manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 14 díl - "UZUGAN!"

Shikamaru nečekal a rozhlídl se po nitkách. Stál tam Fugaku a tahal. Bohužel byl chycen do stínu, a nemohl dál tahat a Shikamaru si oddychl.
"(A teď ještě ta holka)" dívá se všude kolem, nikde ji nevidí. Najednou se ze země vynoří a chňapne po rolničkách ale Shikamaru se jim vyhne a chytí ji do stínu.
"Tak a to je konec" Byl celkem zklamaný ale Minato ho přerušil.
"Mýlíte se!" Zakřičel a na očích se mu objevil Uzugan.
"K čemu ti to bude, já znám jeho schopnosti!"Řekne povýšeně Shikamaru ale Minato mrkne. Oči už nemá otevřený tolik, spíše je má otevřený málo. A také se mu objevili malé černé zorničky."Cos to udělal!" Všimne si že se celý trochu změnil, vlasy se mu víc naježili, a špičáky se víc zaostřili."To je devítíocasý lišák?"Minato neříkal nic.
Najednou se pohl, nikdo nevěděl jak.
"Funguje to!" Zaradoval se Minato.
"Co funguje?" Zeptal se ho překvapeně Shikamaru.
"Můj KakuUzugan(nukleární uzugan), vylepšená verze uzuganu."Zasmál se Minato a kolem něj se začala výřit červená chakra. Stín z jeho dosahu mizel.
"Tys přemohl mé jutsu!" Shikamaru se už uklidnil a mluvil zas unuděně.
"Chou Tajuu Kage Bunshin no Jutsu (extra multi stínový klon)"Minato použije tuhle techniku, a všude kolem se objeví plno klonů.
"Co je to za techniku?" Shikamaru je docela překvapen že někdo zvládne vytvořit tolik klonů.
"vylepšená verze Tajuu Kage Bunshin no Jutsu " Řekne Minato.
"No, nemáš nic vlastního, jen všechno vylepšené..."Urazí ho Fugaku ale ten si toho nevšímá. Klony se rozběhnou, Shikamaru uvolní stín a vytvoří pár klonů.
Jeden z nich chytne Ayame a Fugaku do stínu a zbytek jde zastavit klony. Jeden shikamarův klon bouchl Minatova ale ten nezmizel , ale na jeho místě se objevil další.
Brzy bylo po Shikamarových klonech a děti byly volné.
"Minato, kolikrát musím jednoho klona zníčit aby se již neobjevoval?"Zeptá se ho Shikamaru.
"třikrát," odpoví a klony jdou po rolničkách. Jeden Narutův klon to celé sleduje z dálky.
"Co tu děláš?" Vedle něj se objeví Minatův klon.
"Nevšímej si mě, já jsem jen klon"
"Víš že já taky"Oba dva se zasmějou.

"Tak se předveď!"říká Naruto a sleduje svého nestaršího syna.
"KakuUzugan!" Vykřičí Minato a jeho oči a celá hlava se změní. "Je to vylepšený uzugan, jsem rychlejší,má chakra je silnější a mám jí víc. Mé reakce jsou zrychleny, když se na vás dívám, vidím vás zpomaleně." Naruto si vzpomene že něják takhle se choval když použil sílu démona."také jsem v téhle podobě vytvořil pár nových jutsu!"
"Vážně? Tak mi je ukaž!" Minato nedělá žádné pečetě, ale kolem něj se objeví červená chakra, je kolem celého těla.
"Tohle nazývám Defiri ki(blábol, "Demoní ochrana"), dost mě to chrání a hojí!" teď ze zadu vyjedou ocasy z chakry."Tohle nazývým Ataki ri (blábol, "Demoní pomoc")"
Jeden z devíti ocasů se natáhne k Narutovi, změní se ve velký dráp a zvedne ho.
"to je skvělí!" Naruto je překvapen.
"Ještě jedno, Bumb kiri (blábol, "Proočištění")" Kolem něj vylítne menší tlaková vlna.

Shikamaru se změní na Minata. Chvíle váháni byla přerušena a Shikamaru objeven díky shopnostem uzuganu. Ostaní dva to sledovaly z dálky.
"To je borec!" Říká Ayame se srdíčky na očích a Fugaku si brlbe něco ve stylu " to bych taky dokázal!"
"Ataki ri"vykřikne Minato a ze všech klonů vylítnou chakrové ocasy na Shikamaru který něma byl ůplně chycen."Mám je" Minato nyní držel všechny rolničky.
Doběhl k nim a předal každému jednu, potom nechal klony zmizet.
"(Jak mě mohli takový smradi porazit)" Shikamaru k nim přistoupí.
"nu dobrá, vyhráli jste! Ale vy dva postoupíte ještě jednu zkoušku!" ŘÍKÁ Shikamaru a ukazuje na Ayame a Fugaku."Minato, ty máš volno, schůzka bude zítra v 6.00, a vemte si věci na týden, pojedeme daleko odsuď plnit mise, " Minato poskočil radostí a rozloučil se s kamarády, a pomyslel co teď bude dělat. Narutův klon se bodl kunaiem a zmizel.

"SENSEI ! "Někdo řval z dálky a Naruto se otočil. Chodbou k němu běželi Rin, Kobi a překvapivě Anna.
"Jé, Co vy tady?" Ptá se jich.
"Tady máte!" Kobi mu dal papírek"Dala nám to vaše paní, a taky nám řekla a ať se postaráte o svou dceru" Naruto si přečetl papírek.
"Atak. S. B. Ho. R."Četl nahlas, krom Narutovi a Kibovi to nedávalo nikomu smysl. "Na tady máte,"Podal svým žákům nějáké peníze."Vemte malou na zmrzlinu! Kibo ty pojď za mnou" Oba dva, no vlastně tři s Akamarem vyběhly ven z vězení a hnali si to k budově hokageho.
Když v běhli do místnosti viděli jak tam Hinata, Sasuke a Neji mláti do vzduchu a různě se u toho uhýbají. U stolu stáli tři zamaskování ninjové.
Jeden se houpla na židli a když otevřeli dveře tak spadl, druhý v kleče měl ruce v pečeti. A další si prohlížel papíri.
"A jejda!" Zakřičel ten co spadl s židlí.
"co se to tu děje?" Zakřičel na ně Naruto.
"Hej, šéfe , ti tři jsou v nějákém genjutsu!" Řekl kiba po Akamarově zaštěkání. Naruto skočil k Hinatě, dotkl se jí a zakřičel "KAI!", to samé udělal i udalších dvou.
Akamaru mezitím zaůtočil na toho který prováděl genjutsu a rafl do nony, Kiba zaůtočil na toho který ležel.
"Sakra, je jích tu docela plno!" nadával ten který spadl. Ale hned na to dostal ranu od Kibi.
"ATAK!" Zařval ten co si četl papíri. Všichni tři vytasili katany. Ale dostal silnou ranu od Nejiho.
"Zastavil jsem ti chakru!"Řekl mu z očí do očí.
Sasuke nebojoval, použil své oči až moc a seděl opřený o zeď.
Neji dostal ranu od jednoho z nepřátel a spadl na zem. V tu chvíli začala hrát po místnosti písnička,
"
Páni a paní, vím, jak se ruší žal,
já tíhnu duší jen k lady Carneval.
Já, kdysi pannám, já ba i vdovám lhal,
teď v srdci chovám jen Lady Carneval.
"
Sasuke vytáhl z kapsy mobil, a rychle hovor vzal.
"KDE SEŠ?! NEMĚLS JSI NÁHODOU VYSÁT V CELÉM DOMĚ!? POČKEJ AŽ SE MI DOSTANEŠ DO RUKOU, A TĚŠ SE NA VEČEŘI, ŽÁDNÁ PRO TEBE NEBUDE, POŘÁD SI CHTĚL KLAN A TEĎ KDYŽ HO MÁŠ TAK SE O NĚJ ANI NEPOSTARÁŠ!"Sakuřin hlas se hnal po celé místnosti, hned nato se mu začaly všichni smát.

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 14:19 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak to je náramný hlavně sasuke( chudáček)

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Pá, 2009-06-12 15:59 | Ninja už: 5459 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

tak to je luxus Laughing out loud Laughing out loud ta písnička Laughing out loud Laughing out loud z toho sem vážně nemohla Laughing out loud Laughing out loud prostě peckáá Laughing out loud

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele Vosa-sama
Vložil Vosa-sama, Út, 2008-11-04 22:51 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

tak teď sem málem sletěl ze židle

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2008-03-28 23:02 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

bude pokračování?

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, So, 2008-03-29 11:34 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

jistě že bude,

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-03-27 11:25 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak ten koniec bol fakt dobrý:)) si to viem živo predstaviť:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hunter from Uncia
Vložil Hunter from Uncia, St, 2008-03-26 11:57 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: ONLINE, Prostý občan

Chudák Sasuke Eye-wink

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Út, 2008-03-25 17:55 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Docela zajímavý díl

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698