manga_preview
Boruto TBV 13

Sama proti všem 10: Št'astná a zamilovaná

Objala ho kolem krku, on ji uchopil za boky a dlouze se políbili.

Čerstvě zamilovaný páreček se procházel po lese. Povídali si a dívce bylo úplně jedno, že bude muset celý svůj životopis vyprávět znovu. Zastavili se. Pohlédli si do očí a chlapec řekl:
"Miluju tě Yoshino." dívka se usmála a políbila ho. Bylo jí jedno, jestli tím ohrozí svoji misi. Poprvé poznala ten nádherný pocit zamilovanosti a nechtěla o něj zase přijít. S ním se cítila jako v sedmém nebi. Odtáhla se.
"Taky tě miluju Gaaro." jen co to dořekla, ji chlapec vzal do náručí a zatočil se s ní. Lesem se ozýval zamilovaný smích dvou št'astných teenagerů.

V poledne šla Yoshino zase za Sakurou do nemocnice. No, šla, vlastně tam přihopkala. Sakura se docela bavila při pohledu, jak ošetřuje těžce zraněné a přitom si píská.
"Tak vyklop to, co je s tebou?" zeptala se jí Sakura. Yoshino se na ni podívala.
"Co by se mnou mělo bejt?" Sakura se šibalsky ušklíbla.
"Nelítaj ti náhodou motýlci v břiše?" Yoshino si ohmatala břicho.
"Ne. Žádný potvory mi tam nelítaj, jenom začínám mít hlad." Sakura se rozesmála.
"Ale ne, vážně. Že ty jseš zamilovaná?" Yoshino se snažila ze sebe dělat totálního blba (a šlo jí to).
"Co to je?" Sakura začala být trochu nervní.
"Tak kdo to je ksakru?!" začala nekontrolovaně řvát. Yoshino zůstala úplně v klidu.
"Tak jo, tak jo...je to Gaara." Sakuře spadla čelist. Myslela, že má zánět střeního ucha. Yoshino se při pohledu na ni rozesmála.
"Ty si ze mě střílíš že jo?" zeptala se podezíravě. Yoshino se přestala smát, ale pořád jí cukalo v koutcích.
"Ne, nedělám." Sakura se na Yoshino vrhla a pevně ji objala.
"Tak to blahopřeju!" Yoshino se začala dusit. Všemožně se snažila ze sebe Sakuru sundat, ale nešlo to. Nakonec ji od sebe odhodila a prudce oddechovala.
"Nic nevíš, je ti to jasný?!" poručila jí. Sakura nakrčila obočí.
"Ale proč ne?" zeptala se zklamaně.
"Prostě ne, tečka!" řekla rázně Yoshino. Sakura pokorně sklopila hlavu a tak pokračovaly v léčení.

Naruto poslední dobou trávil čas jen a jen s Hinatou. Právě dojedli v Ichiraku Ramen a tak se šli projít. Zrovna ted' spolu leželi v objetí uprostřed paloučku a spali. Hinatě na tváři přistálo chmíří a to ji probudilo. Zato Naruto spal tak tvrdě, že by ho určitě neprobudil ani výbuch jaderné elektrárny. Hinata ho zamilovaně pozorovala. Vypadal tak roztomile když spal (i když mu z koutku úst tekla slina). Pořád ještě nemohla uvěřit, že chodí s hrdinou jejího srdce. Opatrně se vymanila z jeho objetí. Ještě chvilku ho pozorovala, pak ho políbila na čelo, vstala a odešla.
Naruto se probudil asi o hodinu později se slovy: "Miluju tě Hinato." Nad ním stál Gaara a pobaveně ho sledoval. Ale už se neudržel a vybuchl smíchy když Naruto začal líbat svou levou paži v domnění, že je to Hinata. Gaara měl tak nekontrolovatelné záchvaty smíchu, že to Naruta probudilo (to teda musel bejt smích!). Zmateně se posadil a nechápavě koukal na Gaaru, který se svíral na zemi v křečích.
"Kde je Hinata?" zeptal se Gaary. Ten pořád brečel a chvilku nebyl schopen slov. Po chvíli se ale uklidnil.
"To nevím-hehe. Když jsem-hehe-sem přišel-hehehe-byl jsi tu sám." řekl mu namáhavě mezi smíchem. Naruto rozmrzele zabručel a pak se podíval na Gaaru, kterému tekly slzy a neustále se smál.
"Ty voe, ty seš vytlemenej jak ženská!" popíchl ho Naruto. Gaarovi se nějakým zvláštním způsobem podařilo přestat. Otřel si slzy a lehl si.
"Já za to nemůžu, poslední dobou se směju pořád. Divný co?" Naruto zas nasadil ten svůj výraz chytrolína.
"U tebe určitě! Nejseš ty náhodou do někoho zabouchlej?" zeptal se šibalsky Naruto.
"A víš že jo?" řekl mu Gaara. Kdyby ted' Naruto seděl na židli, tak určitě spadne, ale on neseděl (pozn. autora: a máme po žížalkách), takže jen vykulil oči a spadla mu čelist.
"Cooožeee???" vykřikl Naruto. Gaara se na něj podíval jak na debila (což neni nic novýho).
"Máš s tim snad nějakej problém?" zeptal se ho unuděně.
"No to si piš že mám! TY se přece nezamilováváš každej den! Tak dělej kdo je to?" Gaara pobaveně pokrčil rameny.
"Hádej." Naruto se podrbal na hlavě.
"Sakura?"
"Ne."
"Ino?"
"Ne."
"TenTen?" Gaara zavrtěl hlavou.
'Hinata to neni, ta chodí se mnou. Temari taky ne, ta je s Shikamarem a navíc je to jeho ségra.' dumal Naruto. Vypadal u toho fakt legračně (jako vždycky když se snažil myslet).
"Tak to mě už nikdo nenapadá...leda že by...tak to jedině..." Naruto myslel, že ho klepne pepka.
"To si ze mě děláš srandu?!" vykřikl, když mu zbývala už jen jedna jediná kandidátka. Gaara jen přikývl a ušklíbl se. Náramně se bavil při pohledu, jak se o Naruta pokouší srdeční záchvat zvaný infarkt. Když už tu informaci dostatečně vstřebal, nevěřícně se na Gaaru podíval.
"To jako myslíš vážně?" zeptal se ho ještě jednou, aby se ujistil, že slyšel správně. Jeho kamarád zase přikývl. Najednou dostal nekontrolovatelný záchvat smíchu Naruto. Gaara se na něj překvapeně podíval.
"Čemu se sakra směješ?" Naruto se válel po zemi sem a tam a smál se jako idiot. Pak se posadil a podíval se na Gaaru.
"Tak to se divim, že ještě žiješ kamaráde." smál se blond'ák. Gaara se ušklíbl.
"Víš že já taky? Tahle holka je fakt něco." Naruto se zase rozesmál.
"Kámo, ta z tebe nadělá fašírku to mi věř."
"Taky že se to už párkrát málem stalo." zasmál se Gaara.
"Když jsem ji políbil poprvý, tak mi plivla do ksichtu." Naruto propadl dalšímu záchvatu. Nevěděl, jestli se má smát tomu, že se Gaarovi podařilo Yoshino políbit nebo jestli tomu, že mu plivla do tváře.
"Ale ty taky nejseš žádnej svatouš. Co ty a Hinata?" zeptal se po chvíli Gaara. Naruto se přestal smát.
"Jak to víš?" jeho kamarád se jen tak tak udržel, aby se zase nerozesmál.
"Říkal jsi ze spaní její jméno." Naruto překvapeně zvedl obočí. Byl docela rád, že se mu o jeho holce zdálo.
"Tak to vypadá, že jsme oba zadaný co?" opáčil pobaveně Naruto.
"Asi tak nějak." přitakal Gaara.
"Nepůjdem na Ramen?" zeptal se Naruto. Gaara přikývl a tak se se smíchem vydali do vesnice.

Byla noc. Yoshino s Gaarou leželi na jejich oblíbeném místě a pozorovali měsíc. Yoshino měla hlavu na Gaarově hrudi, takže jí mohl projíždět vlasy, což se oběma velmi zamlouvalo. Povídali si, smáli se a někdy i mlčeli, ale vůbec jim to nevadilo. Najednou Yoshino dlouze vydechla. Gaara se na ni tázavě podíval.
"Děje se snad něco?" zeptal se starostlivě. Yoshino se posadila a Gaara následoval jejího příkladu.
"Já jen..." odmlčela se. Najednou nemohla najít ta správná slova. Gaara ji něžně pohladil.
"Jen co?" Yoshino se smutně podívala na měsíc a pak jemu do očí.
"Co až odsud odejdu?" Gaara se na ni nechápavě podíval.
"Proč bys měla odcházet? Copak tu nejsi št'astná?" Yoshino zase zavzdychala.
"Jsem a dokonce jako nikdy předtím." řekla smutně.
"Ale?..." nedokončil záměrně.
"Ale dřív nebo později se zase budu muset vrátit do Království Stínů. Napořád tu být nemůžu." odpověděla.
"Ale proč ne?" správná otázka. Proč vlastně ne? Přece je svobodný člověk s lidskými právy. A ona má právo zůstat ve své rodné vesnici. Problém byl to s tou svobodou. Tu jí bohužel může dát jen její pán. A byla si jistá, že by jí tu radost neudělal.
"Někdy si řikám, že to byla chyba." Yoshino smutně sklopila hlavu, ale Gaara ji chytil za bradu a podíval se na ni.
"Takhle nesmíš myslet. Ty víš, že tě miluju a ty mě taky. A žádný Království Stínů nám v naší lásce nezabrání." zašeptal Gaara a jemně ji políbil na rty.
'Kdyby to tak byla pravda.' pomyslela si Yoshino a jeho polibek opětovala.
"Ty si myslíš, že je to tak lehký? Ne, Gaaro, to opravdu neni." tohle Gaaru ranilo. Smutně se na Yoshino podíval a pak vzhlédl k měsíci.
"Já nedovolím, aby mi tě někdo vzal. A už vůbec ne nějakej blbej vládce." Yoshino překvapeně zvedla hlavu. Po chvilce se na ni Gaara podíval a na tváři měl rozzářený úsměv.
"Já tě ochráním klidně před celým světem. Nenechám si tě tak snadno vzít, když už jsem tě konečně našel." řekl jí zamilovaně. Yoshino se usmála a políbila ho.
"Miluju tě." zašeptala mu do ucha.
"Já tebe taky." odpověděl jí a znovu ji políbil. Opravdu ji miloval, jako ještě nikoho před ní. Miloval její hluboké oči, ve kterých by se nejraději utopil. Miloval ty krásné vlasy, které tak rád hladil. Miloval její rudé rty, které by chtěl líbat klidně až do skonání světa. Miloval tu její povahu, která byla každý den jiná a někdy i pěkně nebezpečná, ale přesto ji miloval nade všechno na světě. Yoshino na tom nebyla jinak. Ještě nikdy nikoho nemilovala tak jako Gaaru. Dokonce ani svou rodinu ne. Gaara byl pro ni vším a nemohla by si představit život bez něj. Cítila se s ním dobře. Byl jí podporou, klukem, kamarádem a někdy i boxovacím pytlem Laughing out loud. Jeho doteky ji uklidňovaly, jeho pohledy ji nabíjely novou energií a jeho polibky ji přiváděli do jakéhosi Genjutsu. Konečně oba poznali ten nádherný pocit zamilovanosti, na který předtím neměli ani pomyšlení. A ted' se v něm společně topí. Gaara Yoshino jemně položil na skálu a dál ji vášnivě a přitom něžně líbal. Yoshino ještě nikdy nebyla s nikým tak št'astná. Poprvé byla skutečně št'astná a beznadějně zamilovaná.

Poznámky: 

Mno, tak ňák mě to s tou láskou chytlo a prostě sem si musela vylít srdce! Smiling Tenhle dílek je takový "odpočinkový", ale další už bude lepší! Eye-wink (Doufám!)

4.972975
Průměr: 5 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2011-11-11 18:41 | Ninja už: 4706 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jako nádherá ! Laughing out loud Píšeš fakt úžasně Laughing out loud Akorát je mi trochu líto Kiby ... Ale Gaara je lepší Laughing out loud Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-12-21 21:51 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já jsem se tak nasmála jako i u některých předchozích dílu až jsemse za břicho popadala, ne každý umí takhle psát a k tomu tam ještě přidat humor Smiling

Obrázek uživatele Ayuma
Vložil Ayuma, So, 2009-01-24 14:30 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

na zaciatku som bola uplne v kolenach od rehotu {a som na nete v kaviarni takze som sa tu musela dusit smiechom potichu-ostatni po mne hadzali take psycho pohlady ze co mi je ze som sa smiala este viac xD}

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-08-03 00:07 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

tenhle dílek se mi moc líbil! jde ti to čím dál líp!!! Laughing out loud
na další díly se vrhnu ráno... Shocked

Můj Valenth

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 09:38 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

To se tak krásně čte, jejej... Až jim to začínám závidět. *No fuj, styď se! Dobře, jo, stydím...*

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-05-18 10:54 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Lásky není nikdy dost, hlavně u takových postav, které doteď měly život vyplněný jen bojem nebo nenávistí. Získané přátelství nebo láska udělá každého jenom silnějším, piš dál, je to příjemné čtení.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, So, 2008-05-17 15:06 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

JÁ HO MÁM TAKY V OBLÍBENÝCH,A GAARA S YOSHINOU TY SOU PRO SEBE JAK STVOŘENÝ Smiling LÍBÍ SE MI TOMOC, MOC ,MCO ,MOC,MOC,MOC, Laughing out loud Laughing out loud NO SEM ZVĚDAVÁ JAK SE TO VYVRBÍ DÁL TAK DU NA DALŠÍ.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, So, 2008-05-17 12:57 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

zase moc hezký zase se mito líbylo jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, Pá, 2008-05-16 21:51 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

řekla jsem ,že předchozí díl byl překrásnej? tak to tenhle je přepřepřekrásnej, jen tak dál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Pá, 2008-05-16 20:57 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Tak tenhle s tou částí jak se Gaara smál to byl fakt fór!!!

Jdu na další a musím se přiznat že mám tvůj díl číslo 8 v oblíbených abych nemusel hledat kdyby byl nový díl!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi