manga_preview
Boruto TBV 09

KakaAya 03 - Krásná večeře (a i bez svíček)

Další dílek splácaninky podle mě nazajímavé od ostatních dílů.Příště snad lepší.Přepsala jsem hl.postavu Michiko na Ayame takže to je už změněné ve všech dílcích.Promiňte za tu změnu Smiling!

Půlnoční zvuky a zářící hvězdy na nezvykle jasné obloze po zdlouhavé a kruté zimě , nás vedli do krásně osvětleného městečka.Ulice byli nádherně rosvíceny lampamy a obchůdky byli osvětleny ozdůbkami, aby lidé věděli, že mají otevřeno.Na ulici jsme potkávali mnoho lidí.
„Kurenai sempai ????“zeptala jsem se a zahli jsme do malého obchůdku.
„Ano Ayame ?“
„Co si myslíte o Kakashim Hatake ????“
„O Kakashim ? …. no já newím.Co by si chtěla vědět.Vím jen , že byl dříve v Anbu a že patří mezi nejlepší ninjy a joniny z Konohy.A Proč ?“
„Neee nic …. jen když mě teď trénuje tak bych ráda věděla jestli je vážně tak dobrý jak o něm všichni říkájí.“
„To si piš.I když ostatní jako Iruka a …. Asuma …. ti jsou taky dobří.“
„Budu si to pamatovat.“
„Tak pojď , musíme trošičku přidat nebo příjdeme pozdě na večeři.“
Kurenai a já jsme mířili s koupenými dobrůtkami ke Kibovi na večeři.Musím uznat je s ní fakt dost legrace a jsem ráda , že je moje teta i když na to nevypadá.Jťuki ťuk ťuki ťuk.
„Ayame konečně jste tady …. Pojď dál.“
„A co já ?“zeptala se pekvapeně Kurenai jako by na ní Kiba zapomněl.
„Dobrý večer Kurenai sensei.Promiňte mi …. pojďte taky dál.“zazubil se Kiba.Vstoupili jsme dovnitř a z kuchyně vanula vůně sushi. „co je k večeři ???“zetala se Kurenai sensei. „Mochi.“zakřiela z kuchyně Hinata. „Juuuu …. voní to nádherně.“pochválila jsem jí.
„To jsem nedělala já …. to Shino ?“ozvalo se z kuchyně. „Cooo ?“řekla s údivem Kurenai.
„Shino dneska vařil večeři a taky jsme byli docela překvapení.“řekl Kiba. „A kde vůbec je ?“zeptala jsem se. „Šel ještě ven ….“odpověděl. „Takhle pozdě?“ „Šel dát dobrou noc motýlům …. asi.“zyvtipkoval Kiba „To je milé.“usmála jsem se. „Užžžžžžžž pojďteeee.“zvala nás ke stolu Hinata.Všichni jsme usedli ke stolu a podívali se do talířů.Na těch malinkých talířcích (spíš tak působili vzhledem k porci , kterou nám na ní nandala)bylo krásně zdobené sushi s avokádem. „Nepočkáme ještě na Shina ?“zeptala se Hin. „Hin má pravdu Shino tu večeři uvařil a měli bychom na něj počkat.“přidala jsem se k ní. „Tak dobře počkáme 5 minut a když nepříjde tak se do toho pustíme.“řekla s chutí Kurenai.
Po 5ti minutách:
„Počkáme ještě 5 minut.“řekla znovu:
„Tak jo.“odpověděli jsme všichni jedohlasně.
Po dalších 5ti minutách.
„Kde ten Shino je ?Mě už kručí v břiše.“řekl Kiba a Akamaru zakňučel na znamení že je to pravda.
Po 8mi minutách:
„ Ayame povídej jak dneska dopadl tvůj první trénink ?Co tým 7 ?“přerušila ticho Kurenai.
„Bylo to úžasné Kakashi je ú …. vážně dobrý jonin a celý tým je skvělý.Akorát ten černovlasý kluk …. Sasuke dívá se pořád nadřazeně a tak malinko nafoukaně a ten druhý kluk Naruto s tím je docela legrace i když někdy občas ai nemyslí.“ Hinata se malinko začervenala.
„A Sakura …. s tou budu ai dobrá kamarádka je prima už jsme měli společnou misy.Celý tým se mi moc líbí.
„Takže ti už nevadí že tě trénuje někdo jiný ?“zeptala se Hinata. „No …. Je mi to už docela jedno.“odpověděla jsem. „Ono by to možná malinko vadilo , kdyby mě trénoval někdo jiný než Kakashi.“pomyslela jsem si.Takhle jsme mluvili asi hodinu a pak …. „No konečně , kde si tak dlouho coural Shino ?“zeptal se Kiba. „No to se těžko vysvětluje …. já jsem totiž …. no …. když já ….“asi mu malinko přeskočilo pomysleli jsme si všichni. „Nevysvětluj a pojď si sednout ke stolu , už nám to asi zřejmě vystydlo.“
„Je to moc dobré Shino.“řekla s prvním kousíčkem v ústech Hinata. „Ano je to moc chutné.“přidala jsem se k ní.Pak už jsme jen večeřeli a pochvalovali si jídlo , které nám Shino připravil.Po dvou hodinách:
„Už budeme muset jít , doma na nás čekají.“řekla Hinata. „Počkej chvilinku jen si vezmu mikinu a můžeme jít.“poprosila jsem jí.
„Jo já bych si jí tady asi taky zapomněla kdyby si mi to nepřipomněla.“řekla Hin.
„Kibo já už budu taky muset jít.Ještě jednou , bylo to vážně moc dobré , pak mi musíš dát recept Shino ano ?“zeptala se Kurenai.
„Ano to dřív dělávala babička a pak matka a ta mě to taky naučila.“
„A ty se doma učíš vařit ?“řekla s údivěm Kurenai. „No snažím si přiučit něco jiného , když ve volném čase nejsem venku a netrénuji se svými brouky.“(zní to docela zajímavě a navíc si nedokážu představit že by si Shino učil vařit J )
„Ahoj Shino ahoj Kibo nashledanou Kurenai sensei.“řekla Hin a já pak opakovala po ní.
„Pak se uvidíme zítra na tréninku Kibo !“ „Ano nashledanou Kurenai sensei.
Všichni odcházeli a loučili se.
Když jsme odešli procházeli jsme malou temnou uličkou na tmavě sametobé obloze svítil měsíc a milióny malinkých hvězdiček..Kuranai nás ještě kousek doprovázela a pak se také odpojila.Nastalo ticho.Byli slyšet jen zvuky půlnočního města a …. „Hin ????“ „Ano Ayame ????“ odpověděla.
„Shino zůstal u Kiby ?“zeptala jsem si jí.
„Jo a proč ?“podívala se na mě.
„No jen by mě zajímalo co tam ai tak dělají.“
Hinata se na mě podívala jako kdybych byla hvězda , která padá z noční oblohy. „Já nevím.“chvilku bylo ticho a pak jsme se obě začali smát. „Asi se dívají na dokumenty o psech a broucích.“dořekla a zase sme se začali smát.Takhle jsme se smáli aspoň pět minut a už jsme skoro byli doma.Procházeli jsme ai tou nejtemnější ulicí v Konoze a docela jsme dostali strach. „Já se bojím Hin ….“řekla jsem jí a zpomalila jsem. „Já docela taky ….“a zpomalila a přitiskla se víc ke mně.Bylo tak veliké ticho.Byli slyšet jen naše kroky a pak ssss a *vřísk*.
„Co tu tak potmě děláte sami ?“ozval se něší hlas. „Aaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!“Obě dvě jsme vyjekli.
Někdo vystoupil ze stínu , který na postavu házel u kterého stál.
„Bráško ????“řekla Hinata udiveně.
„Co bráško ????“zeptala jsem se jí a chvilku jsem čekala až někdo konečně odpoví.
„Hinato ????Kdo je to s tebou ????“zeptal se kluk o kterém jsem pořád nevěděla kdo je.
„To …. to je Ayame …. mo …. mo …. moje kamarádka.“zakoktala Hinata.
„A co se s tebou děje Hin ????“zeptala jsem se , protože byla najednou nějaká jiná.
„Ne …. ne nic se neděje jen jsem se vylekala.“odpověděla.
„A co že jdete takhle pozdě večer sami v této ulici ?“zeptal se kluk.
„No a co tě to zajímá ?“vyvrátila jsem mu stejně drzý výraz v obličeji jako měl on.
„Nic jen mě to zajímá …. mohlo by se vám cokoliv stát , když jdete sami.Pojďte doprovodím vás.“popošel kousek k nám.Obě jsme ucouvli.
„Co se děje tak půjdete ?“zeptal se.
„Já chtěla bych vědět kdo jsi ?“zeptala jsem se ho.
„To je Neji můj bratr.“řekla Hinata.
„Jsem z vedlejší větve klanu,“řekl trochu lhostejně a pokračoval , „Hinata není má pravá sestra.“
„Aha takže jste něco jako bratranec a sestřenice ????“(půjčila jsem si od Sakury J ).
„Dalo by se to tak říct.“odpověděl.
„Ayame už bychom měli jít jinak o nás budou mít starost.“pospíchala Hinata.
„Doprovodím vás přece jenom nevíte koho můžete potkat.“
Kývli jsme a celou cestu domů jsme všichni mlčeli.
„Tak jsme tady.“řekla Hin. „Díky Neji že si nás doprovodil.“
„Ano díky.“řekla jsem pro jistotu za tu drzost před tím. „A promiň že jsem před tím byla malinko neslušná.Jen nejsem zvyklá někoho takhle potkávat pozdě v noci.
„V pořádku …. rád jsem tě poznal.“dořekl a odešel.
„Ayame v pořádku ?“zeptala se mě Hinata. „Jo v pořádku …. byl docela milý …. a proč si mi nikdy neřekla že máš tak pěkného bratříčka ?“škádlila jsem jí.
„Ty ho neznáš a newíš jaký je , byl milý proto že jsi šla se mnou.Kdybych šla sama nedoprovodil mě on mě asi nemá rád.Víš jednou na zkouškách chuninů jsem s ním bojovala.“
„A kdo vyhrál ?“zeptala jsem se překvapeně.
„On a byla to ta nejtěžší bitva v mém životě.“zasmutněla.
„Chápu muselo být těžké bojovat s někým z rodiny navíc když mohl vyhrát jen jeden z vás.“cítila jsem s ní.
„Pojď už musíme jít domů“řekla a odemkla dveře.
„Kde jste byli už jsem o vás měla starost ?“zeptala se nás Hinaty mamka.
„Promiň ale malinko jsme se zdrželi.“
„Potkali jsme Nejiho a pak nás doprovodil.“utišila jsem jí.
„Nejiho ?Vyprovodil vás ?“zeptala se a na tváři měla neklidný výraz.
Hinata jen nervózně přešlapovala na místě a já jsem si pak přidala k ní.Pak už jsme šli beze slova spát.
„Ayame ?“
„Hmmmm ?“
„Proč si myslíš že je Neji milý ?“
„Já newím připadalo mi od něho laskavé že nás chtěl doprovodit a na tom přeci nic není.“
„Aha.“
„Dobrou.“
„Dobrou.“

Druhý den ráno:
Ťuki ťuk ťuki ťuk.Ozvalo se za dveřmi domu.
„Kdo by to mohl být , vždyť už je v práci?“pomyslela si Hinaty matka v duchu.
„Kdo je tam ?“
„Kiba !!!!“ozvalo se.Paní otevírala dveře.Akamaru vlítl dovnitř jako kometa a začal skákat po celém domě.
„Ihned si ho uvaž nebo mi tu nadělá nepořádek a budeš to ulízet ty.“
„Promiňte mi.“usmál se a utíkal nahánět Akamaru.Pochvilce přišel udýchaný a vyhodil Akamara za dveře.
„Promiň že jsem neotevřela hned ale Hináty otec je už v práci.“
„Nic to je v pořádku.Přišel jsem pro Hinatu a Ayame.“
„Aha …. holky ještě spí.“
„Tak já chvilku počkám.“
„No myslím že si počkáš ještě dlouho.“
„Aha.“
„Můžeš počkat chvíli venku?Už je musím vzbudit nebo příjde Ayame pozdě na výcvik s Kakashim.A pak můžeš jít s Hinatou.“
„S Kakashim ?Ona ho má každý den ?“
„Ano trénuje každý den.Chce dohnat to co zameškala za pár měsíců co byla zraněná a v Písečné jí poslali sem aby se stala chuninem.“
„Byla zraněná ?“zeptal se překvapeně Kiba.
„Ano ona ti o tom nic nepověděla ?Při misy si zlomila od lokte levou ruku a měla malinký otřes mozku.Mysleli si že to bude dobré ale tížily jí 5 měsíců následky a nikdo neví co se stalo.“
„Hmmmm musela trpět a jak si to vyléčilo ?“
„Samo.“
„Tak až se probudí pozdravujte jí a Hinatě řekněte ať pak příjde na most nashle.“
„Jistě ahoj !!!!“rozloučili si a Kiba stačil uklouznout na Akamarovo ocásku.Akamaru bolestí vyjekl a Kiba ho začal utišovat.Hinaty mamka se začala jen usmívat a mávala.

Na cvičišti:
„Aaaaahoooojjjj Ayame.“křičela Sakura.
Došla jsem k ní a ostatním a pozdravila.
„Jo.“řekl nesmírně nafoukaný kluk.
„Ahoj.“řekl Naruto.
„A kde je Kakashi ?“zeptala se Sakura.
„Kde asi.“trhnul se Sasuke.
„Kakashi tu ještě není ?“ zeptala jsem si a koukala jsem jako kočka kterou málem zajelo auto.
„Ne a na koho si myslíš že tu ai ještě čekáme.“odseknul Sasuke.
„Na tvojí nafukovací pannu stejně nafouklou jako tvůj výraz v tváři ?“
„Nech si ty připomínky.“
„Dej mi laskavě pokoj.“
„S radostí ty jedna krávo.“
„Co co co co si to řekl ?“
„A si k tomu ještě hluchá.Výborně.“
„Parchante.“
„A co ?“
„A co ty namyšlený prachante.“
„Hluchá krávo.“
„Parchante.“
„Krávo.
„Parchante.“
„Krávo.“
„Mnplaaaa.“vyhrkli jsme oba ze sebe.“Kakashi stál za námi a držel nám rukama pusu.
„Už budete ticho ?“Sakura a Naruto tam stáli a koukali na nás dva ahm Jiraya na neoblečenou Tsunade.
„Mnplaaaao.“vydali jsme ze sebe.
„Kruci musíte se pořád hádat ?“zeptala se Sakura.
„Myslím že ne.“řekl Kakashi a podíval se na Sasukeho a po tom na mě mrkl. „Povím vám do jakých skupin vás dneska rozdělím.“chvilinku nás napínal a pak spustil.
„Po dlouhém a náročném rozmýšlení budeš Sakura ty s …. a ty Ayame si ….“
„Coooooooo to snad …. ?“

Poznámky: 

Příště:Kdo s kým bude ve skupině?
Sasuke zlý !!!!
Zamilovaní nebo milovaní.
A pište komentíky ohledně tohohle dílu.

5
Průměr: 5 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Čt, 2010-01-28 18:47 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

„To jsem nedělala já …. to Shino ?“ozvalo se z kuchyně. „Cooo ?“řekla s údivem Kurenai.
„Shino dneska vařil večeři a taky jsme byli docela překvapení.“řekl Kiba.
twl to mě dostalo shino??? a kuchtil "wuahahahahaha" páni cool příběh Laughing out loud

Obrázek uživatele Edwina♥♥
Vložil Edwina♥♥, Ne, 2009-11-15 22:52 | Ninja už: 5276 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Parchnte!
Krávo!
Lol nemohla jsem z toho!XDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDDDXD

Obrázek uživatele zajcev.Anko
Vložil zajcev.Anko, Čt, 2008-09-18 20:24 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

bylo to pěký takovej oddychovej díl

Obrázek uživatele kocicinka
Vložil kocicinka, So, 2008-05-31 22:17 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Um..no Neji je Hinaty bratranec....a máš to občas dost zmatený ale jinak je to good Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 10:26 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

V tý 1. části si lépe odděl odstavce ale jinak je to super!!! Eye-wink

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Út, 2008-05-20 17:43 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

TAK TADY SEM SE I ZASMÁLA Smiling BYLO DOST DOBŘE PDDAANÝ, A NĚKTERÝ TY VTIPNÝ SCÉNY ..... Laughing out loud FAKT SUPER, A TAKY SE MI LÍBÍ ŽE TO MÁŠ AKORÁT DLOUHÝ Smiling

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Út, 2008-05-13 18:48 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

žjeee úžasný xD já to upeee žeru xD hrozně mocik mě to baví čístz xD doufám,že bude co nejdřív pokráčko xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!