manga_preview
Boruto TBV 10

Once upon a time 43

Once upon a time 43

„Naruto, zvládli jsme to,“ radoval se Kyuubi, i když stále byl v něm.
„Jo,“ vydechl úlevně Naruto.
Stál i s ostatními na střeše budovy Hokagů a díval se na Konohu. Všichni útočníci byli poraženi a vesnice utržila minimální škody.
„Zase doma,“ promluvil První.
„Zapomněl jsem jak je tu krásně,“ souhlasil Třetí.
Ale dál se ve vzpomínání nedostali, jelikož je obklíčili ninjové z Konohy v čele s Tsunade. Byli tam všichni Narutovi přátelé i známi. Rád je zase viděl a teď už se k nim může už i vrátit.

„Kdo jste,“ zeptala se vztekle Tsunade.
„Tsunade, Tsunade, copak nemáš vychování,“ napomenul jí První.
Ta ztuhla, tohle jí vždycky říkal dědeček, ale to přece nemohla být pravda.
„Už zase si jí dobíráš,“ zasmál se Druhý, konečně si jako první sundal kápi z hlavy a odhalil svou tvář.
Nikdo v tu chvíli nebyli schopný slova ani pohybu. Všichni jenom nevěřícně zírali na Druhého.
„No vidím, že slova vám nedošla,“ zasmál se.
„To víš, vidí, chodící mrtvolu,“ přidal se k němu První a též si sundali kápi.
„Dědečku,“ zašeptala s dlaní přitisknutou k ústům Tsunade.
„Vždycky jsem věděl, že to dotáhneš daleko, Tsunade,“ řekl a otevřel svou náruč. Tsunade i když byla Pátý Hokagem ve vesnici se rozplakala a vrhla se svému dědovi do náruče.

Pak se přidal Třetí: „No, abych nezůstal pozadu.“
Sundal si kápi a okamžitě u něho byl jeho vnuk Konohamaru a vzlykal: „Dědečku, já věděl, že to jsi ty.“
„Ale, ty jsi nám vyrostl,“ divil se Třetí a taky ho objal.
„Sensei,“ vydechl Jiraiya a díval se na svého učitele.
„Jiraiyo,Tsunade,“ kývnul jim oběma. „Orochimaru už nebude nosit titul sanin.“
„To znamená, že je,“ ozval se z davu Sasuke.
„Ano, je mrtvý,“ odvětil Třetí.
„Sláva,“ odtušil Kakashi.
„Kdo,“ zeptala se Tsunade.
„Já,“ potvrdil jí její domněnku.

Mezitím se už Jiraiya s podezřením v očích díval na poslední dvě zamaskované osoby, až tím Minata rozesmál: „No, ano jsem to já.“
S tím si sundal kápi a přešel ke svému učiteli.
„Minato,“ vydechl Jiraiya, i když to tušil, nemohl být víc překvapený.
„Už je to tak,“ smál se na něho. „Na chvíli jsem se vrátil ze země mrtvých.“
„Hele, nechlub se tam tak,“ ozval se Druhý.
Čtvrtý se jenom zasmál a pak se s Jiraiyou objal.
„Já, nevím co říct,“ zasmál se Jiraiya.
„Ještě pořád chodíš šmírovat do dámských lázní,“ zajímal se Minato a Jiraoyovo zrudnutí mu to potvrdilo.
„Chodím sbírat informace,“ řekl dotčeně.
„Sensei,“ ozval se s dojetím v hlase Kakashi a přerušil tím jejich rozhovor.
„Kakashi,“ podíval se po svém žákovi Minato. „Ty jsi ale vyrostl.“
Kakashi se zasmál a objal svého učitele: „Tak tohle jsem nikdy nečekal.“
Tsunade, která se už vymámila s objetí První, se rozhlížela a pozorovala, jak se po letech vítají učitelé a studenti. Popravdě tomu pořád nevěřila. A pak si na něco vzpomněla a snažila se v davu najít tu pátou osobu.

Naruto se celou tu dobu snažil najít v davu Hinatu. Ale když jí našel, měl pocit, že se mu srdce rozpadá na tisíc drobných střepů. Když jí totiž uviděl, hned si všimnul, že už na krku nemá jeho přívěšek. Z toho usoudil, že už do jejího srdce nepatří.

Hinata celou dobu cítila, jak jí někdo pozoruje. A pak když se dav rozestoupil, ho uviděla. Stál opodál, a i když mu neviděla do obličeje, byl jí strašně povědomí. Ta osoba pohnula hlavou a ona cítila, jak její pohled klouže do jejího výstřihu. Pak se ta osoba otočila a vydala se pryč. V tu chvíli jí to došlo. Došlo jí, kdo je ten poslední neznámý.

Ze všech sil se ho snažila dohonit, ale dav tomu překážel. On se jí ztrácel. Tak se zhluboka nadechla a vykřikla: „Dala jsem ho našemu synovi.“
V tu chvíli by byl slyšet spadnout i špendlík, jaké se rozhostilo ticho. A také všichni ztuhnuli na svých místech, což umožnilo Hinatě doběhnout k stojícímu Narutovi.

Slyšel její výkřik: „Dala jsem ho našemu synovi.“
Ale i tak tomu pořád nevěřil. On má syna. Stál tam, tak ztuhlí. Pak se otočil a uviděl Hinatu stát tři metry od něho. Byla snad ještě krásnější než předtím.
„Dala jsem ho našemu synovi,“ opakovala znovu zadýchaně.
Davem kolem to šumělo. Všem došlo, kdo že to je.
„Naruto, udělej něco,“ zavrčel mu v hlavě Kyuubi, ale když se Naruto k ničemu neměl, povzdychnul si, a opustil jeho tělo. Čímž vyděsil hromadu okolo stojících ninjů.
„Klid, jsem přítel,“ snažil se je uklidnit, pak se podíval na Hinatu a řekl: „ U toho nemusím být.“
A přešel k Druhému, který se na něho zašklebil: „Nemáš rád dojáky, co.“
„Mlč,“ okřikl ho.

Pak už se Naruto konečně dostal ze šoku, pomalu natáhnul ruku a stáhnul si z hlavy kápi. A davem to znovu zašumělo. Vypadal jinak, než si ho všichni pamatovali a nebylo to jenom délkou vlasů. I jeho obličej se už nepodobal tomu střeštěnému klukovi. Před nimi stál už dospělý muž, který toho už dost zažil. Někteří, kteří byli zasvěceni do tajemství jeho zrodu, přelétávali pohledem k Minatovi a říkali si, jak jsi, jsou podobní.
„Naruto,“ zašeptala se slzami v očích Hinata.
Ten se na ní usmál, v okamžiku stál u ní a sevřel jí v náručí. Hinata mu objetí opětovala a už zcela bez zábran se rozplakala.
„Pšš, už to bude dobrý, už nikam nejdu,“ snažil se jí uklidnit.
Po chvíli se od něho odtrhla a usmívala se. Najednou udělal Naruto krok do boku a kolem něho proletěla pěst.
„Sakuro, z toho už jsme vyrostli,“ zasmál se a pomáhal ji nabýt znovu rovnováhu. Tu musel za chvíli hledat Naruto, protože se mu vrhla kolem krku.
„Naruto,“ vzlykala a odtrhla se od něho.
Pak se u něho objevil Gaara a řekl s dojetím v hlase: „Naruto, kde jsi celou tu dobu byl.“
„To je na dlouhé vyprávění,“ odvětil a se smíchem se s ním objal. Pak už se k němu nahrnuli všichni jeho přátelé. Někteří mu hubovali a některým tekli slzy radosti. Dokonce i ti Tsunade a jounini se s ním vítali.
„Naruto, doufám, že už to byl poslední vtip na dlouho dobu,“ objal ho Kakashi.
„Taky doufám,“ zašklebil se na něho.

Ale jedena osoba stála v zadu a dívala se na všechen ten mumraj. Nevěděl, co má dělat. Měl se k nim přidat nebo zůstat stát sám tady v zadu.
Byl to Sasuke Uchiha.

Najednou se před ním dav rozestoupil a k němu si to rázným krokem šlapal Naruto. Sasuke v tu chvíli ztuhnul a měl sto chutí utéct.
„Ani se nehni,“ varoval ho Naruto.
Naruto se zastavil asi dva metry před ním a měřil si ho pohledem s vážnou tváří: „Takže jsi tady nakonec zůstal.“
„Jo,“ odvětil, sklonil hlavu a po tváři se mu svezlo pár slz.
„Ale že ti to trvalo,“ zasmál se Naruto a prudce ho objal.
„Naruto,“ vydechl ztěžka Sasuke a zašeptal mu do ucha: „Vítej doma.“
„Díky,“ zašeptal mu do ucha pro změnu Naruto a i v jeho hlase byli znát slzy.

Toto shledání po letech přerušila, až gratulace Druhého: „Tak Minato, myslím, že bych ti měl pogratulovat. Tak mladý a už je z tebe dědeček. Vidíš, jak se Naruto pochlapil.“
A plácnul Čtvrtého tak silně po zádech, že kdyby tam nestál Kyuubi a nezachytil ho, tak by se Minato válel po zemi.
„Ty,“ zavrčel Čtvrtý a otočil se na Druhého.

„Dědeček,“ nechápali někteří z Narutových přátel.
Naruto si zjednal ticho, přešel ke svému otci a všem kolem oznámil: „Chtěl bych vám představit svého otce, Minata Namikazeho.“
Opět ticho, že by se dalo krájet.
„Cože,“ vykřikl překvapeně Neji.
„No, už je to tak,“ zasmál se Minato a objal kolem ramen svého syna. A teď už byla vidět jejich podoba. Vypadali jako dva bratři, než otec se synem.
„Jiraiyo, Kakashi, já mám takový pocit, že jste to věděli,“ otočil se Naruto na ty dva, kteří nevěděli, kam s očima.
„No, ech jak si,“ koktal Kakashi.
„To nevadí, za ty roky jsme si to vynahradili,“ mávnul rukou Minato, a pak se otočil na svou snahu, Hinatu a řekl: „Tak a teď bych chtěl vidět svého vnuka.“
Hinata se otočila na Kyuubiho, který stál opodál a vše bedlivě sledoval a řekla mu: „Ty bys měl jít taky.“
Kyuubi se na ní překvapeně podíval a zeptal se: „Proč?“
„To uvidíš,“ zasmál se Shukaku, který se zničehonic objevil vedle Gaary.
„A vidím, že už jsi zase zpátky,“ kývnul hlavou Naruto. „Takže jsem Itachi nakonec došel, jak jsem mu řekl.“
„Cože,“ nechápal Sasuke.
„Dlouhý příběh,“ odtušil Naruto. „Pak ti ho řeknu. Ale teď už chci konečně domů!“
Naruto spolu se svým otce a ženou a samozřejmě i s přáteli zamířil konečně po dlouhých letech domů za svým synem a rodinou.

THE END

všem svým fanouškům chci poděkovat za přízeň, že jste to vydrželi se mnou až dokonce, jinak už mám namyšlenej další příběh tak, že se možná někdy znovu potkáme Laughing out loud

5
Průměr: 5 (123 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2013-01-20 23:15 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Čtu to celý den a prostě jsem nemohla přestat! Úplně geniální, dokonalé .. nevim, prostě to nemá chybu.
Nemůžu se dočkat až začnu číst ještě pokračování.
Jsi skvělá.

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, St, 2011-08-10 22:38 | Ninja už: 4837 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

naprosto DOKONALÝ ... nemám slov. Podle mě nejlepší FF co jsem tu četla. Bylo to suprový a jsem rádá, že už je Kabuto mrtvej! :DD I když je mi líto Peina a dalších Akatsuki. Ale prostě supééér. 5* jak jinak. Mimochodem... koukala jsem na hodnocení a máš tam jasnou 5 a že hlasovalo 98 lidí. Laughing out loud Moc ti to přeju, však je to zasloužené! Laughing out loud

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele KakaShek
Vložil KakaShek, Po, 2011-05-23 18:20 | Ninja už: 4780 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Máš bezvadný FF, moc se mě to líbilo a jdu se pustit do dalších tvých FF a doufám že budou stejně dobrý jako tohle. Ale zarazila mě jedna věc...buď to nechápu nebo je to špatně, ale proč se Naruto diví že má syna když v dopise pro přátele píše "Ochraňte moji ženu a dítě"?? Ale nebudeme puntičkáři... Kakashi YES

Signature for KakaShek (eu)

Obrázek uživatele Karisan
Vložil Karisan, Pá, 2011-06-10 13:56 | Ninja už: 4985 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

psalo se tam taky že ,,když se naplní jedna podmínka" má jim o tom Neji říct, ale co.

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, St, 2011-01-19 23:15 | Ninja už: 5091 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

spisovatel(ka) z tebe bude x)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, So, 2010-09-18 20:23 | Ninja už: 5160 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvelá séria už aj idem na ďalšiu Smiling.

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, Po, 2011-05-16 14:45 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

Kishi by si měl vzít z tvý povídky vzor, hezčí sem ještě nečetla Kakashi YES
čtu to už po třetí a pořád se směju ve vtipných chvílích a tam kde mam být napnutá jsem napnutá jak pružina Laughing out loud . Opravdu potlesk! Laughing out loud

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele Adria22
Vložil Adria22, Pá, 2010-03-05 23:23 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Tak sem se neudržela a prostě ti musím alespon nakonec tohohle naprosto úžasnýho dojáku napsat, že je to uplně a maximálně krásnej příběh. Laughing out loud
A mimochodem přečetla sem ho celej jednim dechem a to během jednoho dne! Vážně tleskám.

Nejlepší FF:

Merenwen - všechny FF od ní (nekecám Laughing out loud)
Minatův odkaz a povinnost
Nevěsty v černém
Povinnost přečíst! Kakashi YES

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, So, 2010-01-16 23:47 | Ninja už: 5384 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Krása. Eh to byl doják xD No asi půjdu na novou sérii xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2009-12-17 20:44 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

moc pěkná série!!!

Obrázek uživatele Kiame.Ezulines
Vložil Kiame.Ezulines, Út, 2009-07-28 20:24 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Eh, gome. Laughing out loud Nevšimla jsem si odkazu. Laughing out loud

Obrázek uživatele Kiame.Ezulines
Vložil Kiame.Ezulines, Út, 2009-07-28 20:21 | Ninja už: 5519 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Utírač Udonova nosu

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asi tě neukecám k další sérii, co?
*psí očka*

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-06-29 20:57 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Ano ano None-kage se musí vecpat všude Sticking out tongue

„Nemáš rád dojáky, co.“ upně sem slyšel tónm kterym to asi řek Laughing out loud

A ta povídka byla úúžasná ani slovy nejde vyjádřit moc ti děkuju že jsi jí napsala.


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Po, 2009-06-08 15:32 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

jo fakt bezva povídka Laughing out loud asi nejlepší bo jsem nečetl všechny Laughing out loud

Obrázek uživatele nikus1551
Vložil nikus1551, Čt, 2009-05-21 13:37 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

to bola najlepsia poviedka ktoru som kedy citala....... skoda ze je koniec

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Čt, 2009-06-04 23:39 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

naprosto souhlasím a nemám žádných námitek. Dokonce začnu mít ráda happy endy. a upřímě nevěřím, že to byla prvotina, to je jediný fak, který nemůžu strávit.

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, Po, 2011-05-16 14:48 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

Prvotina?! Jawdropping! Tý jóó! Taky bych chtěla takhle psát Eye-wink

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele M.i.n.a
Vložil M.i.n.a, Po, 2009-05-18 22:07 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

dnešní odpoledne ztravene nad touhle paradni povidkou stalo za to Smiling vazne povedena a moje nejoblibenejsi.. ctu ji totiz uz po druhe a opet an jeden zatah xD

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2008-12-01 16:59 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Jdu na druhý díl... a už se moc těším!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Halfirien
Vložil Halfirien, Pá, 2008-11-07 22:54 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Heh..je těžké to pospsat...některé kapitoly jsem hlatala..některé přeskakovala a z některých jsem byla v šoku.Musím říst že píšeš dobře..x)Tvoje povídky se mi líbí už tím že jsou vždy trochu odvážnějšího rázu a vždycky tak jaksi šokující témata..xD Do Once Upon a Time se mi vůbec nechtělo-na mě až příliš dlouhý..ale nakoc jsem se překonala.Co bych ti akorát vytkla je asi to jak ti vše zapadá do sebe..je to až moc velká náhoda..takže to celý občas působí jako připepřená pohádka...Jinak se mi to líbilo..xD Arïgatou!

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, St, 2008-10-08 16:58 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

boze, to napetie ja som nemohla.. klobuk dolu pred takymito tvorcami FF, je to az nemozne ake to je dobre !!!!!

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-08-29 21:06 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Kdyby mě nečekala druhá série tak asi brečím že skončilo něco tak jedinečně úžasného, tohle je kultovní dílo.

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Čt, 2008-08-14 10:44 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

super pribeh...nekdy tecou slzy smichu a jindy celkem smutne... proste super

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-08-13 16:45 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Genialna poviedka.
Uplne superna.
Nema chybu.
Strasne sa mi pacila....len tak dalej
Laughing out loud

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Ne, 2008-07-27 00:06 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Bolo to uplne skveléé,máš obrovský talent a dufam že ho raz zúžitkuješ aj v knihe.

Obrázek uživatele Nia
Vložil Nia, St, 2008-07-23 12:46 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Utírač Udonova nosu

bylo to úžasný. Přečetla jsem to už snad 4x !!!

Obrázek uživatele Kakashibest
Vložil Kakashibest, Pá, 2008-07-18 19:55 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

ja som to precital za pol dna, bolo to fantasticke

čekujte moj last.fm profil lidičky
http://www.last.fm/user/Srna22

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2008-07-17 09:08 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

:-D NÁDHERA!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Raikiri
Vložil Raikiri, Ne, 2008-07-13 17:29 | Ninja už: 6258 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

Pokračování už je

Obrázek uživatele ._Rasengan_.
Vložil ._Rasengan_., Út, 2008-07-15 09:57 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

to už všichni vědí