manga_preview
Boruto TBV 15

Tábor 14

Tak je tu Tábor 14! Snad se vám bude líbit a 15ky se dočkáte pokud mě hAnko nezaškrtí!

Pařba to byla vyjímečná v nudném údolí nezapomenutelná a tak není divu, že se k Táboru seběhli králíci, lišky, pejsci a ostatní havěť, která přežívala všude v okolí. Ale nepřiplazila se jen zvířata, ale i potulní novináři:
,,Tady máte notesy a tužky! Tohle se musí zdokumentovat!" nařídil pisálek ženského pohlaví s modrými vlasy. Ti druzý dva, kteří byli nuceni jít s ním, si ochotně vzali věci, které jim žena podávala a začali psát všechny podrobnosti ohledně vyburcování celého lesa a luk. Všichni až na.....
,,Sakra ty zelená okurko! Nebuď furt uraženej a pohni sebou!" řvala ta panovačná modrovlasá osoba a švihla po čtvrtém pisálkovi notesem. Ta zelená věc připomínající stromek se tomu jen vyhnula a trucovala dál.
,,No tak Zetsu... my za to přece nemůžem! To byl Itachi." snažil se ho přemluvit jeden, kterej byl modrej celej.
Stromeček zvedl hlavu a začal pořvávat na toho modrýho: ,,Nemůžete?! Vždyť vy jste uřízli mího bratrance a použili jak Vánoční stromek!"
,,Ale to je stromek!" Namítl zas jeden s oranžovým xichtíkem. Stromeček ( Zetsu ) ze zelené změnil byrvu na červenou, probojoval se do předu, vytrhl modrovlasé ženě ( Konan ) její notes a tužku a ještě si při tom mumlal něco jako: ,,Však já vám ukážu kdo je ten nej novinář! Další vydání denníku Plesk je jen moje!"
Modrovlasá žena zvedla jeho psací potřeby a vydala se ke stavení kde se ta důležitá věc odehrávala.

A co se dělo mezi tím?:

,,Jiraiyo? Proč máš tady ve tmě a navíc v jídelně dalekohled???" vychrlila na Jiraiyu Anko a její očíčka se odráželi ve sklech Jiraiyova nového vynálezu. Jiraiya zčervenal, odtrhl se od svého dálkáče a co nejrychleji ztiskl tlačítko na jeho new vynávezu. Sklíčka změnila barvu z rudé na průhlednou a Jir se mohl konečně pustit do vysvětlování: ,,Ehm...no..no...." Když v tom se mezi ně přikredla Hanko, tentokrát s O-Zone a odvedla si svoji sestřenici pryč. Jiraiya si oddychl a zase přepnul svůj vynález do původního šmíráckého režimu. V dálkáči to zaštěrchalo, sklíčka zčervenala a náš perverzák opět mohl nahlížet pod tajemno skryté pod látkou- totiž ten dalekohled byl takovej přístroj, kterej mohl zprůhlednit textíie, takovej supmoderní Biakugan.
Ovšem nevýhoda se vloudila a to ta, že dálkáč je fakt vyditelnej a tak není div, že když Tsunade zjistila, že na ni Jir nějak divně čučí, opět se do boje pustili dravé Amazonky.
Užuž se zmocnili Jiryiova satanského přístroje, když v tom si všimly, že je někdo sleduje. TenTen se zvedla z polomrtvého Jiraiyi, který co nejrychleji zdrhl na pánské WC, a přistoupila k oknu. Podivená Anko šla za ní. Chvíli čuměli do okna, ale místo svého hrubého odrazu uviděli čtyři bytosti s notesy v pařátech. Ten s oranžovým xichtem pozvedl hlavu a usmál se ( no nešlo to poznat, protože ten jeho xicht byla maska, ale Anko to usoudila podle zvuků, které vydával ).
Když si Hanko všimla, že její sestřenice netancuje po jejím boku, vydala se za ní k oknu. Jakmile v hrubých obrysech čtyř postav poznala místní novináře, vyběhla okamžitě před barák s úsudkem, že pisálkům poskytne interwiev ( sorry nevim jak se to píše ).
Tříčtvrtina pisálků zdrhla a tak tam zbyl jen ten s oranžovým xichtem ( Tobi ). Hanko k němu suverénně přistoupila a začala kecat: ,,Tak tuhle pařbu mám na svědomí já! Kdybych nezačla poslouchat TATU a nepodlehla jejich melodiím, nic z tohohle by se nestalo!" Tobi čučel do svého bloku a čmáral do něj jak šílenec. Sem tam něco trochu přpepřil......
Zbytek pařmenů koukalo z okének a nechtěli věřit tomu, že Hanko bude v denníku Plesk jen kvůli její hiperaktivitě. Ovšem kdyby věděli co do toho článku napíšou, moc by jí nezáviděli. A protože já vím, že vy moc chcete vědět co v tom článku bylo, tak vám alespoň útržek napíšu:
Nepokoj v lese! Parta nezodpovědných maníků rozpoutali velmi ohavnou párty, která narušila zvířata, která byla v říji a ta znásilnila našeho modrého přítele! Údajně za tohle všechno může Hanko, která vyskřehotala pár not z písní od TATU. Ostatní se k ní pak přidali. A jak toto všechno líčí osoba, která je za vše toto zodpovědná???:
,,Byla to úplně super párty! Všude létalo vzduchem spodní prádlo a....."

,,To není pravda! Řekla jsem, že vzduchem létaly chytlavé tóny a ne spodní prádlo!!!!" ozývalo se druhý den Táborem a nejnovější vydání denníku Plesk skončilo v koši.....

Jaké novinky oznámí Hok při snídani??? Mezi táborníky se rozpoutá rivalita!!!! Dopadne to jako při utkání Blavie vs. Parta????? To se dozvíte v 15 dílu mé FF!

4.95238
Průměr: 5 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-13 20:50 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hned jdu dál

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2008-04-01 08:11 | Ninja už: 6392 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Pá, 2008-03-28 11:05 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Víte někdo kdy tak asi vyjde ta patnastka?? Smiling pls (aspoň přibližně??)

Obrázek uživatele Natsumi
Vložil Natsumi, St, 2008-03-26 22:27 | Ninja už: 6448 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Skvělí. Smiling

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, St, 2008-03-26 18:53 | Ninja už: 6133 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

coooooooooooooool Laughing out loud ryychlo dalsie diely Laughing out loud ale fakt ryyyychlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Út, 2008-03-25 15:43 | Ninja už: 6155 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

dobrý

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Po, 2008-03-24 21:08 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

jej to je super