manga_preview
Boruto TBV 09

Minatova povinnost 1

Tato povídka navazuje na Minatův odkaz

Část první - Zloba

Téměř dokonalý den. Nebe bylo skoro bez mraků, na což by si někdo mohl stěžovat, a vytvářelo nádherně modrou scenérii. Nadšený pohled na nebe, ale zhnusený na krajinu pod ním. Na zemi se rozprostíral jenom tvrdý chladný kámen, který nahrazoval stromy a lesy normálního prostředí. Mezi skálami profukoval ostrý vítr. Nebylo divu, že na tomhle krutém místě žádná zvířata nežila. Ale pro lidi to byl dokonalý úkryt. Pro lidi, kteří se touží schovat před světem. Pro lidi, kteří mají černé svědomí i myšlenky. Zatracenci.
Ozvaly se kroky. Někdo odkopnul kamínek povalující se před holou skálou. Osoba se ohlédla, aby se ujistila, že ji nikdo nesleduje. Byl to muž, zahalený do černého pláště. Plášť měl na sobě vyobrazený mrak. Krvavě rudý mrak. Jako kdyby si oblak sám onu krev vyžadoval.
Muž vytáhl ruce. Ač vypadaly mladě, nesvraštěle, už byly zjizveny od boje. Jejich nehty kryla sytá fuchsiová barva. Fuchsiová, znak hněvu, zrady i pomsty. Neznámý začal dělat pečetě a jeho šeptání se rozléhalo ozvěnou, jakoby si ho chtěly skály předávat. Předávat, a možná poté někomu přeříct … Muž se znovu vystrašeně rozhlédl. Když si uvědomil, jak naivní má myšlenky, zasmál se smíchem plným pohrdání. Vypadalo to, že pohrdal i sám sebou.
Zavřel oči a pokračoval.
„Tygr …“ znělo poslední slovo, na jehož povel se skála rozestoupila a odhalila malou a úzkou chodbu. Chodbu s mnoha tajemstvími.
„Tohle místo nemám rád …“ řekl sám sobě. Zhluboka se nadechl a vstoupil.
Cesta ho zavedla až do nějaké místnosti. Poměrně veliká místnost, již vyplňovalo pouze jedno nápadné křeslo a tma. Tma společně se strastmi tu měly svůj domov. Kdyby stěny nebyly hladké a rovné, někdo by řekl, že je to nějaká jeskyně. Možná by se ale tohle uměle vybudované sídlo dalo jeskyní nazývat. Z jeho stropu pomalu padaly kapky vody. Voda zde byla zřejmě jediná čistá látka. Spadla jedna, druhá, i třetí a nijak se nezbrzdily, ani když muž vstoupil. Jim bylo jedno, kdo je vedle nich. Chtěly jenom padat, nekonečně padat a vymlít díru do země. Bylo to jejich jediné poslání, které měly. Nikomu na nich nezáleželo.
Muž se zaposlouchal do zvuku jejich dopadu.
„Na mě zřejmě taky nikomu nezáleží …“ zašeptal.
„Co jsi to říkal?“ ozval se hluboký hlas z křesla, které vévodilo konci místnosti. Na majestátně vyřezávaném trůně seděl muž ve stejném plášti jako ten příchozí. Jeho obličej kryla zářivě oranžová maska.
„Nic … Jenom jsem nahlas přemýšlel,“ odpověděl mladík a zahleděl se do země. Jeho vůdce se pohrdavě zachechtal.
„Haha! Máš nějaké zprávy?“
Oslovený zavrtěl hlavou.
„Nic nového.“
„No dobře,“ pokračoval rozkazovačným tónem velitel.
Mladý muž důrazně zvedl hlavu a zadíval se na něj.
„Něco bych ale chtěl udělat, Madaro.“ Bylo nutné aby ho oslovil zdvořile, i když nesnášel autority. Napadlo ho spousty jiných variací označení jeho osoby, které si raději nechával pro sebe.
Madara pootočil hlavou.
„Pokračuj …“ pokývnul rukou.
Muž stojící před ním se nadechl. Teď přišel čas. Musel to udělat, jde přeci od začátku za jediným cílem.
„Chci jít do Konohy.“
„Do Konohy?Ty víš, že teď tě zpátky nepustím. Po té, co jsi se k nám přidal. A jsem tomu rád, že jsi obrátil, protože se naše řady citelně oslabily. A to všechno kvůli té zpropadené vesnici.“
„Já vím … A chci jim zasadit těžkou ránu. Chci chytit Uzumaki Naruta a přinést Vám jeho sílu. Jsem si jist, že máte nač ji využít.“
„Uzumaki Naruto. Bývalý Kyuubiho Jinchuuriki … Slyšel jsem, že nějak ze sebe dostal podstatu Devítiocasého a tím zesílil.“
„Ano, já vím,“ pokračoval mladík, „slíbil jsem vám, už když jsem se do Akatsuki přidal, že vám ho dovedu.“
„Hm … Je to náš hlavní cíl. To je pravda. Stejně se divím, že jsem tě tak snadno přemluvil,“ ve vůdcově hlase zazněla známka pochybností.
„Nemáte čemu. Říkal jsem, že teď nemám kde být. Po té, co se stalo. Chci Vám být k něčemu nápomocný. A jak jste sám řekl, potřebujete mě. Mě a moje schopnosti. A já potřebuju vás. Vás a vaše ambice.“
Musels to říct! Buď slušný! Máš své cíle! povzbuzoval se mladý muž v duchu.
Velitel vstal.
„Dobře. Běž, když myslíš. Ale nemůžu tě pustit samotného. Až za hodinu vyrazíte, připojí se k tobě Kisame.“
Mladík se pohrdavě ušklíbl.
„Nemám ho rád. Někdy se divím, že nepáchne rybinou.“
„Hm. Nemáš na vybranou. Teď běž. A doufám, že mě nezklameš.“
Vůdce přešel místnost a vešel do rudě natřených dveří. Jeho podřízený se za ním díval. V očích se mu zaleskl sharingan.
„Neměj obavy, Madaro.“ procedil skrz zuby.

Pod tou samou oblohou, stovky kilometrů dál, jeden chlapec právě zavíral svůj byt. Usmíval se. Neměl důvod být nešťastný. Tolik toho už prožil, a měl tolik snů, po kterých toužil s nadějí. A teď navíc prožíval nádherné období.
„Naruto! Naruto počkej!“ zakřičel ženský hlas z místnosti, kterou mladík právě opouštěl. „Zapomněl sis tady ten košík …“
„No jo, díky, mami! Dattebayo!“ zazubil se kluk a znovu dveře otevřel. Rychle proletěl byt a zastavil se v kuchyni. Od té doby, co za ním ze svého bytu docházela jeho matka, a byla tam skoro častěji než u sebe, měla se tahle část jeho bydliště mnohem líp. Kushina navíc uměla vařit druhý nejlepší ramen na světě. Samozřejmě, hned po Ichiraku Miso ramen. Ale to jí nepřiznával, když chválil její oběd. Přešel ke stolu,chytl malý proutěný koš s jídlem do ruky a s námahou ho zvedl.
„Jéj, díky, dattebayo! To se nám bude hodit …“
Kushina se usmála. Naruto měl jít se svým děvčetem na rande a to plánoval celý den dopředu. Jako ostatně na každém, dával si i na tomhle záležet. Přesto že jich za sebou měl nespočet, byl odhodlaný ukázat se své pracně vybojované lásce v co nejlepším světle.
„Užijte si to!“ zavolala za ním, když odcházel. Naruto najednou zaváhal s dalším krokem a zastavil se. Košík položil na zem a rozběhl se k oknu.
„Mami!“ vydechl a objal ji. Byl moc rád, že je tu s ním. Zase a stále. Kushina ho pohladila po vlasech. Ostatní v jeho věku už s rodiči téměř nemluví, on si však nahrazoval celý ten čas odloučení. Najednou si vzpomněl, že spěchá. Odtrhl se a po krátkém „Ahoj!“ za sebou zabouchl dveře.

Naruto seděl mezi rozkvetlými třešněmi. Na klíně mu ležela Sakura a spokojeně se na něj usmívala. Jak byla teď šťastná. Už rok. Rok s ním chodila. Díkybohu se tehdy vyjádřila. Přiznala své pocity, jemu i sama sobě. Naruto jí předčítal z knihy nějaké básně haiku. Haiku byly její oblíbené. Tolik smyslu, v tak málo verších.
„Tahle schůzka se ti povedla, Naruto,“ řekla mu uprostřed básně nazvané „Déšť na květech“ Naruto se šťastně zazubil a pokračoval ve čtení. Dívka se podívala na tu krásnou oblohu nad jeho hlavou. V dálce plul jeden malý, ale černý mrak. Rychle se posadila a zadívala na něho.
„Neboj, z toho na nás pršet nebude. Je daleko,“ položil jí Naruto jemně ruku na rameno.
Sakura se na něj starostlivě podívala.
„To ne. Ale víš … No, to je jedno. Čti dál, prosím,“ usmála se, ale její vnitřní já nebylo v klidu.
„Pršet nebude. Možná ne teď,“ pomyslela si, „ale já věřím na špatný znamení. Když se tohle stalo naposledy, málem zemřela tvoje matka …“
Se znepokojivými myšlenkami se položila zpátky a naslouchala jeho hlasu.
„Něco se stane. Určitě.“

***
No, napsala jsem to dřív, než co jsem myslela, že to napíšu Laughing out loud
Doufám, že se vám Povinnost bude líbit stejně jako Odkaz :)

Pokračování: TADY

4.91111
Průměr: 4.9 (90 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lukera Barake
Vložil Lukera Barake, St, 2018-07-04 09:45 | Ninja už: 2120 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„Mise L3"
Zdravím,
mise mě dovedla do sekce Tajemných, avšak vlastní kroky mě zavedly sem. Líbí se mi zpracování dvou postav zároveň, předpokládaného nového člena Akatsuki a Naruta. Určitě to bude skvělé, když má každý jinou mysl a patří k jiné organizaci či vesnici. A ještě bych chtěl rád poděkovat za naučení nového slova: fuchsiová.
S pozdravem,
Lukera Barake, nejmladší zástupce klanu Barake.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2011-03-15 22:19 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak jsem se zase pustila do pokračování, už tak úžasné povídky, je to velice povedené a i když si pamatuji, co se stane, ale to mi vůbec nevadí, vychutnávám si každé slovo a oživuji si ještě víc paměť, je to skvělé, zase napíšu na konci serie .)

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, So, 2010-01-02 18:26 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Super, hned se vrhám na další Smiling

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Po, 2008-10-13 20:52 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

úplně si Naruta a Sakuru představuju... jojo, on jim to ještě Sasuke pěkně zkomplikuje Laughing out loud




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Blackness
Vložil Blackness, Út, 2008-08-12 13:09 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 302 | Autor je: Prostý občan

je to super ako vzdy !! Fakt by si si mala zalozit neaky blog Smiling

Obrázek uživatele Aryen-nyan
Vložil Aryen-nyan, Čt, 2008-08-07 20:05 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

Minatko, Minatko je to ůůža, když chci začít něco psát tak si řikám že se vám tu nemůžu rovnat a tak hned sbalim tužku a jdu zas číst dál ať vim jak blbě sem na tom a proč se vůbec snažim něco napsat, když by to stejně skončilo katastrofálně !!! ^_^ Seš skvělá spisovatelka,Dattebayo !!!

Nyaa

Obrázek uživatele la-tokyo
Vložil la-tokyo, Po, 2008-07-14 05:18 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

měla by sis udělat blog nebo stránku myslím že by tam chodilo dost lidí

Obrázek uživatele Noshi
Vložil Noshi, Ne, 2008-07-13 21:12 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Díky tobě ,se mi začíná líbit dvojice NaruSaku Smiling I když radši mám stejně NaruHina Laughing out loud Ale to sem teď nepatří. Je to úžasný a strašně dobře se to čte Smiling

Obrázek uživatele Nia
Vložil Nia, Po, 2008-06-30 21:53 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Krása...Smiling

Obrázek uživatele Wizz - san
Vložil Wizz - san, Po, 2008-06-23 22:20 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

uplně super nic lepsiho sem estě necet Laughing out loud (na inernetu) XD

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, So, 2008-06-21 15:46 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Stále moc pěkný je jen škoda že to není v nákým dílu.

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Ne, 2008-06-15 17:23 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Krása, už zase :)Naozaj sa nedá slovami vyjadriť...

Obrázek uživatele Sinedd
Vložil Sinedd, Čt, 2008-05-15 16:55 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

je to uplne peckove nemam k tomu co dadat jak ta prva rozpravka tak aj ta druha
nwm ci slovo rozpravka sa k tomu hodi tak ked ta sry

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Út, 2008-05-13 18:34 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

tak super! Konecne pokracko!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-05-12 15:54 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jj je to supeer. Ale jako ostatním: Naruto a básně? To je veeliice zvláštní.Ale i tak to je skvělýýý=).

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Pá, 2008-05-02 11:49 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Už se těším na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-05-02 10:43 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

No jo, Naruto a básničky - Musí se přece před Sakurou vytáhnout xD
Děkuju vám moc Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-05-02 10:41 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Naruto a básničky? Laughing out loud to bych do něj neřekla.... jinak super, samozřejmě... věřím, že se mi to bude líbit (a už vlastně líbí) stejně jako Odkaz...a moc dobře víš, že ten mě naprosto dostal Eye-wink
takže jen tak dál - a co nejrychleji Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-05-02 10:34 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pokračuješ v dobré práci, to je chvályhodné Smiling Snad budeš mít dost času na všechno, co plánuješ, abychom si nemuseli moc kousat nehty nervozitou do dalších pokračování Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-05-02 06:39 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvelé, som rada, že si to sem dala skôr xDD nový člen Akatsuki, hm, no pekne xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Pá, 2008-05-02 05:06 | Ninja už: 6154 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Pokračováníííííííí Smiling!!

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-05-01 23:50 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Jééé =)))) to je doblýýý =D moje fantazie dostala sice zabrat (Naruto a básničky?? Laughing out loud co to? Laughing out loud jak to? Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud) ale strašně moc sa mě to páčí =) je to prostě supeeeeer =) skvělý =) už sem zvědavá, ako sa to vyvine =)