Listy raší 5 - Začátek boje. part 1
„Tsunade-sama! Tsunade-sama!“ ječela Shizune když vletěla do Kanceláře HoKageho.
„Je tady- ježiši kde zase je!“ „Měla bych ji co nejrychleji najít!“
„Orochimaru. Co tady děláš?“ zeptala se Tsunade na střeše jednoho obydlí.
„Zdá se mi pošetilé, jen tak sem přijít a myslet si že máš plán!“ uchechtla se.
„Slyšel jsem že na Vesnici mají zaútočit Akatsuki... Chtěl jsem se na to přijít podívat.“
„Ale to není důvod proč si opravdu tady že ne?“
„Máš pravdu... přišel jsem si pro tebe. Líbí se mi tvoje schopnost regenerace a společně s tou mou bych byl ještě nezničitelnější než jsem doteď.“ Zamyslel se Orochimaru.
„Pff, navenek možná vypadáš mladý, ale uvnitř jsi stejný jako my, senilní důchodce.“
„Mýlíš se Tsunade. Já vždy dostanu co chci. Můžeš se vzdát bez boje“ začal se smát a jeho hadí jazyk olízl jeho tvář.
„Já jsem připravená. Začneme?“ v tom se ale ocitlo před Tsunade několik shinobi z Konohy. Mezi nimi i Kakashi Neji Gai a Shizune.
„Jste všichni připraveni?“ Zavelel Kakashi.
„Kakashi dost!! Toto je můj boj!!“ vyjela po něm Tsunade.
„Tsunade-sama je mi líto ale přísahal jsem ochranu vesnice a vysoce postavených osob Ohňové země, jako jsem přísahal ochranu každého v celé této zemi. Navíc tak silný protivník si vyžaduje drastická opatření, takže jestli dovolíte... alespoň vám ho oslabíme“ usmál se Kakashi. Orochimaru se jen zasmál. V tom už ale na Konohu ůtočila armáda, kterou si Orochimaru vytvořil pro svou potřebu.
„Copak jste si mysleli že tady přijdu sám?“ začal se smát víc než před tím.
„Kuchiyose no Jutsu!“ bylo slyšet ze střechy v Konoze.
„Co se děje? Hmm, Orochimaru...“ pronesl Pakkun když se tam v tu chvíli objevil.
„Zjistěte situaci u bran ! honem!“ rozkázal opět Kakashi. Nin psi na chvíli zmizeli a když se znovu objevili Pakkun zpustil.
„Shinobi Listové bojují s těmi druhými. Nepřátelská armáda je v celku malá. S tím by si měli poradit.“
„Takže si obětoval vlastní armádu, Orochimaru?“ řekla prozměnu Tsunade.
„Já vždy dostanu co chci.“
„To už jsem slyšela“ odfrkla pohrdavě HoKage.
„Tak se do toho pusťme!“ zaječel Gai a zaútočil na Sannina. Ten jeho útok opětoval. Orochimarovi z rukávu vyjelo několik hadů, zakousli se Gaiovi do nohy.
„Gai! Ty pitomče nemůžeš na něj sám!“ zaječela Shizune když viděla jak teď vypadá. Gai se ale usmíval, taky měl proč ,protože chvíli potom Orochimaru vybouchl. Zvedl se prach a přes hustý kouř nebylo nic vidět.
„Výbušný lístek“ zasmál se Gai.
„Taijutsu a něj nemají žádný efekt víc jsem pomoci nemohl. Tsunade-sama mohla byste?“
„Ale jistě. Snad je to stará verze jedu.“ Přes kouř se k nim valil nepříjemný smích.
„To bylo dobré... teď já!“
„Kusanagi no Tsurugi!“ Orocimaru naklonil hlavu aby měl rovný jícen, ze kterého mu vyjel had. Had potom vyplivl meč, krátký lesklý meč.
„Sen'eitajashu!(mnoho skrytých stínových rukou hada)“ chytl do těchto hadích rukou téměř všechny shinobi co stáli na střeše s ním. Zůstali tam pouze Kakashi Shizune Gai a Neji.
„Tahle technika je příliš pomálá aby si nás s ní zabil Orochimaru.
„Já vás nechtěl zabít. Nejlepší sousto jím vždy naposled!“
„Hakke Hasangeki!(drtič skal)“ Neji udeřil Orochimara přímo do hrudi. Ten odletěl několik metrů daleko, ale to už se k němu hnal Kakashi
„Raikiri!!!“ prtťal Sannina skrz srdce svou legendární technikou. Orochimaru se jen zasmál a odkoplnul Kakashiho.
„Fuuton: Daitoppa!“ zakřičel Orochimaru a střecha na ktéré stáli se rozpadla na několik částí. Kakashi uskočil ale všiml si že technika směřuje směrem kde Tsunade ozdravovala Gaie. Do rány skočila Shizune a zavřela oči.
„Hakkeshou Kaiten!(vír prorotství)“ byl slyšet jen velký náraz a po schvíli bylo jasné že Neji vykryl plný rozsah toho Jutsu.
Všichni seskočili z rozbité střechy na ulici kde se teď na sebe dívali.
„Teď začne být zábava.“
„Kanashibari no Jutsu.“ Ze země vyletěl had a zakousl se do Nejiho.
„Sakra je v tom paralyzovací jed!“ Neji se nemohl bránit. Spadl nehybně na zem.
„Toho dorazím později...“ ušklíbl se Orochimaru.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu!“
„Suiton: Suiryuudan no Jutsu!“
„Suiton: Suikoudan no Jutsu!“ ozývalo se směrem od Kakashiho.
„Sanjuu Rashoumon.“ Pronesl klidně Orochimaru, před kterým se náhle objevily 3 démonické brány.
„Tímhle si mě chtěl odrovnat?“ začal se zase smát Orochimaru, když v tom se začal cítit stísněně. Ruce se mu začaly kroutit do nestálých tvarů a potom si toho všimnul. Byl stahovám do jiné dimenze.
„eh, to bylo o něco lepší,ale nezapoměl jsi na něco ?!“ pronesl Sannin a usmál se na Kakashiho.
„Proč se směje sakra!“ Orochimaru otevřel hadí tlamu ze které vylezlo jeho tělo. Kakashi na to nevěřícně koukal, nemohl uveřit svým očím! Těla vylízala jedno po druhém. Jako na běžícím páse a každé bylo dál a dál pohlcvané do meziprostoru.
„Už to moc dlouho nevydržím!“
„Konec.“ Utrousil Orochimaru a jeho nepřítel se svalil vyčerpáním na zem.
„Sem na dně. Co jsem si myslel! Porazit jeho.“
„Fuuton: Daitoppa!!!“ rozléhalo se ulicemi konohy. Všichni se koukali na Kakashiho jak tam leží a proti němu se valí obrovská masa zeminy. Zmizel.
„Co to sakra-“ pronesl Orochimaru a společně se všemi ostatními tupě koukal na místo kde před chvílí ležel Kakashi.
O nějaký kousek dál se Kakashi probral. Viděl před sebou siluetu postavy.
„Kdo- ... kdo jsi ?“
„Jen klidně ležte. Kakashi-sensei.“
„Ty... ty jsi...!“
The End 5 - part 1
perfektný diel, musím uznať. Dobre spracovaný dej
FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať
Supeer.Okamžitě se du mrknout na pokráčko=).
Suprovyyyyyyyyyyy uzh abyb bylo pokraaacko utnout to v nejlepsiim si budu stezowat ne jako dobre tyyyyyyyyyy
super!!! tesim sa na dalsi diel, dufam ze bude skoro
ksoooo! (nevím jak se to píše) to je nespravedlivý!!! takhle to ukončit!! vždyt to se nedá vydržet!!
Je to krátké ale je to na více částí jo,jo vim je to blbě rozdělené sám nevím proč to tak sekám... možná aby to bylo zajimavé