manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 16 díl- KONEC!

"Posaď se naruto!"Všichni si ho pozorně prohlédli, měl na sobě plášt jako Akatsuki jenom místo mráčků tam měl modré kruhy s černou spirálou uvnitř.
"Pakkune!" Zařval překvapeně Naruto. Pakkun otevřel levé oko.
"Co to je?" Zeptal se ho Naruto.
"To je můj sharingan!" Vikřikl Pakkun.
"Pakkun je z uchia klanu?" Řval zděšeně.
"Počkej kluku, ... , já ti to vysvětlím : Když bojoval Kakashi s Maturem , a když poté zemřel tak se jeho duch zaklel do mě, je to stejné jako ty máš lišáka!" Řekl Pakkun a pokračoval. "Musím tě zabít! Naruto jsi příliš nebezpečný pro naši věc!" Vykřikl a vytvořil na packách pečetě. "RAIKIRI!" V rukou držel blesky a vrhl se po Narutovi.
"Co to děláš!" Vykřikla Hinata a kopla do Pakkuna, který odletěl na druhou stranu stanu. Pakkun strhl stan dolů a když se zněj vymotaly. Všude bylo plno nepřátelských ninjů.
"Sakra!" Řekl Naruto a všechny si je prohlížel.
"To zvládnem! " Řekla Hinata, Akamaru přišel k Pakkunovi.
"Haf haf!"
"Ne!"
"Haf, haf haf"
"Proč, to ti nemusím říkat."
"VRRRRRRR" Po menší psí hádce se Akamaru vrhl po pomalém Pakkunovi. Ten udělal pečetě, Akamaru do něj kousl a z Pakkuna vytekla voda.
"Vodní klon?"Divil se Naruto, ze země pod ním najednou vyjel pakkun s Raikiri v tlapce. Naruto se jen tak tak vyhl jeho ůtoku a sám ho bouchl.
"ATAK!" Zařval Pakkun a Ninjove se připravili zaůtočit.
Rozběhly přímo na skupinu, Naruto udělal kolem nich klony. Ty byly zníčeny shurikeny.
"Tolik Jouninu na jednom místě!" Lekl se Naruto "Ale to zvládnu!"
Vytvořil klona a ten ho vynesl do ohromné výšky, a tam jich vytvořil nespočet a všichni hodil shurikeny. Pár ninjů podlehlo ale stále jich tam bylo plno.
Hinata se vrhla mezi ně a pár uderama je zabijela. Jeden ji chtěl seknou kunaiem ale před ním se objevil Naruto s Resenganem a přímo to do něj napálil.
Vzalo to sebou i další dva vzadu. Ninjů bylo asi tak kolem dvaceti a obklíčili je do kruhu. Vytvořil pečetě a všichni použili Katon ve stejnou chvíli.
Naruto zase na každýho ninji udělal jednoho klona a pomocí své větrné chakry oheň odrazil. Klony zmizely a ninjové zaůtočili, Hinata použila Kaiten a tři ninji smetla.
"Tohle nejsou jouninové, tihle jsou nejspíš jen genini!" Poznamenal Naruto. Použil Oodama resengan a pět ninjů smetl. "Tak teď to začnu brát vážně!"
Ninjové se lekli. Naruto použil pečetě, a namířil rukou ke zbytku ninjů. Najednou z Narutovi ruky vylítla větrná chakra ostrá jako Kusunagi meč.
Všichni ninjové byly poražení a teď už tám stál pouze Pakkun.
"Raikiri!" Vykřikl a rozběhl se proti Narutovi.
"Resengan!"Vykřikl Naruto a rozběhl se proti němu. Srážka obou jutsu byla ohromná. Naruto v pořádku dopadl ale Pakkun už ne.
Ležel zraněný na zemi, byl příliš vyčerpaný, nedokázal se naučit kakashiho sílu ůplně.
"Promiň Sensei!"Naruto se proti němu rozběhl s dalším Resenganem. Pakkun se vylekal.
Najednou do Naruta někdo kopl, Naruto odlétl a s Resenganem udělal vetší díru v zemi.
Stál tam ve stejném plášti muž, měl kapuci a masku Podobnou anbu, jen byla celá černá s modrými tenkými pruhy.
"Prominte šéfe že jsem došel pozdě."Muž se otočil na Pakkuna a zvedl ho.
"Kdo jsi?" Zeptala se ho Hinata.
" Zapomněl jsem se představit. Jmenuji se Kenji Knato a jsem zástupce bose v Okotsuki, ale to je stejně jedno protože zemřete!"
"Z Knato klanu, my jsme myslely že jste všichni byly mrtví!"
"To sice ano, tedy až na mně, já jsem jediný přeživší!"
"Knato klan?" Vpadl jim do rozhovoru Naruto.
"to byl klan, jejich kekei genkai byl že nemusí používat pečetě a dokonce mají všech šest drůhů chakry!" Odpověděla mu Hinata.
"Takže mohou kombinovat všechny jutsu ůplně lechce?"
"Ano!"
"No, dost povídání o mě! Běžte mi z cesty!" Poručil jim ale oni neposlouchali."No dobrá!" Mezi němy se vytvořila hradba ze dřeva.
"Mokuton?" Překvapil se Naruto.
"Ano, mají chakru soustředěnou převážně v rukou a nohou, takže mohou používat různé přírodní zdroje jako je dřevo,voda,oheň a tak dále.!"Vysvětlovala Hinata, kolem nich, ze všech stran se objevilo dřevo. Potom dřevené bodáky a pořád se přibližovaly.
"Na ten větrný ůtok jsem vypotřeboval opravdu ohromné množství chakry, mohla bys nás odtud dostat pryč ty" Akamaru zaknučel a Hinata jedním ůderem udělala díru.
Vylezli ven, a Kenji se jen zasmál a natáhl ruce. Začaal z ních téct voda, a to hodně.
Najednou se rozstříkla do vzduchu a jak padala tak se změnila v ledové bodáky.
"Sakra!" naruto štouchl do Hinaty a tím ji dostal z nebezpečného pole ale dva bodáky se do něj nabodli, né moc hluboko ale bolelo to.
"to nic není, chakra to vyléčí!" Uklidnil Hinatu která se schopila a zamířila ke Kenjimu.
"Ale copak?" Zmrazil půdu pod ní a ona uklouzla.
"Šéfe musíme jít, nemám už mnoho chakry!" Otočil se Pakkuna.
"Dobrá, jdeme!" Řekl Pakkun a skočil mu na Rameno. Když chtěli odejít tak se jim do cesty postavili Sasuke s Kibou a Nejim.
"tihle jsou silní!"Upozornil ho Pakkun.
"Dobře!" Před ním a nad nima se objevili dřevěné sloupky a odskákali pryč.
Sasuke se šel podívat na Naruta, Neji za Hinatou a Kiba šel hledat svého pejska.
"musíš do nemocnice!"Pobízela ho Hinata.
Najednou Kiba běžel naproti Akamarovi a ten zas naopak.(Teď hraje romantická hudba a za něma se objevila pláž!") Jakmile byly u sebe tak Akamaru na něj skočil.
"Je to jejich osud běžet naproti sobě!" poznamenal Neji.

V nemocnici.
"Naruto je to vážné, tak týden budeš ležet!"Sdělovala mu Sakura která přišla do nemocnice kvůli Narutovi.
"A ty pojď za mnou!" Vzala Sasukeho za ruku a táhla pryč, z chodby se ozývalo.
"Zlomilas mi ruku!"
"Vyléčím ti ji!"
"Ale já chci..."
"Nemel pořád!"
"Au za co to bylo"
"Myslíš tohle"
"AUUUUUu!"Nyní zabouchly dveřmi.

Konec 1. serie !

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 14:33 | Ninja už: 5531 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Velmi pěkná serie, jen mi to kazí jedna jediná věc, která se dá přehlédnout, když je to dobře napsané, a to je slovosled některých vět.

Obrázek uživatele Pastakxxx
Vložil Pastakxxx, St, 2008-07-02 22:14 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Chudák kakashi to schytal!!xD

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, St, 2008-05-14 17:37 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

To bylo super s tím sasukeho mobilem

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, St, 2008-04-30 17:05 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

máš dobrý příběhy už se těšim na 2.sérii, teda jestli už jsi s ní nezačal (-a?)

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, St, 2008-04-30 17:30 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

2. serie už je ale zatím poze jeden díl, ale tenhle týden bych měl další napsat. a díky

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Naruto-Nej-Uzumaki
Vložil Naruto-Nej-Uzumaki, Pá, 2008-04-04 22:04 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Nemá tam být místo Resengan - Rasengan

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Pá, 2008-04-04 22:06 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

není to jedno ? moje chyba ale snad to nekazí umělecky dojem

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Pá, 2008-04-04 15:27 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

No co už je konec 1. serie, ale druhá bude lepší

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698