manga_preview
Boruto TBV 08

Carneval in Konoha 2

Omlouvám se, že to tak trvalo, ale Mattoni už není Eye-wink

Někdo má hadry na těle,
někdo je nosí v hlavě,

Bylo klidné a tiché ráno. Nad Konohou se vznášel ospalý opar. Sasuke právě spokojeně chrupinkal ve své postýlce a naplno se věnoval snu, který se mu zdál. Zrovna totiž bojoval s Itachim. Ticho okolo tohoto pokoje přerušil vrčivý hlas. „Sasuke!“ jmenovaný se neklidně zavrtěl. Ten hlas si do snu zakomponoval jako Sakuru, která ho chtěla obejmout. Itachi se celému tomu divadýlku smál. „Sasukee!! Okamžitě otevři a nedělej, že spíš!“ Sasu protivný hlas nevnímal, zrovna zdrhal před Sakurou. Itachi po něm v nestřežené chvíli hodil shuriken a ten se Sasukemu zapíchl do prstu. Spíci Sasuke si bezděčně začal prstík cumlat. Mezitím vrčílek vyrazil dveře a doběhl až k pánovi pokoje. „He? Ty si cucáš palec?“ Sasu se probudil a zaječel: „Co tady děláš ty psí úchyle?!“ „Cos to řek‘, ty holko?!“ prskl Kiba a oba už byli v sobě…

berme ten rozdíl vesele,
berme ten rozdíl hravě.

„Tohle je odplata za Akamaruaaa!“ zaječel ‚psí úchyl‘ a vrhl se znovu na Sasukeho, který si to rozhodně nenechal líbit. A tak se prali a prali…

Nadutec hloupost nese si
důstojně jako páv,

„Héééj! Sasuke, jak to, že jsi nebyl na tréninkůůů?“ Naruto bez klepání vtrhl do Sasuovy světničky a nestačil se divit. Sasuke seděl na posteli s pořádným monoklem a tvářil se jak Deidara, když do něj, během 32 epizody, Tobi ryl. „Téda, on někdo našeho Sasínka zmlátil?“ Ehm… tady nám Naruto přestavuje Tobiho a Sasu Deideiho, ikdyž samo, že Sasu Deidarovi nesahá ani po palce na nohou (Ano, samo, že máš pravdu Klér, ale už sklapni. Nebylas to náhodou ty, kdo mi Deidaru vnutil?!). No, ale zpět do Naruta… Sasu se kupodivu na Naruta nevrhl, ale zíral tupě před sebe.

platí to v každé profesi,
švec nebo doktor práv.

Nakonec Naruto Sasua vytáhl ven, protože Hokage-sama opět svolala všechny obyvatele Konohy. A tak se ti dva plouživě ploužili ke skále s Hokagy. „Co zas může ta bábi Tsunade chtít?“ přemýšlel nahlas Naruto. „Neměli bychom zajít pro Sakuru?“ „Ale, ale, Sasu ty jsi nějak naměkko…“ popichoval ho Naruto. „Nejdřív mě nutíš shánět pudr, aby nebyl vidět tvůj monokl a teď se dokonce zajímáš o Sakuru… Že ty seš do ní zabouchl…-“ Naruto ani nestihl dokončit svoji myšlenku a už se důvěrně seznamoval s párkem stromů, co tam rostli…

Hlupáku, najdu tě,
tváříš se nadutě,

Sakura se natáčela před zrcadlem v haldě růžových chuchvalců. „Mno… myslím, že to bude chtít jiný kostým…“ Po delším prozkoumání jste mohli zjistit, že ty chuchvalce mají představovat kočku…

když lezeš na kutě,
když ráno vstáváš.

„Sáááákuro-chááááán!“ ječel vytrvale Naruto (obdivuju jeho hlasivky, docela ráda bych je měla taky…). Sakura sletěla ze schodů, jak se natáhla přes růžový kožich. Sasu, který jí uviděl, se začal chechtat jak idiot, ale zase se mu díky tomu „rozsypal“ pudr, který stejně nebyl moc umělecky napudrovaný. „Hééj, co se směješ Sakuře-chan?!“ prskl Naruto a chtěl se na Sasukeho vrhnout, ale předešla ho Sakura. Zahrála si na umělkyni a vytvořila mu další monokl. „Grr, to sem nějakej boxovací pytel?! Koukej navalit pudr!“

Ať jedeš v kočáře
a nebo na káře,

„Hej makejte, nebo příjdeme pozdě!“ houkala na ně už převlečená Sakura. Kluci se zavřeli v její koupelně, kde se Sasu pokoušel zapudrovat si druhý monokl a Naruto mu poslušně pudroval ten první. „Auvajs, nemusíš mě s tím šťouchat do oka! Červený oko mi ještě chybělo…“ Náš drahý Sasínek byl jak na jehlách a Naruto marně přemýšlel, proč chce vypadat skvěle, že mu pudrovačkou zapudroval i duhovku.

můj pyšný hlupáku,
tebe já znám.

„Uff, jsme tu včas.“ „Ale nemusela si nás tak prohánět…“ fňukl Sasu, které mu se zase pudr pro změnu rozfoukal a tak bafal na všechny holky a chtěl po nich pudr. „No né, on tě zmlátil ještě někdo?! Řekni kdo a já mu pošlu kytici růží…“ Kiba se začal chechtat jak šílenec. „Jen se tak nedělej!“ utrhl se na něj Sasuke a konečně sehnal pudr, přičemž si monokly nechal pudrovat pro změnu od příchozí Ino a Tenten.

Sotva byl váš svět stvořený,
sotva byl váš svět stvořen,

„Drazí obyvatelé Konohy… rozhodla jsem se, že na náš Karneval, který bude mimochodem již za týden, pozvu i naše přátelé ze Suny.“ Tsunade se pyšně otáčela na všechny strany jako vlček.
Naruto už měl toho Sasukeho fňukání dost a tiše pěnil. Sakura se ho pokoušela uklidnit a jak tak slyšela Tsunade, tak… „Hele Naruto, přemýšlej co by udělal Gaara…“ nabádala ho, když zatínal pěsti, zatímco Sasu bědoval nad pudrem v oku od Tenten, která se chlámala tak, že pudrovala holt oko. „…zabil by ho.“ Odpověděl jednoduše Naruto a v duchu počítal do deseti.

pustila hloupost kořeny,
pustila hloupost kořen.

„No to je fakt super. Budou nás očumovat ještě další, aby věděli, že jsme fakt vesnice magorů, kteří místo tréninků pořádají karnevaly.“ Hučel Sasuke a mnul si nateklý prst, jak mu do něj praštil Naruto. „Náhodou, pomůže to k zblížení lidí. A Písečáci budou mít také převleky.“ Naruto se začal dobromyslně zubit. „Sakura-chan má pravdu. Už se těším až uvidím Gaaru, to bude něco.“

Rodina zdravých mamlasů
valí se jako proud,

„Itadakamasu!“ Tým 7 si vyrazil k Ichiraku ramen (po dlouhém přemlouvání Narutem) a náš milý blonďáček se právě blaženě cpal extra velkou porcí. Sasu s monokly a oteklým prstem vypadal opravdu zuboženě. „To je přímo pohled pro bohy.“ Utrousil s posměchem Naruto, načež se Sasuke rozvzlykal.

jde s námi z časů do časů,
dá se s tím vůbec hnout?

„Už máš masku?“ „Vypadám na to?“ sykl Sasu. Nebyl na tom chudinka nejlíp… Nejdřív monokly a teď si i pobrečel. Že by dědičná chyba?

4.941175
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alofok
Vložil Alofok, Út, 2011-05-10 19:58 | Ninja už: 4752 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Že by dědičná chyba? XD U TOHO SEM SE MÁLEM...

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Čt, 2009-01-22 18:48 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

Sasu Deidarovi nesahá ani po palce na nohou.... JOOOO...DeiDei Laughing out loud

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2008-09-20 18:29 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

To je sexy xD bych Sasukeho chtěla vidět..bych exla smíchy...jinak supr!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Mafarazo
Vložil Mafarazo, Po, 2008-07-21 16:43 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

dobrý 5 bodů těšim se na další!!!

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Ne, 2008-07-13 13:02 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

pěkný

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, Ne, 2008-07-06 22:41 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

hehe.. chci vědět, za co kdo pude..Laughing out loud prosíím další díl..Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-06-04 18:07 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Jak mi to jen mohlo uniknout, nechápu... bude další? Kakashi

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-06-04 18:51 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Jojo, ale nefim ještě kdy xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2008-06-04 18:01 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

chudak sasanek, ale ma co si zaslouzil mwhuheheheXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-05-10 21:47 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

kruteeeeee tesim

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-04-30 18:37 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

mattoni už nie je? a čo teraz? no teraz si dáme asi už len deli xDD....no ale fakt som zvedavá na ten karneval, na ich masky xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-04-22 16:28 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Arigato za všechny pochvaly Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-04-22 13:28 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To je fajneeeeee juuuuuuuuuu se tesi mna pokraacko:)

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Pá, 2008-04-11 19:50 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

jujík...těšim se na pokráčko

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-04-11 14:09 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Supeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, Čt, 2008-04-10 22:37 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

to je super!!Sticking out tongue

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Po, 2008-04-07 00:30 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Hhhhh Laughing out loud, fakt narez Sasinek a breci Laughing out loud fakt kruty hlasky tu mas Laughing out loud
GooD Smiling