manga_preview
Boruto TBV 09

MISE KONOHA 2.Tsunade řádí aneb tajná komůrka....

Když jsme došli až k bráně vedoucí do Konohy,chvilku jsme se zastavili a prohlédli si okolí.U brány se něco pohnulo,ale byli to jenom Izuma a Kotetsu,kteří si pocucávali z flašky saké a tvářili se nadmíru blaženě…

Petra rázně nakráčela až k bráně,ale hned se za ní potácel ožralý Kotetsu,kterému by v tomhle stavu ale utekla i želva s protézou a k tomu ještě po cestě zakopl o Izumu a přistál Petře u nohou."Co tu děláš?"zahuhlal s hlavou hluboko vraženou do země.Petra se na něj už už chtěla vrhnout,ale usměrnila jí Natálka,která naznačila pohybem ruky trhání peněz které „dala za Sasukeho“.Petra zaúpěla a snažila se slušně odpovědět.Jenže to nešlo."Podomní obchodnice vy dva zk***y…vy nalitý debilové!“zavrčela."Račte vstoupit milé dámy!"Uchechtl se Izuma a hodil prázdnou flašku na hromadu dalších.

Když jsme dorazili do kanceláře,kde měla údajně sídlit Tsunade,ihned jsme se rozptýlili a hledali jsme něco co by se podobalo úschovně na peníze.Po hodině jsme to vzdali."Snad si ty peníze neschovává do výstřihu!To by byla teda pěkně blbá!!!To dělaj jenom cvoci!"řekla Natálka.Petra se zatvářila jako otcovrah a popadla hned první vázu která jí přišla pod ruku.(Protože ona právě tohle s penězmi provozovala)…Z vražedného činu jí ale vyrušilo nenadálé rozsvícení světla."Co tu vy slepice děláte?!"zařval někdo hromovým hlasem.Byla to Tsunade,legendární airbag-sannin…Ale bohužel(nebo naštěstí?) jí nebylo slyšet,pro bzučící masařku která měla vyblejskanější metalízu než kdejaký auto-veterán z přehlídky.Tsunade ale popadla plácačku,a moucha byla v tu ránu na s**čku…Dole v sídle klanu Aburame drželi za nebohého zástupce hmyzí říše minutu ticha…"Mluvím snad tatarsky?!Co tu děláte?!Nebo vám mám zlámat ruce abyste pochopily na co se ptám?!"vřískala Tsunade a prohodila oknem medaili za mimořádné lékařské služby armádě…Ale hned nato se z okna vyklonila a díky ehm..velkým nárazníkům málem vypadla…"Ta byla poslední!!!Kruci!!!Zase skončila v kašně!!!Ta voda je ledová!!!Genmo!!!!"zaječela Tsunade.Za chvíli se naproti nám otevřely dveře a z nich vykráčel unaveně vyhlížející Jehložvejk(přezdívka,kterou jsem pro Genmu vymyslela ve chvíli nudy)."Přeješ si?"zamumlal otráveně."Kdo ti dovolil mě tykat???!!!!"křičela Tsunade a hodila po Genmovi židli…"Nejsem otrok a jsem člověk jako ty tak proč bych neměl?"zeptal se Genma a poškrábal se na zádech.Tsunade si ho přitáhla za rukáv k sobě(tím způsobem že s ním zametla půlku místnosti) a vyhodila ho oknem se slovy (nebo s řevem?)"a je to ta nejbleskavější,myslím že padala někam támhle!"Nudná hádka mě začala otravovat a tak jsem vytáhla katanu a zavrčela na Tsunade:"Tak kde máš ulitý svoje chechtáčky ty jedna senilní stařeno?"Ale to jsem neměla dělat.Tsunade zrudla a začala po mě házet všechny předměty co se nacházeli v pokoji.Nakonec hodila i Tonton.Petra prase sebrala ze země se slovy „a bude grilovačka“!Natálka ještě pořád šacovala v knihovně,najednou vytáhla nějakou knížku a v knihovně se udělal otvor."Tak ona má i tajný skrýše!!!"zašeptala Natálka a vlezla do otvoru.Po chvilce chůze jí málem sklátila mrtvice.V místnosti na konci chodby seděl na židli svázaný Orochimaru a opodál i Jiraiya se Sasukem!!!Orouš se právě pokoušel olíznout nevinného Sasukeho,ale Natálka mu v tom hrdě zabránila tím,že mu jazyk přišlápla a ještě spustila kázání…K Tsunade do pokoje dolehlo jen pár slov z kterých jsem pochytila přibližně toto:"Že se nestydíš…Prznění nevinných dětí…hadí obludo….táhni do díry…."Dál už jsem slyšela jen Oroušův poděšený skřek.Tsunade to ale stačilo k tomu,aby si vytvořila představu o tom co se jí děje v její „tajné komůrce“…Rozeběhla se za Natálkou a my dvě za ní,protože jsme chtěli zachránit kamarádku ale ještě víc nás zajímalo kdo tam je a co se tam stalo!
Když jsme tam doběhly,Tsunade právě dotahovala provaz na další oběti jejích zvrhlých hrátek,tedy Natálce.Když nás majitelka obrovských airbagů,velmi nevymáchané huby a ohromné síly spatřila,rozpřáhla ruce a zvolala:"Tohle je moje soukromá mučírna!!!Skončí tu každý kdo mě nasere a nebo neuposlechne rozkazy…"Petra polkla,zamumlala že už toho má dost a vypálila z místnosti o velikosti Národního divadla rychleji než nadzvukové letadlo Concorde.Zůstala jsem tu jen já a pár dalších nešťastníků.Tsunade zavřela vchod,tím že kopla do páčky trčící z podlahy,chytila Orouše za jazyk a přehodila si ho přes rameno.Chudák Orouš,vypadal jako(nebudu říkat hromádka neštěstí…) pytel na zmije,už asi věděl co ho čeká…Tsunade ho přivázala jeho vlastním jazykem na další,ale poněkud pohodlnější židli a donutila ho koukat se na přírodovědný dokument,kde nějakej orel či co to bylo za vypelichanou potvoru,lovil chřestýše a jiné hady…Orouš při tom uronil nejednu slzičku…Nakonec si na rameno posadila malou poštolku (nevím kde jí vyhrabala).Orouš spustil šišlavou a pěkně šťavnatou spršku nadávek na ptáka:"Dej ode mě pfyč toho hnufnýho blbýho ptáka,je to hajzl nečiftej,zplozenec satana!!!Ďábelfká lůza!!!"Tsunade se pousmála a ještě Orouše vyplísnila za nadávky,které se opovážil vypustit z jeho hnusných úst a pošpinit tak pověst jejího nejoblíbenějšího ptáka(pochybuju že je tenhle nejoblíbenější,snad víte jak to myslim:-) )…Pak vzala do ruky jednu tučnou zmiji a ptáka nakrmila…"Ty hnufná,ftará děfko,exhibifioniftko jedna odporná,zvrácená a zvrhlá potvoro!!!Už ses doft ukojila?Víf jak ty zvířata ubohý trápíš?Chudák had!!!Takhle fe ty vzrušujef? Fo já mam jiný metody!!!"šišlal Orouš ze všech sil.Tsunade pokrčila rameny,šoupla hadího ksichta zase zpátky na jeho místo a rozvázala Sasukeho a Jiraiyu…Pak po vydatném boji přemohla i mě,vzala mi mojí katanu ubohou (za to jí prokleju do sedmého kolene!!!) a nechala mě tam s Oroušem samotnou…Natálku si vzala do kanceláře na výslech hned poté co zjistila že ze mě nic nevypáčí.Orouš na mě mrknul a vykroutil se z provazů.Na vysvětlenou mi řekl že takhle se vždycky dostal z pout když chtěl jít obtěžovat Sasukeho."A co já?"zeptala jsem se ohromeně a podívala jsem se do Oroušových nepříjemně žlutých očích."Bez práce ani anakonda neškrtí!"řekl.Nebo tak nějak.Zkrátka nejdřív dáš něco ty mě,pak tě já dostanu z tich provazů…řekl Orouš a olízl se kam až mu to koutky dovolili…"Hele,když o tom mluvíš,vzpomínám si že u nás pod kamenem žije taková starší zmije,dala bych ti jí za to na dožití!"řekla jsem.Orouš podrážděně mávl rukou."Mám lepší,a co takhle…"řekl a zamyslel se."Budeš mi dělat týden služku…V mém sídle!A budeš mě poslouchat!!!"vykřikl nakonec.Zděšeně jsem vyvalila oči."V hadí noře?"zeptala jsem se."Ne!Taková menší a temnější vilka…"Ohradil se Orouš."Beru to!!!"vykřikla jsem.Orouš se zatvářil nadmíru spokojeně a začal překousávat provazy."Ne že mě oslintáš!"zavrčela jsem.Orouš si otřel pusu a odpověděl:"Jinej způsob neznám….A abych ti neudělal něco jinýho…"Vyvalila jsem oči jako slepice snášející vejce a stejná byla i moje reakce."Zlomit mi vaz???"Orouš se na mě ale podíval neobvykle zvrhle,takže jsem hned pochopila ne čem jsem…..

A jak to dopadlo s týdenní službou u Orouše a co bylo s Petrou,Tontonem a Natálkou se dozvíte v dalším díle!!!! Eye-wink

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, So, 2010-04-24 20:19 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

další skvělej díl Smiling

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele zrůda Sasu-maky
Vložil zrůda Sasu-maky, Čt, 2008-06-05 20:25 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 583 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký opravdu líbí se mi to Smiling

Moje ZÁVISLOST *-*

Reita.gif Pictures, Images and Photos

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Čt, 2008-06-05 14:52 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Neboj je to ůžasný moc semi to líbý Smiling
Naruto a Sakura

Obrázek uživatele Sabaku no Baara
Vložil Sabaku no Baara, Po, 2008-04-14 19:37 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

sorry odstavce jsem nedělala,nějak jsem pozapoměla ale zlepšim to,dneska jsem nějak spěchala...