manga_preview
Boruto TBV 08

total brutal dofča (episode 1)

Takže idem vám sem napísať volačo na pobavenie Smiling
Ale pozor!Ak ste zarití fanúšikovia Oroxichta tak vám to neodporúčam čítať.

18. august 12:00
Sedíme v lietadle a ja mám dosť, ale dosť blbý pocit z tých ludí, čo sedia všade, okrem, samozrejme môjho, maminho, otcovho a bratovho sedadla...Mala som z nich blbý pocit už v letištnej hale, no myslela som si že cosplayáci idú na cosplayácky zraz, čo je v Japonsku, no ony na to lietadlo nenastúpili.Jaj...Idem sa medzi nich popozerať pod záminkou záchoda.

12:10
Ja z tých divných nemôžem...Veď to nie sú cosplayáci, ale normálne že ludia z Konohy!Zistila som to podľa toho, že Kisame mal ozajstné žiabre!A že Itachi týral svojho mladšieho brášku tým, že mu mával ozajstným kunaiom popred xicht...Aaaale...tak mu treba...Teda len Orovi, lebo pôvodne tam v trojke mali sedieť v trojke Oroxicht, Kabuto a Sasuke ale čírou náhodou sa Kabutovi spravilo zle, tak musel na záchod( ibaže ho tam Itachi donútil vliezť a zavrel ho tam).

13:25
Brat sa zpriatelil s Konohamarom a mamina sa pokúsila ukradnúť Kakashimu knihu.Napodarilo sa jej to, lebo nastihla skočiť na záchod.Jednak preto, že tam bol stále Kabuto a jednak preto, že ju Pakkun potkol...Aha!Pozrela som sa na GPS a už sme skoro tam!Dúfam, že ony vystúpia až daleeeeeeeej...

14:00[b]
[b]Nieeee!!!Len nech nevystúpia!Ja snimi chcem zostať až dokonca celej dovolenky!Normálne, že som sa ja skamarátila s teamom 7 a s Hinatou, ktorá mi povedala všetko o Narutovych trenírkach a o Kakashiho knihe, ktorá vôbec nie je Icha Icha paradisu ale je to kniha o tom, ako nezabiť svojich študentov skôr, než skončí výcvik.
Ak ste čítali 30+3 na chate tak ste asi zistili, že Sakure z neho zružoveli vlasy, z Naruta je superidiot a že Sasuke sa pomiatol.

16:00
Wow...Tak ja som sa nezmestila do izby s našimi lebo všetky prístelky majú v izbe akatsuki...Vraj ich je 40 na jednej izbe...To iste spravili klony, len aby sa mohli od seba nejako paralyzovať...

[/b]16:15
Ja budem spať v recepčnej budove!Veď ma chcú dať do izby k akatsuki!Všetci akatsuki okrem Zetsuovej bielej polovice za mňa hlasovali!Vraj som skvelý talent, keď som kopla Oroxichtovi do rozkroku a vzala pri olovrante Narutovi misu ramenu...Veď som bola hladnaá!To nie je vôbec divné...Ale vráťme sa k veci.Ako som došla akatsuki izby (minochodom sme v hoteli Pegasos world v Side v Turecku...) tak ma skoro hrablo...Všade bol bordel ako v mojej izbe, ibaže Pein si urobil dieru do steny kúpelne, aby sa mohol dívať ako sa Konan sprchije...Ona ho však zakryla jeho akatsuki županom a povedala mu,že ona by sa na neho dívala radšej bez toho smradlavého županu, ktorý zo seba nikdy nedáva dole...Na to mám len jedno slovo: fuuuuuuuuj!

[b]Dúfam, že sa vám to páčilo a ste celí žhaví na novú epizódu Kakashi YES
Nájdete ju pod názvom total brutal dofča(episode 2)

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2022-02-12 22:37 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Jsem ráda, že se mi teď pro změnu poštěstilo najít něco netypického a snad i intelektuálně nenáročného (autorka tu dvanáct roků nebyla a tak se snad neurazí). Naruťácké postavy cestující do Turecka letadlem jsem tu ještě neviděla Laughing out loud A pubertální vypravěčka je vážně autentická Laughing out loud „Všade bol bordel ako v mojej izbe...“

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, So, 2008-07-05 16:02 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

dobre to je Smiling

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Čt, 2008-06-12 22:45 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

good Laughing out loud