj přesně Laughing out loud (Jinak záliba mého počítače Laughing out loud Všechno chce podle svýho a asi se mu líbil víc ten kalendář než kancelář Laughing out loud Nejlepší pecka je však Gaara - Gazda nebo Konoha - Konina Laughing out loud)

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-05-22 14:02 | Ninja už: 19829 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Skvělý!!! Smiling Jenom poznámka: co u toho posledního odstavce dělá Kalendář Hokage??? Laughing out loud - 20:00
Shinobi svět, Ohnivá země, Konoha, Kalendář hokage.

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-05-22 13:23 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jj souhlasim s Yamata no Orochim. Navíc i já mam bratra a takx ho nenášim, ale to už se bohužel nezmění. Jinak je to váážně super. Rychloš pokráčko prosíím=).

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-05-22 10:48 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Začnu od konce : 1) dej mi kontakt na bratra, já už mu to vysvětlím, proč musíš být u PC Smiling 2)učitelé jsou od toho, aby nám dokazovali, že život není peříčko, berou za to navíc peníze Smiling a za 3) piš klidně dál takovéhle "krátké" díly, protože co ty dokážeš vystihnout jednou větou, jiní musí okecávat na půl stránky, takže to vůbec nevadí Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!