manga_preview
Boruto TBV 13

Koncert plný lásky part1

Vím sice, že Valentýn je za námi, ale z čista jasna mě to napadlo, tak sem to musel napsat:-)

Byl krásný únorový den, blížilo se Valentýna a po ulicích se hemžily desítky zamilovaných párů. Jedním z nich byli i Shikamaru s Temari. Jak se procházeli, drželi se za ruce, říkali si zamilovaný nesmisly (nebo aspoň Temari řikala, protože pro Shikamara to bylo moc otravné), uviděla Temari plakát s nadpisem „Valentýnská soutěž ve zpěvu“. Stálo na něm: „Chcete vědět jak si vás vaše láska miluje?? Nechte ji ať vám to předvede před celou vesnicí. Ať vyjádří své city pomocí hudby!! Pro vítěze i jeho partnerku je přichystán zájezd na jih Ohňové země, pobyt v luxusním hotelu s romantickým prostředím a nádherným výhledem na moře.“ „To je ale otrava“ Shikamarovi se to očividně nelíbilo, ale Temari byla jiného názoru. Praštila Shikamara vějířem, až přistál obličejem přímo na plakátu. Cestou na zem jej vzal s sebou. „Ty pro mě nikdy nic romantického neuděláš, Shikamaru! Takhle můžeš vyjádřit svou lásku ke mně.“ řvala na něj Temari. „Dobře, dobře udělám to“ vyhrkl otráveně Shikamaru, který se už nemohl dívat na zamračený obličej své dívky. Temari se na něj zazubila a vítězně na něj položila nohu, jako kdyby přemohla medvěda. „Honem za Tsunade se přihlásit, ať na nás zbyde místo!“ vykřikla Temari a chystala se rozběhnout do Tsunadiny kanceláře. „To bude trapné a otravné!“ „Cos říkal?“ otočila se na něj s naštvaným obličejem „Že to bude velmi zábavné, lásko!“ „No proto, a teď už polez“ podala mu Temari nápomocnou ruku. Shikamaru s radostí vstal, už hlavně proto, že na obloze nebyl žádný mrak, který by mohl pozorovat.
Když došli před Tsunadinu kancelář byla tam snad celá vesnice, Neji s Tenten, Naruto s Hinatou, Rock Lee s Sakurou, Sasuke s Ino, dokonce i Asuma s Kurenai a i sám velký milovník Ero-sennin. Ten byl ale sám. „Komu bude ten zpívat?“ pomyslel si Shikamaru. Když Sizune otevřela dveře, všchny páry se nahrnuli dovnitř, včetně osamoceného vlka Jiraiyi. Anko všem rozdala dotazníky a tužky. „Až to dopíšete, odevzdáte dotazníky Sizune-sama a neodcházejte, řeknu vám něco k organizaci.“
„Takže!! Soutěžící se dostaví v daný den v 17:00 na generálku soutěz začíná v 19:00. Pořádně si promyslete, kterou písničku budete zpívat, aby řekla vše, co cítíte. Hodnotit se bude projev, text a jiné maličkosti. Otázky??? Ne?? Takže rozchod a 14. v 19:00 na náměstí, čau!“
Všichny mladé páry se sešli na náměstí a začali rozebírat soutěž. „Tak už víš co mi zazpíváš, Neji??“ řekla Tenten a podívala se na Nejiho zamilovanýmy očky. „Nech se překvapit, zlatíčko“ řekl Neji, chytl Tenten za bradu a začali se vášnivě líbat. Bylo to tak vášnivé, až spadli z lavičky. To jim však nevadilo a cucali se dál. „Mě by spíš zajímalo co zazpívá Ero-sennin“ vykrikl Naruto. „Určitě něco perverzního, dyť ho znáte.“ řekla Ino a zavěsila se na Sasukeho tak, aby to Sakura viděla. Té to bylo jedno, přitulila se k Leemu a ještě na Ino vyplázla jazyk.
Nadešel TEN den. Všechny kunoichi se sešli u Kurenai, aby se připravili na večer. „Kdo myslíte, že to vyhraje?“ zeptala se Hinata a dělala u toho své obvyklé gesto s prstíky. „Určitě Sasuke!“ vykřikla Ino a vítězně se postavila. „To určitě, Ino-prasečino, kdybys ho tak neuháněla tak možná. Být Sasukem, bych radši skočila do sudu s kyselinou než vyznávat lásku zrovna tobě.“ Mezi nimi prolétavali jiskry. Jejich vražedné pohledy ukončil až letící kunai. „Nechte toho baby, vyhrát může kdokoliv, i když o některých už od pohledu pochybuju“ a nenápadně se podívala na Hinatu. „Už je čas, jdeme!“ vykřikla Kurenai a jak zavelila, tak se stalo.

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SikSiki
Vložil SikSiki, Út, 2011-08-23 15:09 | Ninja už: 4801 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

ja se tu valim smichy po stole Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Pá, 2008-09-12 15:35 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

to je cool! rada by som bola keby mi niekdo povedal(myslim napisal) kedy bude dalsi diel, lebo sa ho nieviem dockat !

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2008-04-25 21:37 | Ninja už: 6339 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

To jsem zvědav co budou zpívat hlavně Neji a Naruto

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Po, 2008-04-07 01:49 | Ninja už: 6165 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

HHH Laughing out loud je to dobry ale chudak Hinata, umi vubec Naruto spivat ?? Laughing out loud a to s tim sudem a kyselinou me taky dostalo, fakt narez az sem spadl ze zidle Laughing out loud

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Ne, 2008-04-13 19:37 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

skus si kupit ohradku pre deti Eye-wink


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud