manga_preview
Boruto TBV 07

Diedarova velká láska - (01)

Pomalu se stmívalo a v Konoze začal velký rachot, Naruto totiž zase naštval Sakuru. Sasuke se už také vrátil od Orochimara, když jistil že je gay a že ho miluje. Rock Lee si dal tréninkový zápas s Nejim a TenTen a všichni skončili celkem v pohodě (jen se třemi zlomenými žebry, propíchnutými plícemi a roztrhanými střevy) v nemocnici což celkem namíchlo Gaie (doufám, že se to tak skloňuji) a tak si vzal dovolenou a jel na Havaii.
Úřad Hokage se otřásal v základech, Tsunade měla na návštěvě Shizuninu sestru a hrála s ní karty a prohrála 12 500kč, což jí celkem naštvalo a tak jí vyhodila a zakázala jí vstup do vesnice na 13let. Týmy 7, 10 a 8 se rozhodli že se půjdou projít, dorazili až k velkému jezírku a tam se usadili, nevěděli, že je sleduje Akatsuki. Naruto, Sasuke, Kiba a Choji už byli ve vodě a stříkali po sobě, Shikamaru se opaloval, ale podle jeho slov to byla otrava, Shino objevil nový druh mravenců a tak je hned musel prozkoumat a holky se chystali vytáhnout Shikamara do vody. Senseiové (doufám, že se to tak skloňuji) si povídali a pak šli na oběd a nechali tam děcka. Holky se pomalu svlékala do plavek a Jyriaya je šmíroval ze křoví, ale moc se mu to nevyplatilo, protože ho nachytali a skončil na pokoji a Nejim.
Holky se svlékli a klukům včetně Shikamara spadla čelist, dokonce i Akatsuki přiznali, že nemohli s jejich krásy.
„Páni holky jak je možný že někdo tak krásný může být tak drsný“ řekl Naruto a Hináta málem omdlela.
Sasuke nevěřícně zavrtěl hlavou a sklouzl pohledem po Sakuře, ta si toho všimla a nabídla mu aby si s ní šel zaplavat a ten přijal. Koupali se, skotačili a dělali hlouposti. Už bylo 20:00 a všichni šli domů, až na Ino která zbožňuje noční koupání a tak tam zůstala díl, aby si zaplavala.
Deidara měl hlídku a viděl Ino jak se koupe a nevěřícně na ní koukal. Vyběhl a zbudil všechny a ti nevěřícně koukali na nádhernou koupající se Ino. Ino je zpozorovala začela ječet, ale Deidara jí chytl a zacpal jí pusu, Itachi jí praštil a ona omdlela. Ino se probudila na kamene zemi v Akatsuki plášti jak jí hlídá nějaký dlouhovlasý blonďák. Protáhla se a blonďák se otočil.
„Si v pořádku“ zeptal se Deidara.
Ino vyskočila „Né nejsem“.
Deidara se udiveně podíval „hmmm no tak proč vstáváš, když ti není dobře?!?“řekl klidným hlasem.
„Protože sem bůh ví kde a ani nevím ským, jediné co o tobě vím je, že si s Akatsuki a tudíž si nepřítel!!!!!“ zakřičela a vytáhla kunai.
Deidara se pousmál„hmm máš vážně bojovného ducha, ale si trochu nevděčná nezapomeň že jsme tě nezabili i když jsme mohli“
„A za to vám mám být jako vděčná??? A ještě jedna otázka proč to neuděláte??? Zeptala se Ino .
„No ze dvou důvodů první je že není zrovna bezpečné tě zabít v Konoze a druhý, jsi kočka a nemáš na sobě nic kromě plavek a mého pláště“. Řekl Diedara a pomalu se přibližoval k Ině, ale Ina se, odtahovala diedara přitlačil na pilu a vtisknul jí vášnivý polibek, který trval sice jen několik vteřin, ale bylo to to nejkrásnější, co kdy zažili.
„Blbečku!!!!!!“vyjela na něho„Co si o sobě vlastně myslíš??? To tak jako děláš normálně, že někoho jenom tak políbíš??? Protože já ne!!!!!A kdo vůbec si???“
Diedara se začel smát„Bože nevím proč mi nadáváš copak se ti to nelíbilo???? Mě teda jo.“ „fuj mě teda né!!!!! mí přátelé tě zabijou až zjistí jak se ke mně chováš“ Řekla mu a on se zase začal přibližovat a ona už neměla kam uhnout a tak se tam začali líbat, v tu chvíli tam přišel Itachi. Deidara se svalil s Ino a ta mu vrazila takovou facku že mu málem vykroutila krk„Ale,ale vidím že o našeho krásného zajatce je postaráno.Deidary máš jít za Peinem já se o tu kočku postarám“řekl Itachi „dobře Itachi ale dávej pozor málem mi zlomila vaz“ Řekl Deidary a zmizel v dýmu.

4.84091
Průměr: 4.8 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2013-10-21 15:02 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ino se podle mě nesklonuje!!!! ale jinak dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Ne, 2012-12-23 13:39 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

tak to je fakt dobra ff Laughing out loud 5bodu tu davam protoze to mně fakt dostalo Laughing out loud

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele kushina-uzumaki
Vložil kushina-uzumaki (bez ověření), Čt, 2012-03-29 07:14 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

a kdo je ta velka laskaa sakura ?ale moc se mi to libilo aligrato a pis dal

Obrázek uživatele Urahara-san
Vložil Urahara-san, So, 2009-08-15 11:40 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

tak deidara je pedofil jo???

Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Čt, 2008-05-15 18:39 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

xD

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Pá, 2008-05-09 18:49 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Nejdřív jsem nevěděla, co mám od nové autorky čekat, ale po 2. větě... Laughing out loud
Vážně se ti to povedlo a pár DeiIno je zajímavá volba Kakashi YES

Obrázek uživatele lina11
Vložil lina11, Po, 2008-05-05 17:58 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Hmmm ták moje první dílko tak sem ráda že se líbí Laughing out loud

Ahoj můj FF http://147.32.8.168/?q=node/26421 -Diedarova velká láska!

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Po, 2008-05-05 13:30 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

suuuuuuuper dalsi diel plosiiiiiiiiiiiiiiiim

Obrázek uživatele L-Girl_Ongaku
Vložil L-Girl_Ongaku, Ne, 2008-05-04 20:51 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Co?? Dei a Ino?? mno to snad ne! Laughing out loud ale je to hrozně vesely..spadla jsem ze židličky..au Laughing out loudLaughing out loud un!

Obrázek uživatele ManDy
Vložil ManDy, Ne, 2008-05-04 20:52 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 450 | Autor je: Prostý občan

proč by ne ^_^
jeden takovej FF už tady o tohle páru je ..a moc kawaii Eye-wink
btw tenhle taky x)