manga_preview
Boruto TBV 07

A jede se na dovolenou 04: cesta letadlem

Tahle kapitola podle mě neni tak povedená, ale uvidite :)

Pilot požádal, aby se všichni usadili a nastartoval letadlo. Nejdřív se letadýlko táhlo jak smrad po několik kolimetrů a pak se konečně zvedlo ze země. Chvíli se hejbalo ze strany na stranu a nebylo schopný se na obloze nějak srovnat.
„Já to mám nejlepší“ vytahoval/a se Deiadara na svým keramickým ptákovi a ze zimy, v několika metrech nad zemí, se mu už dělaly u nosu krápníky.
Jak se letadlo hejbalo ze strany na stranu, Orochimoušek a Kabuto tak neměli ani čas a pohodlí na svoje homosexuální hrátky. Stejně tak i Lee a Tenten si málem ukously navzájem jazyky. Někdo by i riskoval krápníky u nosu, jen aby neměly modřiny na rukách jak to s nima ze strany na stranu házelo.
„Rozsypaly se mi brambůrky!!!“ zaječel zezadu Chouji a brácha si nenápadně brambůrky ze země sebral a pomaličku, bez křupání je jedl.
„Slyším tu křupání brambůrek!!“
„To se ti jen zdá“ řekl brácha s plnou pusou
„Já ti dám, jíst mi moje brambůrky!!“ rozčílil se Chouji a bráchu napadl, škrtil ho a mě nezbývalo nic jiného než se zvednout a bráchovi pomoct. Sice sem odtrhla Choujiho od bráchy, ale letadlo se zakývalo a letělo s převahou na pravou stranu.
„Co se to tam sakra děje??“ byl už pilot rozčílený
„Nic, nic“
„Ale jo“ zvedl se pilot a dal letadlo na automatického pilota. Jenže jakmile se zvedl i on a šel směrem na pravou polovinu letadla, letadlo se zase naklonilo o pár stupňů doprava. Naruto našel v Choujiho kufru jen tak náhodou jedno balení instantního ramenu a než jsme vzlétli, tak si ohřál, pak se snažil ramen od kejvání letadla zachránit, ale tentokrát se mu to nepovedlo, ramen vypadl z okýnka a doletěl přímo do obličeje Hinaty. Hinata ztratila balanc a spadla z křídla letadla.
„Já tě zachráním Hinato!!!“ zakřičel Naruto a vytvořil provaz klonů.
„A mám tě, Hinato“ chytl Naruto Hinatu a byl tak blízko jejího obličeje, že Hinata opět omdlela.
„Hinato, Hinato, co se děje??“ Hinata neodpovídala a tak jí Naruto rychle vytáhl do letadla.
„Deidaro, kde jsi byl/a?? Hinata teď byla v ohrožení a ty nic“ začal si stěžovat Naruto.
„Jo, sorry sorry zrovna jsem si lakoval/a nehty a i kdybych si toho všiml/a tak bych jí nemohl/a zachránit, protože bych si rozmazala čerstvě nalakovaný nehty a bohužel jsem si sebou nevzal/a odlakovač“ řekl/a s nosem nahoru Deidara.
„Ty jsi tak sobecký/á!!“
„Nejsem, chci jenom vypadat vždy a všude skvěle!!“
„To je ti jedno i lidskýho života?“
„Jo, je, už jsem těch životů vzal mnoho a tohle by nebylo mou vinnou! Takže by mě to nějak neštvalo“
„Áchjo, s tebou to nemá cenu“ řekl s povzdechem Naruto a vzal si Hinatu na svůj klín.
Pilot se zjištěním, že když je více lidí na pravé straně, než na levé, přesadil Sakuru ke Gaarovi. Neměla z toho nějakou zvláštní radost.
„Haha to máš za to, bilboardový čelo“ slyšela Sakura zezadu.
Pak přesadil i Nejiho z křídla k Choujimu. Nejimu to nějak nevadilo až na málo volného místa, kvůli jeho břichu. Choujimu to vadilo už trochu víc, protože neměl možnost jíst svoje brambůrky, když mu před obličejem seděl Neji.
Teď už bylo letadlo vyvážený a konečně mohli normálně letět. Naruto si povídal s Tobim o tom, proč si vybrali zrovna oranžovou barvu masky a kombinézy, Lee a Tenten se věnovali své oblíbené činnosti, když už teď nebyl v ohrožení jejich drahocenný jazyk, Sasuke pořád říkal něco o tom že převáží to letadlo a jako jediný z toho nevyvázne Itachi. Mamka s tátou se prali s Kakuzem o stovku, která jim vypadla kejváním letadla z kapsy a Hidan si četl časopis pro dámy, která taky vypadla mamce z batohu.
„Já chci také krásné tělo“ zavzlykal si Hidan, když četl článek o tom, jak mít krásné tělo.
„Neboj Hidane, až budeme v Grónsku, tak budeš mít dost času tvarovat si krásné tělo“ a vytrhl Kakuzu Hidanovi časopis jménem Yellow s tím, že ho pak prodá některému z tučňáků.
Ségra se muchlovala s Akamarem, zatím co chudinka pejsek kníkal bolestí a snažil se dostat z jejích spárů. Měla obrovský štěstí že Kiba usnul, jinak by z ní už bylo 10 malejch.
„Tak co je to dobrý?“
„Ách výborný, pokračuj, pokračuj“ bylo slyšel zezadu. Otočila jsem, abych se podívala co se tam děje za prasečiny a Itachi mě radši varoval, že bych z toho pak oslepla.
„A ty si ještě neoslepl? “
„Ještě zcela ne i přes můj kaleidoskopický sharingan“
„Nějaké divné ne?“
„Ani ne, jsem zvyklý na Oroxichtovy zvrhlé hrátky, přece byl taky v naší organizaci“ dokončil Itachi větu a odvrátil se ode mě pohledem, asi nechtěl, abych viděla jeho slzy.
„Proč pláčeš, Itachi?“ zeptala jsem se, abych ho nějak neurazila
„To nic, jenom mi chybí Kisame“ vzlykal Itachi
„Hahahahahahaha, brácha brečí“ byl slyšet hlasitý smích od Sasukeho
Itachi ho chytil do svého kaleidoskopického sharinganu a pak Sasukeho nenapadlo se mu ani podívat do očí, natož se mu posmívat. Pein a Konan se taky věnovali svým soukromým věcem, a protože se bráchovi dělalo špatně z homosexuálních hrátek Orochimouše a Kabuťáka, tak aspoň pozoroval Peina a Konan.
„Shikamaru má opravdu velké ruce, a jak mě pevně drží, je to tak příjemné“ pomyslela sem si v duchu na Shikamaroví klíně, který mě držel obouma rukama, abych nespadla.
„Mám chuť na broučky!“ poručila černá polovina masožravé rostlinky.
„Ale já ne!!“ oponovala zase bílá polovina
„Mě je to jedno, kde je ten kluk s těma lahodnýma broukama?“ a začal Zetsu cestovat po letadle.
Shino to uslyšel a rychle se schoulil do klubíčka, aby ho Zetsu nenašel.
Zatím co Sasori se s Kankurem hádal, že na loutky je lepší mrtvola, Kankurou měl ohledně výroby loutek jiný názor a Temari s Gaarou si stavěli hrady s písku.
Po několika hodinách letu, se probrala Hinata na klíně Naruta.
„Konečně Hinato, to ti to ale trvalo, než ses probrala“ zaradoval se Naruto a Hinata opět omdlela.
Po několka hodinách se všichni uklidnili a konečně si sedli, nehledali brouky, nehádali se, nedělali neslušné věci a nevydávali divné zvuky. Všichni usnuli a to letěli teprve 3 hodiny.
„Uuuuáááá“ zívl si nahlas Naruto a probudil všechny okolo kromě Hinaty, která pořád zařezávala. Všichni se rozchodili a potřebovali nutně na záchod, bohužel toto malé letadýlko záchod nemělo. Brouci lítali okolo a Zetsu se je snažil chytat, Akamaru značkoval jednu sedačku za druhou a ségra se za nim hodila, aby toho nechal. Vzduchem poletovali i keramický a papírový ptáčci a v úzké uličce se plazil had. Z velmi klidného letadla, se stalo hoooodně hlučné letadlo. Jak se tam všichni hýbali, tak nedávali pozor na svoje peněženky a Kakuzu měl tak výbornou příležitost jak získat z tohoto děsného letu, alespoň nějaký odškodný. Brácha se z nudy šel projít po deseti metrovým letadle, zakopl o plazícího se hada a spadl hned vedle kufru plného výborných brambůrků. Otevřel kufr, že si nějaké vezme, jenže Choujimu neuteče nikdo, kdo by se chtěl dotknout jeho brambůrek.
„Co to tam zase děláš? To jsou moje brambůrky“ zaječel na celý letadlo Chouji, vyskočil ze sedačky, Neji přelítnul celý letadlo a spadl Temari a Gaarovi do jejich velkolepýho pískového hradu.
Jenže jakmile Chouji vystřelil ze sedačky, tak pohnul letadlem, které pak velkou rychlostí padalo k zemi.
„Pomóóóóóóóc“ ječel každý v letadle a vypadalo to tam, jak na rockovým koncertě.

4.789475
Průměr: 4.8 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2017-07-30 14:33 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L2: Opět dobrý díl. Nedokážu si představit být pilotem toho letadla, už z toho musí šílet. Jen mě štve, že z Deidary děláš holku, když je to kluk vůbec se to k němu nehodí. Chudáci, vybrali si dobré místa a museli být přesazení, tak lituju Akamara. Jen tak dále.

Obrázek uživatele Saki-chan
Vložil Saki-chan, So, 2010-07-03 21:56 | Ninja už: 5113 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

hééj,štvou mě u deidary ty pomlčky,což znamená je či není holka!!on ale není holka Mrk jinak dobrý,já taky spala jednu povídku a tahle se tomu tak trošku podobá,akorát má jiný název j a je delší Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-05-24 15:56 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

lol teraz tam najviac lutujem asi nejiho a akamara

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Po, 2008-11-10 21:48 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Jak na rockovým koncertu?! XD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2008-10-20 18:30 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Upřímě byla fuška to dočíst... doufám že budu mít dost síly na dočtení

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, So, 2008-10-11 20:30 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

„Hahahahahahaha, brácha brečí“ byl slyšet hlasitý smích od Sasukeho
Tak to jsem NEMOHLA xD xD Kakashi YES

Obrázek uživatele Kamikaze77
Vložil Kamikaze77, St, 2008-07-16 21:41 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

tyyyjo tak u tohohle jsem se řechtala smíchy, že jsem málem spadla z gauče...

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, St, 2008-05-07 18:26 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeeeeeeeeer Laughing out loud zas mám z tebe výtlemky Laughing out loud jako jestli se mi něco stane a přestanu dejchat Laughing out loud tak mě máš na svědomí ptz je to fakt úžasný Laughing out loud

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), St, 2008-05-07 13:09 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Jaj Laughing out loud bre tyyyyyy.... Eye-wink