manga_preview
Boruto TBV 09

A jak to bylo s Jiraiyou? 7

Jiraiya se náhle probudil z tak krásného spánku, už nebyl v nemocnice, ale na onom známém bojišti, kde ještě před chvilkou bojoval s Orochimarem.
„Co? Kde to sem?“ Rozhlížel se kolem se. Viděl jen těla padlých spolubojovníků na zvrásněné zemi od těžkého boje. Někde v dáli viděl mihotající se osobu, opouštějící zkázu toho všeho.
„HÉÉJ OROCHIMARU, JEŠTĚ JSME SPOLU NESKONČILI!!“
„Co?! Ten úchylák ještě není mrtvý?!“
Jiraiya se snažil vstát, ale moc mu to nešlo. Vypadal jako by před chvílí požil nejméně tři lahve saké.
„Co si o sobě myslíš?! Myslíš si snad, že ti něco takového projde. Únosy, pokusy na dětech, vraždy…“ Vztekal se Jiraiya. „Zrazení listové? … pokus o zabití tvého přítele?“
„No … vlastně ANO!!“ odpověděl a okamžitě na něj vyslal další jutsu, tentokrát o mnoho silně, než to předchozí.
„Suiton: bakusui zhouha.“ Z orochimarových úst vychrstlo obrovské množství vody, které se zvedlo do výše a vytvořilo mohutnou vlnu. „CHCÍPNI UŽ!!“
Vlna se začala valit přímo na Jiraiyu. On tam ale jen tak stál a čekal, až se masa vody přes něj převalí.
„Čvách prásk …“ Vlna dopadla přímo na něj.
„No, tak to bychom měli…“
„Ještě ne…“ ozývalo se někde z míst kam dopadla vlna.
„To není možný!“
Jiraiya stál na tom samém místě jako předtím. Stál tam a byl odhodlanější a silnější než předtím. Vzpomněl si na svůj slib, který dal Tsunade, když byl ještě v nemocnici
„…přísahám … čest…jeden ze sanninů… přivedu zpět!!!“ slyšel v hlavě.
„Orochimaru nebudeš to mít tak lehký, jak sis myslel…“
„No to se ještě uvidí…“
„Katon“ Housenka no jutsu!!“ Jiraiya vyslal mnoho ohnivých koulí na Orochimara, ale ten se jim stíhal vyhýbat a ještě na oplátku házet Shurikeny. Jiraiya taky nelenil. Jeho útoku se, na svůj stav, vyhl velmi lehce.
„Fjůůůů… cink… cink…“ Kunaie a shurikeny létaly všude možně. Byly už všude! Povalovaly se na zemi, byly zabodnuty v nedalekých stromech a v mrtvých tělech. Orochimaru se snažil ze všech sil zasáhnout svůj cíl, ale pořád se nemohl trefit. Jiraiya byl jak politý živou vodou. Jako by neměl žádné zranění, ba jako by byl ještě silnější, než kdy dřív. Boj byl dlouhý, útoky bez nějaké většího účinku na protivníka, spíš naopak. Při tak složitých útocích se spotřebovávala velká spousta chakry. To je donutilo přestat používat jakékoliv ninjutsu. Museli se vrhnout na taijutsu. Ale i údery byly blokovány.
„Tak co Ori … ještě pořád pro tebe nejsem dostatečně silný protivník…“ při těchto slovech těžce oddychoval.
„No myslím, že na tom nejsi tak špatně jak to vypadalo před chvilkou…“ a také Orochimaru těžce oddychoval.
„Vidím, že tě domů nejsem schopný dovést…Proto nastal čas to tu definitivně ukončit…“ Zvedl svou pravou ruku dlaní nahoru. Začal do ní soustředit všechnu svou zbývající chakru, ta začala postupně rotovat a formovat se do tvaru koule.
Orochimaru se začal smát. „Snad si nemyslíš, že mě můžeš zastavit tou pitomou technikou co si odkoukal od toho svého, naivního studenta…“
„Tou možná ne, ale touhle určitě…“ Koule se začal ještě více zrychlovat a taky nabírala na velikosti. Proud chakry byl tak silný, že kolem sebe začal vytvářet i malé tornádo. Zprvu se zvětšil dvakrát. Pak třikrát, čtyřikrát… až nakonec dosáhl svého maxima. Byl dokonce třikrát větší než samotný Jiriya.
„Jak … jak je tohle možný…“ koktal Orochimaru a začal se bát „jaktože máš ještě sílu na něco takového…“
„Slib“
„Slib?!...“
„Ano slib. Dal jsem slib jedné osobě, kterou mám rád, a která pro mě zůstane přítelem navždy…“ podíval se na Orochimara a zařval: „CHOU OODAMA RASENGANN!!!!“ Rozběhl se natáhl před sebe ruku ve které držel obří rotující kouli chakry.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ“
„NÉÉÉÉÉ…..“
Nastala ohromná exploze. Celá země se otřásla. Kusy zeminy i s těly začaly lítat všude kolem.

Když prach, který se tyčil téměř k nebesům začal opadávat, šla konečně vidět ta zkáza, kterou dokázalo udělat jedno ultimátní jutsu. Celá krajina změnila svůj původní vzhled. Už zde nebyla louka se stromy a zpěvnými ptáky… Byl tu jen jeden obrovský kráter, do kterého by se snad vlezla malá vesnička. Uprostřed toho všeho stály dvě osoby. Jedna z nich to však dlouho nevydržela a skácela se na zem. Druhá z nich nevypadala na to, že by měla vydržet o něco déle.
„Byl jsi více než dobrým protivníkem příteli. Někdy příště… Jiraiyo“ A Orochimaru se dal na odchod.

Za pár dní se Jiraiya probudil v Nemocnici. Všichni byli šťastní, že přežil, ale on sám ne. Byl zklamán z toho, že nedokázal zachránit svého přítele, nedokázal mu porozumět a nakonec ho nedokázal donutit, aby pikal za své hříchy. Jiraiya dlouho přemýšlel nad tím, co se stalo a co bude dělat, až se nakonec rozhodl. Vzpomněl si na předpověď, kterou slyšel od Velkého Sageho. Že procestuje celý svět… napíše knihu … a nakonec najde člověka, vyvoleného, který zničí svět nebo ho obnoví. Po zotavení v nemocnici si sbalil věci a šel se rozloučit se všemi jemu blízkými lidmi. První byl Sarutobi-sensei následovaný Tsunade a nakonec jeho nejoblíbenějším studentem Minatem.
„… no nevím co ještě říci… Zatím se tu mějte, však já se brzy stavím na návštěvu…“ zamával všem a vyšel vstříc novým zážitkům. Jeho postava postupně mizela v záři zapadajícího slunce, až zmizela úplně.

4.95652
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele N.Manik xD
Vložil N.Manik xD, Čt, 2010-01-07 19:19 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Mooc pekny Laughing out loud upa sem se do toho zacetla ... Smiling

Obrázek uživatele _R3miKsX_
Vložil _R3miKsX_, Pá, 2009-08-28 22:46 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Parádní povídka ... určitě vás taky napadlo že to je podobný s Orochimarem jako když Sasuke utekl z Konohy. Jinak fakt super skvělý čtení.

Paradní blbostička musíte zkusit --> http://remiksx.mybrute.com

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2009-08-28 23:20 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jé, zase někdo našel tenhle příběh... to je móóóóc dobře Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Jiraiya
Vložil Jiraiya, Ne, 2009-06-28 20:36 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Úžasnej příběh, tohle se fakt povedlo. Díky

Obrázek uživatele Pirswe
Vložil Pirswe, So, 2009-01-31 16:30 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

je to uzasnyyy...ta predpoved sedi:D

„My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.“

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Út, 2008-10-28 17:41 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Nikdo mi ani neuvěří, jak jsem ráda, že jsem na tuhle FF narazila!!! Je to naprosto fantastický!!!

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Út, 2008-10-14 18:50 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

komu by sa toto tu nepacilo??? tomu cloveku by som asi neporozumela. super ff , vazne suhlasim , idem aj ja citat podla abecedy , lebo fakt netusim , co miniem... super!!!!!

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Po, 2008-09-08 23:31 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Dobré čítanie...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Čt, 2008-06-05 17:28 | Ninja už: 6173 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

toto bolo brutal arigato za tvoju pracu uplne super vobec si neprehanal ani nic proste super si to opisal

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-06-05 17:10 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ještě teď nejsem schopná normálně uvažovat, opravdu, známá situace, ale v tvém podání - úžasné. A můj oblíbený bělovlasý obr, ještě lepší Smiling Jak jsem mohla tohle tak dlouho míjet ? Musím opravdu začít čist FF podle abecedy, ať najdu další takovéhle skvosty.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele kanaru
Vložil kanaru, Ne, 2008-05-04 16:10 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Nevěděl jsem, že v tobě vězí takový mocný potenciál Laughing out loud dobrá práce!

Obrázek uživatele Hacker.cz
Vložil Hacker.cz, So, 2008-05-03 16:01 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

dobry

[URL]=http://naruto-tabor2009.blog.cz/][/URL]

Obrázek uživatele Fuzzy_eyebrow
Vložil Fuzzy_eyebrow, Ne, 2008-04-27 00:03 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Editor ve výslužbě, Utírač Udonova nosu

Tak a je tu konec toho všeho... doufám že se to všem líbilo Laughing out loud