manga_preview
Boruto TBV 09

KakaAya 04 - Namyšlený bezohledný Uchiha

Tady další dílek. Malinko nepovedený co nejdřív sem přidám další. Mám ho už rozepsaný a snad o víkendu bude další.

„Já s ní nebudu.“křičel Sasuke a otočil se k senseiovi zády.
„Tak to ani náhodou !!!! Já se Sasukem nechci být.“křičela jsem na Kakashiho.
„A protože jsem věděl že se budete hádát, dám vám pouta.“
„Coooo ???? Pouta ???? To si děláte legraci ???? Já bych byla radši spoutaná s vámi Kaka sensei !!!!“
„Coooo ??!! vyjekl Sasuke.
„Ayame to klidně později a teď se radši soustřeďtě na cvičení.“ usmál se na mě Kakashi. Asi mu bylo jasné, že mi to jen tak ulítlo a bral to jako můj výpadek a legraci (snad).
„Kakashi sensei a to musím být s Narutem ???? A i uvázaná ????“ zeptala se Sakura.
„A čím nás uvážete ????“ pousmála jsem na Kakashiho.
„Mám tu pro každou dvojici dvoumetrový provaz a je to spíš lano a jestli se ho budete snažit přeříznout a až vás uvidím že ho máte rozpůlený tak vás ihned vyřadím z týmu.“ všichni jsme polkli a vyděšeně na něho podívali. Nic horšího nemohlo hrozit. Vyřazení z týmu je těžko řešitelná a zdlouhavá záležitost.
„Takže Naruto a Sakuro pojdte první.“
„Kakashi sensei ? A co máme za úkol ?“ zeptala se Sakura.
„Málem bych zapomněl. Musíte najít skrytou jeskyni a v ní svitek který mi pak donesete. Tady máte stany a protože do bude trvat déle, v noci v nich strávíte společně.“
„Trvat déle ????“ křičela Sakura.
„V noci a strávit ?? S ním ?? A spoutaná ??“ zakřičela jsem.
„A je tu stávka a …. se Sakurou v jednom stanu.“ řekl Naruto.
Sakura ho hned praštila po hlavě. „Auuuu.“ vyjekl bolestí a tvářil se na Sakuru jako Sakura-chan-když-si-naštvaná-sluší-ti-to-prosím-ještě-jednu-facku.
„Takže pojď Sakuro a pak můžete vyrazit. Nachází se to v okolí mezi Konohou a nejbližší tedy Mlžnou vesnicí(nejsem si jistá).“ řekl Kakashi a začal Sakuře a Narutovi navazovat za ruce lano. „Kakashi sensei já nechci být s Narutem a k tomu uvázaná.“ přesvědčovala Sakura Kakashiho.
„Sakuro , je to jako spolupráce a dal sem k sobě dvojice , které spolu nevycházejí.“ „Ale já s Narutem vycházím dobře.“ křikla málem.
„No ale to i Ayame a právě proto je ona se Sasukem.“ odpověděl a pak přistoupil k nám.
„Tak Sasuke a Ayame teď vy.“ Kakashi začal uvazovat lano a Sasuke a já jsme se probodávali pohledem. Jakmile se dotkl mé ruky celá sem se zachvěla. Bylo to jako kdybych dosáhla toho co jsem dlouho očekávala. Chtěla jsem aby tisknul mou ruku déle. Bylo by možné sensei a studentka ???? Ne taková myšlenka nesmí nikoho napadnout. Další myšlenka v chvíli kdy už odtahuje mou ruku zmizela.
„Tak už si vemte stany a můžete jít. Která dvojice tu bude dříve ta vyhrává a ta dvojice která prohraje bude pomáhat utíkat Jirayovi při špehování dámským lázní a aby ho nechytila policie tak poběžíte před ním a …. to měl být vtip.“
„A to bylo co ?? Stačí !!“ řekl Sasuke.
„No skvěle Ayame teď bude dva dny se Sasukem a já s tím idiotem Narutem.“ pomyslela si Sakura.
„Tak fajn asi to máme brát jako spolupráci.“ přemýšlel Sasuke.
„Kakashi to myslí jako spolupráci.“ napadlo mě.
„Sakura a v mém stanu ??!!“ usmíval se Naruto.
„Tak můžete vyrazit.“řekl Kakashi. Všichni jsme se rozběhli.

Mise začala:
„Úkoly, které dává Kakashi nejsou zrovna lehké. A navíc je vždy vymyslí tak, aby tím vynikla spolupráce týmů.“pomyslel si Sasuke. „Auuuu !!!!“ vyjekla jsem a Sasuke mi tahal ruku. Byl moc rychlý. Mohla bych přidat, ale nezvládla bych utíkat tak dlouho jako on. „Co se děje ????“ zeptal se mě Sasuke. „Ty nevidíš ????“ zkusila jsem být milá.
„Běžíš moc rychle a já nestíhám a nemůžu utíkat tak rychle jako ty.“ poprosila jsem ho a hned se mi dostala odpověď. „Jenže když poběžíme pomalu, tak nevyhrajeme.“ „A a a a „začala jsem koktat.a on zrychlil. „Přidej a necourej se tak.“ zakřičel na mě.
„A co si myslíš že dělám ????“ zakřičela jsem taky.
„Snažím se s tebou držet tempo. Copak to nevidíš ????“ křičela jsem ale asi to bylo k ničemu.
„Jo ale zřejmě ti to nejde.“ odpověděl.
„A co mám dělat ??Přidat ??“ zakřičela jsem znova.
„Jo přidat a mohla by si být trochu tišeji.“ zakřičel na mě ještě víc než předtím.
„Musíš na mě křičet ??“
„Jo !!!!“zařval a byl docela naštvaný. Ztichla jsem. Jaký idi …. koho to napadlo tahle spolupráce. Zdálo se mi, že Sasuke začíná přehánět. Takový bezohledný namyšlený parchant. Co si o sobě myslí ??
„Přidej.“ opakoval neustále dokola. „No tak.“křičel a odrazil se od další větve stromu. Připadalo mi že začal běžet stále rychleji. Přeskakoval z větve na větev a táhl mě za sebou jako zvířátko.
Bolelo to a on si neuvědomoval , že nemám takovou sílu jako má on. „Už nemůžu Sasuke kun.“ křičela jsem a lapala po vzduchu , který si stal najednou tak těžko dýchatelný. „Poběž a nenaříkej.okřikl mě taky vyčerpaně.
„Musíme se zastavit.“prosila jsem ho. „jinak o o om lí Sasuke k-u-n.“zatočila se mi hlava a cítila jsem, jak padám dolů. Zavírali se mi oči a přitom jsem se nemohla asi pohnout a pak. „Ayame ????“křičel a slyšela jsem pár zvuků a pak už nic.
„Ayame teď ne.“
Po chvíli:
„Ayame ??Ayame ??“ křičel někdo.
Otevírala sem pomalinku oči. Paprsky mi pronikly pod zavřená víčka a začali mě pálit oči.
„Jsi v pořádku ????“
„Sasuke kun ??“
„Takže ano.“ bylo vidět že byl unavený.
„Musíme pokračovat ??“ zeptala jsem se ho.
„Jak se cítíš ??“
„Co se stalo ??“
„Omdlela si a pak jsem tě musel chytit nebo bychom spadli oba.“ odpověděl.
„Gomen .“ vydala jsem ze sebe a pak jsem zase omdlela.
„Ayame ??“

„Naruto !!!!“ křikla Sakura na Naruta.
„Sakura chan ??“
„Musíme zpomalit.“
„Dobře.“
„Za chvíli tam snad budeme.“
„Támhle se posadíme a odpočineme si.“ navrhl Naruto.
„Tak jo. Už běžíme skoro tři hodiny a zdá si, že tam nedorazíme ani dneska.“
„Máš pravdu je to asi hodně daleko.“ řekl Naruto a unaveně pohlédl na Sakuru.
„No za chvíli si postavíme stan a pak si odpočineme.“ a vrhla na Naruta pohled stan-je-pro-nás-dva-moc-malý.
„Nebudu spát venku že ne ??“
„No to newím pokud si něco dovolíš ihned tě vykopnu. Na to je provaz dost dlouhý.“ odpověděla, seskočili z větve a začali odpočívat.

„Zajímalo by mě jak si Sakura s Narutem vedou ?? A co pak Ayame se Sasukem ??“ povzdychl si Kakashi a pokračoval dlouhou protáhlou ulicí Konohy.
„Kakashi ??“
„Co kdo ??“
„Kakashi ??Tady !!“ volala žena od stolu.
„Dobrý den Kurenai a taky Anko ??“ pozdravil dvě sedící ženy u Ichikaru ramen.
„Dáte si s námi ??“ zeptala se ho Kurenai.
„Rád bych, ale nemohu, musím čekat na studenty, až se vrátí z mise.“ oznámil.
„Vy s nimi nejste na misi ??“ zeptala se Anko.
„Ne je to spíš takový úkol aby se naučili spolupracovat a snad se vrátí ještě v noci.“
„V noci ??“ ztišila hlas Anko.
„Není to moc pozdě ?? To mi nepřipadá na jejich věk zodpovědné.“
„Vždyť jim je už 13 a divím se, že si se zeptala právě ty, když si je posílala do lesa smrti tak ti to připadalo zodpovědné ??“ tázavě se na Anko podíval.
„A a a ale ….“ koktala a do řeči jí skočila Kurenai.
„Kakashi to tak nemyslel, i když nedokážu si představit co by se tam mohlo stát. A jaké studenty si tam poslal Sasuke … ??“
„Sasuke, Ayame, Naruto, Sakura a to je myslím všechno.“ usmál se Kakashi.
„A co si jim dal za úkol ??“
„To musíš vědět všechno do podrobna ??“ otázal se Kurenai.
„Kakashi myslíte to vážně ?? Mám tam svojí bývalou studentku a snad mám právo vědět co právě teď dělá !!“ zakřičela.
„Samozřejmě, neboj, hned ti odpovím, ale chvilinku počkej.“ jakmile to dořekl pohotovým a elegantním způsobem vytáhl z levé kapsy joninské vesty malou roztomilou oranžovou knížečku. Přisedl si ke Kurenai a Anko a začal si číst.
„Jak dlouho budeme čekat ??“ zakřičela Anko.
„Sakuru a Naruta jsem spoutal lanem a Ayame a Sasukeho ještě pevnějším lanem. Spojil jsem jim ruce aby se od sebe nemohli odtrhnout. Ráno jsem schoval dva svitky dál od Konohy do dvou velkých jeskyní a každá je na jiné straně území, aby se navzájem nepotkali.
Až svitky najdou můžou se vrátit zpátky. Stačí vám tyto informace ??“ za celou dobu se na ní nepodíval a jeho oči směřovali do knížky.
„To myslím stačí ale spoutat je lanem ??“ podivila se Anko.
„Děláš jako by si ho neznala. Kakashi má vždy ty nejlepší nápady, na které je občas si dávat pozor.“ zašeptala Kurenai Anko (Ance) do ucha.

Příště: Napadeni doposud neznámými !!!!
Dlouhá a otravná noc !!
Možná slibovaná milostná situace !!

Poznámky: 

Možná napjatě nechám ty co očekávají hrátky a detaily popisující dva zamilované páry při …. uvidíme jak dlouho vás nechám na tuto chvíli čekat.Avšak je jisté že pokračování nebude vhodné:pro človíčky 15- !!Arigatou a gomene za díl, ne moc povedený.Psala sem další pokračování dvou povídek a došli nápady.Pište komentíky Smiling.

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Čt, 2010-01-28 19:01 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

hele a když je mi 14 nevadí to??? Laughing out loud

Obrázek uživatele Edwina♥♥
Vložil Edwina♥♥, Ne, 2009-11-15 23:47 | Ninja už: 5276 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Je to Sůpééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééér!Smiling:)Vidím že se nám zrodil další skvělí autor FF a mocinky se těším na další!!!!Eye-wink

Obrázek uživatele WombattheWiki Lestrange ĐBlack
Vložil WombattheWiki L..., Po, 2009-07-13 20:15 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, Po, 2008-05-26 07:35 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

mocík díky za pochvalu všem Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 10:36 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super! Smiling

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Út, 2008-05-20 17:54 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

MNĚ SE TO MOOOOOOOOCINKY LÍBÍ Smiling A ŽE BY SASUKE A AYAME ?????? NO SEM ZVĚDAVÁ NA DALŠÍ DÍLEK, TAK AT NETRVÁ DLUHO Smiling

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, Ne, 2008-05-18 14:46 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

JE TO VYBORNY,timhle dilem jsi vsecky napjalaaa...BOZE JA SE TESIIM.....

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-05-18 13:25 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

mno to teda vážně nechápu proč říkáš že je to blbý????? Diť je to hodně dobrýýýýý a zajímavýýý!!!!! Chce to rychle pokračko!!

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, Pá, 2008-05-16 14:36 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

žjeeee ak to díky mocik za krásní komentíky od začátku plánuji s kým se Ayame (já Sakura ) dá dohromady a neci to nijak pozměnit

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Čt, 2008-05-15 20:42 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

žjeee sem ohromená xD jako je to pstě úžasný xD xD xD mě se to mocik líbí xD chci vidět s kym skončí Ayame xD Kakashi je podle mě lepší mno xD ale to záleží jen na to bě xD každopádně je to perfektní

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-05-15 20:33 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

wauuu fakt to zerem,,,uuuplne sa tesim na dalsi dieeeel

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla