manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (18. kapitola)

Tentokrát jeli všichni výtahem, jen Akamaru tomu nevěřil a dal si s tou divnou věcí závody…

18. kapitola: Štědrý den a deník… Lee…??

Hned, jak vyjeli nahoru a vstoupili do pokojů se Naruto začal ládovat vším, co bylo po ruce.
,,Kdybys toho nechal,‘‘ začal Sasuke a zavíral dveře, ,,možná by si tě všimla i jiná holka, než Hinata!‘‘
,,Ňo ťak mám hjaď!‘‘ odpověděl s plnou pusou Snickersky. ,,A najíst se přece není trestný!‘‘ dořekl, když vyhodil obal a polkl.
,,Na Štědrej den skoro jo…‘‘ odpověděl mu Sasuke a zase si v duchu opakoval, jak je sestře podobnej (počkejte si na večer…!!!).
,,Neříkej mi, že věříš na Zlatý prasátko…!!‘‘ zasmál se Naruto.
,,Já ne, ale tvoje sestra asi jo…‘‘oplatil mu to.
,,Já to slyšela!!!‘‘ ozvalo se zpoza dveří a ty se rozletěly. ,,A kdyby něco, tak jen dodržujem tradici. Zároveň je to i zdravý a tobě, Naruto a Choujim by to prospělo mnohem víc, než pití zkysaného mlíka…‘‘ To už holky na chodbě nevydržely a propukly v smích.
,,Hed, ty seš teda dobrá!‘‘ zajíkala se Sakura.
,,Se ti povedlo!‘‘ bušila Ino pěstí do země.
,,Tak toho nechte, už mám co do deníku napsat…‘‘ odsekla konverzaci Hedanna a zavřela dveře (zvenku).
Naruto a Sasuke na to koukali jak sůvy z nudlí.
,,Tvoje ségra si píše deník?‘‘ žasl Sasuke.
,,Jo, je na tom něco divnýho?‘‘ odpověděl mu Naruto.
,,Já jen, že by tam třeba měla napsaný, co si o mně myslí…‘‘ zamyslel se Sasuke.

Nechápu, proč se Naruto furt jenom láduje. Zvlášť, když je Štědrý den. To bych chtěla vědět, co se dneska stane.
Taky nevím, co si mám myslet o Sasukem. Chová se jak debil a na jeho místě bych s bráchou v pokoji asi nevydržela. Vzhledem k tomu, že Hinata z té jedné noci málem zešílela, bych se o to ani nepokoušela… Chtělo by to klapky na uši.
No jo, on vlastně včera brácha jel do nemocnice. Tak vědět, co se tam dělo… Jedno oddělení prý bylo prázdný a tak ho tam šoupli. Pak se ukázalo, že to byl ten nejlepší nápad, co kdy měli. Divím se, že nezbořil nemocnici…
Nic se neděje. Štědrý den a je tu jen nuda.
Zeptala jsem se Hin, co by říkala, kdybychom tu byly jen holky a něco bychom si zahrály. Myslím, že Carcassone radši ne, zaprvé se Sasukeho nehodlám ptát, jestli mi tu pitomou krabici půjčí a zadruhé by mě Temari asi zabila. Někdy si říkám, jestli je to vůbec možný, že jsem z nich nezešílela. Ale jinak je tu sranda, to se musí uznat. Hin řekla, že pro ně skočí.
Aspoň kdybych mohla zjistit, co se děje v té klukovské sázce… Jediný, co vím je, že můj brácha se chce vyspat s mou nejlepší kamarádkou. Kdybych mu neslíbila, že o té sázce nikomu neřeknu, asi bych to udělala. Ne proto, že bych chtěla šířit drby, ale protože je to moje kamarádka.
Zajímalo by mě, koho mají ostatní kluci. Jediný, co bych chtěla, je vědět to. Nemám v úmyslu se do toho nějak zapojovat. Jsem jen strašně zvědavá.
Teď přišly holky. Tak mě napadá, že žádná hra nebude zapotřebí, protože donesly zase nějaký ,,úžasný‘‘ drby. To poslouchat nehodlám. Radši si trochu zdřímnu…

Sem se zrovna probudila. Vypadá to, že holky už se taky začínají nudit. Ino tu vlastně vůbec není. Sakura mi řekla, že šla za Leem.
Teď si holky povídají o klucích. To je otrava! Že bych něco pochytila od Shikamara? Ne, myslím, že ne.
Teď přišla Ino. Vypadá…divně. Taková vyjevená a bledá.
,,Holky,‘‘ začala vyprávět. ,,Já přišla ke klukům do pokoje a první, co slyším od Leeho je ,Já mám zaražený prdy!‘ Tak jsem nevěděla, jestli si dělá srandu nebo to myslí vážně…‘‘ (věnování: Renče K. alias Rocku Lee…)
Holky okamžitě dostaly záchvat smíchu a já s nimi (jak jinak). Ino sebou plácla na postel a já jí řekla, že mi sedí na noze…

Poznámky: 

Pokračování mé Sázky, konkrétně jedna z těch kratších kapitol. Na Leeho to možná trochu nesedí, ale proto je tam to věnování...

4.91892
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Temari16
Vložil Temari16, Po, 2009-04-13 21:00 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

SUper!! Supr!! Super!!! Fakt SUPER!!!!

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Pá, 2008-04-04 17:05 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Jj, perla v kronice třídy...

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Čt, 2008-04-03 14:46 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

to s těma zaraženýma prdama se fakt stalo

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-03-28 20:39 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Hahaha to se ti fakt povedlo Smiling

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2008-03-24 17:52 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělý! Lee má zaražený prdy Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Po, 2008-03-24 17:29 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

já drečím smíchy:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D