manga_preview
Boruto TBV 14

Uzumaki klan story 13 díl- "Akamarův ocásek!"

13.-díl "Akamarův ocásek !"
Tři ninjové přistály na terase budovy Hokageho. Skrz oknem se podívaly dovnitř ale místnost byla prázdná.
"Pane, kde jsou ti dva?" Zeptá se jeden Ninja druhého.
"To nevím, ani vědět nechci"Ninjove vešly oknem dovnitř, a pozorně si to tu prohlédli.
"Tady není!" Zvolal jeden. Všichni se otočili a na zídce terasy někdo stál.

Klony se dlouho nehýbali a potom ůplně zmizeli.
"Co to bylo?" Zeptá se Minato. Ale všichni jen pokrčí rameny.
"Genjutsu ne, to bych poznala, na taijutsu se jich ani nedotkl, nějaké genjutsu!"poznamenala Rin. Avšak musela uskočit protože Sensei po nich hodil kunai, tím je rozdělil.
Fugakuna nic nečekal a palbu opětoval, Sensei je jen odrazil.
"(Jsou sice rychlí ale chybý jim strategie a taktika)" Pomyslí si Sensei který se za celou dobu nehnul z místa.
Minato se vzpamatoval a zaůtočil. Vytvořil několik klonů a vyrazil,za chvíli se ani nepohnul.
"Co se to děje?" Ptal se zoufale, Sensei se jenom usmál.

Naruto šel s Kibou a Akamarem k cele těch dvou. Došly k nim a jeden na ně hned zavolal.
"Ten pes se vrátil!" Téměř brečel štěstím když ho zase viděl.
"Co mají s Akamarem?"Zeptá se Naruto Kibu.
"to je nadlouhé povídání" Kiba mu nechce říct o jeho triku protože Naruto také touží dotknout se Akamarový tlapek.
"Nechal nám dotknout psích tlapek"Řekl Tropeshi a Naruto otočil nechápavě hlavu na Kibu.
"dobrá, dobrá! Jdem vyslýchat."Rychle odběhl od tématu Kiba.
"Kdo je váš vůdce? A kde právě je?"Zeptá se vězňů Naruto.
"Já ho neprásknu!"Říkají oba dva souhlasně.
"Akamaru?"Naruto otočí hlavu na Akamara, ten prostrčí tlapku mříží a oba dva se jí dotknou.
"To je mááááázec! náš vůdce je Fulgi Tarbi a právě je někde ve vesnici, nejspíš v budově Hokageho!"Práskne ho tropeshi.
"A kdo vás platí?"Zeptá se Naruto a naznačí Akamarovi co má dělat.
"to ví pouze fulgi!"Řekne naopak ten druhej.
"A co jste chtěli tady dělat!" Zeptá se jich.
"My jsme chtěli kontaktovat 6. Hokageho!"Řekne Tropeshi.
"Vážně? A co jstemu chtěli!"Naruto neprozrazuje že hokage je on!
"Měli jsme ho zavézt ke klientovi, a ten s ním chtěl mluvit"Řekne Neznámý.
"Aha, já jsem 6.Hokage" Řekne Naruto a oba dva se zarazí.

"Co tady děláte!"Zeptá se jich Sasuke.
"Co je ti potom?" Zavolá na něj Fulgi Tarbi. Vedle Sasukeho se objeví Neji a Hinata. "Takže dojde k boji" Všichni tři ninjové vytáhnou katany.
Sasuke se pousměje a uklouzne na banánové šlupce. Všichni se mu začnou smát. ninjové si ani nevšimnou že Neji zmizí. Když se přestaly smát Neji stál mezi něma a začal do nich mlátit. 3 rany a všichni byly na zemi. Fulgi zmizí a objeví se za Nejim. Chce ho kopnout ale Neji to vychytá. Fulgi po něm sekne mečem a netrefí se. Neji mu chce zadat rozhodující ránu ale když ho zasáhne rozprskne se ve vodu.
"Vodní klon?"Řekne Neji a dostane kop ze spodu. Další dva ninjové si stoupli a každý se rozběhl proti jednomu. Hinatu probodne katanou ale ta se brzi změní v dřevo a objeví se za ůtočníkem. Ten nemůže vytáhnout meč a dostává velkou ránu do zad. Sasuke dostane soupeře do genjutsu a tam 3 dny bodá mečem. Když potom genjutsu skončí nepřítel se změní ve vodu.
"Vodní klon?"Sasuke se podivá k Hinatě kde se její oběť změní taky ve vodu. Potom zamíří pohledem k Nejimu jak pořád bouchá a soupeř se mění v klona.
"to nemá konce?" Nadává Neji" to je můj osud!"

"To je Kagemane no Jutsu(Stínová imitace), Minato!" Řekne Shikamaru a trochu se bouchne a klony zmizí."Ale takhle mi ty rolničky nesebereš!"
Ayame vyrazí ze zadu a taky ji chytí do stínu.Náhle se změní v dřevo.
"co?"Shikamaru se překvapi a slyší zacinkání. Podívá se na rolničky, někdo po nich hodil nitky.

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 14:11 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak s tím senseiem jsem to neuhodla, ale mělo mě to napadnout dřív, bylo tam hodně znaků. Jinak jako obvykle skvělé a ten Sasuke, no prostě nemá to chybu.

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-03-22 23:56 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

To jsou ty tlapky tak úžasný, že se jich každý touží dotknout?

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Ne, 2008-03-23 12:59 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Psí tlapky jsou ty nejlepší věci vůbec Smiling

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2008-03-23 14:35 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

aha, tak to jsem nevěděla

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D