Naruto se vrací do konohy po 3 letech.díl 7 Válka mezi obry
Tak tady je další díl z názvem Válka mezi obry
Přeju hezké čtení myslí že se vám bude líbit
Nezapomeňte na komentáře?????????????????????????????????????
Když to Jiara do vyprávěl tak řekl, aby všichni odskočili od nich dál, že to bude dost drsný.
V tu chvíli tak skočili ostatní shinobi aby se přesvědčili kdo dělá ten velký kraval.
Když se porozhlédly kolem sebe tak uviděli Kyuby s Mandou jak proti sobě stojí a nad nimi stojí neznámé shinobi.Když Sakura viděla Tsunade tak k ní běžela aby se zeptala co se to tady děje že je tady i Kakashi a podívala se na toho poslední co ji byl povědomí.
Když se Sakura zeptala kdo to je, tak jenom Tsunade řekla. ,,když to je Jiara ty ho nepoznáváš“ ……..to je Jiara a hned zakřičela: ,, A KDE JE NARUTO??????“.
A Jiara ji odpověděl: ,, stojí za tebou“, když to slyšela tak se za sebe podíval a koukla se na oba shinobi. A zakřičela ,,NARUTOOOOOOOOOOOO“ a Naruto se otočil na toho kdo to křičel. Ale když se pokoušel otočit tak na něj zaútočila Manda s ocasem a odrazila Naruta s Kyuby , tak 20 m daleko do lesa.Kyubi začal běsnit (zuřit), ale Naruto ho ihned zklidnil. Kyubi ho poslechl a zvedl a začal kolem sebe mávat ocasama a dělat veliký díry, aby se ho Manda bála. Ale naopak Manda hned znovu zaútočila, ale to Kyubi čekal ihned si v ruce připravil obrovský Rasengan (co se naučil od Naruta). Když to Manda viděla tak se kousek od něj probořila do země, aby ho napadla ze zdola a povedlo se jito tohle doopravdy nečekal. Vynořila se přesně za ním a chytla ho se svým ocasem a odhodila do vzduchu.
Kyubi letěl do vzduchu a zdálo se že už bude konec, ale naopak. Naruto udělal několik pečetí a zněj se kolem Kyubi tvořila obrovská koule chakry. Když to použil tak se Kyubi zastavila ve vzduchu vypadalo to, jako by letěli. Pak znovu Naruto udělal několik pečetí a začali klesat dolů. Když už byli na zemi tak se znovu Kyubi naštval a Naruto taky. Poručil Kyubi aby už to nezdržovala a Kyubi se začala smát a řekla: ,, no konečně nějaký pěkný povel co se my libí zničím ho Naruto pro tebe“. Když to dořekl tak Naruto odpověděl ,,dobře ale toho shinobio nech žít, ten je můj. Kyubi hned co se dohodla s Narutem začala kolem sebe vypouštět velmi velké množství chakry. Manda byla bez sebe, nevěděla co má tetka dělat. Když se dívala na Kyubi tak tam najednou nebyl. Byl totiž nad ní a vypouštěl z pusy olej na Mandu, když byla celá mokrá. Tak Kyubi dopadl na zem a začal dělat ohnivou techniku aby Mandu zapálil.
Manda chtěla před jeho útokem utéct ale nepovedlo se jito Kyubi ji zapálil a křičela:
,,néééééééééééééééééééé porazil mě“ potom se taky začal smát Kyubi dokud ho nezastavil Naruto „to by stačilo Kyubi jdi zatím pryč“. A Kyubi zmizel.
Naruto šel k shinobimu a řekl: „tet je řada na nás rychle to skončím protože na tebe nemám čas musím se pozdravit s kamarády“ a shinobi „máš pravdu taky mám něco v plánu“.
A daly se tedy do boje shinobi si vytáhl svůj meč co měl za zády a hned skočil na Naruta co to vůbec nečekal a bodl mu meč do zad. Naruto si klekl a vykašlával krev rychle se zvedl chytl shinobio a dal mu pěstí na bradu a odhodil ho do vzduchu. Potom si svoji bleskovou rychlostí vytáhl dva kunae a hodil je shonimu do břicha. Dopadl na zem a začal taky vykašlávat krev, utřel si ji a stoupl si. Sakura tam chtěla ihned běžet aby je uzdravila ale Jiara ji chytil a řekl: „nechoď tam Sakuro ještě neskončili jenom by ses tam mezi nimi pletla“ A Sakura“ máte pravdu Jiara-sama“ . Potom se Sakura podíval a věděla proč ji Jiara chytil, koukla se na toho shinobio a koukala se na něj co právě dělá. Shinobi chytil jednou rukou svůj meč udělal několik pečetí a z jeho meče začaly šlehat blesky. Když to Naruto spatřil tak nevěděl co dělat ale po chvilce si spomněl co mu Jiara říkal: „když do tebe 4 Hokage za pečetil Kyubi tak do tebe taky zapečetil i svoje schopnosti musíš je jen v sobě najít“ . Potom hned zavřel oči a oběvil se před zlatou bránou Kyubio ale k ní nešel šel jednou chodbou kterou ještě nešel oběvil tam velký dveře z nápisem
„kdo není hoden tam vstoupit tak shoří“ když si to Naruto přečetl tak těžce polkl a bouchl do dveří aby se otevřeli.
To be continued ………………………
Příštím díle se už konečně dozvíte kdo je ten neznámy shinobi
A taky co Naruto nalezne za těmi dveřmi
Taky děkuji že čtete moje FF o Nrutovi.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Fakt mazec to se ti povedlo,vážně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít
1. naruto a uz vobec nie kyuubi by sebou nenechal tak hadzat ... 2 manda aj kyuubi je muzsky rod 3 k***a TY NEPRESTANES S TYM A TEN POVEDAL A ONA POVEDALA UZ TO VYNECHAJ!!!!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
podla opisu je to jasne sasuke
Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk
Super príbeh
Je to super. No a ten ,,neznámi" mi až príliš pripomína Sasukeho...
NYOHOHOHOO~
super