manga_preview
Boruto TBV 14

total brutal dofča (episode 5)

20.augusta
04:00
Ach jaj... Stará téma... Ale dnes počujem aj tiché vzliky. Neviem, asi sa mu vo féne sasekli tie vlasy až tak, že ich nemôže vytiahnuť. Idem mu pomôcť.

[b]08:09
Vydala som sa na prechádzku, ale niečo ma veeeeelmi prekvapilo. Bol to velmi milý chlapec, ktorý sa volá Kiba. Tak sme šli spolu. Netrvalo dlho a už sme narazili na nahého muža. Tentokrát to nebol Jiraiya ale Kakashi. Chudák... Sa mu divím, že sa odváži behať tu nahý. Kiba mi začal zakrývať oči a ja som si lem užívala jeho jemné ruky. Kým som bola omámená jeho jemnými rukami, tak som aj zabudla, na čo som tu. Šla som na záchody, ale nie na tie Oroxichtove a Kabutove ale na tie, čo sú na akatsuki území.

12:00
Po raňajkách som nebola schopná písať, pretože som bola hladná ako Naruto pri stánku s ramenom. Tak sedíme teraz tu v snack bare a rozprávame sa, aký/á je náš/a oblúbený/á chalan/baba. Potom o zvieratkách. S Kibom sme naraz vyhlásili že Akamaru. Ale teraz sú všetci otočení k bazénu a majú iba smutné tváre. Preboha! Akamaru je pod vodou a nikto v jeho blízkosti. Hej! beží k nemu Gaara s výrazom baywatch a skáče do vody... Chudák Kiba. Asi sa utopí aj on...

[/b]12:45
Som shocknutá!!! Vyšlo najavo, že Gaara miluje šteniatka! Mňa picne! Idem asi s DeiDeiom na pláž hrať zhoď úchyla do vody. Asi nebude moc nadšený, ale no a čo...

13:07
V mojich veciach (mimochodom sú tu už od včera večera ale newa...) som našla papierik: Príď večer o siedmej na tretie mólo.
Asi 15 minú som špekulovala že koho to je písmo. Ale potom ma Deidara a mokrý Jiraiya zobudili zo sna a nasilu ma museli ťahať k bazénu. Vraj tam mám prekvapko.

13:10
Ach mňa hrabne! Bol tam môj blbý spolužiak Martin a stále sa lepil na Naruta. Tak som sa k nemu prikradla a pekne krásne som ho aj so svojou otrasnou mikinou zhodila do bazéna. Všetci okrem Naruta sa chechtali ako diví až kým Martin v návale zlosti a s plnými ústami vody: "Vy dementy... Ja fa na uáf móvem vyfuat!!!"
A odišiel. Našťastie som presne vedela, kam ho mohli ubytovať (samozrejme že ku nám] tak som sa za ním rozbehla a vysvetlila som mu, že mi z tých ludí už hrabe a že som ho zhodila iba z haluze[/b]

16:00
Práve sa Deidara, Shikamaru a Itachi stavili o to, kto dá Tsunade ako prvý do výstrihu hranolček. A v stávke bolo podla Deidarových obáv vela, lebo sa strašne trasie a bojí sa. A stavili sa tak, že komu sa to nepodarí, pôjde k Narutovi pod nožnice... Tuším sa práve rozplakal...

18:36
Rýchlo som zhltla večeru a šla som na tretie mólo... Už tu čakám vyše hodiny a stále nič. Asi si zo mňa niekto vystrelil.

18:54
Aaaaach... Rozplývam sa!!! Nebudem zdržovať ale rovno sa vyjadrím:
Akurát, keď som sa dvíhala z móla č. 3 keď som začula hlas:
"Už odchádza! čo mám robiť?" pošepkal niekto akoby sebe. Ale potom som počula tiché zavrčanie.
"Kiba?"
"Ehm... Áno..." vyliezol z kríkov prekvapene
"Čo tu robíš... To...ty?" spýtala som sa nerozvážne
"Áno...Ja... ja som ti chcel niečo povedať"
"Aha... Tak hovor." povedala som približujúcemu sa chalanovi
"Ja..." podišiel ku mne a zlahka ma pobozkal
Začervenala som sa, ale zanechala som chladnú hlavu:"Hahaha! A kde je Naruto s kamerou?"
"Nikde."
"Tak som ho pobozkala aj ja."
No a toto bolo všetko. Ale potom som sa pozrela na mólo č. 4 a zbadala som Yoko s Kakashim. Boli vo velmi podobnej sitiácii ako ja s Kibom.

[b]Ste zvadaví čo bude nabudúce? Tak si ešte chvílu počkajte a ja vám slubujem, že bude další dieliky:

4.666665
Průměr: 4.7 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2022-02-12 23:27 | Ninja už: 4367 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Že by se vypravěčce povedlo upravit Deidarův fén a pak jí svědomí nedalo? A ten Kiba... jestlipak to nebude nějaké henge? Ale spolužáka Martina asi nelze podezřívat z toho, že by uměl s čakrou... no, romantika se k letním radovánkám docela dobře hodí.

Edit: Dodány odkazy na další i předchozí kapitolu, nebyl tu ani jeden z nich...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, So, 2008-07-05 16:27 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

jee uz sa tesim na dalsi Smiling

Obrázek uživatele HINATAhyuuga.O_o
Vložil HINATAhyuuga.O_o, So, 2008-07-12 19:27 | Ninja už: 6010 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

mno..tes sa...aj ja sa tesim...heh