manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) 1.díl "Mokuton v nesnázích!"

Ůtočník letěl z prava na svou oběť, ta se pouze otočila a jedním ůderem srazila protívníka k zemi. Další ůtočník se vynořil zpoza toho prvního ale jako jeho druh byl zabit.
Další ůtočník mířil obrovskou rychlostí, v ruce držel katanu. Mířil na svou oběť, ta také vytáhla zbraň. Kov se srazil, jiskry vyletěly.
"Dostanu tě!" Křičí ůtočník a otočkou zkouší soupeřovu mrštnost, ten se ráně vyhl a sám ůtočí. Nyní však ůspěšne. Kdyby ůtočník neuhnul dříve tak by byl mrtvý, avšak obdržel nechutnou tržnou ránu podél břicha."Kdo jsi?"Zeptá se roztřepaným hlasem.
"Jmenuji se Hinashi Retubo!"Odpoví mu soupeř chladně a ůtočník si všimne jeho žraločích zubů.
"Ty jsi Retubo!" Hinashi nic neřekl a vrhl po něm shurikeny. Ten je bez problému odrazil."Něco lepšího nemáš!"
"Ale mám Suiton: Suiryuudan no Jutsu(Voda: Střela Vodního Draka)"Retubo začal provádět pečetě a ůtočník po něm vyběhl, těsně předtím ho něco chytlo za nohu.
"To je vodní klon ukrytý ve vod...chal" "ůtočníka smete smrtící proud vody. Nyní se vynoří další ůtočník který to vše sledoval ze stínu u stromu.
"Nyní jsem tvůj soupeř já!" Ukáže směrem k Retubovi a zasměje se!
"Kdo jsi?"Zeptá se Retubo!
"Mé jméno není důležité!" Vykřikne. Vedle něj se objeví další dva lidé.
"Kapitáne Yamato stojíme při vás!"Řekne jeden z lidí. Yamato si všimne všech pobitých Anbu.
"Ty šmejde! " Použije pečetě a velký kus dřeva letí přímo na Hinashiho.
"Kiri Gakure no Jutsu(Technika Ukrývání v Mlze)"Použije Retubo a Yamato se zastaví.
"(Sakra teď ho nemůžu dostat)"Pomyslí Yamato a najednou uslyší křik.
"Kapitáne Yamato!Pomoct!áá.."Slyší padat bezvládne tělo na zem.
"Kapitáne, nejspíš je mrt...."Další tělo spadlo na zem.
"(Kdo to je? Je tak silný!)"Yamato vytvoří kolem sebe štít z dřeva."(Tady budu v bezpečí)"
"Schoval ses! ha to ti nepomůže!" Řekne Retubo a rozběhne se proti kopuli.
"(Teď)" Pomyslí Yamato a z dřeva se vyrojí bodláky.
"Marný pokus!"Yamato cítí jak se pár milimetrů od jeho hlavy objevila čepel meče.
"Ale jak?"
"Ty si myslíš že mě taková kopulka zastaví! Tak to se pleteš!"Najedno se meč změmí ve vodu.
"co se to děje?"Zeptá se Yamato poté co se protivník objeví vedle něj.
"Chudáku!"Napřáhne se a sekne Yamata do ruky,ten se pousměje.
"Nevím kdo je tu chudák!"Řekne YaMato a rozteče se ve dřevo.
"Co že tohle byla past?"Retubo se otočí, všechny díry byly zablokovány. Yamato soustředí chakru a ze dřeva se nemožnou rychlostí vyřítí bodláky.
"Byl slabý..."Oddychne si a rozhlédne se kolem sebe. Něco ho chytí za nohu, opět klon."Co to?"
"Ty jsi vážně myslel že mě tak lehce dostaneš?" Retubo se pousměje a objeví se přímo před ním.
"Ty bastarde!" Vykřikne Yamto. Z nohy mu vyjedou bodálky, klony zmizí.
"Působívé, jsi téměř jako Kenji"Řekne Retubo a sekne po Yamatovi, ten to schytá ale zavčas unikne jinak by byl mrtev.
"Přes tu mlhu nic nevidím, ale jak ty můžeš vidět mě?" Zeptá se ho Yamato.
"To je můj Kekeii Genkai, když se na někoho podívám tak už ho najdu i vté největší černočerné tmě. Sledoví Oko!"Zasměje se a opět zaůtočí.
Yamato ránu vyblokuje." Tvůj styl boje je zajímavý!" Teď se nechá seknout, a mezitím obmotá jeho nohy dřevem. Hinashi se lekne.
"Teď tě dostanu!" Yamato na něj pošle dva velké kusy dřeva, zasáhli ho. Mlha se vytratila ale když se kouř rozplynul nikde Retubo neležel mrtev.
"Jsi silný!" Ozve se z pod. "Ale ne jak já!" Ze země se vynoří Retubo a probodne Yamata. Vytáhne meč a Yamato se sesype na zem.
"chudáku!"Retubo se napřáhne a zezadu ho probodne dřevo. Změní se ve vodu.
"(Další klon, já jsem zraněný takže ho nemohu porazit!)"Pomyslí Yamato.Retubo zaůtočí ze shora ale těsně před Yamatovou hlavou se meč zastaví.
"Co se to stalo?" Překvapí se Retubo. Rozhlídne se a všimne si že meč někdo zadržel.
"Saii!" Vykřikne radostně Yamato.
"Jste v pořádku?" Zeptá se ho.
"Teď to není důležité, zlikviduj ho!"Řekne Yamato a z keřů vyběhnou inkoustoví lvi. Doběhnou až k Retubovi, jednoho rozsekne ale další ho kousne do ruky. Vyteče z něj krev."(To už není klon!)" Pomyslí a vyšle dřevo aby ho chytlo. Obváže mu celé nohy! ("Máme ho!")
Sai vytáhne výbušnej lístek a hodí ho na něj. ale někdo ten lístek přesekne.
"Kenji!" Vykřičí Retubo a podívá se na svého parťáka a jeho šéfa.
"Tak proto jsi tak unavený!" Podotkne Pakkun.
"Pakkune, co ty tady děláš?"Zeptá se ho Sai.
"Do toho ti nic není!"Zařve Pakkun a Kenji vysvobodí Retuba z vězení."JDEME!" Ninjove a pes zmizí.
"Pojďte odnesu vás do nemocnice!"

Naruto jde s Hinato po nemocniční chodbě dom. Při tom potkají Saie a Yamata.
"Co se vám stalo?" Zeptá se ho překvapeně Naruto.
"Ale řeknu vám to poz..ději!"Odpoví Yamato.
"Tak dobře..."Odpoví zoufale Naruto.

O něco později, vila Uzumaki.
"Takže tohle si vezmu sebou, a tohle, a ještě tohle!" Minato si dává různé věci do baťohu.
Do jeho pokoje vleze jeho mladší bratr ketrý se právě vrátil z Akademie.
"Co tu děláš?" Zeptá se ho zvědavě.
"Balím si věci na misi, budeme na ní dlouho.."Odpoví mu a opět překontroluje věci.
"Aha takže tě dlouho neuvidím, a kdo se mnou bude trénovat?"Zeptá se ho zoufale.
"Řekni taťkovi!"Odpoví mu Minato.
"Ale ten nemá nikdy moc času!"
"Ale má jen musí mít prostě volno!"
"Aha, tak tos mi toho moc řekl"

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 14:47 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moc pěkný díl a dokonce skvěle propracovaný, jen mě nějaký věty pletou.

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, So, 2008-05-03 09:46 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

aaale jo cool ale dalsi dil:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-