manga_preview
Boruto TBV 13

total brutal dofča (episode 3)

19.augusta 06:03
Ja toho Deidaru asi zabijem! Vstal už asi o piatej aby si mohol nalakovať nehty a vyfúkať vlasy...Booooooože! Sasori mu zase pokazil fén... Asi preto tak kričal (alebo znova zistil že je asi baba).

07:56
Šla som si ešte pospať k našim, ale cestou ma zastavil polonahý Jiraya a velmi chcel aby som ho zaskočila na ich izbu. Vraj Kakashi má živý sen a snažil sa ho vyzliecť (no nevšimla som si...). Tak som tam šla, že ho poriadne prebudím, no v tej chvíli, ako Jiraya zmizol, objavili sa Rock Lee a Gai. Behali sem a tam a vraveli: "Sila mladosti zvíťazi!". To som zvedavá, čo objavím ďalej.

08:25
Myslela som, že aspoň na WC si oddýchnem od všetkých tých v spánku chodiacich blbov, ale mýlila som sa. Na dámskych, zdôrazňujem DÁMSKYCH záchodoch som našla Oroxichta a Kabuta ako robia veľmi ale veľmi neslušné veci. Aaaaaaach... tak už dosť! Vletela som asi do 20 izieb a všetkých som zobudila (Sasuke, Itachi, Kakashi, Lee, Gui, Shikamaru a ďalší po mne chcú súboj na pláži, na čo som im samozrejme povedala áno... Veď aj tak by sme sa tam všetci pobili tekže je to jedno).

09:00
No konečne! Všetci sú už hore! Na tomto hoteli sú asi traja ludia, ktorí sú schopní skoro vstať: Deidara, ja,a Naruto samozrejme, lebo ten je hore asi celú noc.

09:45
Sú raňajky a nijak me neprekvapilo, že Naruto zase vydieral kuchára, aby mu navaril ramen. Momentálne sa ma Tobi snaží presvedčiť, že oranžová je najkrajšia farba na svete. A ja mu stále hovorím, že je to pekná farba, ale nie moja najoblúbenejšia. Asi 5 metrov odtialto sedí Jiraya, ktorý čumí tsunade naehm, hruď... Ach tí chlapi... Jeeej... Naruto doniesol na stôl velkúúúúúúúúú misu ramenu... Ach... Škoda, on ju doniesol sebe ale newa...

09:15
Deidara niekam odbehol a neviem ho nájsť... Určite si šiel do izby vziať plavky a okuliare, aby ho mohol Jiraya zase vydierať aby mu ich požičal... Idem si zobrať plavky aj ja.

09:45
Ach... Konečne som sa dostala cez Kisameho postel k mojej. Už som sa vyhrážala že ju zruším, lebo Kisame trávi celý deň v bazéne. Vzala som si plavkya chcela som vyjsť z izby, kým som si nespomenula že tu je aj Deidara. Tak som sa cez všetky laky na nehty, šampóny, tužidlá, gumičky a všetko ostatné k jeho časti izby kde som nevydela nič, len smradlavé plavky na posteli a dieru v stene (mimochodom DeiDei dal už Peinov župan dole, lebo mu prekážal v ceste k jeho najoblúbenejšej časti izby, čiže ku kúpelni). Zlakla som sa, že ho Oroxicht vzal so sebou na pláž (robiť tie velmi zlé veci), ale potom som si spomenula, že sa s Gaarom hádali,tak som šla k moru, že sa tam možno budú biť.

10:10
Pomoooooc! Všetci stoja na pláži a chystajú si na mňa svoje supertajné techniky, okrem DeiDeia a Naruta, ktorí sa im snažili vysvetliť, že je normálne, keď sa malá hysterická baba(Ino a ja sme sa urazili) snaží všetkých nás normálnych (tým nemyslel Oroxichta a Kabuta) zobudiť. Vtom som sa naštvala a ani neviem ako, zvalila som asi polku ludí na zem a šla som za Kakashim či by ma volačo nenaučil. A ten vrelo súhlasil. No ale ešte sme sa museli nejako zabaviť, tak sme si my baby vymysleli zábavu. Volalo sa to "zhoď úchyla do vody". Tak sme zobrali milého Jirayu, vyšli sme na najvyšší mostík, ktorý viedol k akatsuki územiu (sem smeli iba akatsuki a ja...) a zhodili sme ho aj som svojou rozpísanou icha icha paradisu cap. 123 do vody, na čo Jiraiya zareagoval tak, ža nás zobral a hodil aj nás do vody. Hinata, jediná čo stála na brehu, ma prekvapila a potkla ho tak, aby spadol znova aj on. Hneď na to sa všetci začali hrať hru "zhoď čo najviac akatsuki do vody a ony ťa nakopú" a my sme vyliezli z vody popod lietajúcich geninov, chuninov a neviem ešte koho všemožného, keď ma Deidara chytil a odvliekol na pláž...

16:49
Uf! Som plná! Boli sme doteraz v snack bare a napchávali sme sa špagetami s kečupom a syrom. Bola som tam ja, Deidara, Naruto (povedal, že to vyzerá ako ramen, ale chutí to ako pokazený ramen), Ino, Sakura, Hinata, Choji, Shikamaru, Jiraya, Kakashi, Tsunade, Kurenai, Konan a ďalší, ktorí sa snažili nereagovať na to, že sa bavíme o chalanoch, ktorí sú sexi (najprv sme rozoberali Gaaru, no ten iba zazeral a každých 5 minút chodil po studenú vodu). Potom sme rozoberali farby laku na nehty (Deidara sa rozplýval nad mojimi nehtami na nohách, ktorý bol tyrkysový perleťový).

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2022-02-12 22:59 | Ninja už: 4345 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Skvělý způsob trávení prázdnin - házení nejmocnějších nindžů světa do vody a následná diskuse s nimi o dekorativní kosmetice. No, dýchá z toho pořád pohodička... nevybrala jsem si to na podvečerní čtení vůbec špatně.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.